SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat denk ik nog steeds.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
"Pelle, die gaat het nooit redden in Engeland. Geen snelheid, veels te statisch, geen actie, etc etc... "
Het ligt eraan hoe je speelt. Als je verdedigend speelt en met countervoetbal eruit probeert te komen, dan heb je idd weinig aan hem. Als je toch in/rond die 16 kunt drukken en hem kunt bereiken zodat anderen aansluiten om hem heen, dan is hij prima.quote:
Ik dacht eerst dat je het over Diego Costa had, en ik was het toen roerend met je eensquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je speelt. Als je verdedigend speelt en met countervoetbal eruit probeert te komen, dan heb je idd weinig aan hem. Als je toch in/rond die 16 kunt drukken en hem kunt bereiken zodat anderen aansluiten om hem heen, dan is hij prima.
Koeman begrijpt dat blijkbaar ook goed, dus dan heeft hij een kans van slagen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Mag Fox nou maar 1 wedstrijd tegelijkertijd live uitzenden?
Jammer.. ik zie liever Pelle tegen Janmaat
Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Mag Fox nou maar 1 wedstrijd tegelijkertijd live uitzenden?
Jammer.. ik zie liever Pelle tegen Janmaat
Ik kon niet op zijn naam komen, thanks.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Blinkert kan niet uit zijn woorden komen
Speelde wel erg slecht op het WK.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Diego Costa is gewoon een bazenspits.
Braziliaanse coach heeft het flink verneukt toen ze hem niet selecteerde.
Joh.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pelle is niet door Feyenoord opgeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |