en dan je moneyshoot voor marco bewaren he, faggotquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
Ik zou ze allemaal tegelijk doen
[ afbeelding ]
Haha, nu je het zegt, dat zou best goed kunnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Amy's moeder was overduidelijk zwaar aan de alcohol.
En jij bent het kleine zusje van Fl... Ach laat ook maar.quote:Op zondag 14 september 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Shelley is het kleine zusje van Barbie
quote:Op zondag 14 september 2014 11:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
En jij bent het kleine zusje van Fl... Ach laat ook maar.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:34 schreef Seam het volgende:
Nu ze meerderjarig worden zijn ze een stuk minder leuk.
Wat?!quote:Op zondag 14 september 2014 11:11 schreef -supergirl- het volgende:
Shelley is het kleine zusje van Barbie
Fleur Agemaquote:Op zondag 14 september 2014 11:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
En jij bent het kleine zusje van Fl... Ach laat ook maar.
zaadogen noemen ze datquote:
Amy en Shelley zijn een tweeling...quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:32 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Amy's moeder was overduidelijk zwaar aan de alcohol.
Amy is een typische 4/10
Shelley zou ik raken.
nee, want geen is lekker.quote:Op maandag 15 september 2014 11:52 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Lisa,,Amy en Shelley en wie nou het lekkerste is. Soort patat / friet discussie.
nee, ze zijn gewoon viesquote:Op maandag 15 september 2014 14:37 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dan ben jij nog maagd zeker als je de lat zo hoog legt
wut?quote:Op maandag 15 september 2014 14:59 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Heb je alleen de slechte OP gelezen of ook de rest van het topic?
beetje overbelicht,quote:Op maandag 15 september 2014 15:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dus jij zou hier niet overheen gaan:
[ afbeelding ]
amy en shelley zijn zelfs tweeling. maar die moeder is half indo of zo en die pa nl dus ja dan hangt ervan af welke genen ze toevallig hebben gekregen. mijn broertje heeft hele donkere haar en ogen en ik niet.quote:Op maandag 15 september 2014 15:30 schreef Robbert. het volgende:
Shelley is toch echt wel het lekkerst, je ben blind als je dat niet ziet.
Zijn die drie trouwens echt zussen? Ik zie weinig overeenkomsten.
Geen ogen hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 17:47 schreef mapima het volgende:
[..]
amy en shelley zijn zelfs tweeling. maar die moeder is half indo of zo en die pa nl dus ja dan hangt ervan af welke genen ze toevallig hebben gekregen. mijn broertje heeft hele donkere haar en ogen en ik niet.
Zo interessant is het eigenlijk niet.quote:Op maandag 15 september 2014 15:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Dus jij zou hier niet overheen gaan:
[ afbeelding ]
Apart jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:46 schreef chroestjov het volgende:
Shelley is van de lelijkste naar de knapste gegaan, aparte wending.
Zie mijn latere rectificatie:quote:
Check die ass van Amy dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Rectificatie, na het filmpje te hebben gekeken heb ik mijn mening herzien.
Mijn mening is nu als volgt: Amy > Lisa > Shelley.
Eaux Neaux Doe niet zeeeaaauux, geen zin geen animeeeaauuux!quote:Op maandag 15 september 2014 19:11 schreef mapima het volgende:
[..]
ja ik laat mijn teksten alrijd voorlezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |