Ik zei toch ook ALVAST!quote:
Kom je wel bovenop!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Ik hopelijk ook, al ben ik pas rond enen thuis en mag ik er om 8 uur weer uit. Dat heet dan weekend.
Goed zoquote:
Wat is er?quote:
Harde struggles Yatsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Ik hopelijk ook, al ben ik pas rond enen thuis en mag ik er om 8 uur weer uit. Dat heet dan weekend.
*neuriet lullabyquote:
Waarom ga je dan weg?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:54 schreef yats het volgende:
Wel je sociale leven op peil houden natuurlijkquote:
neger wat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wil Thug Life op mijn buik als tatoeage
Uhm, ja ik weet dat dat een tattoo van Pac is,quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tupac wat?
[ afbeelding ]
Hij misschien niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, ja ik weet dat dat een tattoo van Pac is,
Je hebt het over Art hequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij misschien niet?
veet ik et
Je leid/lijd helemaal geen gangster bestaan. Zet dan een tattoo met de tekst "office drone" of "middle class white collar working bee" of zoietsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
Ja eh, ik ken hem niet zo goed.quote:
"White privileged cis scum"quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je leid/lijd helemaal geen gangster bestaan. Zet dan een tattoo met de tekst "office drone" of "middle class white collar working bee" of zoiets
Omdat ik mijn vader op schiphol op moet pikken.quote:
Art is opgegroeid in de ghetto van Fryslân. Dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je leid/lijd helemaal geen gangster bestaan. Zet dan een tattoo met de tekst "office drone" of "middle class white collar working bee" of zoiets
Oh oké, dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik mijn vader op schiphol op moet pikken.
Ik zeg helemaal niet dat ik geen vriendin kan krijgen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Barbusse het volgende:
En ik vind het een beetje verontrustend dat een stel mannen die zeggen geen vriendin te kunnen krijgen het lichaam van een man zo goed kennen dat ze weten welke tattoos hij heeft
Dan ben je net zo stoer als Justin Bieber en willen alle tienermeisjes je.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
Nu lekker slapen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Buikje rond gegeten.Het was het waard.
Inderdaad. De harde leef.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Art is opgegroeid in de ghetto van Fryslân. Dat weet iedereen.
Ik heb een vriendinquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:04 schreef Barbusse het volgende:
En ik vind het een beetje verontrustend dat een stel mannen die zeggen geen vriendin te kunnen krijgen het lichaam van een man zo goed kennen dat ze weten welke tattoos hij heeft
Echt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je net zo stoer als Justin Bieber en willen alle tienermeisjes je.
Heeft bieber een thug life tat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je net zo stoer als Justin Bieber en willen alle tienermeisjes je.
Wow neger, ken je me? Ik hossel mijn centen in de Bijlmerquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zag je die youtube-link van laatst nog die ik postte? :$quote:
Nee. Was het iets? Of had je weer eens de gek met mijn roots als Fries met vleugje Indo bloed?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag je die youtube-link van laatst nog die ik postte? :$
Dit. Klootviool.quote:
Fax in da threadquote:
Nouquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Art is opgegroeid in de ghetto van Fryslân. Dat weet iedereen.
Die Friese rap met iets van foruutgoang.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Was het iets? Of had je weer eens de gek met mijn roots als Fries met vleugje Indo bloed?
Oh nee. Die twee jochies uit Drachtenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die Friese rap met iets van foruutgoang.
Ik ben niet zo in to NL rap, maar ik kwam laatst videos tegen van dat hollands next mc ofzo, mijn god wat is dat slecht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die Friese rap met iets van foruutgoang.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow neger, ken je me? Ik hossel mijn centen in de Bijlmer
NL rapquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in to NL rap, maar ik kwam laatst videos tegen van dat hollands next mc ofzo, mijn god wat is dat slecht.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ken je die dag dat Faxie niet geil was?
Ik ook niet.
Er zijn er nog wel wat meer die redelijk zijn, maar zoiets vind ik bijvoorbeeld echt waardeloos.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
NL rapBehalve Opgezwolle, Fakkelteit en Sticks & Moon luister ik liever naar The Pharcyde en zo.
Tss ik ben heel vaak niet geil hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ken je die dag dat Faxie niet geil was?
Ik ook niet.
Ach, anders was dat ook niet erg geweest. Maar ik haak iig weer even af hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oké, dan heb ik niets gezegd.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
Mijn monitor heeft zojuist seppuku gepleegd. Bedankt, Air.
Wat gedaanquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef Barbusse het volgende:
Mijn monitor heeft zojuist seppuku gepleegd. Bedankt, Air.
12/09/2014 NEVER FORGETquote:
Snel! Denk aan mooie dingen! GOEDE DINGEN!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snel! Denk aan mooie dingen! GOEDE DINGEN!
Working on it, WORKING ON IT!!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snel! Denk aan mooie dingen! GOEDE DINGEN!
Think happy thoughts Wendy or the fairy dust won't work.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Working on it, WORKING ON IT!!!
Vrouwenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Working on it, WORKING ON IT!!!
Pics voor referentie?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen. Jurkjes
. Mooi, lang haar
.
Baby, baby, baby ooooehquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik geen tiener meer ben... bohh
You beast youquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
ik heb vandaag 50 kg opgetild en mee rondgelopen
Jammer! Ik heb een ding voor tienersquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik geen tiener meer ben... bohh
Cool.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
Jaquote:
Hoe ver loop je dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja
Ik had net daarvoor gezegd dat ik 20kg al best wat vond.... maar dit kreeg ik ook van de grond... na 2 rondjes was ik er trouwens wel klaar mee
Een strippenkaart?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer! Ik heb een ding voor tieners
Ik heb al gegoogled en hij heeft geen thug life tat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar in een vorig topic werd vastgesteld dat hij stomme tats heeft.
Wat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef -Engel- het volgende:
Ja hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |