abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144520262
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik heb geen handtas gestolen en ben geen hoer.
Je bent een teleurstelling.
pi_144520270
quote:

[..]

Ik heb geen handtas gestolen en ben geen hoer. Ik speel met dat idee alleen om dat op 18 jarige leeftijd te gaan doen. Jullie mis-lezen mij bewust.
Ach meisje toch... moet je nu huilen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 14 september 2014 @ 17:56:58 #228
433876 1Liner
kort van stof
pi_144520280
quote:
Ik heb geen handtas gestolen en ben geen hoer. Ik speel met dat idee alleen om dat op 18 jarige leeftijd te gaan doen. Jullie mis-lezen mij bewust.
Ik zeg nergens dat jij een handtas hebt gestolen, ik zeg dat jij stelen normaal vind, zelfs een handtas van een oude vrouw, wat een van de meest lage laffe misdaden is die ik ken, hoe stoer ben je als je een vrouwtje van 60+ omver trekt en dr handtas jat zodat je weer verder kan niksnutten?
en ten tweede:
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 15:26 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik verlies zelfwaarde? Degene die me inhuren verliezen waarde. Ze kunnen nl zonder betalen niet aan sex komen. Zij zijn degene die niks voorstelen en geen waarde hebben. Ik krijg betaald voor de sex. Ik ben dus net wat waard!! En Marokkaanse jongens zijn heel populair in de homo wereld.
In tegenwoordige tijd waardoor ik al lezend denk dat je de hoer speelt...niks mis met mijn begrijpend lezen, wel met jouw taalgebruik....
Vroeger heette ik 66714, maar tot Yvonne haar mailt leest heet ik zo :')
pi_144520294
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
Er is een verschil tussen de Islam aanhangen en de IS aanhangen hè
Drie kwart van de moslims in het westen steunde de aanslagen op 9/11 en steunen nu IS ook.
  zondag 14 september 2014 @ 17:59:32 #230
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144520374
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Drie kwart van de moslims in het westen steunde de aanslagen op 9/11 en steunen nu IS ook.
Ik geloof er niks van.
The love you take is equal to the love you make.
pi_144520429
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Het % boeit me niet eens zo, ook niet of het waar is wat jij claimt, meer het idee alleen al en dat uit ons land (en de hand) die ze voedert met alle uitkeringen terwijl ze ons uitkotsen, oudjes beroven, onze vrouwen voor hoer uitmaken boeit me wel, ze zijn knettergek, hoeveel % het ook is. Opzouten en laat ons met rust.
(en nooit meer terug, grenzen dicht en uitkeringen stoppen, en ik ben niet eens van de Wilders)

Jullie, ts, zijn allemaal weke watten met een grote bek die enkel profiteren van ons aardige Nederlanders dus het staat je helemaal vrij een vliegtuig te nemen (enkele vlucht uiteraard) en afstand te doen van alles wat je hier onder de kont geschoven is (en vergeet je zeepje vooral niet, dat vooral niet en oefen vooral in bukken).

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 14-09-2014 18:09:10 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_144520506
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
http://www.volkskrant.nl/(...)gangers-helden.dhtml
pi_144520651
quote:
Daar staat:
quote:
De meerderheid van de moslims ziet de Syrië-gangers ook niet als jihadi's, maar eerder als strijders voor gerechtigheid.
Lijkt mij duidelijk dat ze dus IS niet steunen maar de vrijheidsstrijd van Syrië. Mogelijk moet je eens leren begrijpend te lezen.
  zondag 14 september 2014 @ 18:08:20 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144520672
quote:
Dat gaat over Syriëgangers, niet over 9/11 en ook niet over IS.
The love you take is equal to the love you make.
pi_144520706
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 17:44 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik lees wel goed maar jouw tekst blijft erg vreemd: Het is zo onbelangrijk dat ik niet wil betalen maar wel de wet ga overtreden om het te kunnen zien. Met jouw mening kun je ook gaan zwartrijden, de trein rijdt ook wel als jij niet instapt, zonder betalen in theater en bioscoop gaan zitten immers de voorstelling is er ook als jij er niet zit.
Onzin, in de trein zijn een beperkt aantal zitplaatsen, die zijn misschien niet altijd allemaal vol, maar je weet nooit wanneer er meer mensen instappen, je neemt tijd bij het in- en uitstappen, je gebruik maakt de trein vies waardoor er weer schoonmaakkosten zijn, enzovoort. Een bios is ook een fysieke ruimte, waar je ruimte inneemt, de boel een beetje vies maakt en verslijt, enzovoort. Dat is niet te vergelijken met het maken van een digitale kopie waarbij zelfs de server ruimte en bandbreedte nog niet van de producent komt, want je download doorgaans iets wat een ander op zijn/haar eigen site heeft gezet. Mijn voorbeeld is echt beter te vergelijken met het lenen van een videoband, en als je mijn vraag daarover nu nog weigert te beantwoorden, dan begrijp je 't maar niet.
  zondag 14 september 2014 @ 18:09:53 #236
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_144520720
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 14:27 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei valt homo haat reuze mee. Zolang het maar niet al te openlijk is en je niet verwijfd bent. Zoals ik al eerder zei heeft Istanbul een gay pride. Zelfs onder Erdogan. Je moet de zionistische media niet geloven. In Marokko heb ik deze zomer nog met een aantal jongens sex gehad. Ja het is min of meer stiekem maar als je betrapt wordt wordt je echt niet vermoord hoor. En bovendien zijn zelfs hetero mannen in publiek intiemer dan jullie zijn (meer aanraken, kussen op wang).
Ik ben geen fundamentele moslim nee. Meer cultureel. Maar het is echt niet zo dat je als homo voor je leven moet vrezen. Ja als IS aan de macht is.

Oh en nog vergeten: genoeg Nederlandse oude homo mannen in Marokko ontmoet. Waarom denk je dat die er zijn? Die komen echt niet als ze gelynched worden.
Als je geen fundamentele moslim bent, ben je simpelweg geen moslim. Kende vroeger op school ook een stel zelfbenoemde islamieten die gedurende de weekenden echter wél een complete zee aan alcohol opzopen. Hoe kun je je eigen dan serieus nemen als moslim zijnde ... ? Wat dat betreft zijn leden van IS véél consequenter.
pi_144520730
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:24 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Echt? Ook al is het maar stelen?
maar stelen :')
pi_144520804
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Daar staat:

[..]

Lijkt mij duidelijk dat ze dus IS niet steunen maar de vrijheidsstrijd van Syrië. Mogelijk moet je eens leren begrijpend te lezen.
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat gaat over Syriëgangers, niet over 9/11 en ook niet over IS.
punt is dat deze helden zich daar op grote schaal schuldig maken aan oorlogsmisdaden, verkrachtingen en weet ik al niet meer en die worden gesteund door drie kwart van de moslims
pi_144520837
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:10 schreef tailfox het volgende:

[..]

maar stelen :')
Stelen, van een oud weerloos vrouwtje en zo, slechts de handtas stelen en haar pensioentje of AOW waar ze recht op heeft pinnen en zo. meer is het niet hoor, wel bij de les blijven hoor, da's geen stelen. Dat is beroven :r
De tering }:|
pi_144520844
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Onzin, in de trein zijn een beperkt aantal zitplaatsen, die zijn misschien niet altijd allemaal vol, maar je weet nooit wanneer er meer mensen instappen, je neemt tijd bij het in- en uitstappen, je gebruik maakt de trein vies waardoor er weer schoonmaakkosten zijn, enzovoort. Een bios is ook een fysieke ruimte, waar je ruimte inneemt, de boel een beetje vies maakt en verslijt, enzovoort. Dat is niet te vergelijken met het maken van een digitale kopie waarbij zelfs de server ruimte en bandbreedte nog niet van de producent komt, want je download doorgaans iets wat een ander op zijn/haar eigen site heeft gezet. Mijn voorbeeld is echt beter te vergelijken met het lenen van een videoband, en als je mijn vraag daarover nu nog weigert te beantwoorden, dan begrijp je 't maar niet.
Nee ik heb nooit een videoband geleend maar het ontgaat mij waarom dat relevant zou zijn. In elk geval zou ik de wet niet overtreden voor iets wat ik totaal onbelangrijk vind, ik blijf het de meest vreemde "rechtvaardiging" vinden die mogelijk is.
pi_144520858
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Stelen, van een oud weerloos vrouwtje en zo, slechts de handtas stelen en haar pensioentje of AOW waar ze recht op heeft pinnen en zo. meer is het niet hoor, wel bij de les blijven hoor, da's geen stelen. Dat is beroven :r
Ja moet kunnen toch.

(opsluiten die mensen)
pi_144520875
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Maar het is van een ongelovige. Dan is het toch prima?
pi_144520971
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe TS zou reageren als het zijn moeder overkomt. Want die heeft tenslotte ook maar een vreemd geloof (in ons land).
Oh nee, dat kan natuurlijk niet, want die mag niet alleen naar buiten.

En dan NL meisjes ook nog eens voor sletten uitmaken... Jij komt er wel TS!
Make my day!
pi_144520985
quote:

[..]

TS volgt alleen verkeerde geloof
pi_144520994
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:12 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

[..]

punt is dat deze helden zich daar op grote schaal schuldig maken aan oorlogsmisdaden, verkrachtingen en weet ik al niet meer en die worden gesteund door drie kwart van de moslims
Op 13 mei vorig jaar was de situatie ook wel anders en wat jij schrijft gaat het artikel duidelijk niet over.
pi_144521009
quote:

[..]

Maar het is van een ongelovige. Dan is het volgens TS prima.
Oh ja, ik vergat haast dat het weer een moslim is want dan mag dat natuurlijk als die jat van een oud Nederlands vrouwtje, tuurlijk mag dat toch :X
Ts, ik zei al: opzouten en oprotten, lever je NL paspoort als je dat al hebt in, spring op het eerste vliegtuig naar het kalifaat en als je daar dood in jouw strijd gaat treuren wij niet om jou. Doei en doe je kloothommels daar vooral niet de groeten. Jij hoort niet in ONS land dus sterf daar bij ISIS maar binnen jouw geloof, dat maakt je vast gelukkiger...
:W
pi_144521105
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:17 schreef agter het volgende:
Ben benieuwd hoe TS zou reageren als het zijn moeder overkomt.
Dan zijn de daders racisten die het op haar gemunt hadden vanwege haar afkomst.
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef tailfox het volgende:

[..]

TS volgt alleen verkeerde geloof
Wat mij betreft is er geen goed geloof. Behalve het Boedhisme, daar lijkt me niks mis mee.
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Oh ja, ik vergat haast dat het weer een moslim is want dan mag dat natuurlijk :X
Ts, ik zei al: opzouten en oprotten, lever je NL paspoort als je dat al hebt in, spring op het eerste vliegtuig naar het kalifaat en als je daar dood in jouw strijd gaat treuren wij niet om jou.
Maar het is zo gemakkelijker om hier te blijven voor de uitkering. ;(

TS haalt blijkbaar het slechtste in me naar boven zeg. :{
Verdomme wat kan ik kwaad worden om zulke 'mensen.'
  zondag 14 september 2014 @ 18:22:41 #248
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144521112
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Oh ja, ik vergat haast dat het weer een moslim is want dan mag dat natuurlijk :X
Ts, ik zei al: opzouten en oprotten, lever je NL paspoort als je dat al hebt in, spring op het eerste vliegtuig naar het kalifaat en als je daar dood in jouw strijd gaat treuren wij niet om jou. Doei en doe je kloothommels daar vooral niet de groeten. Jij hoort niet in ONS land dus sterf daar bij ISIS maar binnen jouw geloof, dat maakt je vast gelukkiger...
Volgens mij heb jij het hele topic niet gelezen. Want ik ben verre van een IS aanhanger, ik ben verre van een vrome moslim. Waar heb je het over? Ik voel me totaal niet aangesproken.
pi_144521123
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over mij!!! Kun je wel lezen. En soms is stelen minder erg. Ligt er aan van wie je streelt en of je goede reden hebt. Natuurlijk wel altijd fout, maar er zijn gradaties. Stel jij krijgt weinig zakgeld en kunt geen baantje krijgen door discriminatie dan kan ik me voorstellen dat je van een ongelovige steelt. Het is wel fout natuurlijk, maar er is een reden waarom Bill Gates niet steelt hoor.
Zie hier de mentaliteit waar onze islamitische "vrienden" ons ongelovige autochtone Nederlanders bejegenen............ :(
60 HRC
pi_144521151
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het hele topic niet gelezen. Want ik ben verre van een IS aanhanger, ik ben verre van een vrome moslim. Waar heb je het over? Ik voel me totaal niet aangesproken.
Jij impliceert met je posts dat Nederlanders nietsnutten en "racisten" zijn. Als je zo een hekel hebt aan dit land en zijn bewoners dan rot je toch op?
  zondag 14 september 2014 @ 18:24:50 #251
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_144521179
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Jij impliceert met je posts dat Nederlanders nietsnutten en "racisten" zijn. Als je zo een hekel hebt aan dit land en zijn bewoners dan rot je toch op?
Nee dat impliceer ik helemaal niet man. Wilders krijgt maar 10% stemmen. Meeste NL-ers zijn tegen hem.
pi_144521201
Deze troll geloven :')
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_144521217
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Nee dat impliceer ik helemaal niet man. Wilders krijgt maar 10% stemmen. Meeste NL-ers zijn tegen hem.
Nee hoor, daar trek je een te gemakkelijke conclusie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_144521261
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Je zegt een aantal posts geleden dat je niet aangenomen wordt voor een baan omdat je een buitenlandse naam hebt. Daarna zei je dat Nederlanders discrimineren en je daarom dus niet die baan kreeg. Heb je wel eens de spiegel voor jezelf gehouden en erover nagedacht wat je zelf misschien fout doet?
pi_144521298
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Op 13 mei vorig jaar was de situatie ook wel anders en wat jij schrijft gaat het artikel duidelijk niet over.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)voor-aanslagen.dhtml

3000 doden, gezinnen verscheurd; verschrikkelijk zou je denken. de helft van de nederlandse moslims vindt het mooi.
pi_144521310
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Intentiion het volgende:

[..]

Nee joh...

De Nederlandse handtasjes zijn gevuld met allerlei leuke hebbedingetjes en geld, dat hebben ze in hun geitenland allemaal niet. Tevens is de strafmaat een compleet lachertje, het ergst is nog als hun pappie er achter komt, wat onze maatschappij van hun gedrag vindt kan ze al helemaal geen ene reet schelen.

Dus omdat het een religieus gestoorde crimineel is heeft hij het hier in Nederland stukken beter als in dat geitenland waar hij oorspronkelijk vandaan komt.
60 HRC
pi_144521341
quote:

[..]

Je ben net zo'n kolerelijer alleen durf jij niet naar het kalifaat te verhuizen, dat is wat ik lees van jou, kun je veel zeggen maar je neigt wel degelijk naar het radicale, zo duidelijk . Maar omdat je homo bent ben je te bang eerlijk te zijn terwijl je ons wel uitkotst?
Het is tijd voor een zeepje, slapkakketrut (meid toch, whoeps) dat je bent om oude vrouwtjes te beroven die wél gewerkt hebben? Maar nee het hier niet genoeg wat je krijgt van de staat en diegenen die werken en die jij zo haat (oh, wacht :') )? Waarom ben je hier eigenlijk nog?
(stomme vraag want hier is gratis geld w/ )
pi_144521417
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:28 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)voor-aanslagen.dhtml

3000 doden, gezinnen verscheurd; verschrikkelijk zou je denken. de helft van de nederlandse moslims vindt het mooi.
Er staat toch:
quote:
Ruim 5 procent ondersteunt de aanslagen.
Verder is het onderzoek niet te controleren.
pi_144521485
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Er staat toch:

[..]

Onderzoeken kloppen nooit, de realiteit die mensen, gewone mensen ervaren wel. Geloof me, dat zijn er echt meer dan die schamele 5 %.
pi_144521496
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee ik heb nooit een videoband geleend maar het ontgaat mij waarom dat relevant zou zijn. In elk geval zou ik de wet niet overtreden voor iets wat ik totaal onbelangrijk vind, ik blijf het de meest vreemde "rechtvaardiging" vinden die mogelijk is.
Het is relevant omdat als je een videoband leende, je ook een film zag zonder ervoor te betalen; het geld er blijkbaar 'niet voor over had'. En als je de copyright mededelingen heel strict uitlegt mag het net zo min, niet 'verspreiden' langs andere wegen enzo... toch leende bijna iedereen (behalve Wespensteek O-) ) voor het internet er was toch wel eens een videoband (of boek, of cassettebandje, of CD) van vrienden, en werd zoiets echt niet meteen als een wetsovertreding gezien.
pi_144521509
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Er staat toch:

[..]

volledig begrip ervoor hebben vind je prima?
pi_144521516
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Onderzoeken kloppen nooit, de realiteit die mensen, gewone mensen ervaren wel. Geloof me, dat zijn er echt meer dan die schamele 5 %.
Sorry, ik ben één van de meest ongelovige mensen die er bestaat.
pi_144521533
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef Syntos het volgende:

[..]

Wat mij betreft is er geen goed geloof. Behalve het Boedhisme, daar lijkt me niks mis mee.

elk geloof heeft goedenpunten.
Boedisme bevat naar mijn inzien er veel
pi_144521667
quote:

[..]

Ik heb genoeg van jou gelezen en ik kots van je (en daarom topic doorgestuurd naar een maatje bij de IND die vast achter je ip komt _O-
Ik zou mijn koffers maar vast pakken :W
pi_144522142
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg van jou gelezen en ik kots van je (en daarom topic doorgestuurd naar een maatje bij de IND die vast achter je ip komt _O-
Ik zou mijn koffers maar vast pakken :W
is zo moeilijk
  zondag 14 september 2014 @ 19:04:11 #266
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_144522397
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 11:22 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Gewoon handtas afpakken van vrouw bijvoorbeeld. Gewoon een voorbeeld hoor.
Moet de politie je ouders dan inlichten of niet? Ook als je hebt aangegeven dat je het niet wilt? Ik weet vrijwel zeker dat het niet mag als je 18 bent en ze zullen het altijd doen als je 10 bent natuurlijk. Maar stel je bent 16, 17. Hoe zit het dan?
Nee dan zullen ze het niet doen, maar hakken ze je ballen er af en kan ook jij naar het UWV. ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 14 september 2014 @ 19:43:56 #267
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_144523959
hoe zit het met openbaar alcohol drinken <18? ook gewoon ouders ingelicht toch
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_144524242
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 18:56 schreef tailfox het volgende:

[..]

is zo moeilijk
Welnee joh.