Awh huilie huilie ik ben zo arm ik ben zo zielig papa wordt zo boos Awhquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over mij!!! Kun je wel lezen. En soms is stelen minder erg. Ligt er aan van wie je streelt en of je goede reden hebt. Natuurlijk wel altijd fout, maar er zijn gradaties. Stel jij krijgt weinig zakgeld en kunt geen baantje krijgen door discriminatie dan kan ik me voorstellen dat je van een ongelovige steelt. Het is wel fout natuurlijk, maar er is een reden waarom Bill Gates niet steelt hoor.
Ja inderdaad 1e keer dat die persoon waarom het gaat gepakt is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is het trouwens de eerste keer dat hij aangehouden is?
[..]
(info OM)
Heb jij misschien een vastgestelde verstandelijke beperking?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over mij!!! Kun je wel lezen. En soms is stelen minder erg. Ligt er aan van wie je streelt en of je goede reden hebt. Natuurlijk wel altijd fout, maar er zijn gradaties. Stel jij krijgt weinig zakgeld en kunt geen baantje krijgen door discriminatie dan kan ik me voorstellen dat je van een ongelovige steelt. Het is wel fout natuurlijk, maar er is een reden waarom Bill Gates niet steelt hoor.
Ga werken voor je geld jij vuile nicht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:14 schreef AbidIsmaili het volgende:
Vroeg me af tot welke leeftijd de politie je ouders inlicht als ze je pakken voor iets?
Stel je bent 16 en je vertelt ze dat je niet wilt dat ze je ouders inlichten (neem even aan was klein vergrijp) doen ze het dan toch?
Ik neem aan dat als je 18 bent ze het niet eens mogen toch? Hoe zit dit precies?
Kun je me aub tonen waar ik een redenatie fout maakte dan in wat ik postte? Ik vind het moreel verwerpelijker ja als Bill Gates zou stelen dan als een arme moslim jongen van een ongelovige steelt. Het is in beide gevallen fout hoor (geen discussie daarover), maar er zijn gradaties.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Heb jij misschien een vastgestelde verstandelijke beperking?
Ergste is nog dat hij waarschijnlijk serieus is en geen trol.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dit een troll is zijn echt te dom om te poepen
Nee. Je leeft in Nederland en dus zul je je godverdomme gedragen. Ik ben het zat, c'est ça.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:05 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Kun je me aub tonen waar ik een redenatie fout maakte dan in wat ik postte? Ik vind het moreel verwerpelijker ja als Bill Gates zou stelen dan als een arme moslim jongen van een ongelovige steelt. Het is in beide gevallen fout hoor (geen discussie daarover), maar er zijn gradaties.
Doei he!quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit topic. Ik ga weg van dit haat forum.
Opgeruimd staat netjes, vuile ratquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:
Wie zakgeld krijgt woont nog thuis en heeft geen geld nodig, maar als je dan toch die nieuwe nike's of een jointje wilt hebben dan mag je daarvoor van een ongelovige stelen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:05 schreef AbidIsmaili het volgende:
Kun je me aub tonen waar ik een redenatie fout maakte dan in wat ik postte? Ik vind het moreel verwerpelijker ja als Bill Gates zou stelen dan als een arme moslim jongen van een ongelovige steelt. Het is in beide gevallen fout hoor (geen discussie daarover), maar er zijn gradaties.
Goede tip:quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:
Nee blijf aub, we kunnen niet zonder jouw hoogstaande topics.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:07 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik denk dat je dan gewoon een waarschuwing krijgtquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Gewoon handtas afpakken van vrouw bijvoorbeeld. Gewoon een voorbeeld hoor.
Moet de politie je ouders dan inlichten of niet? Ook als je hebt aangegeven dat je het niet wilt? Ik weet vrijwel zeker dat het niet mag als je 18 bent en ze zullen het altijd doen als je 10 bent natuurlijk. Maar stel je bent 16, 17. Hoe zit het dan?
Handig, een cdquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is waar. Ondanks dat je mijn naam verkeerd uitlegt.
Deze week nog een cd gekocht. In een fysieke winkel.
Straatroof een klein vergrijp noemenquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:22 schreef AbidIsmaili het volgende:
[..]
Gewoon handtas afpakken van vrouw bijvoorbeeld. Gewoon een voorbeeld hoor.
Moet de politie je ouders dan inlichten of niet? Ook als je hebt aangegeven dat je het niet wilt? Ik weet vrijwel zeker dat het niet mag als je 18 bent en ze zullen het altijd doen als je 10 bent natuurlijk. Maar stel je bent 16, 17. Hoe zit het dan?
Het was van een niet-gelovige, hè...quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straatroof een klein vergrijp noemen
En ongelovigen. Die mag je bestelen en in elkaar trappen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve vrouwen natuurlijk?
Kun je nagaan dat dit een ongelovige vrouw wasquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:05 schreef Syntos het volgende:
[..]
En ongelovigen. Die mag je bestelen en in elkaar trappen.
En nog steeds slaat het nergens op wat je zegt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:17 schreef AbidIsmaili het volgende:
Jullie verdraaien allemaal mijn woorden. Jullie lezen niet. Ik zeg duidelijk bovenin dat stelen van ongelovigen ook niet goed is, maar gewoon minder erg dan andere dingen. Maar nog steeds niet goed.
En jullie nemen ook maar allemaal aan dat ik dat gedaan heb, stelen van die handtas. Allemaal racistisch denken. Ik stelde vraag gewoon omdat ik het wil weten voor iemand.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En nog steeds slaat het nergens op wat je zegt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |