Je bent een teleurstelling.quote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik heb geen handtas gestolen en ben geen hoer.
Ach meisje toch... moet je nu huilen?quote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik heb geen handtas gestolen en ben geen hoer. Ik speel met dat idee alleen om dat op 18 jarige leeftijd te gaan doen. Jullie mis-lezen mij bewust.
Ik zeg nergens dat jij een handtas hebt gestolen, ik zeg dat jij stelen normaal vind, zelfs een handtas van een oude vrouw, wat een van de meest lage laffe misdaden is die ik ken, hoe stoer ben je als je een vrouwtje van 60+ omver trekt en dr handtas jat zodat je weer verder kan niksnutten?quote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik heb geen handtas gestolen en ben geen hoer. Ik speel met dat idee alleen om dat op 18 jarige leeftijd te gaan doen. Jullie mis-lezen mij bewust.
In tegenwoordige tijd waardoor ik al lezend denk dat je de hoer speelt...niks mis met mijn begrijpend lezen, wel met jouw taalgebruik....quote:Op zondag 14 september 2014 15:26 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik verlies zelfwaarde? Degene die me inhuren verliezen waarde. Ze kunnen nl zonder betalen niet aan sex komen. Zij zijn degene die niks voorstelen en geen waarde hebben. Ik krijg betaald voor de sex. Ik ben dus net wat waard!! En Marokkaanse jongens zijn heel populair in de homo wereld.
Drie kwart van de moslims in het westen steunde de aanslagen op 9/11 en steunen nu IS ook.quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Er is een verschil tussen de Islam aanhangen en de IS aanhangen hè
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Drie kwart van de moslims in het westen steunde de aanslagen op 9/11 en steunen nu IS ook.
Het % boeit me niet eens zo, ook niet of het waar is wat jij claimt, meer het idee alleen al en dat uit ons land (en de hand) die ze voedert met alle uitkeringen terwijl ze ons uitkotsen, oudjes beroven, onze vrouwen voor hoer uitmaken boeit me wel, ze zijn knettergek, hoeveel % het ook is. Opzouten en laat ons met rust.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Drie kwart van de moslims in het westen steunde de aanslagen op 9/11 en steunen nu IS ook.
Daar staat:quote:Op zondag 14 september 2014 18:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gangers-helden.dhtml
Lijkt mij duidelijk dat ze dus IS niet steunen maar de vrijheidsstrijd van Syrië. Mogelijk moet je eens leren begrijpend te lezen.quote:De meerderheid van de moslims ziet de Syrië-gangers ook niet als jihadi's, maar eerder als strijders voor gerechtigheid.
Dat gaat over Syriëgangers, niet over 9/11 en ook niet over IS.quote:Op zondag 14 september 2014 18:02 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gangers-helden.dhtml
Onzin, in de trein zijn een beperkt aantal zitplaatsen, die zijn misschien niet altijd allemaal vol, maar je weet nooit wanneer er meer mensen instappen, je neemt tijd bij het in- en uitstappen, je gebruik maakt de trein vies waardoor er weer schoonmaakkosten zijn, enzovoort. Een bios is ook een fysieke ruimte, waar je ruimte inneemt, de boel een beetje vies maakt en verslijt, enzovoort. Dat is niet te vergelijken met het maken van een digitale kopie waarbij zelfs de server ruimte en bandbreedte nog niet van de producent komt, want je download doorgaans iets wat een ander op zijn/haar eigen site heeft gezet. Mijn voorbeeld is echt beter te vergelijken met het lenen van een videoband, en als je mijn vraag daarover nu nog weigert te beantwoorden, dan begrijp je 't maar niet.quote:Op zondag 14 september 2014 17:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik lees wel goed maar jouw tekst blijft erg vreemd: Het is zo onbelangrijk dat ik niet wil betalen maar wel de wet ga overtreden om het te kunnen zien. Met jouw mening kun je ook gaan zwartrijden, de trein rijdt ook wel als jij niet instapt, zonder betalen in theater en bioscoop gaan zitten immers de voorstelling is er ook als jij er niet zit.
Als je geen fundamentele moslim bent, ben je simpelweg geen moslim. Kende vroeger op school ook een stel zelfbenoemde islamieten die gedurende de weekenden echter wél een complete zee aan alcohol opzopen. Hoe kun je je eigen dan serieus nemen als moslim zijnde ... ? Wat dat betreft zijn leden van IS véél consequenter.quote:Op zondag 14 september 2014 14:27 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei valt homo haat reuze mee. Zolang het maar niet al te openlijk is en je niet verwijfd bent. Zoals ik al eerder zei heeft Istanbul een gay pride. Zelfs onder Erdogan. Je moet de zionistische media niet geloven. In Marokko heb ik deze zomer nog met een aantal jongens sex gehad. Ja het is min of meer stiekem maar als je betrapt wordt wordt je echt niet vermoord hoor. En bovendien zijn zelfs hetero mannen in publiek intiemer dan jullie zijn (meer aanraken, kussen op wang).
Ik ben geen fundamentele moslim nee. Meer cultureel. Maar het is echt niet zo dat je als homo voor je leven moet vrezen. Ja als IS aan de macht is.
Oh en nog vergeten: genoeg Nederlandse oude homo mannen in Marokko ontmoet. Waarom denk je dat die er zijn? Die komen echt niet als ze gelynched worden.
maar stelenquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:24 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Echt? Ook al is het maar stelen?
quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daar staat:
[..]
Lijkt mij duidelijk dat ze dus IS niet steunen maar de vrijheidsstrijd van Syrië. Mogelijk moet je eens leren begrijpend te lezen.
punt is dat deze helden zich daar op grote schaal schuldig maken aan oorlogsmisdaden, verkrachtingen en weet ik al niet meer en die worden gesteund door drie kwart van de moslimsquote:Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat over Syriëgangers, niet over 9/11 en ook niet over IS.
Stelen, van een oud weerloos vrouwtje en zo, slechts de handtas stelen en haar pensioentje of AOW waar ze recht op heeft pinnen en zo. meer is het niet hoor, wel bij de les blijven hoor, da's geen stelen. Dat is berovenquote:
Nee ik heb nooit een videoband geleend maar het ontgaat mij waarom dat relevant zou zijn. In elk geval zou ik de wet niet overtreden voor iets wat ik totaal onbelangrijk vind, ik blijf het de meest vreemde "rechtvaardiging" vinden die mogelijk is.quote:Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Onzin, in de trein zijn een beperkt aantal zitplaatsen, die zijn misschien niet altijd allemaal vol, maar je weet nooit wanneer er meer mensen instappen, je neemt tijd bij het in- en uitstappen, je gebruik maakt de trein vies waardoor er weer schoonmaakkosten zijn, enzovoort. Een bios is ook een fysieke ruimte, waar je ruimte inneemt, de boel een beetje vies maakt en verslijt, enzovoort. Dat is niet te vergelijken met het maken van een digitale kopie waarbij zelfs de server ruimte en bandbreedte nog niet van de producent komt, want je download doorgaans iets wat een ander op zijn/haar eigen site heeft gezet. Mijn voorbeeld is echt beter te vergelijken met het lenen van een videoband, en als je mijn vraag daarover nu nog weigert te beantwoorden, dan begrijp je 't maar niet.
Ja moet kunnen toch.quote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Stelen, van een oud weerloos vrouwtje en zo, slechts de handtas stelen en haar pensioentje of AOW waar ze recht op heeft pinnen en zo. meer is het niet hoor, wel bij de les blijven hoor, da's geen stelen. Dat is beroven![]()
De tering
Maar het is van een ongelovige. Dan is het toch prima?quote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Stelen, van een oud weerloos vrouwtje en zo, slechts de handtas stelen en haar pensioentje of AOW waar ze recht op heeft pinnen en zo. meer is het niet hoor, wel bij de les blijven hoor, da's geen stelen. Dat is beroven![]()
De tering
Ben benieuwd hoe TS zou reageren als het zijn moeder overkomt. Want die heeft tenslotte ook maar een vreemd geloof (in ons land).quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Maar het is van een ongelovige. Dan is het toch prima?
TS volgt alleen verkeerde geloofquote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Maar het is van een ongelovige. Dan is het toch prima?
Op 13 mei vorig jaar was de situatie ook wel anders en wat jij schrijft gaat het artikel duidelijk niet over.quote:Op zondag 14 september 2014 18:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[..]
punt is dat deze helden zich daar op grote schaal schuldig maken aan oorlogsmisdaden, verkrachtingen en weet ik al niet meer en die worden gesteund door drie kwart van de moslims
Oh ja, ik vergat haast dat het weer een moslim is want dan mag dat natuurlijk als die jat van een oud Nederlands vrouwtje, tuurlijk mag dat tochquote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Maar het is van een ongelovige. Dan is het volgens TS prima.
Dan zijn de daders racisten die het op haar gemunt hadden vanwege haar afkomst.quote:Op zondag 14 september 2014 18:17 schreef agter het volgende:
Ben benieuwd hoe TS zou reageren als het zijn moeder overkomt.
Wat mij betreft is er geen goed geloof. Behalve het Boedhisme, daar lijkt me niks mis mee.quote:
Maar het is zo gemakkelijker om hier te blijven voor de uitkering.quote:Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergat haast dat het weer een moslim is want dan mag dat natuurlijk![]()
Ts, ik zei al: opzouten en oprotten, lever je NL paspoort als je dat al hebt in, spring op het eerste vliegtuig naar het kalifaat en als je daar dood in jouw strijd gaat treuren wij niet om jou.
Volgens mij heb jij het hele topic niet gelezen. Want ik ben verre van een IS aanhanger, ik ben verre van een vrome moslim. Waar heb je het over? Ik voel me totaal niet aangesproken.quote:Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergat haast dat het weer een moslim is want dan mag dat natuurlijk![]()
Ts, ik zei al: opzouten en oprotten, lever je NL paspoort als je dat al hebt in, spring op het eerste vliegtuig naar het kalifaat en als je daar dood in jouw strijd gaat treuren wij niet om jou. Doei en doe je kloothommels daar vooral niet de groeten. Jij hoort niet in ONS land dus sterf daar bij ISIS maar binnen jouw geloof, dat maakt je vast gelukkiger...
Zie hier de mentaliteit waar onze islamitische "vrienden" ons ongelovige autochtone Nederlanders bejegenen............quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over mij!!! Kun je wel lezen. En soms is stelen minder erg. Ligt er aan van wie je streelt en of je goede reden hebt. Natuurlijk wel altijd fout, maar er zijn gradaties. Stel jij krijgt weinig zakgeld en kunt geen baantje krijgen door discriminatie dan kan ik me voorstellen dat je van een ongelovige steelt. Het is wel fout natuurlijk, maar er is een reden waarom Bill Gates niet steelt hoor.
Jij impliceert met je posts dat Nederlanders nietsnutten en "racisten" zijn. Als je zo een hekel hebt aan dit land en zijn bewoners dan rot je toch op?quote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het hele topic niet gelezen. Want ik ben verre van een IS aanhanger, ik ben verre van een vrome moslim. Waar heb je het over? Ik voel me totaal niet aangesproken.
Nee dat impliceer ik helemaal niet man. Wilders krijgt maar 10% stemmen. Meeste NL-ers zijn tegen hem.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Jij impliceert met je posts dat Nederlanders nietsnutten en "racisten" zijn. Als je zo een hekel hebt aan dit land en zijn bewoners dan rot je toch op?
Nee hoor, daar trek je een te gemakkelijke conclusie.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee dat impliceer ik helemaal niet man. Wilders krijgt maar 10% stemmen. Meeste NL-ers zijn tegen hem.
Je zegt een aantal posts geleden dat je niet aangenomen wordt voor een baan omdat je een buitenlandse naam hebt. Daarna zei je dat Nederlanders discrimineren en je daarom dus niet die baan kreeg. Heb je wel eens de spiegel voor jezelf gehouden en erover nagedacht wat je zelf misschien fout doet?quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee dat impliceer ik helemaal niet man. Wilders krijgt maar 10% stemmen. Meeste NL-ers zijn tegen hem.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)voor-aanslagen.dhtmlquote:Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op 13 mei vorig jaar was de situatie ook wel anders en wat jij schrijft gaat het artikel duidelijk niet over.
Nee joh...quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Jij impliceert met je posts dat Nederlanders nietsnutten en "racisten" zijn. Als je zo een hekel hebt aan dit land en zijn bewoners dan rot je toch op?
Je ben net zo'n kolerelijer alleen durf jij niet naar het kalifaat te verhuizen, dat is wat ik lees van jou, kun je veel zeggen maar je neigt wel degelijk naar het radicale, zo duidelijk . Maar omdat je homo bent ben je te bang eerlijk te zijn terwijl je ons wel uitkotst?quote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het hele topic niet gelezen. Want ik ben verre van een IS aanhanger, ik ben verre van een vrome moslim. Waar heb je het over? Ik voel me totaal niet aangesproken.
Er staat toch:quote:Op zondag 14 september 2014 18:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)voor-aanslagen.dhtml
3000 doden, gezinnen verscheurd; verschrikkelijk zou je denken. de helft van de nederlandse moslims vindt het mooi.
Verder is het onderzoek niet te controleren.quote:Ruim 5 procent ondersteunt de aanslagen.
Onderzoeken kloppen nooit, de realiteit die mensen, gewone mensen ervaren wel. Geloof me, dat zijn er echt meer dan die schamele 5 %.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er staat toch:
[..]
Verder is het onderzoek niet te controleren.
Het is relevant omdat als je een videoband leende, je ook een film zag zonder ervoor te betalen; het geld er blijkbaar 'niet voor over had'. En als je de copyright mededelingen heel strict uitlegt mag het net zo min, niet 'verspreiden' langs andere wegen enzo... toch leende bijna iedereen (behalve Wespensteekquote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit een videoband geleend maar het ontgaat mij waarom dat relevant zou zijn. In elk geval zou ik de wet niet overtreden voor iets wat ik totaal onbelangrijk vind, ik blijf het de meest vreemde "rechtvaardiging" vinden die mogelijk is.
volledig begrip ervoor hebben vind je prima?quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er staat toch:
[..]
Verder is het onderzoek niet te controleren.
Sorry, ik ben één van de meest ongelovige mensen die er bestaat.quote:Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Onderzoeken kloppen nooit, de realiteit die mensen, gewone mensen ervaren wel. Geloof me, dat zijn er echt meer dan die schamele 5 %.
elk geloof heeft goedenpunten.quote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er geen goed geloof. Behalve het Boedhisme, daar lijkt me niks mis mee.
Ik heb genoeg van jou gelezen en ik kots van je (en daarom topic doorgestuurd naar een maatje bij de IND die vast achter je ip komtquote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
is zo moeilijkquote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van jou gelezen en ik kots van je (en daarom topic doorgestuurd naar een maatje bij de IND die vast achter je ip komt![]()
Ik zou mijn koffers maar vast pakken![]()
Nee dan zullen ze het niet doen, maar hakken ze je ballen er af en kan ook jij naar het UWV.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Gewoon handtas afpakken van vrouw bijvoorbeeld. Gewoon een voorbeeld hoor.
Moet de politie je ouders dan inlichten of niet? Ook als je hebt aangegeven dat je het niet wilt? Ik weet vrijwel zeker dat het niet mag als je 18 bent en ze zullen het altijd doen als je 10 bent natuurlijk. Maar stel je bent 16, 17. Hoe zit het dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |