Kun je dat iets meer uitleggen? Qua gamen?quote:Op zondag 14 september 2014 21:52 schreef Leonos het volgende:
Misschien eerst skills krijgen voordat je een kanaal start?
Heb ik uitgelegd in de video's, Ik heb ook gewoon school en had een groot werkstuk wat bepalend is voor mijn toekomstquote:
Nee, Dat is mijn roosterquote:Op zondag 14 september 2014 21:55 schreef Leonos het volgende:
Wtf is dit man? Je eerste schooldag? 1ste tot het 4e?
Who cares
Hahaquote:Op zondag 14 september 2014 21:56 schreef Leonos het volgende:
En zoek nieuwe vrienden, die Joost is een gaylord.
Hij heeft een beetje een hogere stem ik weet 'tquote:
Maar waar zit ik nou naar te kijken?quote:Op zondag 14 september 2014 21:58 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een hogere stem ik weet 't. Bedankt voor de tip.
Een opstartende gamer die feedback zoektquote:Op zondag 14 september 2014 21:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Maar waar zit ik nou naar te kijken?
Hoezo opstartende gamer?quote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Een opstartende gamer die feedback zoekt
Op startent kanaal, sorry, Ik game al sinds ik het me kan herinneren. Mijn plan is om dagelijks video's te uploaden, van 1 tot 5 video's per dag en daarmee een publiek op te bouwen. En ik heb de tijd, ik vind het leuker als met een koptelefoon op gamenquote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoezo opstartende gamer?
Game gewoon, of niet.
Wat is je plan ?
Mijn stemquote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, mijn oren! Die stem![]()
Verder gewoon zo mee doorgaan en afkijken van andere met vergelijkbare kanalen wat hun "formule" is.
Je kunt beter echte tutorials gaan maken, dit is alleen beetje laten zien hoe jij een spelletje speelt. Niet heel boeiend imo.quote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Een opstartende gamer die feedback zoekt
Tutorials zat ik ook aan te denken aangezien daar veel vraag naar is op het internet, Suggestie's over wat? Wel Game/Tech related natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt beter echte tutorials gaan maken, dit is alleen beetje laten zien hoe jij een spelletje speelt. Niet heel boeiend imo.
Nee, over bruidsjurken... Je post iets over spellen, als ik suggesties voor andere onderwerpen had dan had ik dat uiteraard in mijn vorige post gezet.quote:Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Wel Game/Tech related natuurlijk.
Ja, jouw stem, die van Joost hoor ik tenminste niet zo goed omdat die nogal zachtjes was. Black Ops 2quote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef WesleyGamedDagelijks het volgende:
[..]
Mijn stem![]()
Welke video als ik vragen mag? Want call of duty kan ook Joost zijn.
Hmmm raarquote:Op zondag 14 september 2014 22:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, jouw stem, die van Joost hoor ik tenminste niet zo goed omdat die nogal zachtjes was. Black Ops 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |