Lijkt de muur te raken rechtsachter voordat hij de controle verliest.quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:53 schreef Sinister-D- het volgende:
En nu de vraag of Piquet schade had van de ronde ervoor en de aanvaring met Vergne, of probeerde die wanhopig voor te blijven en was die aan het pushen...
klopt, maar dat sluit niet uit dat de touché met de muur geen gevolg is van het wheelbangen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lijkt de muur te raken rechtsachter voordat hij de controle verliest.
quote:Taking place on April 23, the race in Paris is the first European round of the 2015-2016 season and will see fully-electric single-seaters battling it out around the architectural complex of Les Invalides.
The 1.93km circuit, which remains subject to FIA track homologation, was unveiled in front of a gathering of assorted media, government officials, local authorities and distinguished guests at the Hotel de Ville in Paris.
Formula E CEO Alejandro Agag was joined on stage along with the Mayor of Paris Anne Hidalgo, Minister of the City Patrick Kanner and FIA President Jean Todt.
With 14 turns winding its way past the Army Museum and the Tomb of Napoleon, the track is located in an amazing setting, combining historical monuments with visions of the future. As a pioneer of electric mobility, the race in Paris will provide a logical follow-up to the COP21 agreements achieved in the same city last year.
Alejandro Agag, CEO of Formula E, said: “As a series we are fortunate enough to race in some incredible locations but none more spectacular than the backdrop in the city of Paris. The ethos of Formula E is urban racing in the heart of cities around the world - Paris certainly ticks all those boxes. France is also a key market for the championship as the home of the FIA, Official Founding Partner and Tyre Supplier Michelin, and team partners such as DS and Renault. The Paris ePrix will be an iconic setting for Formula E with DHL, the championship’s Official Logistics Partner, delivering the first fully-electric race to the French capital.”
Jean Todt, President of the FIA, said: “The FIA is particularly pleased that there will be a Formula E race run through the streets of the centre of Paris, the city that has been our home for over a century. This series is heavily linked to the development of new technologies and to promoting a new model for sustainable mobility. It is entirely logical therefore, that a country like France, that has always been at the cutting-edge of innovation, should host an ePrix in its capital city. I am sure that the spectacle offered by Formula E on a track laid out against the amazing backdrop of Les Invalides, will make this event truly unique among motorsport events at a world level.”
Tickets will be available to purchase in the coming weeks with early bird prices starting from 25 Euros.
maakt het wat uit? FR2.0 of FIA F3 zijn ook niet de snelste auto's, en toch komen er redelijk vermakelijke races uit voort. Is dat niet hetgeen wat telt. Er wordt ook nergens door organisatie, rijders of kijkers beweert dat ze superieur zijn aan andere klassen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
Het blijft komisch, deze wagentjes. Coureurs die halfslachtig hun best doen om het nog enigzins te laten lijken alsof er daadwerkelijk meer snelheid in zit dan de gemiddelde ligfiets .
Toch wel een flinke klap sneller. Is ook niet zo gek natuurlijk, snel zal het sowieso nooit worden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
maakt het wat uit? FR2.0 of FIA F3 zijn ook niet de snelste auto's,
Dit jaar is het al verhoogd van 150kW naar 200kW. Volgend jaar wordt het herwinbare vermogen verhoogd van 100kW naar 150 kW en het jaar erop het max vermogen naar 220kW en 250kW in seizoen 5. Wagens worden volgend jaar ook lichter, waardoor er iets aan snelheid gewonnen kan worden. Probleem is dat de ontwikkeling van nieuwe batterijen die het gewenste vermogen kunnen leveren nogal kostbaar is en het dus nu stapsgewijs gaat in plaats van in één keer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toch wel een flinke klap sneller. Is ook niet zo gek natuurlijk, snel zal het sowieso nooit worden.
En ik las ergens dat de beloofde verhoging van het vermogen twee jaar uitgesteld wordt dus beter wordt het ook niet.
Precies. Valt allemaal erg tegen dus. Het blijft een langzame bende.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit jaar is het al verhoogd van 150kW naar 200kW. Volgend jaar wordt het herwinbare vermogen verhoogd van 100kW naar 150 kW en het jaar erop het max vermogen naar 220kW en 250kW in seizoen 5. Wagens worden volgend jaar ook lichter, waardoor er iets aan snelheid gewonnen kan worden. Probleem is dat de ontwikkeling van nieuwe batterijen die het gewenste vermogen kunnen leveren nogal kostbaar is en het dus nu stapsgewijs gaat in plaats van in één keer.
We regelen voor jou een keer een P90D kijken of je nog zo pieptquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Valt allemaal erg tegen dus. Het blijft een langzame bende.
Vuurvli3g heeft sowieso op elke race klasse kritiek.....quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
We regelen voor jou een keer een P90D kijken of je nog zo piept
ergens live te zien?quote:Op zaterdag 6 februari 2016 20:03 schreef sasquatsch het volgende:
Race staat op punt van beginnen en Vergne doet toch mee, na beide trainingen gemist te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |