abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2014 @ 22:16:33 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144874672
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef Cici het volgende:

[..]

Even een quote uit het rattentopic:

[..]

[..]

Ze hebben dus van alles warms in hun kooi.

Ik zal voor 's nachts het kleine raampje maar dicht doen....
Heb er net nog een broekspijp van een oude lekkere dikke warme trainingsbroek in gedaan.
En zal ze nog wat zakdoekjes geven.

Binnenkort de verwarming maar aan 's avonds...

Koop morgen wel weer een fleecehangmat aangezien ze mijn spijkerbroekstofhangmat ook al aan flarden hebben gebeten (mijn harde werk, etters!!)
:D Gewoon van die goedkope fleecedekens kopen en zelf hangmatjes knippen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144875108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Gewoon van die goedkope fleecedekens kopen en zelf hangmatjes knippen!
Ja kan ook. Maar ik wil zo'n dubbele waar ze in kunnen en ben het naaien echt helemaal zat. Ik blijf namelijk mijn grand foulards naaien. Vervelende knaagdieren :P

En ach, ik spendeer morgen wel ff een tientje voor zo'n hangmat.

Dan kan ik binnenkort wel een fleecehangmat gaan naaien. Met de hand...
Ken niemand met een naaimachine helaas.
  woensdag 24 september 2014 @ 22:38:27 #203
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_144876042
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef Cici het volgende:

[..]

Even een quote uit het rattentopic:

[..]

[..]

Ze hebben dus van alles warms in hun kooi.

Ik zal voor 's nachts het kleine raampje maar dicht doen....
Heb er net nog een broekspijp van een oude lekkere dikke warme trainingsbroek in gedaan.
En zal ze nog wat zakdoekjes geven.

Binnenkort de verwarming maar aan 's avonds...

Koop morgen wel weer een fleecehangmat aangezien ze mijn spijkerbroekstofhangmat ook al aan flarden hebben gebeten (mijn harde werk, etters!!)
^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 september 2014 @ 22:57:28 #204
Powered by Beaphar
pi_144877055
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef littledrummergirl het volgende:
DDA, wij hebben sinds drie maanden n pupje waarvan we geen idee hebben wat t is qua ras. Weet jij of de DNA testen die je bijvoorbeeld online kunt kopen betrouwbaar zijn om t ras te achterhalen, we zijn namelijk super benieuwd :D
Een foto van de pup is belangrijk om de diagnose te kunnen stellen 8-)

Weet je niet wie de moeder is dan?

Ik heb geen idee hoe betrouwbaar zo'n test is. Een zelftest zou nooit zo'n betrouwbaar zijn als een test in het lab. Het is eigenlijk meer gemaakt om je leven "leuker" te maken dan het echt een wetenschappelijke waarde heeft. Straks weet je dat je hond een mix is van X, Y, Z.... En dan?

Anyway, ik heb geprobeerd te vinden wat nou sensitivity en specificity van deze testen zijn, maar kan zo snel niks over vinden. Ik heb wel dit gevonden: http://news.vin.com/VINNews.aspx?articleId=23206 Interessant verhaal, zij hebben met meerdere testen diverse honden getest en er kwamen vaak verschillende resultaten uit. :P

Als je het gewoon voor de lol wil doen, waarom niet? ;)
  woensdag 24 september 2014 @ 23:19:28 #205
176471 oh-oh
pi_144878099
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:23 schreef Cici het volgende:

[..]

Ja kan ook. Maar ik wil zo'n dubbele waar ze in kunnen en ben het naaien echt helemaal zat. Ik blijf namelijk mijn grand foulards naaien. Vervelende knaagdieren :P

En ach, ik spendeer morgen wel ff een tientje voor zo'n hangmat.

Dan kan ik binnenkort wel een fleecehangmat gaan naaien. Met de hand...
Ken niemand met een naaimachine helaas.
Ik naai die dingen voor de vogels hier. Maar die slopen niks gelukkig.OP eBay kun je ze heel goedkoop bestellen, duurt wel lang.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144878840
Dda als je nog wakker bent (en anders morgen);
We hebben een kitten langs de weg gevonden, dierenambulance heeft m opgehaald. Hij at, keek best helder uit zn oogjes maar had af en toe dat zn rechter oog dicht ging, dan ging zn kop die kant op hangen en dan rolde zn hele lijf erachteraan en tolde hij als t ware om zn as.. ;(

Weet jij zo 123 wat t kan zijn en wat zn kansen zijn? Durf bijna niet te mailen van de week hoe t is uit angst dat ie geen leven heeft zo en ze m in laten slapen... :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_144880290
Msschien was het wel ernstige oormijt :) gaan ze ook erg raar van doen!
pi_144881933
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:40 schreef tombolafan het volgende:
We hebben een kitten langs de weg gevonden, dierenambulance heeft m opgehaald. Hij at, keek best helder uit zn oogjes maar had af en toe dat zn rechter oog dicht ging, dan ging zn kop die kant op hangen en dan rolde zn hele lijf erachteraan en tolde hij als t ware om zn as.. ;(

Volgens mij kunnen kittens (en mensen baby) op de meest rare plaatsen acuut in slaap vallen op rare manieren, genoeg leuke filmpjes van op het web dus misschien is er geen reden tot paniek
pi_144882038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef DigitaleDierenArts het volgende:

[..]

^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik naai die dingen voor de vogels hier. Maar die slopen niks gelukkig.OP eBay kun je ze heel goedkoop bestellen, duurt wel lang.
^O^
Ik zal eens kijken.
Zal wel veel bezorgkosten aan vast zitten?
En alleen betalen via Paypal? Heb geen creditcard.
pi_144882314
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 06:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen kittens (en mensen baby) op de meest rare plaatsen acuut in slaap vallen op rare manieren, genoeg leuke filmpjes van op het web dus misschien is er geen reden tot paniek
Hm, toch zou ik dit wel even navragen bij je DA hoor. Kittens kunnen inderdaad zo plots boem in slaap vallen, maar aangezien hij zo raar doet met dat oog en echt tolt... hij is langs een weg gevonden, dus best kans dat 'ie een keer een tik heeft gehad. Dat hoeft natuurlijk niet, maar het kan geen kwaad om hem even na te laten kijken.

Denk ik. Maar misschien heeft de DigiDA wat meer en zinnigere informatie :D
  donderdag 25 september 2014 @ 08:06:57 #211
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_144882458
Hallelujah vanochtend netjes buiten gepoept. *O*
Lang leve de brokjes en een dikke bedank knuffel voor DDA voor het goede advies !!!!
Nu komt het eindelijk echt goed toch ? :@

[ Bericht 1% gewijzigd door deedeetee op 25-09-2014 08:12:50 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 25 september 2014 @ 09:03:03 #212
Powered by Beaphar
pi_144883230
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:40 schreef tombolafan het volgende:

Weet jij zo 123 wat t kan zijn en wat zn kansen zijn? Durf bijna niet te mailen van de week hoe t is uit angst dat ie geen leven heeft zo en ze m in laten slapen... :{
Hoe oud was het kitten?
Wat deed hij precies? Viel hij in slaap, zoals Computergirl zegt? Of draaide hij steeds rondjes naar rechts? De laatste is een teken dat dat er of de hersenen of het middenoor aangetast is. Prognose is afhankelijk van de diagnose, dus op basis van deze gegevens is er niks over te zeggen...
Waarom durf je niet op te bellen? Jammer natuurlijk als het kitten niet meer leeft, maar dan weet je het tenminste... Heb je op de site van een asiel bij jullie in de buurt gekeken? Misschien staat hij gewoon op de website?
  donderdag 25 september 2014 @ 09:03:32 #213
Powered by Beaphar
pi_144883232
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:06 schreef deedeetee het volgende:
Hallelujah vanochtend netjes buiten gepoept. *O*
Lang leve de brokjes en een dikke bedank knuffel voor DDA voor het goede advies !!!!
Nu komt het eindelijk echt goed toch ? :@
*O* Go, Joop!
pi_144883245
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef DigitaleDierenArts het volgende:

[..]

Een foto van de pup is belangrijk om de diagnose te kunnen stellen 8-)

Weet je niet wie de moeder is dan?

Ik heb geen idee hoe betrouwbaar zo'n test is. Een zelftest zou nooit zo'n betrouwbaar zijn als een test in het lab. Het is eigenlijk meer gemaakt om je leven "leuker" te maken dan het echt een wetenschappelijke waarde heeft. Straks weet je dat je hond een mix is van X, Y, Z.... En dan?

Anyway, ik heb geprobeerd te vinden wat nou sensitivity en specificity van deze testen zijn, maar kan zo snel niks over vinden. Ik heb wel dit gevonden: http://news.vin.com/VINNews.aspx?articleId=23206 Interessant verhaal, zij hebben met meerdere testen diverse honden getest en er kwamen vaak verschillende resultaten uit. :P

Als je het gewoon voor de lol wil doen, waarom niet? ;)
we zijn vooral gewoon nieuwsgierig omdat we niks weten van dr afkomst, alleen dat ze met vier weken op Facebook stond als "pitbullpup" :') lang sneu verhaal maar dankzij oh-oh is ze daar weggehaald en uiteindelijk bij ons beland. Mensen op straat zeiden eerst vaak " das een stafford pupje toch?" maar ondertussen lijkt ze daar al minder op ( ze is alweer n maand ouder dan op deze foto) dus we zijn vooral gewoon heel benieuwd wat t is en hoeveel groei we kunnen verwachten, want ze gaat tot nu toe als n trein _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 25 september 2014 @ 09:06:50 #215
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_144883291
't Is ook een pitbull pupje. Kruisingen tussen dogachtigen worden in NL aangeduid als pitbull. Het 'ras' pitbull is in NL niet als zodanig erkend.

Ik denk zelf dat er iets van Mastiff in zit. Wellicht Mastino, zelfs.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_144884632
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:03 schreef DigitaleDierenArts het volgende:

[..]

Hoe oud was het kitten?
Wat deed hij precies? Viel hij in slaap, zoals Computergirl zegt? Of draaide hij steeds rondjes naar rechts? De laatste is een teken dat dat er of de hersenen of het middenoor aangetast is. Prognose is afhankelijk van de diagnose, dus op basis van deze gegevens is er niks over te zeggen...
Waarom durf je niet op te bellen? Jammer natuurlijk als het kitten niet meer leeft, maar dan weet je het tenminste... Heb je op de site van een asiel bij jullie in de buurt gekeken? Misschien staat hij gewoon op de website?
T was niet slapen nee, echt rondjes draaien dus ik ben bang voor hersenschade... Hij is gister opgehaald (we zijn op vakantie hier dus geen idee naar welk adres hij gaat :+ )
En nou ja als ik niet bel weet ik niet wat er gebeurd is... Ignorance is bliss zeg maar... :@
  donderdag 25 september 2014 @ 12:59:12 #217
Powered by Beaphar
pi_144889092
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

we zijn vooral gewoon nieuwsgierig omdat we niks weten van dr afkomst, alleen dat ze met vier weken op Facebook stond als "pitbullpup" :') lang sneu verhaal maar dankzij oh-oh is ze daar weggehaald en uiteindelijk bij ons beland. Mensen op straat zeiden eerst vaak " das een stafford pupje toch?" maar ondertussen lijkt ze daar al minder op ( ze is alweer n maand ouder dan op deze foto) dus we zijn vooral gewoon heel benieuwd wat t is en hoeveel groei we kunnen verwachten, want ze gaat tot nu toe als n trein _O-
[ afbeelding ]
Misschien iets met Cane Corso...
Hoe oud is zij nu en hoe zwaar? Recente foto kan helpen ;)
  donderdag 25 september 2014 @ 12:59:53 #218
Powered by Beaphar
pi_144889127
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

T was niet slapen nee, echt rondjes draaien dus ik ben bang voor hersenschade... Hij is gister opgehaald (we zijn op vakantie hier dus geen idee naar welk adres hij gaat :+ )
En nou ja als ik niet bel weet ik niet wat er gebeurd is... Ignorance is bliss zeg maar... :@
Als het gisteren gebeurd is, dan is het kitten misschien nog bij een dierenarts. Het klinkt dan idd als hersen/minddenoor-probleem. :{
  donderdag 25 september 2014 @ 13:01:20 #219
176471 oh-oh
pi_144889180
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als die ene hond idd de moeder is, dan wordt het ieg geen kleintje denk ik. Ik denk dat die fukkers zelf niet eens weten wie de vader is :r
Ik zie er ook wel cane corso in nu idd!
( Groucho Marx )
pi_144891060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef DigitaleDierenArts het volgende:

[..]

Als het gisteren gebeurd is, dan is het kitten misschien nog bij een dierenarts. Het klinkt dan idd als hersen/minddenoor-probleem. :{
hij zit idd hopelijk bij de dierenarts; ik had aan amivedi doorgegeven dat hij opgehaald was en daarop belde t asiel me om te vragen hoe en wat, want zij hadden m niet :')

Maar toen ik aangaf waar ie last van had zei die meneer ook dat ie wrs bij de dierenarts zat.

Wel stom was dat ik bij de eerste keer bellen al aangaf dat ie misschien aangereden was (nog voordat ie begon te tollen was dat), omdat ie afgesleten nageltjes met bloed had. Toen zei de meneer van de dierenambulance dat dat wrs was van 'proberen terug te klimmen naar waar ie vandaan kwam' en dat zolang er geen bloed uit zn oren/bek kwam t wel mee zou vallen :{
pi_144891383
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

hij zit idd hopelijk bij de dierenarts; ik had aan amivedi doorgegeven dat hij opgehaald was en daarop belde t asiel me om te vragen hoe en wat, want zij hadden m niet :')

Maar toen ik aangaf waar ie last van had zei die meneer ook dat ie wrs bij de dierenarts zat.

Wel stom was dat ik bij de eerste keer bellen al aangaf dat ie misschien aangereden was (nog voordat ie begon te tollen was dat), omdat ie afgesleten nageltjes met bloed had. Toen zei de meneer van de dierenambulance dat dat wrs was van 'proberen terug te klimmen naar waar ie vandaan kwam' en dat zolang er geen bloed uit zn oren/bek kwam t wel mee zou vallen :{
:{ Dat is inderdaad een mogelijk teken van een aanrijding. Afgelopen week nog een kat met afgesleten nagels gehad (en twee middenvoetsbeentjes gebroken). DA vertelde dat een aanrijding goed mogelijk was, omdat katten zich schrap zetten op het asfalt voordat de klap komt.
pi_144899359
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:{ Dat is inderdaad een mogelijk teken van een aanrijding. Afgelopen week nog een kat met afgesleten nagels gehad (en twee middenvoetsbeentjes gebroken). DA vertelde dat een aanrijding goed mogelijk was, omdat katten zich schrap zetten op het asfalt voordat de klap komt.
daarom :Y

Maar goed hij leek verder ok en wij vonden m superleuk natuurlijk dus we vonden t prima m een dagje bij ons te houden, ook makkelijker als de eigenaar zich zou melden. (Stiekem wilde ik m houden maar dat was niet slim :+ )

Maar goed, met al t gedoe beter dat er naar gekeken werd door een pro :Y
  donderdag 25 september 2014 @ 18:41:50 #223
176471 oh-oh
pi_144899402
DDA, ik zit me af te vragen, tot welke temperatuur kun je een binnenvogel mee naar buiten nemen eigenlijk? Mijn bergparkiet zal onze uitstapjes onwijs gaan missen in de winter, maar het zijn wel vogels die in de voliere het hele jaar buiten kunnen blijven.
( Groucho Marx )
  donderdag 25 september 2014 @ 18:43:55 #224
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_144899468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:41 schreef oh-oh het volgende:
DDA, ik zit me af te vragen, tot welke temperatuur kun je een binnenvogel mee naar buiten nemen eigenlijk? Mijn bergparkiet zal onze uitstapjes onwijs gaan missen in de winter, maar het zijn wel vogels die in de voliere het hele jaar buiten kunnen blijven.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een smoes om die übergave picca te showen :D
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 25 september 2014 @ 18:46:12 #225
176471 oh-oh
pi_144899544
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:43 schreef tonja het volgende:

[..]

Dit is gewoon een smoes om die übergave picca te showen :D
:D Nee ik wil het echt weten, hij vindt het zo awesome om overal mee naartoe te gaan, hij is ook al in de bus en in de trein en in de auto en zo geweest, en hij gaat mee boodschapjes doen bij de Jumbo *)
( Groucho Marx )
pi_144899554
Oh-Oh, wat een onwijs gave foto............. ezeltje en een bont vlieggeval, how cute O+
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 25 september 2014 @ 18:47:25 #227
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144899574
Kakt ie dan niet in de winkel of zo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_144899585
Ik vind ezeltjes al altijd zo onwijs leuk O+
pi_144899629
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Valerie. het volgende:
:')
  donderdag 25 september 2014 @ 18:49:34 #230
176471 oh-oh
pi_144899636
quote:
11s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Valerie. het volgende:
Geloof het of niet, hij kakt maar heel weinig als we weg zijn, en meestal gaat ie buiten zitten wiebelen, dan hou ik hem ff van me af en dan schijt ie _O-
Thuis schijt ie ook altijd op de kanariekooi, liefst op de kanarie zelf :')
Maar zelfs als ie kakt, hij zit op mijn schouder, dan poept ie op mijn vest, en hij schijt maar kleine flatsen :P
( Groucho Marx )
pi_144899818
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Heb zelf ook een Cane Corso, hij lijkt er aardig veel op haha :p.

mijne is nu 5 maanden en 37 kilo :p
  donderdag 25 september 2014 @ 18:57:48 #232
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144899883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

:')
Nou dat is toch geen rare vraag :')
  donderdag 25 september 2014 @ 19:00:24 #233
176471 oh-oh
pi_144899954
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Nou dat is toch geen rare vraag :')
Bij de dierenwinkel en de Etos en zo mag ie altijd op de toonbank spelen, maar daar hebben ze wel een stukje keukenrol, en ik heb ook altijd natte doekjes bij me. Maar als ik ergens met hem loop en hij zou poepen dan poept ie op mij.
( Groucho Marx )
  donderdag 25 september 2014 @ 19:02:49 #234
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144900025
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Bij de dierenwinkel en de Etos en zo mag ie altijd op de toonbank spelen, maar daar hebben ze wel een stukje keukenrol, en ik heb ook altijd natte doekjes bij me. Maar als ik ergens met hem loop en hij zou poepen dan poept ie op mij.
Mocht ik Charlie maar meenemen de winkels in ;( #jelly
  donderdag 25 september 2014 @ 19:04:49 #235
176471 oh-oh
pi_144900094
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Mocht ik Charlie maar meenemen de winkels in ;( #jelly
:D Ze mogen toch in zat winkels wel?
Naar de Etos en de dierenwinkel en zo gaan de honden wel mee.
Alleen niet naar de supermarkten, kruidvat, Hema.
Zelfs bij de V&D en de Bijenkorf en zo mogen ze gewoon binnen.
( Groucho Marx )
  donderdag 25 september 2014 @ 19:06:34 #236
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_144900160
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Ze mogen toch in zat winkels wel?
Naar de Etos en de dierenwinkel en zo gaan de honden wel mee.
Alleen niet naar de supermarkten, kruidvat, Hema.
Zelfs bij de V&D en de Bijenkorf en zo mogen ze gewoon binnen.
Geen idee eigenlijk :o Ik weet niet beter dan dat honden niet mee naar binnen mogen dus probeer het ook nooit :+
  donderdag 25 september 2014 @ 19:07:35 #237
176471 oh-oh
pi_144900202
Nou ja die van mij zijn vaak in de stad, ik ga dus nooit naar Kruidvat en Hema verder nooit ergens gedoe, er zijn vast meer winkels waar het niet mag maar daar kom ik dan toch al niet dus boeie!
( Groucho Marx )
  donderdag 25 september 2014 @ 19:19:06 #238
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_144900634
Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje; Harry's voorpoten stinken altijd een beetje naar een rauwmelks roodschimmelkaasje zeg maar. Mijn vorige kater had ook stinkpootjes. Loes d'r pootjes zijn reukloos.
Is dat iets des katers?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_144900871
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

2 tunnelfleecehangmatten gekocht.
1 kost 14,50, heb er 2 voor 20 euro meegekregen! *O*
pi_144901068
@Valerie: Dat ligt eraan of je de ezel of de vogel bedoeld :+
pi_144901344
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:25 schreef Cici het volgende:

[..]

2 tunnelfleecehangmatten gekocht.
1 kost 14,50, heb er 2 voor 20 euro meegekregen! *O*
^O^
pi_144903096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 19:38 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

^O^
Ze zijn helemaal hyper, hoop dat hun kontjes lekker warm blijven hahaha.
pi_144903579
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef Cici het volgende:

[..]

Ze zijn helemaal hyper, hoop dat hun kontjes lekker warm blijven hahaha.
Fotos willen we zien! *O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_144903709
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef DigitaleDierenArts het volgende:

[..]

Misschien iets met Cane Corso...
Hoe oud is zij nu en hoe zwaar? Recente foto kan helpen ;)
die horen we tegenwoordig vaker idd.. Nou hoop toch wel dat ze een slagje kleiner blijft :D

Ze is nou 15 kg en vier en n halve maand (hoogte geen idee :P ben nu niet thuis) zal eens kijken of ik n foto heb waarop je kunt zien hoe groot ze is :') de meesten zijn bewogen, energiek geval :D
pi_144903805
quote:
99s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:55 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Heb zelf ook een Cane Corso, hij lijkt er aardig veel op haha :p.

mijne is nu 5 maanden en 37 kilo :p
oh dat gaat ze lang niet redden.. Ze is nu 15 kg met 4.5 maand :D *haalt opgelucht adem*
pi_144903928
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh dat gaat ze lang niet redden.. Ze is nu 15 kg met 4.5 maand :D *haalt opgelucht adem*
haha ja, het is dat die goed luisterd anders trekt die je zo over straat :p
pi_144904039

Hier ons puppengevaarte zoals ze er nu uitziet O+ lompie
pi_144905060
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:42 schreef mjan het volgende:

[..]

Fotos willen we zien! *O*
Zal er als ik er morgen aan denk een foto in het rattentopic zetten!
  donderdag 25 september 2014 @ 21:22:11 #249