Als dit je verzoekje was dan zou ik gaan krassen, naast het feit dat mijn oren bloeden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:26 schreef Geralt het volgende:
Dit was niet mijn verzoekje trouwens.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij lkacht zelfs autisch.. dat is knap hoor
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:26 schreef tofastTG het volgende:
God, all of me ook nog wel. Hij geeft zich meteen helemaal over.
#HARDSTYLEquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Speel je nou een versnelde versie van dat nummer af?_!
Zo zo. Je hebt al een dikke harem.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:26 schreef Fylax het volgende:
dit nummer is aangevraagd door een meisje dat ook op de bruiloft was
je moederquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:26 schreef Fylax het volgende:
dit nummer is aangevraagd door een meisje dat ook op de bruiloft was
Oh shit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo zo. Je hebt al een dikke harem.
ALSJEBLIEFT GEBRUIK EEN CONDO....oh kut te laat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle verzoekjes aan zijn moeder zijn een jaar of 15 te laat.
Zijn moeder kan nog steeds jonger zijn dan ik benquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle verzoekjes aan zijn moeder zijn een jaar of 15 te laat.
Dat verklaart wel veelquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn moeder kan nog steeds jonger zijn dan ik ben
Ja dat moet je door mijn verzoekje niet doen hequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Kap eens met door nummers heen lullen vriend
Dit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]"goed" en "3FM" in 1 zin, raap me op.
Whehehequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]"goed" en "3FM" in 1 zin, raap me op.
Dat weten we alquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:28 schreef appelen het volgende:
Even tussendoor
Feyenoord - Willem II 0-2
Wait whut?quote:
Radio 2 is ook goed te pruimen. Veronica ook (op z'n tijd, niet te veel luisteren). Vroeger hadden we nog Arrowquote:
Ik zit te kijkenquote:
En dan toch drinken en roken tijdens de zwangerschap. Het zit ook niet mee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT GEBRUIK EEN CONDO....oh kut te laat.
Hahahaaquote:
HELL NOquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wait whut?
Je denkt dat ik zijn moeder zo'n 16 jaar geleden volgeblaft heb en dat Fylax mijn verloren zoon is?
De dames dan weer nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:29 schreef Geralt het volgende:
Helemaal los op de bruiiloft en vervolgens alle gasten natte vingers
Marc Overmarsquote:
Op usenet kan je muziek kopenquote:
Gezien de omgeving waar hij woont zou het nog waar kunnen zijn ookquote:
Ziyech is wel goed he?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Marc OvermarsHAHAHAHAHAHA!!!!!HAHAHAHAHAHHA
Van Geel danquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
wat is daar mee?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Sla derquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Mute. Vriendin vindt je muziek kut. Sorry man, ik vond het wel ok
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gezien de omgeving waar hij woont zou het nog waar kunnen zijn ook
Ik heb een platenspeler waar ik nooit wat mee doe. Jammer wel. Er hangt een goeie phonoversterker aan, maar ik heb eigenlijk geen leuke platen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wel. Heb ziekelijk veel CD's en vinyl.
* Fogel maakt een flauwe elleboogbewegingquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Roceco het volgende:
Heb YNWA (Lee versie) al aangevraagd ter ere van Feyenoord, help em erdoorheen.
Nah weet je, niet geheel raar dat we slecht gaan, leeggekocht na WK, ik had niet anders verwacht.quote:
En dat is fout?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk wel grappig om te realiseren dat we onze zaterdagavond besteden aan het luisteren van een radioprogramma en ondertussen zitten te chatten met FOK!kers.
Ach ja, wij hebben Zimlingquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah weet je, niet geheel raar dat we slecht gaan, leeggekocht na WK, ik had niet anders verwacht.
Als ik het kwakje in de sloot had gefapt was er misschien een betere kikker uitgekomenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar...een kind van jou zou toch wel iets van IQ hebben?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef Studiotje het volgende:
Gelukkig bestaat limewire niet meer. Dan hadden we nu gekreun gehoord in plaats van dit
Het gaat een apart seizoen worden denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |