Ja, 10de maand inmiddels.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef Spongeboss het volgende:
Zou Frank_Drebin nu nog gestopt zijn met roken?
Nee.quote:
ik wil er tweequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef ChocoladePinda het volgende:
Sukkel stay connected koopeblackberry i pod
Haha ik zat op dat moment een poging te doen tot studeren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef Spongeboss het volgende:
Ik vroeg me nu af.
Zou Frank_Drebin nu nog gestopt zijn met roken? Wat doet JantjeVerthongen nu, en waar is Haan33 aan het feesten? Zit Deadprez jonko's te rollen?
Klacht mensen zonder twitter niet weten wat FOK!ers doen, dit zijn de enige mensen waar ik contact mee heb en als ik de pc uitdoe zijn ze allen weg, alsof ze niet bestaan. Zouden ze twitter hebben kon ik alles van de dag uitprinten en dat rusting in bed lezen zodat ik connected blijf.
Precies ditquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zou ik aan de hele wereld willen mededelen dat ik zit te schijten?
Deze print ik uit en hang ik aan mijn plafond met glow in the dark viltstift. Roeien was gezellig wel erg #zwaar dus je hebt gelijk we kunnen beter bowlen volgende keer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:10 schreef Pharkus het volgende:
Net aan mijn #tarrels gekrabbeld. Komende 20 jaar niet meer #roeien met die ene #knakker.
Netjes gaat goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, 10de maand inmiddels.
alleen 15 jarige sletjes doen datquote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Precies dit
"ik ben OMW naar school en zag mijn Boo op de heen weg"____! x20
*naquote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Precies dit
"ik ben OMW naar school en zag mijn Boo op de heen weg"____! x20
wow jij bnt BN'er man.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb gwn 16 volgers zonder ooit 1 ding getweet te hebbe
#famouslife
Moet je eens even indenken hoe lekker dat inhaleren is. Een stevige teug van een lekker sigaretje, of shaggie natuurlijk!quote:
tuurlijk gquote:Op woensdag 17 september 2014 07:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wow jij bnt BN'er man.
mag ik je handtekening?![]()
![]()
![]()
Tevens: TS=
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |