Nee; ik bedoelde dat ik het niet gehoord had nog van die vriend, snap je.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Huh ging toch niet om jou
En ik uit eigen ervaring het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vertel jij ééns even hoe het echt zit dan.
Ik kan uit eigen ervaring bovenstaand namelijk bevestigen.
Waarom zou je dat nog doen, ik speel geen cd's meer af.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is waar. Ondanks dat je mijn naam verkeerd uitlegt.
Deze week nog een cd gekocht. In een fysieke winkel.
Zie je wel, dus ze zijn nog niet ingelicht? Ook maandag dan niet? Dus ze komen het niet te weten?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
En ik uit eigen ervaring het tegenovergestelde.
Het leuke is dat jij zegt dat ze de ouders altijd inlichten. Jouw eigen ervaring is totaal niet relevant dus.
Hoe moet ik nou weten wat er in jouw geval gebeurt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Zie je wel, dus ze zijn nog niet ingelicht? Ook maandag dan niet? Dus ze komen het niet te weten?
Dus als maandag blijkt dat de ouders van degene waarom het gaat nog steeds niet ingelicht zijn dan worden ze ook niet meer ingelicht toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat er in jouw geval gebeurt.
Waarom denk je? Als mijn vader dit hoort (als ik het geweest zou zijn wat dus niet zo is) dan heb ik een heel groot probleem en dat geld voor degene ook om wie het gaat. Onze vaders zijn anders dan die softies van jullie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:52 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom zouden de/jouw ouders het niet mogen weten?
En waarom denk je dat ie boos zal zijn? Enkel vuile ratten stelen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Waarom denk je? Als mijn vader dit hoort (als ik het geweest zou zijn wat dus niet zo is) dan heb ik een heel groot probleem en dat geld voor degene ook om wie het gaat. Onze vaders zijn anders dan die softies van jullie.
Ik dus nog wel, en zet ze ook direct over op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef Nober het volgende:
Waarom zou je dat nog doen, ik speel geen cd's meer af.
Op de smartphone heb je ook niets aan cd's, wel aan muziekbestanden.
Abid krijgt sweepquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Waarom denk je? Als mijn vader dit hoort (als ik het geweest zou zijn wat dus niet zo is) dan heb ik een heel groot probleem en dat geld voor degene ook om wie het gaat. Onze vaders zijn anders dan die softies van jullie.
Zal van het vergrijp afhangen dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef Dven het volgende:
[..]
En ik uit eigen ervaring het tegenovergestelde.
Het leuke is dat jij zegt dat ze de ouders altijd inlichten. Jouw eigen ervaring is totaal niet relevant dus.
Je hebt er wel een handje van he?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
Onze vaders zijn anders dan die softies van jullie.
'maar' ?? Gewoon je hand eraf hakkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:24 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Echt? Ook al is het maar stelen?
En toch heeft je pappie gefaald in zijn opvoeding blijkbaar...quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Waarom denk je? Als mijn vader dit hoort (als ik het geweest zou zijn wat dus niet zo is) dan heb ik een heel groot probleem en dat geld voor degene ook om wie het gaat.
Hoe wil je dat ik hier op reageer?quote:Onze vaders zijn anders dan die softies van jullie.
De statistieken laten anders zien dat onze ouders beter kunnen opvoeden dan jullie ouders.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Mag indd toch hopen dat ze de ouders ff een belletje geven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zal van het vergrijp afhangen dan.
Maar ik durf wel te wedden dat voor een minderjarige die een handtas jat de politie altijd contact met de ouders opneemt. Of valt beroving tegenwoordig ook al onder lichte vergrijpen?
Man hou je mond. Ik ben geen racist. Bij moslims kan iedereen moslim zijn, zwart, blank, aziaat. Iedereen is gelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:55 schreef Syntos het volgende:
[..]
Je hebt er wel een handje van he?
Eerst janken dat iedereen een racistische Wilders stemmer is maar ondertussen ben jij net zo erg met die uitspraken van je
Als iedereen gelijk is, wat geeft jou dan het recht om een vrouw haar tas te ontvreemden?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:57 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Man hou je mond. Ik ben geen racist. Bij moslims kan iedereen moslim zijn, zwart, blank, aziaat. Iedereen is gelijk.
Gelul. Jullie meisjes zijn bijna allemaal sletten, lang voor trouwen al ontmaagd. Bij ons niet. Wie kan dus beter opvoeden hè? En wij krijgen nog respect mee voor familie en gelovigen. Zelf ben ik niet super gelovig maar respecteer ze wel. De gemiddelde Nederlander kent niet eens de broer van zijn opa. Wie voedt dus beter op?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
De statistieken laten anders zien dat onze ouders beter kunnen opvoeden dan jullie ouders.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:57 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Man hou je mond. Ik ben geen racist. Bij moslims kan iedereen moslim zijn, zwart, blank, aziaat. Iedereen is gelijk.
En dit bedoel ik nou.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:59 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Gelul. Jullie meisjes zijn bijna allemaal sletten, lang voor trouwen al ontmaagd. Bij ons niet. Wie kan dus beter opvoeden hè? En wij krijgen nog respect mee voor familie en gelovigen. Zelf ben ik niet super gelovig maar respecteer ze wel. De gemiddelde Nederlander kent niet eens de broer van zijn opa. Wie voedt dus beter op?
Nederlandse kaaskop ouders.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:59 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Gelul. Jullie meisjes zijn bijna allemaal sletten, lang voor trouwen al ontmaagd. Bij ons niet. Wie kan dus beter opvoeden hè? En wij krijgen nog respect mee voor familie en gelovigen. Zelf ben ik niet super gelovig maar respecteer ze wel. De gemiddelde Nederlander kent niet eens de broer van zijn opa. Wie voedt dus beter op?
Dit topic gaat niet over mij!!! Kun je wel lezen. En soms is stelen minder erg. Ligt er aan van wie je streelt en of je goede reden hebt. Natuurlijk wel altijd fout, maar er zijn gradaties. Stel jij krijgt weinig zakgeld en kunt geen baantje krijgen door discriminatie dan kan ik me voorstellen dat je van een ongelovige steelt. Het is wel fout natuurlijk, maar er is een reden waarom Bill Gates niet steelt hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als iedereen gelijk is, wat geeft jou dan het recht om een vrouw haar tas te ontvreemden?
Is het trouwens de eerste keer dat hij aangehouden is?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Zie je wel, dus ze zijn nog niet ingelicht? Ook maandag dan niet? Dus ze komen het niet te weten?
(info OM)quote:Kom je voor de 2e keer met de politie in aanraking of maak jij je schuldig aan een ernstig misdrijf, dan wordt het proces verbaal aan de officier van justitie van het Openbaar Ministerie voorgelegd. Ook wordt de Raad voor de Kinderbescherming ingeschakeld om een rapport te schrijven over je persoonlijke situatie. In dit rapport wordt beschreven hoe de situatie thuis is, hoe je schoolprestaties zijn of je hobby's hebt en wie je vrienden zijn. De Raad praat hiervoor met je ouders en je school. De Raad voor de Kinderbescherming stuurt dit rapport naar de officier van justitie.
Awh huilie huilie ik ben zo arm ik ben zo zielig papa wordt zo boos Awhquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over mij!!! Kun je wel lezen. En soms is stelen minder erg. Ligt er aan van wie je streelt en of je goede reden hebt. Natuurlijk wel altijd fout, maar er zijn gradaties. Stel jij krijgt weinig zakgeld en kunt geen baantje krijgen door discriminatie dan kan ik me voorstellen dat je van een ongelovige steelt. Het is wel fout natuurlijk, maar er is een reden waarom Bill Gates niet steelt hoor.
Ja inderdaad 1e keer dat die persoon waarom het gaat gepakt is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is het trouwens de eerste keer dat hij aangehouden is?
[..]
(info OM)
Heb jij misschien een vastgestelde verstandelijke beperking?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over mij!!! Kun je wel lezen. En soms is stelen minder erg. Ligt er aan van wie je streelt en of je goede reden hebt. Natuurlijk wel altijd fout, maar er zijn gradaties. Stel jij krijgt weinig zakgeld en kunt geen baantje krijgen door discriminatie dan kan ik me voorstellen dat je van een ongelovige steelt. Het is wel fout natuurlijk, maar er is een reden waarom Bill Gates niet steelt hoor.
Ga werken voor je geld jij vuile nicht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:14 schreef AbidIsmaili het volgende:
Vroeg me af tot welke leeftijd de politie je ouders inlicht als ze je pakken voor iets?
Stel je bent 16 en je vertelt ze dat je niet wilt dat ze je ouders inlichten (neem even aan was klein vergrijp) doen ze het dan toch?
Ik neem aan dat als je 18 bent ze het niet eens mogen toch? Hoe zit dit precies?
Kun je me aub tonen waar ik een redenatie fout maakte dan in wat ik postte? Ik vind het moreel verwerpelijker ja als Bill Gates zou stelen dan als een arme moslim jongen van een ongelovige steelt. Het is in beide gevallen fout hoor (geen discussie daarover), maar er zijn gradaties.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Heb jij misschien een vastgestelde verstandelijke beperking?
Ergste is nog dat hij waarschijnlijk serieus is en geen trol.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dit een troll is zijn echt te dom om te poepen
Nee. Je leeft in Nederland en dus zul je je godverdomme gedragen. Ik ben het zat, c'est ça.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:05 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Kun je me aub tonen waar ik een redenatie fout maakte dan in wat ik postte? Ik vind het moreel verwerpelijker ja als Bill Gates zou stelen dan als een arme moslim jongen van een ongelovige steelt. Het is in beide gevallen fout hoor (geen discussie daarover), maar er zijn gradaties.
Doei he!quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit topic. Ik ga weg van dit haat forum.
Opgeruimd staat netjes, vuile ratquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:
Wie zakgeld krijgt woont nog thuis en heeft geen geld nodig, maar als je dan toch die nieuwe nike's of een jointje wilt hebben dan mag je daarvoor van een ongelovige stelen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:05 schreef AbidIsmaili het volgende:
Kun je me aub tonen waar ik een redenatie fout maakte dan in wat ik postte? Ik vind het moreel verwerpelijker ja als Bill Gates zou stelen dan als een arme moslim jongen van een ongelovige steelt. Het is in beide gevallen fout hoor (geen discussie daarover), maar er zijn gradaties.
Goede tip:quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:
Nee blijf aub, we kunnen niet zonder jouw hoogstaande topics.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik denk dat je dan gewoon een waarschuwing krijgtquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Gewoon handtas afpakken van vrouw bijvoorbeeld. Gewoon een voorbeeld hoor.
Moet de politie je ouders dan inlichten of niet? Ook als je hebt aangegeven dat je het niet wilt? Ik weet vrijwel zeker dat het niet mag als je 18 bent en ze zullen het altijd doen als je 10 bent natuurlijk. Maar stel je bent 16, 17. Hoe zit het dan?
Handig, een cdquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is waar. Ondanks dat je mijn naam verkeerd uitlegt.
Deze week nog een cd gekocht. In een fysieke winkel.
Straatroof een klein vergrijp noemenquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Gewoon handtas afpakken van vrouw bijvoorbeeld. Gewoon een voorbeeld hoor.
Moet de politie je ouders dan inlichten of niet? Ook als je hebt aangegeven dat je het niet wilt? Ik weet vrijwel zeker dat het niet mag als je 18 bent en ze zullen het altijd doen als je 10 bent natuurlijk. Maar stel je bent 16, 17. Hoe zit het dan?
Het was van een niet-gelovige, hè...quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straatroof een klein vergrijp noemen
En ongelovigen. Die mag je bestelen en in elkaar trappen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve vrouwen natuurlijk?
Kun je nagaan dat dit een ongelovige vrouw wasquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:05 schreef Syntos het volgende:
[..]
En ongelovigen. Die mag je bestelen en in elkaar trappen.
En nog steeds slaat het nergens op wat je zegt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:17 schreef AbidIsmaili het volgende:
Jullie verdraaien allemaal mijn woorden. Jullie lezen niet. Ik zeg duidelijk bovenin dat stelen van ongelovigen ook niet goed is, maar gewoon minder erg dan andere dingen. Maar nog steeds niet goed.
En jullie nemen ook maar allemaal aan dat ik dat gedaan heb, stelen van die handtas. Allemaal racistisch denken. Ik stelde vraag gewoon omdat ik het wil weten voor iemand.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En nog steeds slaat het nergens op wat je zegt.
Je zou toch weg blijven?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:20 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
En jullie nemen ook maar allemaal aan dat ik dat gedaan heb, stelen van die handtas. Allemaal racistisch denken. Ik stelde vraag gewoon omdat ik het wil weten voor iemand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |