Zelfs ik weet niksquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:40 schreef Paxcon het volgende:
Maar Fylax
Iedereen in R49 wil weten of het nu al officieel je vriendin is.
Houdt hij dit zelfs geheim voor z'n matties?quote:
zijn jullie bff's?quote:
Nee van de week al gedaanquote:
Ja, wat deze lieve jongedame vraagt.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:42 schreef n00b13 het volgende:
Hoi Fylax,
ik en Studiotje willen graag het gans geweldige koningslied horen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We kunnen ook met z'n tweeën inbellen.
Ohnee dan slopen we weer een show
Potver, mij ook al.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Hee die stem ken ik. Ze heeft mij gister nog gepijpt
Mee eens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ach gos, arme meid, waarom zijn jullie mannen zo gemeen.
Ken die beter nummers sorterenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, godverdomme.
Mooie cumbekquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vond der al een beetje uit haar bek meuren ja
Hij moet even ademhalen. Diep in en uit. En even niet praten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef robin007bond het volgende:
Arme Fylax. De zenuwen gaan door dat lijf en het wordt hem nu gewoon allemaal teveel.
Ik had mezelf al lang op mute gezet denk ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij moet even ademhalen. Diep in en uit. En even niet praten.
Ik had er niet eens aan begonnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik had mezelf al lang op mute gezet denk ik.
Was dat die peperpijper?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef LompeHork het volgende:
Dit doet me denken aan Plastic_Zak, die is achteraf ook nooit meer gespot op FOK!
Het is wel leuk hoor.quote:
En nu is het weer voorbij.quote:
Want anders wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had er niet eens aan begonnen.
Respect hoor Fylax en dat leuke meisje ook. Ze doet het toch maar.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:47 schreef Studiotje het volgende:
2 euro gegeven aan je buurmeisje?
hahahahahahaquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:47 schreef Studiotje het volgende:
Was het appelen met een wasknijper op z'n balzak?
hehequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja die! Nadat hij door Mono en mij poedersuiker heeft gesnoven heeft hij niet meer gepost
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:47 schreef Starm het volgende:
Het is wel Martijn! Maar dan underkoffer!
Alleen het koningslied helemaal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Kut DJ die constant halve nummers draait, leer eens DJen ofzo![]()
Ik hossel wel wat "coke"quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
hehe![]()
regel ook wat voor fylax dan
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:48 schreef tofastTG het volgende:
Fylax, ga je mee op stap woensdag?
Rare fetischquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef appelen het volgende:
[..]
dit niet dagelijks doenwordt ie hard van
En op den duur?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef appelen het volgende:
[..]
Deze was door meerdere mensen ondertekend.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:48 schreef tweelo_1997 het volgende:
VERDOMME IS NET PAS AANGEVRAAGD EN MIJN NUMMER STAAT NOG STEEDS IN DE WACHT![]()
![]()
Same here.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:48 schreef tweelo_1997 het volgende:
VERDOMME IS NET PAS AANGEVRAAGD EN MIJN NUMMER STAAT NOG STEEDS IN DE WACHT![]()
![]()
Waarom wil jij een harde zak dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef appelen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Fylax waar zit je eigenlijk uit te zenden? Echt op je zolderkamer ofzo? Wat vinden je ouders er van dat je zo spastisch zit te schateren op je kamer en tegen een stel internet pedofielen zit te lullen?
Wat maakt jou het uit?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Fylax waar zit je eigenlijk uit te zenden? Echt op je zolderkamer ofzo? Wat vinden je ouders er van dat je zo spastisch zit te schateren op je kamer en tegen een stel internet pedofielen zit te lullen?
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat is wel wat minder, nouja dat moet je dan maar voor lief nemenquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat is wel wat minder, nouja dat moet je dan maar voor lief nemen
OORAIDSquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijd voor Wayward - Hardcore Hijacked Me bedoel je?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef appelen het volgende:
ik zie nu pas fylax op facebookdie konijnenfilmpjes
Wel erg triest ja, klinkt als een schoolmusical nummerquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar... dit nummers is daadwerkelijk afgespeeld tijdens de troonwisseling?_!
neequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja. Tenenkrommend. Afschaffen die meuk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Welquote:
Doei!quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik wou net gaan emigreren.
Het is zelfs door een volle arena gezongen voor de koning.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik wou net gaan emigreren.
Trouwen?quote:
Tweeloquote:
Wie belt op met een soundboard?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
Wie belt op en zegt?
"Fuck her right in the pussy"
Doe normaal man, straks grijpt hij de kat van de burenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:54 schreef n00b13 het volgende:
Wie belt op en zegt?
"Fuck her right in the pussy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |