quote:Op zondag 14 september 2014 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen kijk eens in mijn fobo lol
nieuwe fokster acc gemaakt heb dr meteen gespot als camgirl
had in een ver verleden nog beetje met haar gepraat op OkCupid ook
lol
Thenks maatje.quote:Op zondag 14 september 2014 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Jahr00n welkom terug vriend.
En ik sowieso wel, vind het wel wat hebben van die tattoos en tunnels en alles. Van die suicide girls.
Nice, goed om te horen. Nog zieke gains gemaakt ook?quote:Op zondag 14 september 2014 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Thenks maatje.
Heb lekker veel chicks geknald in mijn fokloze periode.
Dat verbaasd je?quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf spam denkt dat ik gay ben en op negermannen val?
YOU WANT SOME BEEF HOMIEquote:
Gewoon het atletische lichaam behouden.quote:Op zondag 14 september 2014 21:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, goed om te horen. Nog zieke gains gemaakt ook?
Ja best wel, kreeg mailtje van ene Vernell die zei hey laten we cammen sweety ik mis jequote:
Niet alleen je spam.quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf spam denkt dat ik gay ben en op negermannen val?
quote:
quote:Op 14-09-2014 21:13 schreef Dimachaerus
[..]
Stond in je OkC profiel. Ben je afgevallen trouwens? Je straalt helemaal.
Lekker man, ik had gisteren ook anderhalf kg.quote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef Awesome_ het volgende:
Net halve kg spare ribs op. Voel me wel echt het mannetje nu.
u wot m7+1quote:Op zondag 14 september 2014 21:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja best wel, kreeg mailtje van ene Vernell die zei hey laten we cammen sweety ik mis je
En vintage Jahr00n
Dimatje heb je al een kut volgespoten? We moeten weer eens meeten man.quote:Op zondag 14 september 2014 21:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben je aan het cutten?
Ik wil ook zulke verhoudingen hebben, echt beast.
Jij weegt nu iets van 110 kg op 1.84 toch?
Ik moet dan iets van 96kg wegen om er zo uit te zien uff...
Behoud je tenminste nog wat gainz man.quote:Op zondag 14 september 2014 21:25 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag naar een feestje gegaan. Niet gedronken, geen drugs gedaan. Wat een kankerfeest.
quote:Op zondag 14 september 2014 21:25 schreef Ethanolic het volgende:
Vandaag naar een feestje gegaan. Niet gedronken, geen drugs gedaan. Wat een kankerfeest.
Dat feest was wel iets voor jou.quote:Op zondag 14 september 2014 21:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey ethalcolic
http://www.volkskrant.nl/(...)dexamenfeesten.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |