Damnquote:Op zondag 14 september 2014 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze cringe. Echt.
http://www.powned.tv/nieu(...)n_mannen_in_020.html
quote:
Ja, fout dus.quote:
Ik zei er niks van.quote:Op zondag 14 september 2014 17:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja, fout dus.
Mits gewoon verse eieren uit supermarkt is dit totaal niet aan de hand in Nederland
In afghanistan, of eieren vd Turkse toko omde hoek zou ik ook niet doen nee
Haha.quote:
Geen idee waarom maar ik zie het helemaal voor me dat jij daarna een sigaartje rookt.quote:Op zondag 14 september 2014 17:42 schreef Snakey het volgende:
Zo, proteine zijn weer binnen voor vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Zo unreal vind ik haar lichaam eigenlijk niet.quote:Op zondag 14 september 2014 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
Damn ziet er goed uit
Het lichaam van deze chick ziet er ook goed uit, echt unreal
http://instagram.com/hallediez
Ik hou niet van sigaren, en als ik er al 1 op zou steken zou m´n vrouw me waarschijnlijk vermoorden, die heeft een pesthekel aan die geur. Dus nee, geen sigaar. Wel een goed glas wijn though.quote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar ik zie het helemaal voor me dat jij daarna een sigaartje rookt.
Die heupen en taille ook.quote:Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo unreal vind ik haar lichaam eigenlijk niet.
Misschien haar tieten wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis met haat tieten. Die zijn 98% zeker real.quote:Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo unreal vind ik haar lichaam eigenlijk niet.
Misschien haar tieten wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen met een kleine penor hebben liever niet van die grote tieten.quote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo lelijk? Ik zou mn gezicht en penor erin begraven.
Echte sims zijn moeilijk. Zodra het eenmaal gaat is de beloning des te beter.quote:
Lekker boeiend dan wissel je haar in voor iemand die jonger is.quote:Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Omdat grote tieten lelijk zijn... Als vrouwen de leeftijd van snakey hebben worden het helemaal van die balzakken.
Maar hey props voor jullie lelijkewijvenneukers.
Nee die theezakjes zijn lekker om te zienquote:Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Omdat grote tieten lelijk zijn... Als vrouwen de leeftijd van snakey hebben worden het helemaal van die balzakken.
Maar hey props voor jullie lelijkewijvenneukers.
je moet dit echt met een controller spelenquote:Op zondag 14 september 2014 18:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Echte sims zijn moeilijk. Zodra het eenmaal gaat is de beloning des te beter.
gwn naar de plastisch chirug tochquote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee die theezakjes zijn lekker om te zienTieten zijn in elke maat maar beperkt houdbaar, daarna vertrekken ze allemaal naar het zuiden. Vooral als er ook nog eens een paar koters zijn uitgepoept.
Wacht... jij speelt rfactor met een keyboard?quote:Op zondag 14 september 2014 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je moet dit echt met een controller spelen
met keyboard is niet te doen
Bij die theezakjes kan er niet zo veel hangen he....quote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee die theezakjes zijn lekker om te zienTieten zijn in elke maat maar beperkt houdbaar, daarna vertrekken ze allemaal naar het zuiden. Vooral als er ook nog eens een paar koters zijn uitgepoept.
nee g25quote:Op zondag 14 september 2014 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Wacht... jij speelt rfactor met een keyboard?
Ooh ik schrok al. Probeer het dan ook met stuurtje schijnt prima te gaan.quote:
Oh ja joh?! Nou ik kan er wel een paar foto's tegenover zetten die toch echt het tegendeel bewijzen. En dan doel ik niet eens op de afrikaanse stammen foto's. Google vooral niet op saggy tits, saggy boobs, floppy tits, enz. Je kon wel eens erachter komen dat je vrij snel je huidige exemplaar voor een nieuwe moet gaan inwisselen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Bij die theezakjes kan er niet zo veel hangen he....
Gewoon gevalletje zwaartekracht, maar dat begrijp jij vast wel.
Hoe groter de jetsers hoe meer en hoe eerder er iets gaat hangen. Is geen rakketwetenschap verder.
10 % van de omzet vanwege het ideequote:Op zondag 14 september 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Goed idee eigenlijk. Ik word wel catfish detective.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen kijk eens in mijn fobo lol
nieuwe fokster acc gemaakt heb dr meteen gespot als camgirl
had in een ver verleden nog beetje met haar gepraat op OkCupid ook
lol
Ik vind dat zo vies he.quote:Op zondag 14 september 2014 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Zou wel naar haar stream kijken.
Er was eerder een blonde fokster met zelfde ui geloof ik en ook soort van zelfde naam. Die had tunnels en tattoos enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |