Hij moet even ademhalen. Diep in en uit. En even niet praten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef robin007bond het volgende:
Arme Fylax. De zenuwen gaan door dat lijf en het wordt hem nu gewoon allemaal teveel.
Ik had mezelf al lang op mute gezet denk ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij moet even ademhalen. Diep in en uit. En even niet praten.
Ik had er niet eens aan begonnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had mezelf al lang op mute gezet denk ik.
Was dat die peperpijper?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef LompeHork het volgende:
Dit doet me denken aan Plastic_Zak, die is achteraf ook nooit meer gespot op FOK!
Het is wel leuk hoor.quote:
En nu is het weer voorbij.quote:
Want anders wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |