Leuke troll.quote:Op zondag 14 september 2014 17:37 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ze kijken met een sexuele blik. Ze hebben geen angst in die blik. En die jongens die erop ingaan hebben sex met ze. En je kunt toch onmogelijk verbaasd zijn? In Amerika wordt wekelijks wel een lerares opgepakt voor sex met een tiener leerling. Veel Westerse vrouwen zijn echt een soort van pedo hoor. Ze geilen bijna allemaal op tieners.
Klopt, als jou beeld van een moslim is dat ik elke vrijdag naar de moskee ga en 5 keer bid per dag en zwaar gelovig ben en geen alcohol drink, geen drugs gebruik, me 100% aan de Ramadan houdt, ja ben dan ben ik geen moslim. Maar cultureel ben ik het zeker. En qua identiteit ook.quote:Op zondag 14 september 2014 17:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar ondertussen scheld je de Nederlandse vrouwen uit voor sletten.
Jij bent geen moslim.
Als we toch gaan generaliseren, zeg ik dat alle moslims gewelddadige homohaters zijn. Pas maar op dus.quote:Op zondag 14 september 2014 17:37 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ze kijken met een sexuele blik. Ze hebben geen angst in die blik. En die jongens die erop ingaan hebben sex met ze. En je kunt toch onmogelijk verbaasd zijn? In Amerika wordt wekelijks wel een lerares opgepakt voor sex met een tiener leerling. Veel Westerse vrouwen zijn echt een soort van pedo hoor. Ze geilen bijna allemaal op tieners.
Dus je ontkent het? Ken je die nieuwsberichten niet? Je bent zelf vrouw, je voelt je zeker aangesproken, bang dat de waarheid onthult wordt? Er zijn heus uitzonderingen, misschien wel de meerderheid, maar er zijn heel veel Nederlandse vrouwen die op tiener jongens geilen. 100% zeker hiervan. Niet 99%, maar 100%.quote:
Je kan wel zoveel beweren, jongen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:40 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dus je ontkent het? Ken je die nieuwsberichten niet? Je bent zelf vrouw, je voelt je zeker aangesproken, bang dat de waarheid onthult wordt? Er zijn heus uitzonderingen, misschien wel de meerderheid, maar er zijn heel veel Nederlandse vrouwen die op tiener jongens geilen. 100% zeker hiervan. Niet 99%, maar 100%.
Die knul weet het wel allemaal met zijn VWO hoor! En zijn oom weet de rest!quote:Op zondag 14 september 2014 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan wel zoveel beweren, jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Àls ik tijd had zou ik je tientallen links kunnen geven over in Amerika opgepakte leraressen die sex hadden met een tiener. Wekelijks is er weleen nieuw bericht.quote:Op zondag 14 september 2014 17:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan wel zoveel beweren, jongen.
Jawel... hij is een culturele Moslim...quote:Op zondag 14 september 2014 17:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar ondertussen scheld je de Nederlandse vrouwen uit voor sletten.
Jij bent geen moslim.
Ja, vast wel.quote:Op zondag 14 september 2014 17:42 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Àls ik tijd had zou ik je tientallen links kunnen geven over in Amerika opgepakte leraressen die sex hadden met een tiener. Wekelijks is er weleen nieuw bericht.
En jij denkt dat de moslim het westen gaat overnemen?quote:Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Klopt, als jou beeld van een moslim is dat ik elke vrijdag naar de moskee ga en 5 keer bid per dag en zwaar gelovig ben en geen alcohol drink, geen drugs gebruik, me 100% aan de Ramadan houdt, ja ben dan ben ik geen moslim. Maar cultureel ben ik het zeker. En qua identiteit ook.
Wat doen Moslims eigenlijk met homo's?quote:Op zondag 14 september 2014 17:43 schreef nikky het volgende:
[..]
En jij denkt dat de moslim het westen gaat overnemen?
Heb je dan al eens nagedacht wat voor consequenties dit heeft voor jou?
Handtas jatten is hand eraf bijvoorbeeld. Je hebt geen idee van de hoeveelheid vrijheid die je hier hebt.
Ik lees wel goed maar jouw tekst blijft erg vreemd: Het is zo onbelangrijk dat ik niet wil betalen maar wel de wet ga overtreden om het te kunnen zien. Met jouw mening kun je ook gaan zwartrijden, de trein rijdt ook wel als jij niet instapt, zonder betalen in theater en bioscoop gaan zitten immers de voorstelling is er ook als jij er niet zit.quote:Op zondag 14 september 2014 15:58 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Als jij dat zo blijft uitleggen, dan ben jij te beroerd om goed te lezen en voor jezelf na te denken in plaats van de regeltjes te reciteren alsof het wetboek de bijbel is. Je blijft ook mijn vraag over een videoband lenen negeren, ooit gedaan en mag dat wel? Oh nee, als je dat moet beantwoorden dan moet je wel gaan nadenken of er nuances in de regeltjes kunnen zijn, dat kunnen we natuurlijk niet hebben!
Die zijn er ook over mannen. ... moslims die 8 jarige meisjes trouwen. ..quote:Op zondag 14 september 2014 17:42 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Àls ik tijd had zou ik je tientallen links kunnen geven over in Amerika opgepakte leraressen die sex hadden met een tiener. Wekelijks is er weleen nieuw bericht.
De koran zegt niet dat homo zijn verboden is. Wel dat ze dan niet kunnen trouwen omdat ze niet de liefde en de seksualiteit kunnen geven die het huwelijk eist.quote:Op zondag 14 september 2014 17:44 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wat doen Moslims eigenlijk met homo's?
Die zijn toch ook niet zo geliefd bij ze?
Ah. Dan waren het gewoon Arabische landen waar het streng verboden is.quote:Op zondag 14 september 2014 17:46 schreef nikky het volgende:
[..]
De koran zegt niet dat homo zijn verboden is. Wel dat ze dan niet kunnen trouwen omdat ze niet de liefde en de seksualiteit kunnen geven die het huwelijk eist.
Nou nee, als ik net zo zou gaan generaliseren als jij doet dan kom ik eerder op:quote:Op zondag 14 september 2014 17:38 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Klopt, als jou beeld van een moslim is dat ik elke vrijdag naar de moskee ga en 5 keer bid per dag en zwaar gelovig ben en geen alcohol drink, geen drugs gebruik, me 100% aan de Ramadan houdt, ja ben dan ben ik geen moslim. Maar cultureel ben ik het zeker. En qua identiteit ook.
Ik heb geen handtas gestolen en ben geen hoer. Ik speel met dat idee alleen om dat op 18 jarige leeftijd te gaan doen. Jullie mis-lezen mij bewust.quote:Op zondag 14 september 2014 17:51 schreef 1Liner het volgende:
Fantastisch, TS is eigenlijk een minderjarige homohoer die claimt moslim te zijn, stelen normaal vind, gewoon een handtas van een oude vrouw ofzo vervolgens andere users beledigt en zichzelf nog dieper de shit in lult, hulde, eerst dacht ik afhakken die dievenhanden, zijn we ook van je gelul verlost, nu ga ik je PH doorspitten op zoek naar meer van dit soort pareltjes
De ernst waarmee je speelt met dat idee maakt het niet veel beter.quote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik heb geen handtas gestolen en ben geen hoer. Ik speel met dat idee alleen om dat op 18 jarige leeftijd te gaan doen. Jullie mis-lezen mij bewust.
Jij bent óf een (slechte) troll óf een niet gelukt echt exemplaar wat met terugwerkende kracht per direct geaborteerd dient te wordenquote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Ik heb geen handtas gestolen en ben geen hoer. Ik speel met dat idee alleen om dat op 18 jarige leeftijd te gaan doen. Jullie mis-lezen mij bewust.
+1000quote:Op zondag 14 september 2014 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De ernst waarmee je speelt met dat idee maakt het niet veel beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |