quote:Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Valerie. het volgende:
Kakt ie dan niet in de winkel of zo?
Geloof het of niet, hij kakt maar heel weinig als we weg zijn, en meestal gaat ie buiten zitten wiebelen, dan hou ik hem ff van me af en dan schijt iequote:Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Valerie. het volgende:
Kakt ie dan niet in de winkel of zo?
Heb zelf ook een Cane Corso, hij lijkt er aardig veel op haha :p.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we zijn vooral gewoon nieuwsgierig omdat we niks weten van dr afkomst, alleen dat ze met vier weken op Facebook stond als "pitbullpup"lang sneu verhaal maar dankzij oh-oh is ze daar weggehaald en uiteindelijk bij ons beland. Mensen op straat zeiden eerst vaak " das een stafford pupje toch?" maar ondertussen lijkt ze daar al minder op ( ze is alweer n maand ouder dan op deze foto) dus we zijn vooral gewoon heel benieuwd wat t is en hoeveel groei we kunnen verwachten, want ze gaat tot nu toe als n trein
![]()
[ afbeelding ]
Bij de dierenwinkel en de Etos en zo mag ie altijd op de toonbank spelen, maar daar hebben ze wel een stukje keukenrol, en ik heb ook altijd natte doekjes bij me. Maar als ik ergens met hem loop en hij zou poepen dan poept ie op mij.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou dat is toch geen rare vraag
Mocht ik Charlie maar meenemen de winkels inquote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij de dierenwinkel en de Etos en zo mag ie altijd op de toonbank spelen, maar daar hebben ze wel een stukje keukenrol, en ik heb ook altijd natte doekjes bij me. Maar als ik ergens met hem loop en hij zou poepen dan poept ie op mij.
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Mocht ik Charlie maar meenemen de winkels in#jelly
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze mogen toch in zat winkels wel?
Naar de Etos en de dierenwinkel en zo gaan de honden wel mee.
Alleen niet naar de supermarkten, kruidvat, Hema.
Zelfs bij de V&D en de Bijenkorf en zo mogen ze gewoon binnen.
2 tunnelfleecehangmatten gekocht.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik naai die dingen voor de vogels hier. Maar die slopen niks gelukkig.OP eBay kun je ze heel goedkoop bestellen, duurt wel lang.
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:25 schreef Cici het volgende:
[..]
2 tunnelfleecehangmatten gekocht.
1 kost 14,50, heb er 2 voor 20 euro meegekregen!
Fotos willen we zien!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:29 schreef Cici het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal hyper, hoop dat hun kontjes lekker warm blijven hahaha.
die horen we tegenwoordig vaker idd.. Nou hoop toch wel dat ze een slagje kleiner blijftquote:Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Misschien iets met Cane Corso...
Hoe oud is zij nu en hoe zwaar? Recente foto kan helpen
oh dat gaat ze lang niet redden.. Ze is nu 15 kg met 4.5 maandquote:Op donderdag 25 september 2014 18:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Heb zelf ook een Cane Corso, hij lijkt er aardig veel op haha :p.
mijne is nu 5 maanden en 37 kilo :p
haha ja, het is dat die goed luisterd anders trekt die je zo over straat :pquote:Op donderdag 25 september 2014 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat gaat ze lang niet redden.. Ze is nu 15 kg met 4.5 maand*haalt opgelucht adem*
+1quote:Op donderdag 25 september 2014 18:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Dit is gewoon een smoes om die übergave picca te showen
Geen idee... Maar ik denk dat er niet te veel verschil moet zijn met de kamertemperatuur. Onder +5 graden zou ik niet met een binnenvogel gaan wandelenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:41 schreef oh-oh het volgende:
DDA, ik zit me af te vragen, tot welke temperatuur kun je een binnenvogel mee naar buiten nemen eigenlijk? Mijn bergparkiet zal onze uitstapjes onwijs gaan missen in de winter, maar het zijn wel vogels die in de voliere het hele jaar buiten kunnen blijven.
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef oh-oh het volgende:
Ze mogen toch in zat winkels wel?
Naar de Etos en de dierenwinkel en zo gaan de honden wel mee.
Alleen niet naar de supermarkten, kruidvat, Hema.
Zelfs bij de V&D en de Bijenkorf en zo mogen ze gewoon binnen.
Katten hebben geurklieren in hun voetzooltjes. Maar of die bij een kater sterkere geur uitscheiden, durf ik niet te zeggen. Laten wij maar er op houden dat a. "Omdat kat" (altijd een goed antwoordquote:Op donderdag 25 september 2014 19:19 schreef tonja het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nog een vraagje; Harry's voorpoten stinken altijd een beetje naar een rauwmelks roodschimmelkaasje zeg maar. Mijn vorige kater had ook stinkpootjes. Loes d'r pootjes zijn reukloos.
Is dat iets des katers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |