Is het zo erg dan ja?quote:Op zondag 14 september 2014 02:17 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Elke dag huil ik weer tranen met tuiten, omdat ik niet iedereen waarover ik fantaseer kan doen.
Ow ik vind dat niet vervelend hoorquote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef Purrrp het volgende:
Gelukkig verhuis ik morgen naar onze Zuiderburen. Misschien vind ik daar wél iemand die gewoon van sportbroeken houdt.
HAHAHAHAAHAHAH.quote:Op zondag 14 september 2014 02:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan automatisch denken homo > dus laat zich graag chocoridderen.
Dat krijg ik er dan ook niet meer uit
Nee hoor, heel logisch juist. Dat is ook interessant en twee mannen totaal niet.quote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat weer wel, vreemd eigenlijk
Dsar gaat het dus mis bij mij.quote:Op zondag 14 september 2014 01:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Silk sprietst op inhammen hoor.
Hier net zo. Of ik ben bezig de antwoorden eruit te trekken.quote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk weer een match die terug praat! Meestal word ik geblockt nadat ik een gesprek begin.Of ze reageren gewoon niet.
Ik zit de laatste tijd weleens te twijfelen over een 'echte' datingsite. Dat voelt toch weer als vijftien stappen verder. Ik sta wel open voor een relatie, maar ik zie mezelf niet als op zoek en een account aanmaken op een datingsite voelt toch best als op zoek. Tinder is voor mij veel laagdrempeliger, meer aanklooien.quote:Op zondag 14 september 2014 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier net zo. Of ik ben bezig de antwoorden eruit te trekken.
Hoewel al een tijdje geen matches meer nu. Paiq werkt beter heb ik gemerkt, ook 'normalere' vrouwen.
Wat vervelend zeg.quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn ook altijd dezelfden die off-topic gaan. Ik noem geen namen maar vooral Unicorn en Kutmanager hebben er een handje van
Heb echt veel Duitse matches de laatste tijd. En heb sinds een tijdje ook Duitse buren. Zou het een teken zijn?
Huilen !quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn ook altijd dezelfden die off-topic gaan. Ik noem geen namen maar vooral Unicorn en Kutmanager hebben er een handje van
Datingsite is toch ook gewoon een beetje klooien. Gooi anders badoo aan. Zit overal een beetje tusseninquote:Op zondag 14 september 2014 13:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd weleens te twijfelen over een 'echte' datingsite. Dat voelt toch weer als vijftien stappen verder. Ik sta wel open voor een relatie, maar ik zie mezelf niet als op zoek en een account aanmaken op een datingsite voelt toch best als op zoek. Tinder is voor mij veel laagdrempeliger, meer aanklooien.
Vreemde figuren. Een vrouw die een gesprek begintquote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk weer een match die terug praat! Meestal word ik geblockt nadat ik een gesprek begin.Of ze reageren gewoon niet.
Snap wel wat je bedoeld inderdaad, heb ik zelf ook wel een beetje. Zo'n 'echte' datingsite voelt wat geforceerd hier, helemaal met dat slappe gelul in die profielteksten e.d. nah, geef mij maar wat lossen en ongeforceerd.quote:Op zondag 14 september 2014 13:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd weleens te twijfelen over een 'echte' datingsite. Dat voelt toch weer als vijftien stappen verder. Ik sta wel open voor een relatie, maar ik zie mezelf niet als op zoek en een account aanmaken op een datingsite voelt toch best als op zoek. Tinder is voor mij veel laagdrempeliger, meer aanklooien.
Stap anders eens een leuk café binnenquote:Op zondag 14 september 2014 13:22 schreef Sarasi het volgende:
Hm. Misschien dan toch gewoon eens proberen en rondkijken. Tinder is zo vervelend aan het worden omdat ik me door zeeën van onaantrekkelijke kerels moet worstelen voor ik er eens eentje like. En het aanbod vrouwen is al helemaal karig.
Haha, dat doe ik regelmatig, geen zorgen.quote:Op zondag 14 september 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Stap anders eens een leuk café binnen
Gewoon eens met zo'n kartonnen bord rondlopen rond je lijf waarop 'single' geschreven staatquote:Op zondag 14 september 2014 13:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik regelmatig, geen zorgen.Het blijft dan bij mij echter heel vaak bij alleen flirten, of gewoon leuke gesprekjes (in de trein, supermarkt, whatever). Of ze zijn bezet.
Wuuuut. Werkt wel, ik zou je liken alleen maar om te vragen wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef Dven het volgende:
Oke okedit is mn proffoto
[ afbeelding ]
Wut.quote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
BEvestiging dat het werktquote:Op zondag 14 september 2014 14:42 schreef defineaz het volgende:
[..]
Wuuuut. Werkt wel, ik zou je liken alleen maar om te vragen wat er gebeurd is
Wat is er gebeurd?
Da fuck. Aardig schrammetje.quote:Op zondag 14 september 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
BEvestiging dat het werkt
Ik ben van een berg gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |