Nee dat impliceer ik helemaal niet man. Wilders krijgt maar 10% stemmen. Meeste NL-ers zijn tegen hem.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Jij impliceert met je posts dat Nederlanders nietsnutten en "racisten" zijn. Als je zo een hekel hebt aan dit land en zijn bewoners dan rot je toch op?
Nee hoor, daar trek je een te gemakkelijke conclusie.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee dat impliceer ik helemaal niet man. Wilders krijgt maar 10% stemmen. Meeste NL-ers zijn tegen hem.
Je zegt een aantal posts geleden dat je niet aangenomen wordt voor een baan omdat je een buitenlandse naam hebt. Daarna zei je dat Nederlanders discrimineren en je daarom dus niet die baan kreeg. Heb je wel eens de spiegel voor jezelf gehouden en erover nagedacht wat je zelf misschien fout doet?quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Nee dat impliceer ik helemaal niet man. Wilders krijgt maar 10% stemmen. Meeste NL-ers zijn tegen hem.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)voor-aanslagen.dhtmlquote:Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op 13 mei vorig jaar was de situatie ook wel anders en wat jij schrijft gaat het artikel duidelijk niet over.
Nee joh...quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Jij impliceert met je posts dat Nederlanders nietsnutten en "racisten" zijn. Als je zo een hekel hebt aan dit land en zijn bewoners dan rot je toch op?
Je ben net zo'n kolerelijer alleen durf jij niet naar het kalifaat te verhuizen, dat is wat ik lees van jou, kun je veel zeggen maar je neigt wel degelijk naar het radicale, zo duidelijk . Maar omdat je homo bent ben je te bang eerlijk te zijn terwijl je ons wel uitkotst?quote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het hele topic niet gelezen. Want ik ben verre van een IS aanhanger, ik ben verre van een vrome moslim. Waar heb je het over? Ik voel me totaal niet aangesproken.
Er staat toch:quote:Op zondag 14 september 2014 18:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)voor-aanslagen.dhtml
3000 doden, gezinnen verscheurd; verschrikkelijk zou je denken. de helft van de nederlandse moslims vindt het mooi.
Verder is het onderzoek niet te controleren.quote:Ruim 5 procent ondersteunt de aanslagen.
Onderzoeken kloppen nooit, de realiteit die mensen, gewone mensen ervaren wel. Geloof me, dat zijn er echt meer dan die schamele 5 %.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er staat toch:
[..]
Verder is het onderzoek niet te controleren.
Het is relevant omdat als je een videoband leende, je ook een film zag zonder ervoor te betalen; het geld er blijkbaar 'niet voor over had'. En als je de copyright mededelingen heel strict uitlegt mag het net zo min, niet 'verspreiden' langs andere wegen enzo... toch leende bijna iedereen (behalve Wespensteekquote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit een videoband geleend maar het ontgaat mij waarom dat relevant zou zijn. In elk geval zou ik de wet niet overtreden voor iets wat ik totaal onbelangrijk vind, ik blijf het de meest vreemde "rechtvaardiging" vinden die mogelijk is.
volledig begrip ervoor hebben vind je prima?quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er staat toch:
[..]
Verder is het onderzoek niet te controleren.
Sorry, ik ben één van de meest ongelovige mensen die er bestaat.quote:Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Onderzoeken kloppen nooit, de realiteit die mensen, gewone mensen ervaren wel. Geloof me, dat zijn er echt meer dan die schamele 5 %.
elk geloof heeft goedenpunten.quote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef Syntos het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er geen goed geloof. Behalve het Boedhisme, daar lijkt me niks mis mee.
Ik heb genoeg van jou gelezen en ik kots van je (en daarom topic doorgestuurd naar een maatje bij de IND die vast achter je ip komtquote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het hele topic niet gelezen. Want ik ben verre van een IS aanhanger, ik ben verre van een vrome moslim. Waar heb je het over? Ik voel me totaal niet aangesproken.
is zo moeilijkquote:Op zondag 14 september 2014 18:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van jou gelezen en ik kots van je (en daarom topic doorgestuurd naar een maatje bij de IND die vast achter je ip komt![]()
Ik zou mijn koffers maar vast pakken![]()
Nee dan zullen ze het niet doen, maar hakken ze je ballen er af en kan ook jij naar het UWV.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Gewoon handtas afpakken van vrouw bijvoorbeeld. Gewoon een voorbeeld hoor.
Moet de politie je ouders dan inlichten of niet? Ook als je hebt aangegeven dat je het niet wilt? Ik weet vrijwel zeker dat het niet mag als je 18 bent en ze zullen het altijd doen als je 10 bent natuurlijk. Maar stel je bent 16, 17. Hoe zit het dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |