SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
twitter:SanderGuis twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 21:44:31Wow! Het poollicht is hier duidelijk zichtbaar! http://t.co/B3qjHbW20V reageer retweet
Heb jij dat nummer van de playboy toevallig?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zou ook moeilijk weigeren als Escha je aan kijkt
nee maar hij zit wel in de leesmap dus over 6 maanden hoop ik hem te hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij dat nummer van de playboy toevallig?
Dan zitten de pagina's al lang aan elkaar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar hij zit wel in de leesmap dus over 6 maanden hoop ik hem te hebben
Kut, ik ook nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
volgende week spaghetti![]()
![]()
kak, dan luister ik niet
Whitney wie dit gezongen heeft maar ze is goed xdquote:Op zaterdag 13 september 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://stemmen.3fm.nl/90srequest-2014/stem/ym6PDXXrrMWVqqKT
Halverwege.
http://stemmen.3fm.nl/90srequest-2014/stem/_kFZZCWWBTmG5jjj
En klaar.
Inclusief diepzinnge commentaren natuurlijk.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
waarom krijgt een stotteraar altijd zoveel glazen water bij de Italiaan?lollercoasterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Trouwens ooit nog wat gehoord van je Sunny?quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
M'n auto mag weer terug naar z'n oude stalling
quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:30 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Henk is verhuisd naar Dumpert:
Ze spelen vals. Ze hebben het al eerder gehoord!
henkde_j | 12-09-14 @ 09:00 | + 1561 -
http://www.dumpert.nl/med(...)araoke_door_b_a.html
ik zou wel willen, maar dan moet ik me eerst om laten bouwen....quote:
pfff, ik vind het origineel van Smash Mouth beterquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
I'm A Believer. Klassieker worden ze niet.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfff, ik vind het origineel van Smash Mouth beter
Nopequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Trouwens ooit nog wat gehoord van je Sunny?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik heb het idee van niet....ze zijn nu wel op zoek naar mensen die gaan trouwen ofzo....quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:46 schreef k_man het volgende:
Doen ze helemaal geen Flirt Je Stijf meer?
Hopelijk leest de 3FM DJ van dienst dat met het juiste accent voor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Whitney wie dit gezongen heeft maar ze is goed xd
In Brabant vinden ze dit leuk.
Verdomme
Hoogtepunt van het programma inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
maar zonder FjS is deze show een stuk minder leuk...
zo groot is ze ook niet...quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:15 schreef rubbereend het volgende:
Jaqueline mag lekker op het kleinste podium spelen
Er moeten mensen doodgaan en dan pas willen ze haar boeken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:15 schreef rubbereend het volgende:
Jaqueline mag lekker op het kleinste podium spelen
en ik vermoed dat ze eerst Peter Beense, Dries Roelvink en Nico Haak hebben gebeld....quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Er moeten mensen doodgaan en dan pas willen ze haar boeken.
Die laatste nam zeker niet op?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vermoed dat ze eerst Peter Beense, Dries Roelvink en Nico Haak hebben gebeld....
nee, de hoorn lag niet op de haak.....quote:
goedesmiddags popje. nog kinky plannen vandaag?quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedesmiddags popje. nog kinky plannen vandaag?
Goedemiddagquote:
en u ook een gemiddag.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en u ook een gemiddag.
ik ga ervantussen. er komt een flutfilm op de Belg en daarna wellicht een rondleiding door de schouwburg. en daarna zie ik wel of het leven nog plannen voor me heeft![]()
![]()
![]()
tabee
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en u ook een gemiddag.
ik ga ervantussen. er komt een flutfilm op de Belg en daarna wellicht een rondleiding door de schouwburg. en daarna zie ik wel of het leven nog plannen voor me heeft![]()
![]()
![]()
tabee
Ow gawd, I do hope so!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:40 schreef wolfrolf het volgende:
verdomme heb ik plage gemist?!
hopelijk draaien ze lion in the morning sun dan nog ff!!
/minthy
Dat moeten wij voor jou bepalen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Veel plezierTot morgen.
Ik ga vanavond weg en ik rijd na twaalven (vannacht) terug. Is het programma van Tiesto leuk om naar te luisteren of kan ik beter een cd opzetten in de auto?
ik zou een cd opzetten, ik luister nooit naar Tiesto maar ik vermoed dat ie vnml dancetrance draait en daar houd ik niet vanquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Veel plezierTot morgen.
Ik ga vanavond weg en ik rijd na twaalven (vannacht) terug. Is het programma van Tiesto leuk om naar te luisteren of kan ik beter een cd opzetten in de auto?
Neehoor, jullie moeten niks. Ik vroeg me alleen af wat jullie van het programma van Tiesto vonden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat moeten wij voor jou bepalen?
Daar houd ik ook niet van. Ik denk dat ik een cd meeneem.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
waarom kunnen winkels en dergelijke niet hun pinapparaat een normale naam geven? De Chinees in Leeuwarden heeft z'n pin in Alphen aan den Rijn, het filmhuis in Sassenheim en de videotheek heeft em weliswaar in Leeuwarden, maar onder een volslagen andere naam. lekker handig als je je rekeningoverzicht zit te bekijken
[..]
ik zou een cd opzetten, ik luister nooit naar Tiesto maar ik vermoed dat ie vnml dancetrance draait en daar houd ik niet van
Vertelquote:Op zondag 14 september 2014 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
Ik was gisterenavond in bed XD
Topshow
Ja mijn vriendin lag er ookquote:
Aha wat voor werk doe jequote:Op zondag 14 september 2014 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin lag er ook
Maar ik moest gisteren werken enzeau
Tot nu toe niet echt. Het is een beetje oppervlakkig.quote:
nouja, ook logisch. hij moet dan allemaal dingen gaan verzinnen en dan moet ie heel goed bijhouden wat ie verzint want anders lult ie zich vast......quote:Op zondag 14 september 2014 12:12 schreef Paul het volgende:
Volgens mij maken we Wolfrolf verlegen, hij praat niet graag over zijn prive leven
helemaal als het een van Henks beroemde klonen is.quote:Op zondag 14 september 2014 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nouja, ook logisch. hij moet dan allemaal dingen gaan verzinnen en dan moet ie heel goed bijhouden wat ie verzint want anders lult ie zich vast......
zaterdagmiddagquote:Op zondag 14 september 2014 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tot nu toe niet echt. Het is een beetje oppervlakkig.
Een goed diepte interviewer zou vragen, hoe je het vond om op een zaterdagavond te moeten werken.
Dat valt wel mee. Kan me voorstellen dat men niet zit te wachten op een ongevraagd interviewquote:Op zondag 14 september 2014 12:12 schreef Paul het volgende:
Volgens mij maken we Wolfrolf verlegen, hij praat niet graag over zijn prive leven
Ai fout van interviewer hier door niet goed te lezen.quote:
nouja, het zou natuurlijk nog kunnen dat wolfje in bed werktquote:Op zondag 14 september 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ai fout van interviewer hier door niet goed te lezen.
Dit interview is gedoemd om te mislukken.
En dat hij dan de bedden in verschillende hotels moet uittesten. Hij is toch regelmatig in een hotel te vinden.quote:Op zondag 14 september 2014 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nouja, het zou natuurlijk nog kunnen dat wolfje in bed werkt
Dat lijkt mij, ondanks m'n slaapstoornis, best een fijne baan!quote:Op zondag 14 september 2014 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat hij dan de bedden in verschillende hotels moet uittesten. Hij is toch regelmatig in een hotel te vinden.
Achja alleen bazen als Wolfje kunnen slapend rijk worden.quote:Op zondag 14 september 2014 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij, ondanks m'n slaapstoornis, best een fijne baan!
ja, maar het is natuurlijk ook niet alleen slapen. de matrassen moeten ook ketsbestendig zijn en dat moet ook getest worden. nee, het leven van Wolfje gaat niet over rozenquote:Op zondag 14 september 2014 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja alleen bazen als Wolfje kunnen slapend rijk worden.
quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
oh, ik ben me trouwens een partij bad-ass!
Mona had zo'n "krijg je geld terug" actie en toen heb ik een monatoetje gekocht dat in de aanbieding was, maar wel het volledige bedrag teruggevraagd. ruim 10 cent winst!
ja, ik denk dat ik ga onderduiden voor de toetjespolitiequote:
NSA is watching you.quote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik ga onderduiden voor de toetjespolitie
ik hoop dat het wel een lekkere agente is dan die me fouilleertquote:Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
NSA is watching you.
Binnenkort inval van de politie op jouw adres
Ze doen een inval, houden je onder schot, vragen je om je portemonnee te pakken en ze 10 cent te geven. Een week later ligt er nog een acceptgiro in de bus voor de gemaakte administratiekosten.quote:Op zondag 14 september 2014 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat het wel een lekkere agente is dan die me fouilleert
dan hoop ik dat ze kunnen wisselen want ik geen 5 of 10 cent muntjesquote:Op zondag 14 september 2014 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze doen een inval, houden je onder schot, vragen je om je portemonnee te pakken en ze 10 cent te geven. Een week later ligt er nog een acceptgiro in de bus voor de gemaakte administratiekosten.
Was het weer een volle bak?quote:Op zondag 14 september 2014 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was bij de Memphis maniacs. Leuke band en een geniale show!
quote:Op zondag 14 september 2014 12:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Was het weer een volle bak?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 12:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieuzzzz LIVE!quote:Op zondag 14 september 2014 12:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brometquote:
Ik stond om 8 uur naast mijn bed hoorquote:
Wantquote:Op zondag 14 september 2014 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stond om 8 uur naast mijn bed hoor
Ze heeft dit al verteld?quote:Op zondag 14 september 2014 20:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
een huisgenoot was egocentrisch ofzo
jaquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Man man man op zondagochtend al om 8 uur je bed zijn, omdat iemand lekker egocentrisch bezig is.
Wat zal jij het moeilijk krijgen als je een echte baan hebtquote:Op zondag 14 september 2014 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stond om 8 uur naast mijn bed hoor
Werkenquote:Op zondag 14 september 2014 20:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat zal jij het moeilijk krijgen als je een echte baan hebt.
Wel goed denk ik. Ik krijg voor de 22e in ieder geval te horen of ik door ben. Ik moest een typetest doen en een case analyseren. Typetest was een eitje en die case mocht je fictief doen, dus daar kon je zo veel bullshit invullen als je maar wilde.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel goed denk ik. Ik krijg voor de 22e in ieder geval te horen of ik door ben. Ik moest een typetest doen en een case analyseren. Typetest was een eitje en die case mocht je fictief doen, dus daar kon je zo veel bullshit invullen als je maar wilde.
Nog een week afwachten, maar aangezien dat degene waarmee ik het gesprek had, aangaf dat ze veel mensen zochten, zal het vast loslopen.
Als zelfs dit me niet lukt, dan is alle hoop vergevenquote:
Heel het topic duimt voor je!quote:Op zondag 14 september 2014 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als zelfs dit me niet lukt, dan is alle hoop vergeven
(zal je zien dat ik hier ook keihard faal)
Het is jullie geraden jaquote:
komt vast goed!quote:Op zondag 14 september 2014 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel goed denk ik. Ik krijg voor de 22e in ieder geval te horen of ik door ben. Ik moest een typetest doen en een case analyseren. Typetest was een eitje en die case mocht je fictief doen, dus daar kon je zo veel bullshit invullen als je maar wilde.
Nog een week afwachten, maar aangezien dat degene waarmee ik het gesprek had, aangaf dat ze veel mensen zochten, zal het vast loslopen.
Ik hoop het wel ja.quote:
watquote:Op zondag 14 september 2014 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is jullie geraden jaAnders ik het jullie schuld
Nee. Omdat je niet hard genoeg geduimd hebt.quote:Op zondag 14 september 2014 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat
alsof ik jouw functie zomaar in zit te pikken
Ik gebruik meestal ook een andere vinger....quote:Op zondag 14 september 2014 22:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Omdat je niet hard genoeg geduimd hebt.
*Bronson taartneger.quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal ook een andere vinger....
manmanmanquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal ook een andere vinger....
quote:
Presentssssssstwitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 15-09-2014 om 08:10:4026 feb @Anouk @ZiggoDome #3FM presents reageer retweet
Al zuur zatquote:
Da's niet gezond hoorquote:
Ja dusquote:
Pow. Koester zulke momenten hè! Voor je het weet zit je weer uren te wachten op de volgende fax.quote:
ga je het geluid raden?quote:Op maandag 15 september 2014 09:22 schreef Pino112 het volgende:
JAAAAAA LIVING DOLLLL![]()
#fouteuur
Ik mis alleen Gekdom![]()
![]()
![]()
*Flunk!quote:
Meh heb niet zoveel zinquote:
Hoezo?quote:Op maandag 15 september 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee waar ik heen moet, kutleef
Wut,quote:Op maandag 15 september 2014 10:57 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ga maar weer eens aan het werk
Geen idee wat er aan de hand is, maar voor de zekerheid een hele dikke knuffelquote:Op maandag 15 september 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee waar ik heen moet, kutleef
Ik kon mijn lokaal niet vindenquote:Op maandag 15 september 2014 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand is, maar voor de zekerheid een hele dikke knuffel
quote:Op maandag 15 september 2014 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon mijn lokaal niet vinden
Dikke knuffel-waardig imo.quote:Op maandag 15 september 2014 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eindhoven toch whihiquote:Op maandag 15 september 2014 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi Muisquote:
Wat eten wequote:Op maandag 15 september 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis was al lang wakker (8:15 v an de wekker). Er moesten boodschappen gedaan worden na het ontbijt.
Kan, je wordt dan wel een beetje nat.quote:
HE.quote:Op maandag 15 september 2014 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!!
Je was me voorquote:
En LB1 staat ook nog voor.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
ik doe lekker LB1, want zo erg is Dotan nou ook weer neit.
Ben je nog dronken?quote:Op maandag 15 september 2014 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
ik doe lekker LB1, want zo erg is Dotan nou ook weer neit.
Haha xdquote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet meer in de buurt van de radio als ze het draaien
En toch LB1 gestemd, om jullie te treiteren.
Jouw leven is echt een hel he.quote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet meer in de buurt van de radio als ze het draaien
En toch LB1 gestemd, om jullie te treiteren.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:26 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Een notificatie van Spotify krijgen dat het album van alt-j te beluisteren is.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:26 schreef Bronson het volgende:
Verdomme. Een notificatie van Spotify krijgen dat het album van alt-j te beluisteren is.
Wauw, ik las kanjer met een k ipv jquote:Op maandag 15 september 2014 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
Dit is trouwens ook best een kanjernummer met die John Newman
quote:Op maandag 15 september 2014 12:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wauw, ik las kanjer met een k ipv j
janjer?quote:Op maandag 15 september 2014 12:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wauw, ik las kanjer met een k ipv j
ook wel bekend als de schijtende hondquote:Op maandag 15 september 2014 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
Heleen met haar Chrysler Crossfire![]()
quote:
De BBC doet het ookquote:Op maandag 15 september 2014 17:22 schreef Holenmens het volgende:
http://i.instagram.com/p/s-ICVmgxrl/
Popnieuws
quote:Op maandag 15 september 2014 17:22 schreef Holenmens het volgende:
Popnieuws
quote:
Ik denk wel dat het voor een hoop "ophef" zal zorgen jaquote:Op maandag 15 september 2014 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de BBC zich zelf op heft zou de NOS dat dan ook doen?
wat is dit in vredesnaamquote:Op maandag 15 september 2014 17:22 schreef Holenmens het volgende:
Popnieuws
Hip.quote:
Niets mis mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niets mis mee.Drie keer hardop godverdomme gezegd, plint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Om facebook?quote:Op maandag 15 september 2014 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie keer hardop godverdomme gezegd, plint.
Ik hoop dat god mij spaart en dat ik morgen gewoon weer wakker word.quote:Op maandag 15 september 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, om je opmerking hier van zonet.
Met een pandaneus.quote:Op maandag 15 september 2014 22:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik hoop dat god mij spaart en dat ik morgen gewoon weer wakker word.
Zit Pandaplint eens niet zo te Plagen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, om je opmerking hier van zonet.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik hoop dat god mij spaart en dat ik morgen gewoon weer wakker word.
quote:
Nu weet ik het zeker, wat een baggerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |