Ik zei toch ook ALVAST!quote:
Kom je wel bovenop!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Ik hopelijk ook, al ben ik pas rond enen thuis en mag ik er om 8 uur weer uit. Dat heet dan weekend.
Goed zoquote:
Wat is er?quote:
Harde struggles Yatsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Ik hopelijk ook, al ben ik pas rond enen thuis en mag ik er om 8 uur weer uit. Dat heet dan weekend.
*neuriet lullabyquote:
Waarom ga je dan weg?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Wel je sociale leven op peil houden natuurlijkquote:
neger wat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wil Thug Life op mijn buik als tatoeage
Uhm, ja ik weet dat dat een tattoo van Pac is,quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tupac wat?
[ afbeelding ]
Hij misschien niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, ja ik weet dat dat een tattoo van Pac is,
Je hebt het over Art hequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij misschien niet?
veet ik et
Je leid/lijd helemaal geen gangster bestaan. Zet dan een tattoo met de tekst "office drone" of "middle class white collar working bee" of zoietsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
Ja eh, ik ken hem niet zo goed.quote:
"White privileged cis scum"quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je leid/lijd helemaal geen gangster bestaan. Zet dan een tattoo met de tekst "office drone" of "middle class white collar working bee" of zoiets
Omdat ik mijn vader op schiphol op moet pikken.quote:
Art is opgegroeid in de ghetto van Fryslân. Dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je leid/lijd helemaal geen gangster bestaan. Zet dan een tattoo met de tekst "office drone" of "middle class white collar working bee" of zoiets
Oh oké, dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik mijn vader op schiphol op moet pikken.
Ik zeg helemaal niet dat ik geen vriendin kan krijgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Barbusse het volgende:
En ik vind het een beetje verontrustend dat een stel mannen die zeggen geen vriendin te kunnen krijgen het lichaam van een man zo goed kennen dat ze weten welke tattoos hij heeft
Dan ben je net zo stoer als Justin Bieber en willen alle tienermeisjes je.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
Nu lekker slapen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Buikje rond gegeten.Het was het waard.
Inderdaad. De harde leef.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Art is opgegroeid in de ghetto van Fryslân. Dat weet iedereen.
Ik heb een vriendinquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Barbusse het volgende:
En ik vind het een beetje verontrustend dat een stel mannen die zeggen geen vriendin te kunnen krijgen het lichaam van een man zo goed kennen dat ze weten welke tattoos hij heeft
Echt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je net zo stoer als Justin Bieber en willen alle tienermeisjes je.
Heeft bieber een thug life tat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je net zo stoer als Justin Bieber en willen alle tienermeisjes je.
Wow neger, ken je me? Ik hossel mijn centen in de Bijlmerquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zag je die youtube-link van laatst nog die ik postte? :$quote:
Nee. Was het iets? Of had je weer eens de gek met mijn roots als Fries met vleugje Indo bloed?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag je die youtube-link van laatst nog die ik postte? :$
Dit. Klootviool.quote:
Fax in da threadquote:
Nouquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Art is opgegroeid in de ghetto van Fryslân. Dat weet iedereen.
Die Friese rap met iets van foruutgoang.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Was het iets? Of had je weer eens de gek met mijn roots als Fries met vleugje Indo bloed?
Oh nee. Die twee jochies uit Drachtenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die Friese rap met iets van foruutgoang.
Ik ben niet zo in to NL rap, maar ik kwam laatst videos tegen van dat hollands next mc ofzo, mijn god wat is dat slecht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die Friese rap met iets van foruutgoang.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow neger, ken je me? Ik hossel mijn centen in de Bijlmer
NL rapquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in to NL rap, maar ik kwam laatst videos tegen van dat hollands next mc ofzo, mijn god wat is dat slecht.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ken je die dag dat Faxie niet geil was?
Ik ook niet.
Er zijn er nog wel wat meer die redelijk zijn, maar zoiets vind ik bijvoorbeeld echt waardeloos.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
NL rapBehalve Opgezwolle, Fakkelteit en Sticks & Moon luister ik liever naar The Pharcyde en zo.
Tss ik ben heel vaak niet geil hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ken je die dag dat Faxie niet geil was?
Ik ook niet.
Ach, anders was dat ook niet erg geweest. Maar ik haak iig weer even af hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oké, dan heb ik niets gezegd.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
Mijn monitor heeft zojuist seppuku gepleegd. Bedankt, Air.
Wat gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
Mijn monitor heeft zojuist seppuku gepleegd. Bedankt, Air.
12/09/2014 NEVER FORGETquote:
Snel! Denk aan mooie dingen! GOEDE DINGEN!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snel! Denk aan mooie dingen! GOEDE DINGEN!
Working on it, WORKING ON IT!!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snel! Denk aan mooie dingen! GOEDE DINGEN!
Think happy thoughts Wendy or the fairy dust won't work.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Working on it, WORKING ON IT!!!
Vrouwenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Working on it, WORKING ON IT!!!
Pics voor referentie?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen. Jurkjes
. Mooi, lang haar
.
Baby, baby, baby ooooehquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik geen tiener meer ben... bohh
You beast youquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
ik heb vandaag 50 kg opgetild en mee rondgelopen
Jammer! Ik heb een ding voor tienersquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik geen tiener meer ben... bohh
Cool.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
Jaquote:
Hoe ver loop je dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja
Ik had net daarvoor gezegd dat ik 20kg al best wat vond.... maar dit kreeg ik ook van de grond... na 2 rondjes was ik er trouwens wel klaar mee
Een strippenkaart?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer! Ik heb een ding voor tieners
Ik heb al gegoogled en hij heeft geen thug life tat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar in een vorig topic werd vastgesteld dat hij stomme tats heeft.
Wat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
Is hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heette toch harakiri of is dat weer iets anders?
ben niet zo into bieber... dus boeiendquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar in een vorig topic werd vastgesteld dat hij stomme tats heeft.
60's polkadot jurk, navyquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor jurkje?
Zoiets als je vorige keer postte?
Dat is toch eervol sterven tijdens een gevechtquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat heette toch harakiri of is dat weer iets anders?
Ik had vandaag een personal trainerquote:
Respect.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
weet ik niet... gok 1 rondje van zo'n 10 meter... dus 20 nu ....
chipcard gaat eruit...... onee dat is chipknipquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
kan dat nog? Is chipcard nu... Toch?
Waarom nou toch weerquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Respect.
Voortaan als ik iets zwaars moet sjouwen bel ik jou.
Yup.quote:
quote:Seppuku (切腹, "stomach-cutting", "abdomen-cutting") is a form of Japanese ritual suicide by disembowelment. Seppuku was originally reserved only for samurai. Part of the samurai bushido honour code, seppuku was either used voluntarily by samurai to die with honour rather than fall into the hands of their enemies (and likely suffer torture), or as a form of capital punishment for samurai who had committed serious offenses, or performed for other reasons that had brought shame to them. The ceremonial disembowelment, which is usually part of a more elaborate ritual and performed in front of spectators, consists of plunging a short blade, traditionally a tantō, into the abdomen and moving the blade from left to right in a slicing motion.
Gaat het nu alweer over Barb?quote:
Ik ben reeds verhuisd, maar thanksquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had vandaag een personal trainer
en hi maltaman! Als je nu verhuishulp nodig heb, ik ben getraind
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
Speel het grapje nou eens mee joh...quote:
aeque denkt dat jij het enige bent in mijn gedachtenquote:
Oh, sorry!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Speel het grapje nou eens mee joh...
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben reeds verhuisd, maar thanks
Barb zou het enige in ieders gedachte moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
aeque denkt dat jij het enige bent in mijn gedachten.
o....quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je een sterke vrouw bent toch?
Maltamanquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Barb zou het enige in ieders gedachte moeten zijn.
Naast de paarden, jurkjes en Afghaanse windhonden natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
aeque denkt dat jij het enige bent in mijn gedachten.
Anders kan ik geen 'get a room' dingen meer zeggen en heeft mijn hele aanwezigheid hier niks meer te betekenen.quote:
Hij is ook de enige in m'n gedachten. Maar dat klinkt zo klef en weird.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan opeens weer niet natuurlijkquote:
Het appartement uit de link jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]Nice..... pics in mijn dm/pm of is t t linkje van de vorige keer????
Zit de rest van ons niet in je gedachten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is ook de enige in m'n gedachten. Maar dat klinkt zo klef en weird.
Nee.... ik sjouw mee... behalve als ik er speciaal mensen voor inhuur dan ga ik koffie zetten enzoquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan opeens weer niet natuurlijk
Dan laat je me weer zelf sjouwen en ga je aanwijzingen geven zeker?
Zo ken ik je weer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is ook de enige in m'n gedachten. Maar dat klinkt zo klef en weird.
Oh, stop it youquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zojuist nog, toen ik op het toilet zat. En het hielp.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
SUPER!!!! Snel geregeld ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het appartement uit de link ja
Ben er superblij mee
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zojuist nog, toen ik op het toilet zat. En het hielp.
of bier halen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik sjouw mee... behalve als ik er speciaal mensen voor inhuur dan ga ik koffie zetten enzo
Oh boyquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer.![]()
Ik zie het al helemaal voor me, jij en barb op malta. Huisje aan zee en twee rond dartelende kinderen.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit de rest van ons niet in je gedachten?
Wat ongezellig voor Barbquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen in een ander hoekje
.
The dirty cornerquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen in een ander hoekje
.
quote:
Nee, hoorquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:45 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Ok ok: Ik zie het al helemaal voor me, jij en barb op Malta. Huisje aan zee een rond dartelende paarden.
Ik vermaak me prima hoorquote:
fine with mequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tig soorten... dat wordt dan pizza salami
Slaap lekker Samzzquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga slapen. Morgen weer arbeiten
.
Doei doei, liefjes.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
.
Doei doei, liefjes.
Ook niet?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
.
Doei doei, liefjes.
Ja, ging opeens heel snel jaquote:
Droom zachtquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
.
Doei doei, liefjes.
Geef je dan ook een massage?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... mag ook wel na het sjouwen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
.
Doei doei, liefjes.
Nou wat let je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:53 schreef netchip het volgende:
Ik hoor allemaal verhalen dat de mensen van andere scholen allemaal uitgaan enzo, en ik zit hier een beetje te programmeren.Gevolg van vrienden hebben die liever thuis zitten!
Ik mag m'n vrienden allemaal, maar dit is wel een minpuntje.
Alleen uitgaan lijkt me niet zo'n groot succes...quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou wat let je?
Huphuphup Netchipje... het woeiligge uitgaansleven in hup huphup
Daar zorg ik dan wel voor hequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
alleen als ik niet dood ben na het verhuizen
Want je durft niks tegen een vreemde te zeggen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:57 schreef netchip het volgende:
[..]
Alleen uitgaan lijkt me niet zo'n groot succes...
Mwah, dat wel, alleen beetje raar. Meeste 15/16 jarigen gaan in een groep, haha.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Want je durft niks tegen een vreemde te zeggen?
Met back bedoel je mijn rug of dat je ook een massage terug verwacht?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In dat geval... okay I put in the deal a neck,sholder massage okay and back
ahquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:59 schreef netchip het volgende:
[..]
Mwah, dat wel, alleen beetje raar. Meeste 15/16 jarigen gaan in een groep, haha.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met back bedoel je mijn rug of dat je ook een massage terug verwacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]ah ok, dealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zie hem gaan.quote:
Oh wacht, ik moet jou gaan verhuizen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er is nog niks gehosseld
Ben nog niet aan verhuizen toe
SUIT UP!quote:
wie dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik moet jou gaan verhuizen?
Dat sowiesoquote:
Ik dacht dat we voor de vorm gewoon een beetje gingen sjouwen met dingen, dan bier drinken en pizza eten, massage en meer bier drinken en dan film kijken ofzo en meer bier drinken.quote:
O... ja dat kan ook....quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we voor de vorm gewoon een beetje gingen sjouwen met dingen, dan bier drinken en pizza eten, massage en meer bier drinken en dan film kijken ofzo en meer bier drinken.
Daarvoor hoef je toch niks te sjouwen? Dan heb je voor je het weet geen energie meer voor seks.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we voor de vorm gewoon een beetje gingen sjouwen met dingen, dan bier drinken en pizza eten, massage en meer bier drinken en dan film kijken ofzo en meer bier drinken.
Wie heeft t nu over seks?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je toch niks te sjouwen? Dan heb je voor je het weet geen energie meer voor seks.
Heavy, ja dan heb je wel een massage verdiend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... ja dat kan ook....... dat scheelt een hoop gesjouw....
* -Engel- geeft muis een zetje... zo klaar![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heavy, ja dan heb je wel een massage verdiend.
Ik. Met enige regelmaat. Zoals nu.quote:
Leuk onderschrift, "Laat hem een manier vinden, of laat hem er een maken", is dat een goede vertaling?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik. Met enige regelmaat. Zoals nu.
O... dan is het goedquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik. Met enige regelmaat. Zoals nu.
Het is eigenlijk een uitspraak van Hannibal Barca, maar de Punische uitspraak ken ik niet. Dit is de Latijnse versie, Romeinse bevelhebbers begonnen het als een soort gezegde te gebruiken tegenover de legionairs. Jouw vertaling is correct, maar beter is het "Ik vind een weg, of ik bouw er een."quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:19 schreef netchip het volgende:
[..]
Leuk onderschrift, "Laat hem een manier vinden, of laat hem het maken", is dat een goede vertaling?
Even mijn kennis van de coniunctivus (Latijn) op de proef gesteld.
Ik..nasty..maar...okquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... dan is het goed
Dat mag....
Nasty mind Maltaman? Ik wil een cocktail ... mojito would be nice
loverly dirty thoughts mogenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik..nasty..maar...okEen beetje wel, maar op de goede manier hoor
One mojito comin' up!
Weltrusten! Hopelijk voel je je snel weer goed!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga in bed liggen. Voel me ineens hondsberoerd
Wat een geruststellingquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
loverly dirty thoughts mogen
* -Engel- pakt stempel
[ afbeelding ]
Hoop het ook. Kip van vanavond is verkeerd gevallen denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weltrusten! Hopelijk voel je je snel weer goed!!!!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ga in bed liggen. Voel me ineens hondsberoerd
Thanks bud. Geniet van je filmquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]Das nie goe kerel. Slaap lekker.
tooooo much infoquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoop het ook. Kip van vanavond is verkeerd gevallen denk ik.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:47 schreef Royco1 het volgende:
Ja ga ook mijn bedje maar eens opzoeken
Doe ik elke dag, moet ik nu met een perma-quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
Zeg jij dat altijd dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een stijfje hebt.
Ja ik zal mijn odol even wegstoppen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een stijfje hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik zal mijn odol even wegstoppen.
Niets mis met Foksters.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht weer over een FOK!ster gedroomd, ik zit hier echt te veel.
Wie was het dit keer? Niets mis met foksters overigens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Namen willen wequote:Op zaterdag 13 september 2014 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met sommige wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:39 schreef yats het volgende:
[..]
Wie was het dit keer? Niets mis met foksters overigens.
Ga uiteraard geen namen noemen van mensen die niet in deze reeks komen.quote:
lief en begripvol kan ook romantisch of erotisch zijn hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met sommige wel hoor
[..]
[..]
Ga uiteraard geen namen noemen van mensen die niet in deze reeks komen.
Maar het was niet romantisch of erotisch hoor. Het was heel lief en begripvol.
huhquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:23 schreef Myraela het volgende:
Waarom lijkt m'n lettertype anders in m'n hotmail en op FOK!
Lettertype in m'n hotmail en op FOK! is gewoon anders dan gisteren.quote:
In dit geval totaal niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lief en begripvol kan ook romantisch of erotisch zijn hoor.
Maar fijn dat je dus goed hebt geslapen
Chrome?quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:23 schreef Myraela het volgende:
wotquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lettertype in m'n hotmail en op FOK! is gewoon anders dan gisteren.Ik weet niet waarom. Hier is het niet zo erg, maar m'n hotmail is gewoon alles dikgedrukt.
Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In dit geval totaal niet.
[..]
Chrome?
Meer mensen hebben daar last van met Chrome. Ik ook.quote:
Was het bij jou ook na een windows update?quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer mensen hebben daar last van met Chrome. Ik ook.
Geen idee hoe het komt.
Ja, dat had ik laatst ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:23 schreef Myraela het volgende:
Dat weet ik niet zeker, maar het zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was het bij jou ook na een windows update?
Hallo.quote:
Had ik al gezegd. Heb je zeker weer gemist.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo.
Hoe is het gisteren afgelopen met je excursie?
Boohquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:45 schreef Myraela het volgende:
Gisteren was trouwens super tof.Erg gezellig, was wel moe toen ik thuis kwam.
![]()
Eerst naar de groothandel waar ze dus de groenten mochten ophalen die ze anders weg zouden gooien. Maar die waren gewoon nog goed, bijvoorbeeld een hele doos met bramen en 2 boodschappentassen vol met spinazie. Super zonde dat ze dat normaal weggooien.
Toen moeten we bedenken wat we ermee gingen maken, dat werd:
Voorgerecht: Kleine pizza met rode kool, rode uien en blauwe kaas.
Hoofdgerecht: Ei met spinazie en cocotte met aardappeltjes uit de oven en een tomaten mozzarella salade met pesto.
En als dessert hadden ze gisteren al taarten gebakken. Een onwijs lekkere citroen taart, leek wel citroen boterkoek.En een veganistische chocolade taart.
Klinkt echt goddelijk lekker.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:45 schreef Myraela het volgende:
![]()
Eerst naar de groothandel waar ze dus de groenten mochten ophalen die ze anders weg zouden gooien. Maar die waren gewoon nog goed, bijvoorbeeld een hele doos met bramen en 2 boodschappentassen vol met spinazie. Super zonde dat ze dat normaal weggooien.
Hoofdgerecht: Ei met spinazie en cocotte met aardappeltjes uit de oven en een tomaten mozzarella salade met pesto.
En als dessert hadden ze gisteren al taarten gebakken. Een onwijs lekkere citroen taart, leek wel citroen boterkoek.En een veganistische chocolade taart.
Gemist ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik al gezegd. Heb je zeker weer gemist.
Maar ik heb ze gevonden, sloot me aan bij een groep en heb bijna alles nog meegekregen.
Klinkt niet verkeerd. Hebben ze daar ooit eigen vlees?quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:45 schreef Myraela het volgende:
![]()
Was niet echt een excursie, maar een les veldkartering. Maar daarvoor moesten we dus wel het veld in.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gemist ja.
Maar mooi.Was het een leuke excursie?
[..]
Klinkt niet verkeerd. Hebben ze daar ooit eigen vlees?
:S :S :Squote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:12 schreef Myraela het volgende:
Maar nee, ze koken helemaal vegetarisch. Ook zoveel mogelijk biologisch en ze verkopen bijvoorbeeld ook producten van lokale producenten. Binnenkort nog eens terug om een pot pindakaas te halen want die schijnt enorm lekker te zijn.
Groetjes aan de rest van de fokkers.quote:
quote:
Groetjes terugquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg er spontaan trek in vlees van.
[..]
Groetjes aan de rest van de fokkers.
[..]
Ik vind van die "echte" pindakaas eigenlijk helemaal niet zo lekker als gefabriekte pindakaas.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:12 schreef Myraela het volgende:
Maar nee, ze koken helemaal vegetarisch. Ook zoveel mogelijk biologisch en ze verkopen bijvoorbeeld ook producten van lokale producenten. Binnenkort nog eens terug om een pot pindakaas te halen want die schijnt enorm lekker te zijn.
Hier ook. Ik heb een klein groentewinkeltje pal naast me. Sommige groenten zien er misschien niet uit, maar ze smaken heerlijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:21 schreef Samzz het volgende:
In Frankrijk verkopen ze groente en fruit dat niet zo 'mooi' is gewoon, maar dan goedkoper.
Waar ze terecht komen hangen toch geen schilderijenquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier ook. Ik heb een klein groentewinkeltje pal naast me. Sommige groenten zien er misschien niet uit, maar ze smaken heerlijk
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ze terecht komen hangen toch geen schilderijen.
quote:
Kutmuziekquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:
Dus. Komt me daar net een lied langs. Anaconda of iets... Tering, wat een plaat
.
Uiteraard. Ik heb smaak. En dat weet jequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:34 schreef Samzz het volgende:
Na dat kutlied kwam Black Widow, die is wel tof. Oh, nu Taylor Swift. Dan luister ik liever naar jouw optie.
Dit is waarheid.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb smaak. En dat weet je
Welke?quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:12 schreef Samzz het volgende:
Bang bang.
Ik vind dat een tof lied. De clip is zwaar kut, maar 't liedje is leuk.
Minder. Beterschapquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:17 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, de nacht was ook niet alles. Beste maatjes met de wc en geen oog dicht gedaan. Ben best brak maar voel me iets beter. Rustig aan doen vandaag.
Denk dat het een combinatie met eten wat verkeerd gevallen is samen met de stress van het zoeken naar een baan voordat de deadline over is. Blijkbaar moest het er even allemaal uit, in more ways than one.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Dude, wat is er precies gebeurd dan?
Thanks miss.quote:
Uuuhh....quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:25 schreef Samzz het volgende:
Bang Bang, die van Jessie J, Ariana Grande en Nicky Minaj, of hoe je 't ook schrijft.
Meh, das minderquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Denk dat het een combinatie met eten wat verkeerd gevallen is samen met de stress van het zoeken naar een baan voordat de deadline over is. Blijkbaar moest het er even allemaal uit, in more ways than one.
Ik denk dat het gros er ook wel uit is inmiddels. Voel me wel wat beter (ben nooit lang 'ziek') dus dit zal vrij snel weer over zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, das minderIk hoop dat je je snel weer beter voelt.
Lekker rustig aan doen vandaag, komt goed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros er ook wel uit is inmiddels. Voel me wel wat beter (ben nooit lang 'ziek') dus dit zal vrij snel weer over zijn.
Thanks bud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |