Sla derquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Mute. Vriendin vindt je muziek kut. Sorry man, ik vond het wel ok
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gezien de omgeving waar hij woont zou het nog waar kunnen zijn ook
Ik heb een platenspeler waar ik nooit wat mee doe. Jammer wel. Er hangt een goeie phonoversterker aan, maar ik heb eigenlijk geen leuke platen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wel. Heb ziekelijk veel CD's en vinyl.
* Fogel maakt een flauwe elleboogbewegingquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Roceco het volgende:
Heb YNWA (Lee versie) al aangevraagd ter ere van Feyenoord, help em erdoorheen.
Nah weet je, niet geheel raar dat we slecht gaan, leeggekocht na WK, ik had niet anders verwacht.quote:
En dat is fout?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk wel grappig om te realiseren dat we onze zaterdagavond besteden aan het luisteren van een radioprogramma en ondertussen zitten te chatten met FOK!kers.
Ach ja, wij hebben Zimlingquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah weet je, niet geheel raar dat we slecht gaan, leeggekocht na WK, ik had niet anders verwacht.
Als ik het kwakje in de sloot had gefapt was er misschien een betere kikker uitgekomenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar...een kind van jou zou toch wel iets van IQ hebben?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef Studiotje het volgende:
Gelukkig bestaat limewire niet meer. Dan hadden we nu gekreun gehoord in plaats van dit
Het gaat een apart seizoen worden denk ikquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef Studiotje het volgende:
Gelukkig bestaat limewire niet meer. Dan hadden we nu gekreun gehoord in plaats van dit
Purist! Mijn platenspeler staat ook een tijdje te verstoffen eik, draai niet zoveel vinyl meer de laatste tijd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb een platenspeler waar ik nooit wat mee doe. Jammer wel. Er hangt een goeie phonoversterker aan, maar ik heb eigenlijk geen leuke platen.
Wel kut, want het geheel klinkt fantsastisch over mijn Tannoys
Met P$Vquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Het gaat een apart seizoen worden denk ik
Bij mn pc heb ik ook tannoys staan. Fylax knalt hier nu dus door de tannoysquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Purist! Mijn platenspeler staat ook een tijdje te verstoffen eik, draai niet zoveel vinyl meer de laatste tijd.
Tannoy is echt fucking nice. Ik moet het doen met een simpele surround set van Onkyo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |