Als ik jou was zou ik de advanced tutorials ook doen.quote:Op maandag 15 september 2014 15:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ok de basis tutorial, ik mag nu tenminste beetje cruisen!beetje "shield is down" schreeuwen etc.
Oh dat doe ik ook nog wel.quote:Op maandag 15 september 2014 17:47 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de advanced tutorials ook doen.
Raar wijfquote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef Kutmanager het volgende:
Anouk wil geen vaste relatie met vader vijfde kind
Dit bericht en die reacties.
5 kids van 4 kerels? Damnquote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef Kutmanager het volgende:
Anouk wil geen vaste relatie met vader vijfde kind
Dit bericht en die reacties.
Oh nice, zal je straks ook ff op Steam gooienquote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef Michhas het volgende:
Teun en Huug, ik heb maar een nieuw Steam account aangemaakt, die andere kon ik nergens meer vinden. Michhas_2595, hit me up.
Nee, jij niet.quote:Op maandag 15 september 2014 18:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh nice, zal je straks ook ff op Steam gooien
OH MAURICE WHEN WE ARE TOGETHER I KISS YOU TE PLETTERquote:Op maandag 15 september 2014 18:54 schreef Kutmanager het volgende:
Anouk is ook gewoon een vieze hoer natuurlijk dus dit is allemaal volkomen terecht, daar niet van.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef PierreTT het volgende:
When we are together, I kiss you te pletter
quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:13 schreef Kutmanager het volgende:
Als mensen een eve account aanmaken, vertel het me dan ff, want als je het aanmaakt via buddy invite, en daarna upgrade naar een volledig account, dan krijg ik gratis shit, die we dan dus weer kunnen delen. Krijg ik wat ingame moneys en jullie een flink startbudget om een inkomen op te zetten.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef PierreTT het volgende:
Zo ver had ik nog niet eens gekekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 06:49 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
Wel in één indrukwekkend shot opgenomen.
Machtig mooiquote:Op maandag 15 september 2014 22:39 schreef PierreTT het volgende:
te laat dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 03:13 schreef Kutmanager het volgende:
Als mensen een eve account aanmaken, vertel het me dan ff, want als je het aanmaakt via buddy invite, en daarna upgrade naar een volledig account, dan krijg ik gratis shit, die we dan dus weer kunnen delen. Krijg ik wat ingame moneys en jullie een flink startbudget om een inkomen op te zetten.
Ook niet te vinden.quote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef Michhas het volgende:
Teun en Huug, ik heb maar een nieuw Steam account aangemaakt, die andere kon ik nergens meer vinden. Michhas_2595, hit me up.
Waterboarding Waterboarding Waterboarding for you and mequote:
Hehequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waterboarding Waterboarding Waterboarding for you and me
Mmm Coca-Cola Mmm Obama Mmm wauw!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HeheAltijd lachen die kerel, zo ontzettend van de kaart
Toch wel fantastisch dat hij op tjutju staat. Wauw! Geweldig! Superrrrr!
Ik heb de alpha en beta gespeeld, maar ik heb de game niet gekocht. Je krijgt inderdaad best weinig content en er komende straks continue DLC pakketjes uit. Volgens mij kun je de game beter over een half jaartje kopen als er veel meer te doen is. Het is nu een beetje... flauwtjesquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:37 schreef Pixell het volgende:
Mensen hier die Destiny op next-gen spelen? Niet een game om een console voor aan te schaffen of wel?
Nee manquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:31 schreef KneusTeun het volgende:
Met level cap op destiny die je in 3 dagen bereikt....
Zwolle is win!
Ja je kan tot 26 klopt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee man
Level 1 tot en met 20 gaat snel aangezien je dat via xp krijgt.
Daarna moet je met light gaan ranken en krijg je geen xp meer en dan gaat het langzaam.
Nu pas level 24.
Het verhaal stelt echt niks voor nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ja je kan tot 26 klopt.
Maar je hoort al steeds meer mensen die de eerste dagen helemaal hyped waren nu klagen dat het gewoon een soort van intro lijkt. Het verhaal schijnt niet meeslepend te zijn en ook de missies vrij eentonig.
En alle profi reviews geven ook wel aan dat niet de top game van het jaar zal zijn.
Lijkt me wel een game die je ook echt in coop moet spelen, in je eentje is er niks aan volgens mijquote:Op woensdag 17 september 2014 14:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het verhaal stelt echt niks voor nee.
Maar aangezien ik hele tijd co op met nick speel is het wel leuk.
Steeds moeilijkere missies doen en online is ook wel tof.
Heb sinds vorige week niks anders meer gespeeld.
Dat ga ik dus met mich doen op onze apex alpha pc's.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Miech! Ik wil Assassin's Creed: Unity met je coöppen
Die modus lijkt me zo bruut
Dat kan natuurlijk ook gewoon. Ik heb zo'n adapter.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:00 schreef KneusTeun het volgende:
Vind AC toch echt wel meer een console game.
Lekker lam op de bank met een controller in je klauwen.
Draadloze kontroller bedoel je?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook gewoon. Ik heb zo'n adapter.
welkom terug trein sloperquote:
Dit wordt inderdaad heel vet denk ikquote:Op woensdag 17 september 2014 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Miech! Ik wil Assassin's Creed: Unity met je coöppen
Die modus lijkt me zo bruut
Ik had deze laatst nog in mijn hoofd toen ik rozijnen ging kopenquote:
Deze is nu pas hip in Friesland.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had deze laatst nog in mijn hoofd toen ik rozijnen ging kopen![]()
quote:
Demo geprobeerd maar ik kon er geen zak vanquote:Op donderdag 18 september 2014 00:12 schreef KneusTeun het volgende:
Momenteel mijn favo PS4 game! http://www.ign.com/games/nhl-15/ps4-20017499![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het was wel ff wennen, maar de combo is geweldig! beetje knallen in zo'n goaltje en beuken als een malle! Als je een goede bodycheck zet is echt prachtig, en daarna ff vechten.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Demo geprobeerd maar ik kon er geen zak van
Je hebt geen ps 4quote:Op donderdag 18 september 2014 00:12 schreef KneusTeun het volgende:
Momenteel mijn favo PS4 game! http://www.ign.com/games/nhl-15/ps4-20017499![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag er wel tof uit ja, maar volgens mij ben ik daar nog slechter in dan FIFAquote:Op donderdag 18 september 2014 09:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het was wel ff wennen, maar de combo is geweldig! beetje knallen in zo'n goaltje en beuken als een malle! Als je een goede bodycheck zet is echt prachtig, en daarna ff vechten.
quote:
Hahaha heldquote:
Dat was inderdaad best leukquote:Op donderdag 18 september 2014 09:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zag er wel tof uit ja, maar volgens mij ben ik daar nog slechter in dan FIFAQua sportgames ligt NBA me nog het beste, al werd ik daarin ook direct door Pierre ingemaakt. Terwijl hij nog nooit een PS4 controller had vastgehouden en al 5-10 jaar geen NBA game meer had gespeeld
Daarom vind ik Battlefield ook altijd zo leuk, volgens mij de enige game waarbij ik consistent bij de top 5 spelers kan eindigen
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was inderdaad best leukBOOMSHAKALAKA!
Ahhh NBA Jam, inderdaad veel gedaan op de SNES! Briljant spelquote:Op donderdag 18 september 2014 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Honderden uren gespeeld op de SNES
Ooooh! Jams it in! No good! Heating up! Al die uitsprakenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Honderden uren gespeeld op de SNES
Ik ben weer bezig met college. Alhoewel ik alleen maandag en dinsdag, en af en toe woensdag college hebquote:Op donderdag 18 september 2014 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Heb jij trouwens nog steeds vakantie, of ondertussen wel al weer wat te doen door de weeks?
Wat een leven heb jij toch ookquote:Op donderdag 18 september 2014 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben weer bezig met college. Alhoewel ik alleen maandag en dinsdag, en af en toe woensdag college heb
Aankomende maandag? Ik heb pas om 17.00 college dus heb tijd zatquote:Op donderdag 18 september 2014 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij toch ookNee ik heb maandag namelijk vrij, maar dan mag jij naar Leiden dus
Aankomende maandag jaquote:Op donderdag 18 september 2014 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aankomende maandag? Ik heb pas om 17.00 college dus heb tijd zaten het is toch op weg daarheen
Hier moest ik altijd wel om lachen..wel al oud!quote:Op donderdag 18 september 2014 08:04 schreef Kutmanager het volgende:
Piraten in EVE.Ik hoop dat ze allemaal kanker krijgen.
Echt lachen als je terugkomt van war met je hele schip vol loot en er een bubble op 200km van je station isquote:Op donderdag 18 september 2014 13:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hier moest ik altijd wel om lachen..wel al oud!
http://www.mylootyourtears.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jets besturen wel heel anders dan in BF3 iig. Ik vind het zo ontzettend veel tofferquote:Op donderdag 18 september 2014 14:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
BF4 is troep [ afbeelding ]
Paracel Storm en Rogue Transmission vind ik toch wel echt vet, en de gerecycelde BF3/BF2 maps van Second Assault.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:35 schreef Cliffy het volgende:
Ik vond de maps in BF4 vrij dramatisch
Haha nee niet verplichtquote:Op donderdag 18 september 2014 15:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Komt goedHeb je ineens verplichte papadag?
Superquote:Op donderdag 18 september 2014 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha nee niet verplicht![]()
Ik heb op dat ene weekje Italië eind juni na geen zomervakantie gehad en wilde gewoon een keer een lang weekendBen overigens wel alleen met de kleine maandag ja
mail de baasquote:Op donderdag 18 september 2014 16:24 schreef PierreTT het volgende:
Zondag dus. Ik kan niet editten op een of andere manier
Wanneer ga je een pc kopen?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:18 schreef Rossdale het volgende:
Trailers maken kunnen die gasten van Borderlands wel
Pew pew motherfucker! Wai-dulu-waaa-wuuuu-waaaaaa internet meeeeeemes!
Ik kijk 5 seconden en ik lig nu al in een deuk van Mr. Torgue, het beste wat ooit in een game gezet isquote:Op donderdag 18 september 2014 16:18 schreef Rossdale het volgende:
Dat heb ik zo'n 10 jaar geleden nog gedaan...quote:
Laser shotguns LASER SHOTGUNS!!!quote:Op donderdag 18 september 2014 16:18 schreef Rossdale het volgende:
wanneer borderlands op de ps4 komtquote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik zo'n 10 jaar geleden nog gedaan...
Wanneer koop je een PS4?
quote:Op donderdag 18 september 2014 14:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Echt lachen als je terugkomt van war met je hele schip vol loot en er een bubble op 200km van je station is
Ik was gisteren met een destroyer fleet mee. We gingen eerst een beetje plexen en daarna zouden we een enorme ishtar fleet gaan helpen om een tower kapot te gaan maken. Toen die tower kapot ging gebeurde er dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Needless to say, wij in de thrashers gingen allemaal dood.![]()
Wel de ziekste killmail ooit.![]()
https://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=25274969
Weleens 3 carriers op je killmail gehad stoma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |