Ze ziet er hier al veel minder alien uit dan eerst hoor.quote:*note: Dit is geen willekeurige foto geplukt van het internet om Amy zwart te maken, ze heeft zich hier opgemaakt en is er alleen maar beter op geworden.
Het begint...quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:32 schreef Ireyon het volgende:
Die kleine met de crazy-eyes natuurlijk
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef peterkailey het volgende:
Ze zijn alle drie helemaal niet zo heel lekker. Maar als ik moest kiezen van Buddha zou ik Amy doen.
Holy Fuck. Afgaande van de foto in de OP. Post eens een goeie shelly foto?quote:
Heey doe is effe normaal man, kutuserquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:32 schreef Ireyon het volgende:
Die kleine met de crazy-eyes natuurlijk
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:35 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Holy Fuck. Afgaande van de foto in de OP. Post eens een goeie shelly foto?
You convinced me brah.quote:
Geen idee. Maar als iemand individueel tegen Shelley moest waren ze sowieso al kansloos.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:38 schreef Spongeboss het volgende:
Hoe gaan ze dat doen? 3 lui in the voice beetje oneerlijk want het is niet erg individueel dan?
Dan nog is het oneerlijk. Ik snap het niet, dat ze zich maar individueel opgeven. Het is niet the voice bands of zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als iemand individueel tegen Shelley moest waren ze sowieso al kansloos.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Shelley is een 5,5 en de andere twee 3,5 max.
Team Shelley!quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:20 schreef BozeHaas het volgende:
Die Shelleyis wel llekker geworden
marco reageert het naar verluid enorm af op leontinequote:Op zaterdag 13 september 2014 16:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik zou ze allemaal tegelijk doen
[ afbeelding ]
Rectificatie, na het filmpje te hebben gekeken heb ik mijn mening herzien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Shelley is van de lelijkste naar de knapste gegaan, aparte wending.
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Kennelijk gaat er heel wat langs me heen.
ze hebben 7 jaar geleden het junior song in nederland gewonnen en werden europees 11de van de 18 of zoquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Kennelijk gaat er heel wat langs me heen.
Pics en/of video?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:30 schreef Loll het volgende:
Die meid met die rode haren in de auditie is het lekkerst
Die moeder komt uit Indonesie zag ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Amy's moeder was overduidelijk zwaar aan de alcohol.
Amy is een typische 4/10
Shelley zou ik raken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
Geen idee. Ken ze eigenlijk alleen van de filmpjes die overal over Hyves heen gingen. Verder boeit het me vrij weinig, behalve dat Shelley best lekker is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef mapima het volgende:
[..]
Die moeder komt uit Indonesie zag ikof naja half dan misschien, die zusjes zijn waarschijnlijk kwartbloedjes?
niet qua tietenquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Links is toch ook wel zeeeeer aangenaam
Die van Amy en Lisa kan je weghalen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:13 schreef mapima het volgende:
Voor in de OP
http://instagram.com/shelleyog3neofficial
http://instagram.com/lisaog3neofficial
http://instagram.com/amyog3neofficial
O'G3NE?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:13 schreef mapima het volgende:
Voor in de OP
http://instagram.com/shelleyog3neofficial
http://instagram.com/lisaog3neofficial
http://instagram.com/amyog3neofficial
Ik weet vrij zeker dat wij van team #amy waren, nog voordat het cool was zeg maar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand opzoeken wie ik het lekkerst vond. Moet wel consequent blijven natuurlijk
KLB / Ik mag Amy nog net niet (deel 2)quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
Kan iemand opzoeken wie ik het lekkerst vond. Moet wel consequent blijven natuurlijk
Iedereen weet dat deze hun beste is:quote:
Ze is er niet knapper op gewordenquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat wij van team #amy waren, nog voordat het cool was zeg maar.
ze waren daar mooier dan nu, nu zijn ze zo nep.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Iedereen weet dat deze hun beste is:
#nofilterquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Beter
http://instagram.com/p/sZ7a53EyBW/
Blijft het feit dat zei echt de minst knappe van het trio is,quote:Op zondag 14 september 2014 00:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
post je nou serieus een printscreen voor 1 fotow?![]()
![]()
[ afbeelding ]
en 1 extra omdat ik liev ben
[ afbeelding ]
Zij heeft helemaal niet gewonnen in 2014, faalkutje.quote:Op zondag 14 september 2014 00:32 schreef mapima het volgende:
Deze deed ook mee aan junior song en had gewonnen in 2014, wat vinden jullie van haar?
Ze is ook echt 6 dagen ouder dan ik.
ja 2004quote:Op zondag 14 september 2014 00:49 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Zij heeft helemaal niet gewonnen in 2014, faalkutje.
Oké, vooruit. Typfoutje, dat mag. Sorry.quote:
Jij bent echt een fout ventjequote:Op zaterdag 13 september 2014 23:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Euhhhhhh...quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
en dan je moneyshoot voor marco bewaren he, faggotquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik zou ze allemaal tegelijk doen
[ afbeelding ]
Haha, nu je het zegt, dat zou best goed kunnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
En jij bent het kleine zusje van Fl... Ach laat ook maar.quote:Op zondag 14 september 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Shelley is het kleine zusje van Barbie
quote:Op zondag 14 september 2014 11:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
En jij bent het kleine zusje van Fl... Ach laat ook maar.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:34 schreef Seam het volgende:
Nu ze meerderjarig worden zijn ze een stuk minder leuk.
Wat?!quote:Op zondag 14 september 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Shelley is het kleine zusje van Barbie
Fleur Agemaquote:Op zondag 14 september 2014 11:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
En jij bent het kleine zusje van Fl... Ach laat ook maar.
zaadogen noemen ze datquote:
Amy en Shelley zijn een tweeling...quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Amy is een typische 4/10
Shelley zou ik raken.
nee, want geen is lekker.quote:Op maandag 15 september 2014 11:52 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Lisa,,Amy en Shelley en wie nou het lekkerste is. Soort patat / friet discussie.
nee, ze zijn gewoon viesquote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dan ben jij nog maagd zeker als je de lat zo hoog legt
wut?quote:Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Heb je alleen de slechte OP gelezen of ook de rest van het topic?
beetje overbelicht,quote:Op maandag 15 september 2014 15:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dus jij zou hier niet overheen gaan:
[ afbeelding ]
amy en shelley zijn zelfs tweeling. maar die moeder is half indo of zo en die pa nl dus ja dan hangt ervan af welke genen ze toevallig hebben gekregen. mijn broertje heeft hele donkere haar en ogen en ik niet.quote:Op maandag 15 september 2014 15:30 schreef Robbert. het volgende:
Shelley is toch echt wel het lekkerst, je ben blind als je dat niet ziet.
Zijn die drie trouwens echt zussen? Ik zie weinig overeenkomsten.
Geen ogen hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 17:47 schreef mapima het volgende:
[..]
amy en shelley zijn zelfs tweeling. maar die moeder is half indo of zo en die pa nl dus ja dan hangt ervan af welke genen ze toevallig hebben gekregen. mijn broertje heeft hele donkere haar en ogen en ik niet.
Zo interessant is het eigenlijk niet.quote:Op maandag 15 september 2014 15:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dus jij zou hier niet overheen gaan:
[ afbeelding ]
Apart jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Shelley is van de lelijkste naar de knapste gegaan, aparte wending.
Zie mijn latere rectificatie:quote:
Check die ass van Amy dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Rectificatie, na het filmpje te hebben gekeken heb ik mijn mening herzien.
Mijn mening is nu als volgt: Amy > Lisa > Shelley.
Eaux Neaux Doe niet zeeeaaauux, geen zin geen animeeeaauuux!quote:Op maandag 15 september 2014 19:11 schreef mapima het volgende:
[..]
ja ik laat mijn teksten alrijd voorlezen
En om dit filmpje. Wat een herinneringen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:06 schreef BabeWatcher het volgende:
dit topic vraagt schreeuwt om een poll
Oh die!quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Heb je alleen de slechte OP gelezen of ook de rest van het topic?
quote:Op maandag 15 september 2014 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Oké, zelf maar een poll gemaakt:
Poll: Fuck, Marry, Kill: Lisa, Amy en Shelly
• Fuck Lisa, Marry Amy, Kill Shelly
• Fuck Amy, Marry Shelly, Kill Lisa
• Fuck Shelly, Marry Lisa, Kill Amy
• Fuck Lisa, Marry Shelly, Kill Amy
• Fuck Amy, Marry Lisa, Kill Shelly
• Fuck Shelly, Marry Amy, Kill Lisa
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die vader is echter een dikke trol. Vroeger vaak in de straat bij hun gevoetbald en dan kwam die vent weer naar buiten om te zeiken dat we op moesten passen voor zijn lelijke gezinsauto (waarop wij antwoorden dat hij zijn garage niet voor niets had)quote:
Amyquote:
Lol, en dan klagen over foute ventjes, ze verdiend een heel fout ventjequote:Op woensdag 17 september 2014 01:13 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Amy
Ik studeer voor kapster, domme kut.
Oh no doe niet zoquote:Op woensdag 17 september 2014 01:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Lol, en dan klagen over foute ventjes, ze verdiend een heel fout ventje
Niet stoer bedoeld, maar wat een onaantrekkelijke meiden.quote:
Lisa is al ontmaagd.quote:Op woensdag 17 september 2014 02:15 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws dat Amy nog single is. Laat ik maar eens een kansje wagen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:51 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een sletjes zijn het geworden zeg.
Amy:
[ afbeelding ]
Shelley:
[ afbeelding ]
Jealousy is a bitchquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:33 schreef doggy112 het volgende:
Zijn dat die triangelsletjes van het Junior Songfestival?
Wat zijn triangelsletjesquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:33 schreef doggy112 het volgende:
Zijn dat die triangelsletjes van het Junior Songfestival?
Jaloers op dat kleine beetje faam? Als de aliens komen stellen wij niets voor ongeacht.quote:
Shelley zou jou niet raken lutserquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Amy is een typische 4/10
Shelley zou ik raken.
Ik hoop dat Djeez ervoor kiestr jou te redden je hebt het nodigquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |