Dadelijk nog even knechten voor Froome.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:42 schreef Pedroso het volgende:
Poels gelost omdat ie niet beter kan of omdat het een kansloze vlucht is ?
Hij kan het er nu nog even van nemen om zelf wat te ondernemen. Volgend jaar mag ie aansluiten bij de Skytrein.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dadelijk nog even knechten voor Froome.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:44 schreef Roceco het volgende:
TT, OP
Zielig zitten wachten tot je het kan invoeren
Zou wel mooi zijn, dan gaat het morgen in de TT nog erg spannend worden. Maar zal hooguit wat seconden kunnen terugpakken vrees ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Vroemgod gaat straks op de slotklim knallen en een minuutje terug pakken op Bertje.
Zou te mooi zijn met het oog op morgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Vroemgod gaat straks op de slotklim knallen en een minuutje terug pakken op Bertje.
Denk ook dat Froome misschien hooguit wat seconden gaat pakken en dat Contador gewoon morgen de Vuelta wint.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, dan gaat het morgen in de TT nog erg spannend worden. Maar zal hooguit wat seconden kunnen terugpakken vrees ik.
Op de NOS ook alquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:22 schreef danos het volgende:
Wat een gelul weer op ES mbt Sky en strategie
Dit is om de sfeer te verhogen.quote:
Twan Poels ook niet meer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie Kelderman deze rit niet meer pakken.
Gewaagde uitspraak, hij rijdt vast op eigen tempo naar boven. Laat zich niet gek maken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie Kelderman deze rit niet meer pakken.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:24 schreef Syntix het volgende:
Bij de NOS denken ze dat Froome gewoon zo rustig door gaat rijden
Haha, die hoop die doorklinkt in deze post.quote:
Vind ik ook fijn.quote:
Idd, die springt dadelijk nog weg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:27 schreef TargaFlorio het volgende:
"Contador lastig"
Gewoon op eigen tempo i.p.v. zichzelf opblazen.
Ik luister natuurlijk naar De Cauw.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Luister je wel naar de Traks?
Hij geeft straks een rondje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit spandoek werkt in het voordeel van Ten Dam.
Het is wachten op de terugkeer van Dollar Dirk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:30 schreef marcodej het volgende:
Deze wedstrijd is beter dan de wedstrijd van Quick Boys.
Het was een van de meest onterechte verliespartijen in de geschiedenis van het voetbal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wachten op de terugkeer van Dollar Dirk.
Ondertussen heeft Katwijk met 0-7 gewonnen, lekker man.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was een van de meest onterechte verliespartijen in de geschiedenis van het voetbal.
Niet echt lang.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:33 schreef Pedroso het volgende:
De vrienden zitten weer is bij elkaar.
Ik moet gewoon kokhalzen als ik daar aan denk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Katwijk met 0-7 gewonnen, lekker man.
Rijnvogels 5-2 verloren bij Xerxes, weh vinde da van?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik moet gewoon kokhalzen als ik daar aan denk.
Doet 'ie elke bergetappe deze Vuelta.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Bertje zit te chillen in Froome z'n wiel.
Schelvis zal in zijn nopjes zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijnvogels 5-2 verloren bij Xerxes, weh vinde da van?
Froome houdt zich nog in hoor ik net. Spaart zich voor de vierde week.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet 'ie elke bergetappe deze Vuelta.
Doet me niks.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijnvogels 5-2 verloren bij Xerxes, weh vinde da van?
Mag wel eens ja. Alleen maar in het wiel van Froome hangen iedere keer en dan de laatste km demarreren is niet iets om vrolijk van te worden. Zou hem sieren als ie Froome nu eens de zege gunt aangezien zijn zege nu wel vast staat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:34 schreef Roceco het volgende:
Tuurlijk man, Contador gaat echt de zege aan Froome geven
Herbert zou dit geloven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Froome houdt zich nog in hoor ik net. Spaart zich voor de vierde week.
Syntix ook.quote:
In de wandelgangen ziet men Syntix wel als de Herbert van FOK! inderdaad. Echt zo'n NOS jongen.quote:
Die wil het voor de tijdrit van morgen gewoon echt spannend maken.quote:
Zonder beenbreuk had ie zijn laatste kuurtje niet gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonder beenbreuk had hij iedereen op drie kwartier gereden.
Spacertje uit je stuurpen, + 50 Watt vermogen. A man of constant marginal gains.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat morgen los bij de tijdrit.
Ik denk niet dat de organisatie zomaar Syntix in dienst zou nemen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel vriendelijk van de organisatie van de Vuelta dat ze de regie overlaten aan een debiele kleuter.
Leuke strijd, "mooi" gereden door Froome.
Ik vond deze Vuelta geen zak aan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:44 schreef Jason22 het volgende:
Ik vond de duels: Rasmussen - Contador leuker.
Zeker met dit deelnemersveld vond ook ik het tegenvallen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond deze Vuelta geen zak aan.
+1quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond deze Vuelta geen zak aan.
Precies.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:46 schreef Roceco het volgende:
[..]
Zeker met dit deelnemersveld vond ook ik het tegenvallen inderdaad.
Dit, weinig echte bazen gezien waarvoor je rechtop gaat staan... Zoals DeeBee al zei, het voelde allemaal ietwat uitgeblust.... Wel prima Betancur gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
Heb goede Colombianen en meer specifiek Quintana toch wel enorm gemist deze vuelta
Froome was niet heel sterk en van Valverde/Rodriguez hoef je normaal gesproken ook niet veel aanvallen te verwachten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Precies.Vooraf leek dit echt genot te worden, maar zoals zo vaak is de helft toch uitgeblust na de Tour en viel het allemaal wat tegen. Al was Bertje ook wel heel sterk, dan lijkt het al snel saai...
Ja jammer dat Uran weinig liet zienquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
Heb goede Colombianen en meer specifiek Quintana toch wel enorm gemist deze vuelta
#stijgendelijn (93 63 48 37 34 27 26 20 19 19 19 19 19 20 18 17 16 16 16 )quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:50 schreef Mani89 het volgende:
Monfort komt nu binnen, maar we krijgen geen beeld.
Ik spreek niet graag in superlatieven maar ik denk dat de term Montfortgod nu wel op zijn plaats is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:54 schreef Roceco het volgende:
[..]
#stijgendelijn (93 63 48 37 34 27 26 20 19 19 19 19 19 20 18 17 16 16 16 )
Als de Vuelta nog 2 weken zou hebben geduurd, had Montfort dus dik top 10 gereden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:54 schreef Roceco het volgende:
[..]
#stijgendelijn (93 63 48 37 34 27 26 20 19 19 19 19 19 20 18 17 16 16 16 )
Leuke oplossingquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:04 schreef baggerbaas het volgende:
Barguil in het groen![]()
[ afbeelding ]
Biefstuk is de beste, hij staat namelijk eerste.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:17 schreef Syntix het volgende:
FroomeGOD![]()
Toch wel de beste van deze Vuelta![]()
Team Sky
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:42 schreef wimderon het volgende:
Een of andere malloot gooide een stok naar Froome![]()
http://sporten.tv2.dk/201(...)ster-kaep-paa-froome
Gelukkig rijdt hij altijd met z'n gezicht naar benedenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:42 schreef wimderon het volgende:
Een of andere malloot gooide een stok naar Froome![]()
http://sporten.tv2.dk/201(...)ster-kaep-paa-froome
twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 20:47:37#LaVuelta, Stage 20. Puerto de Ancares (11.85 km, 9.49 %, 1124 m) http://t.co/Ck6ZVMNbHF reageer retweet
quote:Good evening everyone,
Today, and I prefer to be honest, I almost give up. Nerves dropped... I suffered a lot. I had bad knee yesterday, when I typed in the car. But I wanted to alert anyone in the team. I thought that it would. And then I did not want that my opponents see me in difficulty, it would have given them an opportunity to attack me. But yesterday it wasn't going already, except in the climbs, where my muscle was hot enough. I saw my ostheo at the start this morning, I thought it was going to cure me. The first kilometres went well, except when it began to descend, and on the flat... I cried on my bike.
Nerves were dropped, I was on the edge of the abandonment, the eve of the final arrival. So close to accomplish my goal. I saw really all my 10 top hopes soar. Fortunately, I could count on my team, who supported me. Without them I would be nothing. They stayed beside me all day, I went to see the doctor of the organisation, which put me cold on the knee. Pain is is gradually diminished, in the bumps I didn't feel much. It was really a strange feeling. Without my teammates I wouldn't be at this level, it is safe. I would be even more on the race at the moment, if they had not been there.
I gave everything in the recent ascents. I thought no, I gave it my all. I have really drawn at the bottom of my reservations to cross the line. I was obliged to lie down after the arrival. Stronger, more nothing.I manage to finish sixth in the stage, to the courage.
Fortunately, the finish is tomorrow. My goal to be in the top 10 of the general is being accomplished, and I will give everything so I keep my eighth place tomorrow night.
In any case, thank you. Thanks for everything,
Valverde (en ook Contador) pakken hem alleen bij winst.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoeveelste mag valverde maximaal eindigen wil degenkolb de puntentrui winnen?
Degenkolb gaat zelf gewoon top 10 rijden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Valverde (en ook Contador) pakken hem alleen bij winst.
Bij Froome is er ook altijd kans dat zo'n ding zijn lijf helemaal doorboort. Levensgevaarlijk dus.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gelukkig rijdt hij altijd met z'n gezicht naar beneden![]()
Uiteraard is de actie driewerf
Hij had een helm op, en kijkt toch altijd naar beneden. Dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bij Froome is er ook altijd kans dat zo'n ding zijn lijf helemaal doorboort. Levensgevaarlijk dus.
twitter:chrisfroome twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 20:32:49And people ask me why I ride with my head down?! 😉 http://t.co/Q0SGhCE4Ui reageer retweet
Dumoulin had hier een goede kans gehad, maar goed dat heeft hij vandaag in Canada ook.quote:
Het is daar 4 uur vroeger.quote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef Momo... het volgende:
Licht het aan mij of is het daar een stuk lichter buiten?
Niet zo gek met maar 1 klassementsmanquote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerste top 10 in grote ronde voor Giant.
veel westerlijker, dus een uurtje of zo later donkerquote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef Momo... het volgende:
Licht het aan mij of is het daar een stuk lichter buiten?
Volgens mij maakte hij een grapje.quote:Op zondag 14 september 2014 20:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mani zit al in Canada met zijn hoofd
Wat een malle jongenquote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een grapje.
Het is wel een beetje een grappenmaker.
Grappen in wielertopics? Ik dacht dat dat niet mocht.quote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een grapje.
Het is wel een beetje een grappenmaker.
Voor 4 januari 2015 dus. Dat wordt krap aan.quote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Contador moet even binnen zijn voordat BZV begint.
Alleen ijskoud cynisme toch?quote:Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Grappen in wielertopics? Ik dacht dat dat niet mocht.
Hij heeft stiekem even gekeken of Ambrosius niet online was.quote:Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Grappen in wielertopics? Ik dacht dat dat niet mocht.
Ik denk niet dat hij Purito voorbij is gegaan.quote:
Zou ik niet zo durven zeggen... Kijk net dus heb helemaal nog niets meegekregen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij Purito voorbij is gegaan.
Vroem zal wel sneller gaanquote:Op zondag 14 september 2014 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kelderman na Samuel Sanchez en Valverde de beste tijd gereden van de regenrijders.
Ok, regen dus de reden. Dacht al, wat een grote verschillen op maar 10 km.quote:Op zondag 14 september 2014 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kelderman na Samuel Sanchez en Valverde de beste tijd gereden van de regenrijders.
Maak je soms kans op een verrassingspakket?quote:Op zondag 14 september 2014 20:28 schreef Mani89 het volgende:
Froome faalt, dit is goed voor mijn scorito.
Ik denk een fietsbel ofzo.quote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je soms kans op een verrassingspakket?
Dat quizboek kreeg ik ook.quote:Op zondag 14 september 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een quizboek met Tour de France vragen.
Ik stuur je nog wel een keer een vraag.
Jij ook.quote:Op zondag 14 september 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!
Bradley had er vandaag ook al naast gegrepenquote:Op zondag 14 september 2014 20:32 schreef Syntix het volgende:
Lelijke vuelta dit. lelijke winnaar. Lelijke slotrit. Veel wk-renners eruit
conclusie:
quote:
geen aarderijkskunde gehad op school?quote:
Aha, ik heb nooit op de kaart gekeken, vandaar.quote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ligt een behoorlijk stuk westelijker.
Het was vrij voorspelbaar allemaal.quote:Op zondag 14 september 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe kan je dan spreken van een matige ronde van Spanje?
Omdat de Columbiaantjes tegen vielen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe kan je dan spreken van een matige ronde van Spanje?
de strijd tussen Froome en Contador was van een zeer hoog niveauquote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Het was vrij voorspelbaar allemaal.
Komt ook door het uitvallen van Quintana anders had het wel een stuk spannender geweest.quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik moet toegeven dat ik vooraf er ook iets meer van verwacht had.
Alleen mag dat niet van Thijs.quote:Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef Evertjan het volgende:
LL Sanchez is weer helemaal terug![]()
Heerlijke renner om in je team te hebben in een grote ronde
Als volgend jaar Lars Boom Roubaix wint in een Astana shirt zal hij er ook wel schande over sprekenquote:
Ja, die Thijs.quote:
Zo'n korte tijdrit ook nog eens.quote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Oh, gemist
Wel matig trouwens, zo'n tijdrit als laatste etappe van een grote ronde. Ik had totaal niet het idee dat het vandaag afgesloten werd.
Katusha volgens mijquote:Op zondag 14 september 2014 20:54 schreef Evertjan het volgende:
wie is winnaar geworden van het ploegenklassement?
Belkin is de morele winnaar. Van deze hele Vuelta.quote:Op zondag 14 september 2014 20:54 schreef Evertjan het volgende:
wie is winnaar geworden van het ploegenklassement?
Dat zal best, maar dat maakte het niet minder voorspelbaar. Nadat Nairito uitviel had kijken eigenlijk nauwelijks zin meer. Zat geen verrassing in. Terwijl we, of in ieder geval ik, toch dachten dat het Giro 2010 on steroids zou worden.quote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de strijd tussen Froome en Contador was van een zeer hoog niveau
Canada is al live op eurosportquote:Op zondag 14 september 2014 20:57 schreef Evertjan het volgende:
wat een genot weer vanavond nu de ronde van Spanje en Heel Holland Bakt zometeen de Grote Tom Dumoulin in Canada Show en daarnaar nog eens Studio Voetbal
Poels nog sneller dan Valverdequote:Op zondag 14 september 2014 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een Australier bedoel je dit jaarquote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef Evertjan het volgende:
gaat weer smullen worden van de Spanjaarden tijdens het WK. Altijd de sterkste ploeg in de race en op de meet wint er een Italiaan of Belg
ik vrees van wel dit jaarquote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Een Australier bedoel je dit jaar
hopelijk wint er een nederlander of spanjaardquote:
Knap van Poels zeg. Die heeft flink doorgekacheld in de regen. En dat zonder klassement te verdedigen.quote:
Dat combinatieklassement is echt totaal overbodig inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 08:53 schreef Pepersaus het volgende:
Alberto Contador wint het combinatieklassement, wat een verrassing... 9 van de 10x wordt dat klassement gewoon gewonnen door de Vuelta-winnaar. Waarom niet gewoon een jongerentrui?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |