SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 13-09-2014 20:24:39 ]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kneus is die vent toch. Typisch dat ze bij PSV ook de meest treurige "clubwatcher" hebben.
Omdat Serano niet meedoetquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne lijkt zich meer terug te laten zakken naar het middenveld.
Arias, Bruma, De Jong en Willems zijn matig. De rest is goedquote:
Narsingh is niet goed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arias, Bruma, De Jong en Willems zijn matig. De rest is goed
Arias matigquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arias, Bruma, De Jong en Willems zijn matig. De rest is goed
Jaquote:
Is genoteerdquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk snapt Jans ook dat PEC de bal aan PSV moet laten. Dan heeft hij al een voorsprong van 1-0 te pakken.
Betere rechtsbuiten dan Kuytquote:
Lamprou.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Willem II - Lamprou; Dijks, Peters, D.Wuijtens, Van der Struijk; S.Wuijtens, Haemhouts, Braber; Ondaan, Armenteros, Sahar
Goed team.
Alleen lampekap op doel. Beetje jammerquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Willem II - Lamprou; Dijks, Peters, D.Wuijtens, Van der Struijk; S.Wuijtens, Haemhouts, Braber; Ondaan, Armenteros, Sahar
Goed team.
Serero heeft veel loopvermogen, die kan dus makkelijk 90 minuten gaan. Boilesen kan het na een uur niet meer belopen, zo zagen we in de wedstrijd tegen PSV.quote:
PEC - PSV sowiesoquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:50 schreef donroyco het volgende:
Feyenoord - Willem II of PEC Zwolle - PSV kijken?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:50 schreef donroyco het volgende:
PEC tegen PSV natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:50 schreef donroyco het volgende:
Serero doet niet mee vandaagquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Serero heeft veel loopvermogen, die kan dus makkelijk 90 minuten gaan. Boilesen kan het na een uur niet meer belopen, zo zagen we in de wedstrijd tegen PSV.
Maar waarom Andersen er in is mij een raadsel, waardeloze speler, zelfs voor de Jupiler League komt hij tekort.
Ja, met dat zelfde dilemma zit ik ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:50 schreef donroyco het volgende:
PEC - PSV natuurlijk. Feyenoord wint makkelijk in de Kuip van Willem IIquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:50 schreef donroyco het volgende:
Ja jij zal vast niet PSV gaan kijken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met dat zelfde dilemma zit ik ook.![]()
Idd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja jij zal vast niet PSV gaan kijken.
Laat hem lekker naar middelmaat kijken. De wedstrijd tussen de nummers 1 en 3 is de wedstrijd ide je moet kijken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja jij zal vast niet PSV gaan kijken.
Mwa, denk dat Feyenoord goed ingekocht heeft en gewoon voor de top 3 kan gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat hem lekker naar middelmaat kijken.
Deed hij ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:54 schreef tompsv18 het volgende:
El Ghazi probeert Depay na te doen
Met deze selectie moeten ze in ieder geval probleemloos bij de top 5 eindigenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, denk dat Feyenoord goed ingekocht heeft en gewoon voor de top 3 kan gaan.
Joh.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met deze selectie moeten ze in ieder geval probleemloos bij de top 5 eindigen
Ik denk dat ze iig top 10 halen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veldspel is in ieder geval tien keer beter dan dat van Koeman in Rotterdam.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hebben jullie een ex-Feyenoord gehaald?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Miyaichi komt er zometeen in
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben jullie een ex-Feyenoord gehaald?
Het is Feyenoord-eigen om zich voor de competitie uit te roepen tot dé kampioenskandidaat en dat ze voor niets minder gaan dan de titel. Na tien speelronden gaan ze voor een plek in de top 3, vlak voor de winterstop voor een plek bij de top 5. Als Feyenoord dan derde wordt (of tweede) dan roepen ze euforisch dat ze boven verwachting hebben gepresteerd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iig top 10 halen.
Triest.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mokhtar <-> Miyaichi, iedereen aan het juichen
Mokkie speelt al maanden triest, niemand snapt ook waarom die vent toch steeds maar in de basis mag starten.quote:
Je eigen speler uitfluiten is gewoon triest of hij nu goed of slecht speelt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mokkie speelt al maanden triest, niemand snapt ook waarom die vent toch steeds maar in de basis mag starten.
Hij is helemaal niet mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:58 schreef bombmannl het volgende:
Milik doet dat toch slim met van die kleine duwtjes. Mooie speler
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:58 schreef bombmannl het volgende:
Milik doet dat toch slim met van die kleine duwtjes. Mooie speler
Omdat oude coachquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom speelt Heracles niet de eerste vier potjes zoals ze dat nu deden???
Ik kijk niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom speelt Heracles niet de eerste vier potjes zoals ze dat nu deden???
In ieder geval tien keer meer boeiend voetbal dan de afgelopen wedstrijden onder Jan de Jonge.quote:
Ze gaan Thijsje Sluijter halenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval tien keer meer boeiend voetbal dan de afgelopen wedstrijden onder Jan de Jonge.
Wat mij betreft houden ze hem als trainer voor de rest van het seizoen.
Ja lees het op de fansite. Goed om te horen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval tien keer meer boeiend voetbal dan de afgelopen wedstrijden onder Jan de Jonge.
Wat mij betreft houden ze hem als trainer voor de rest van het seizoen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:03 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Voor het eerst deze maand uit je zolderkamer. En dan gaan fokken
Triest
Sommige mensen zijn echt verslaafdquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:03 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Voor het eerst deze maand uit je zolderkamer. En dan gaan fokken
Triest
De bal is rond.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
Voorspelbaar allemaal.
[ afbeelding ]
Lekker de polonaise lopen. Maar we wachten weer op iemand die altijd te laat komtquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al de klompendans gedaan ?
Niet op wachten , gewoon helemaal kachel wordenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker de polonaise lopen. Maar we wachten weer op iemand die altijd te laat komt
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:05 schreef Fokker101 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Even snuiven op de WC.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet op wachten , gewoon helemaal kachel worden
Mogen gebouw nog niet in jonguhhquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet op wachten , gewoon helemaal kachel worden
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:05 schreef Fokker101 het volgende:
ik zit op FOK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:05 schreef Fokker101 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt verslaafd
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:02 schreef Fokker101 het volgende:
Oosterland bruiloft colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hhaah en dan wel op FOK Zitten hhihihiihihihihih
Ok.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:00 schreef Fokker101 het volgende:
HEEEERAKLESSSSSSSSSSSSSSSS HUP HUP
RELLEN , BESTUUR TEGEN DE MUUR , BESTORM ENSCHEDEquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mogen gebouw nog niet in jonguhh
Ja, nu weten we het wel, bedankt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:05 schreef Fokker101 het volgende:
ik zit op FOK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:'Bij een schot van Ziyech tikte ik de bal naar de zijkant. Toen hoorde ik het Feyenoord-publiek achter het doel mijn naam scanderen. Zo moeilijk was die bal niet, dacht ik. Maar in het vak hadden ze toen net gehoord dat de transfer van Vermeer rond was. Bij mij ging wel iets dagen, maar ik kon er mijn vinger niet op leggen', zo vertelt Mulder aan De Telegraaf. 'Toen ik na afloop het publiek bedankte, zongen ze een halve minuut mijn naam. Er is wel iets aan de hand, voelde ik toen.'
Uh, oké.quote:
Dat was snel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd winnen tegen Heracles.
Amai, even huilen.
Hij pist is zijn broekquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was snel.
Heb je je handen wel gewassen?
Ik heb Dettol.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was snel.
In 1.24 naar de wc gaan en handen wassen lijkt me erg lastig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was snel.
Nee hoorquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:12 schreef hottentot het volgende:
Ben ik de enige die Twente-GAE kijkt hier?
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik voel de 2-1 aankomen
GA JE SCHAMEN GA JE SCHAMENquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
SCHAAM JE KAPOT SCHAAM JE KAPOT SCHAAM JE KAPOT
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:49 schreef donroyco het volgende:
Lucas Andersen, je kunt beter niemand neerzetten. Wat een stuk verdriet.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://gfycat.com/CharmingJoyousCod
Die negers
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die negers
Die uitdrukkingen van de mensen achter hunquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die negers
Die negers
Gast in het blauwe shirt is zo stoned als een garnaalquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die negers
Twente is gewoon ruk ;Pquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Opluchting bij Twente
Dit is net zo schandalig als in Amsterdam.
De "toppers" leveren steeds meer aan kwaliteiten in, en doordat de samenhang op de velden steeds minder word zijn individuele acties volgens mij steeds vaker doorslaggevend. Tel daar bij op dat de "kleintjes" soms er echt voor willen vechten en we gaan weer een knotsgek seizoen tegemoet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
live 90+4' Ajax 2 - 1 Heracles
live 90+5' FC Twente 2 - 1 Go Ahead Eagles
KNOTSGEK
Mwooaahhh, niets op af te dingen...quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:24 schreef Shreyas het volgende:
Goede overwinning Ajax, niets op af te dingen,
GGMM vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kunnen we Serero niet gewoon terugsturen naar Kony en een nieuwe krijgen?
FC Twente is geen titelkandidaat, waarom vrees je voor Twente?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax en Twente winnen nipt, nu zal PSV wel punten laten liggen
Hoax. Dat had je sowieso wel gesteld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie je Twente als concurrent ?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Davy kom op, zo ken ik je niet. Beetje positief!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zo negatief? Jullie hebben Depay.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feest in Zwolle dan. Die hebben echt een geweldige start gehad. Het is ze gegund.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pastoor dan ook maar gelijk ontslaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens 0-1 Heerenveen in Alkmaar door, jawel, Daley Sinkgraven.
Keeper nemen ze gewoon niet serieusquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die korte corner terwijl zijn keeper nog onderweg was
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
PASTOOR NEEM JE ROTZOOI MEE PASTOOR NEEM JE ROTZOOI MEE
Ook nog Memphis. Depay is de nieuwe Vennegoor of Hesselink. Je weet nooit wie er nu speelt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zo negatief? Jullie hebben Depay.
Weet je al hoe het met Van Basten zit?quote:
Daar krijgen we maandag uitsluitsel over.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al hoe het met Van Basten zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robbenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Davy kom op, zo ken ik je niet. Beetje positief!
Behalve Pellequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Wij houden allemaal van jan joost
Nog wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie je Twente als concurrent ?
Als ze hem ontslagen hebben ben ik gelijk 100% anti AZ.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar krijgen we maandag uitsluitsel over.
Waarom? Die hebben een vrij matig team. Het enige wat ze zou kunnen redden voor een aardige/goede eindpositionering is het kwaliteitsvolle middenveld.quote:
Morgen hoopt hij vast ook op een gelijkspel bij Cambuur v Groningen omdat hij die beiden als concurrenten ziet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij ziet MVV nog als concurrent
Het niveau achter PSV is overal even slecht. Dus ja Twente is ook concurrent. Anders is niemand het. Is misschien realistischer, dat wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij ziet MVV nog als concurrent
Maar dat heeft Ajax ook. Maar is dat ook geen concurrent dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? Die hebben een vrij matig team.
Er zijn alleen maar matige teams.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? Die hebben een vrij matig team. Het enige wat ze zou kunnen redden voor een aardige/goede eindpositionering is het kwaliteitsvolle middenveld.
En dat houd de ere-divisie nog spannendquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar matige teams.
Gaat het over Ajax?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar dat heeft Ajax ook. Maar is dat ook geen concurrent dan?
Nee over concurrenten.quote:
Is het aquarium nou leegstaand?quote:
Davy mag op zaterdag altijd frietjes eten van z'n moeder.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet nu wat GGMM zometeen gaat eten maar we weten nog niet wat Davy gaat eten.
Dus Davy, vertel het is
Waarom weet jij alleen deze feitjes?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy mag op zaterdag altijd frietjes eten van z'n moeder.
Ik toon interesse in mijn medegebruikers.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom weet jij alleen deze feitjes?
Met Frikandel of Kroket?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy mag op zaterdag altijd frietjes eten van z'n moeder.
staat genoteerdquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
Als Vermeer vandaag een cruciale fout maakt nemen Ajacied422, davy en ik een week lang een Vermeer-UI.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
Als Vermeer vandaag een cruciale fout maakt nemen Ajacied422, davy en ik een week lang een Vermeer-UI.
In Feyenoordshirt, hé.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef GGMM het volgende:
Mulder zou maar je vader zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:44 schreef RubenSosa het volgende:
Het zoontje van mulder aan de hand van Vermeer
Ik had rijst gemaakt met kipblokjes en kerrie sausquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet nu wat GGMM zometeen gaat eten maar we weten nog niet wat Davy gaat eten.
Dus Davy, vertel het is
Even quoten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Warner Hahn de 0 houdt, neem ik een 2 weken extra een Vermeer UI mocht Vermeer een cruciale fout maken.
Denk om de zwakte van de linksbackpositie bij PEC uit te buiten door daar Depay tegenover te zettenquote:
Houd ons even op de hoogte over hoe Hahn het doet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC domineert.
Dit is geheel irrelevant als je tegen PSV sppeelt.
Komt voor de bakker. Mochten er boeiende gifwaardige momentjes zijn, por ik wel even Davy, CCyh of Gramulanion.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Houd ons even op de hoogte over hoe Hahn het doet.
quote:
twitter:NOSvoetbal twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 20:55:15DOELPUNT: Feyenoord - Willem II 0-1 (Van der Struijk 8') #feywil http://t.co/jMkKHhkkDZ reageer retweet
Dit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
Daar kan Vermeer natuurlijk geen reet aan doen.
Waren er shots van het Feyenoord publiek?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:NOSvoetbal twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 20:55:15DOELPUNT: Feyenoord - Willem II 0-1 (Van der Struijk 8') #feywil http://t.co/jMkKHhkkDZ reageer retweet
Als dat er al was xD.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waren er shots van het Feyenoord publiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |