Die wil het voor de tijdrit van morgen gewoon echt spannend maken.quote:
Zonder beenbreuk had ie zijn laatste kuurtje niet gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonder beenbreuk had hij iedereen op drie kwartier gereden.
Spacertje uit je stuurpen, + 50 Watt vermogen. A man of constant marginal gains.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat morgen los bij de tijdrit.
Ik denk niet dat de organisatie zomaar Syntix in dienst zou nemen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel vriendelijk van de organisatie van de Vuelta dat ze de regie overlaten aan een debiele kleuter.
Leuke strijd, "mooi" gereden door Froome.
Ik vond deze Vuelta geen zak aan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:44 schreef Jason22 het volgende:
Ik vond de duels: Rasmussen - Contador leuker.
Zeker met dit deelnemersveld vond ook ik het tegenvallen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond deze Vuelta geen zak aan.
+1quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik vond deze Vuelta geen zak aan.
Precies.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:46 schreef Roceco het volgende:
[..]
Zeker met dit deelnemersveld vond ook ik het tegenvallen inderdaad.
Dit, weinig echte bazen gezien waarvoor je rechtop gaat staan... Zoals DeeBee al zei, het voelde allemaal ietwat uitgeblust.... Wel prima Betancur gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
Heb goede Colombianen en meer specifiek Quintana toch wel enorm gemist deze vuelta
Froome was niet heel sterk en van Valverde/Rodriguez hoef je normaal gesproken ook niet veel aanvallen te verwachten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Precies.Vooraf leek dit echt genot te worden, maar zoals zo vaak is de helft toch uitgeblust na de Tour en viel het allemaal wat tegen. Al was Bertje ook wel heel sterk, dan lijkt het al snel saai...
Ja jammer dat Uran weinig liet zienquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
Heb goede Colombianen en meer specifiek Quintana toch wel enorm gemist deze vuelta
#stijgendelijn (93 63 48 37 34 27 26 20 19 19 19 19 19 20 18 17 16 16 16 )quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:50 schreef Mani89 het volgende:
Monfort komt nu binnen, maar we krijgen geen beeld.
Ik spreek niet graag in superlatieven maar ik denk dat de term Montfortgod nu wel op zijn plaats is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:54 schreef Roceco het volgende:
[..]
#stijgendelijn (93 63 48 37 34 27 26 20 19 19 19 19 19 20 18 17 16 16 16 )
Als de Vuelta nog 2 weken zou hebben geduurd, had Montfort dus dik top 10 gereden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:54 schreef Roceco het volgende:
[..]
#stijgendelijn (93 63 48 37 34 27 26 20 19 19 19 19 19 20 18 17 16 16 16 )
Leuke oplossingquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:04 schreef baggerbaas het volgende:
Barguil in het groen![]()
[ afbeelding ]
Biefstuk is de beste, hij staat namelijk eerste.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:17 schreef Syntix het volgende:
FroomeGOD![]()
Toch wel de beste van deze Vuelta![]()
Team Sky
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:42 schreef wimderon het volgende:
Een of andere malloot gooide een stok naar Froome![]()
http://sporten.tv2.dk/201(...)ster-kaep-paa-froome
Gelukkig rijdt hij altijd met z'n gezicht naar benedenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:42 schreef wimderon het volgende:
Een of andere malloot gooide een stok naar Froome![]()
http://sporten.tv2.dk/201(...)ster-kaep-paa-froome
twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 20:47:37#LaVuelta, Stage 20. Puerto de Ancares (11.85 km, 9.49 %, 1124 m) http://t.co/Ck6ZVMNbHF reageer retweet
quote:Good evening everyone,
Today, and I prefer to be honest, I almost give up. Nerves dropped... I suffered a lot. I had bad knee yesterday, when I typed in the car. But I wanted to alert anyone in the team. I thought that it would. And then I did not want that my opponents see me in difficulty, it would have given them an opportunity to attack me. But yesterday it wasn't going already, except in the climbs, where my muscle was hot enough. I saw my ostheo at the start this morning, I thought it was going to cure me. The first kilometres went well, except when it began to descend, and on the flat... I cried on my bike.
Nerves were dropped, I was on the edge of the abandonment, the eve of the final arrival. So close to accomplish my goal. I saw really all my 10 top hopes soar. Fortunately, I could count on my team, who supported me. Without them I would be nothing. They stayed beside me all day, I went to see the doctor of the organisation, which put me cold on the knee. Pain is is gradually diminished, in the bumps I didn't feel much. It was really a strange feeling. Without my teammates I wouldn't be at this level, it is safe. I would be even more on the race at the moment, if they had not been there.
I gave everything in the recent ascents. I thought no, I gave it my all. I have really drawn at the bottom of my reservations to cross the line. I was obliged to lie down after the arrival. Stronger, more nothing.I manage to finish sixth in the stage, to the courage.
Fortunately, the finish is tomorrow. My goal to be in the top 10 of the general is being accomplished, and I will give everything so I keep my eighth place tomorrow night.
In any case, thank you. Thanks for everything,
Valverde (en ook Contador) pakken hem alleen bij winst.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoeveelste mag valverde maximaal eindigen wil degenkolb de puntentrui winnen?
Degenkolb gaat zelf gewoon top 10 rijden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Valverde (en ook Contador) pakken hem alleen bij winst.
Bij Froome is er ook altijd kans dat zo'n ding zijn lijf helemaal doorboort. Levensgevaarlijk dus.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gelukkig rijdt hij altijd met z'n gezicht naar beneden![]()
Uiteraard is de actie driewerf
Hij had een helm op, en kijkt toch altijd naar beneden. Dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bij Froome is er ook altijd kans dat zo'n ding zijn lijf helemaal doorboort. Levensgevaarlijk dus.
twitter:chrisfroome twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 20:32:49And people ask me why I ride with my head down?! 😉 http://t.co/Q0SGhCE4Ui reageer retweet
Dumoulin had hier een goede kans gehad, maar goed dat heeft hij vandaag in Canada ook.quote:
Het is daar 4 uur vroeger.quote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef Momo... het volgende:
Licht het aan mij of is het daar een stuk lichter buiten?
Niet zo gek met maar 1 klassementsmanquote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerste top 10 in grote ronde voor Giant.
veel westerlijker, dus een uurtje of zo later donkerquote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef Momo... het volgende:
Licht het aan mij of is het daar een stuk lichter buiten?
Volgens mij maakte hij een grapje.quote:Op zondag 14 september 2014 20:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mani zit al in Canada met zijn hoofd
Wat een malle jongenquote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een grapje.
Het is wel een beetje een grappenmaker.
Grappen in wielertopics? Ik dacht dat dat niet mocht.quote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij een grapje.
Het is wel een beetje een grappenmaker.
Voor 4 januari 2015 dus. Dat wordt krap aan.quote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Contador moet even binnen zijn voordat BZV begint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |