Alleen ijskoud cynisme toch?quote:Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Grappen in wielertopics? Ik dacht dat dat niet mocht.
Hij heeft stiekem even gekeken of Ambrosius niet online was.quote:Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Grappen in wielertopics? Ik dacht dat dat niet mocht.
Ik denk niet dat hij Purito voorbij is gegaan.quote:
Zou ik niet zo durven zeggen... Kijk net dus heb helemaal nog niets meegekregen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij Purito voorbij is gegaan.
Vroem zal wel sneller gaanquote:Op zondag 14 september 2014 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kelderman na Samuel Sanchez en Valverde de beste tijd gereden van de regenrijders.
Ok, regen dus de reden. Dacht al, wat een grote verschillen op maar 10 km.quote:Op zondag 14 september 2014 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kelderman na Samuel Sanchez en Valverde de beste tijd gereden van de regenrijders.
Maak je soms kans op een verrassingspakket?quote:Op zondag 14 september 2014 20:28 schreef Mani89 het volgende:
Froome faalt, dit is goed voor mijn scorito.
Ik denk een fietsbel ofzo.quote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je soms kans op een verrassingspakket?
Dat quizboek kreeg ik ook.quote:Op zondag 14 september 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een quizboek met Tour de France vragen.
Ik stuur je nog wel een keer een vraag.
Jij ook.quote:Op zondag 14 september 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!
Bradley had er vandaag ook al naast gegrepenquote:Op zondag 14 september 2014 20:32 schreef Syntix het volgende:
Lelijke vuelta dit. lelijke winnaar. Lelijke slotrit. Veel wk-renners eruit
conclusie:
quote:
geen aarderijkskunde gehad op school?quote:
Aha, ik heb nooit op de kaart gekeken, vandaar.quote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ligt een behoorlijk stuk westelijker.
Het was vrij voorspelbaar allemaal.quote:Op zondag 14 september 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe kan je dan spreken van een matige ronde van Spanje?
Omdat de Columbiaantjes tegen vielen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe kan je dan spreken van een matige ronde van Spanje?
de strijd tussen Froome en Contador was van een zeer hoog niveauquote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Het was vrij voorspelbaar allemaal.
Komt ook door het uitvallen van Quintana anders had het wel een stuk spannender geweest.quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik moet toegeven dat ik vooraf er ook iets meer van verwacht had.
Alleen mag dat niet van Thijs.quote:Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef Evertjan het volgende:
LL Sanchez is weer helemaal terug![]()
Heerlijke renner om in je team te hebben in een grote ronde
Als volgend jaar Lars Boom Roubaix wint in een Astana shirt zal hij er ook wel schande over sprekenquote:
Ja, die Thijs.quote:
Zo'n korte tijdrit ook nog eens.quote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef heywoodu het volgende:
Oh, gemist
Wel matig trouwens, zo'n tijdrit als laatste etappe van een grote ronde. Ik had totaal niet het idee dat het vandaag afgesloten werd.
Katusha volgens mijquote:Op zondag 14 september 2014 20:54 schreef Evertjan het volgende:
wie is winnaar geworden van het ploegenklassement?
Belkin is de morele winnaar. Van deze hele Vuelta.quote:Op zondag 14 september 2014 20:54 schreef Evertjan het volgende:
wie is winnaar geworden van het ploegenklassement?
Dat zal best, maar dat maakte het niet minder voorspelbaar. Nadat Nairito uitviel had kijken eigenlijk nauwelijks zin meer. Zat geen verrassing in. Terwijl we, of in ieder geval ik, toch dachten dat het Giro 2010 on steroids zou worden.quote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de strijd tussen Froome en Contador was van een zeer hoog niveau
Canada is al live op eurosportquote:Op zondag 14 september 2014 20:57 schreef Evertjan het volgende:
wat een genot weer vanavond nu de ronde van Spanje en Heel Holland Bakt zometeen de Grote Tom Dumoulin in Canada Show en daarnaar nog eens Studio Voetbal
Poels nog sneller dan Valverdequote:Op zondag 14 september 2014 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een Australier bedoel je dit jaarquote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef Evertjan het volgende:
gaat weer smullen worden van de Spanjaarden tijdens het WK. Altijd de sterkste ploeg in de race en op de meet wint er een Italiaan of Belg
ik vrees van wel dit jaarquote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Een Australier bedoel je dit jaar
hopelijk wint er een nederlander of spanjaardquote:
Knap van Poels zeg. Die heeft flink doorgekacheld in de regen. En dat zonder klassement te verdedigen.quote:
Dat combinatieklassement is echt totaal overbodig inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 08:53 schreef Pepersaus het volgende:
Alberto Contador wint het combinatieklassement, wat een verrassing... 9 van de 10x wordt dat klassement gewoon gewonnen door de Vuelta-winnaar. Waarom niet gewoon een jongerentrui?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |