Obama is dan ook een mongool.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar is Obama het niet mee eens.
Klopt, dan zijn we 2 jaar verder...quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Obama riep al iets tussen neus en lippen door dat het uitschakelen van IS in Syrie waarschijnlijk een taak zal zijn voor zijn opvolger of opvolgster.
Ze werken hard om Taiwan, Turkmenistan, Tibet en strategische stukjes zee en luchtruim te sinificeren ja. Als er daar stront in de rotorbladen terechtkomt ben je daar dan ook zo laconiek over?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:18 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Chinezen heb ik nooit problemen mee gehad, prima hard werkend volk.
Hij heeft een drie-jarenplan opgesteld en nog twee jaar te gaan als president.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Obama riep al iets tussen neus en lippen door dat het uitschakelen van IS in Syrie waarschijnlijk een taak zal zijn voor zijn opvolger of opvolgster.
Daar beschuldigd Rusland onze vertegenwoordiging ook van dus ja. Dat is een terecht doch gemakkelijk verwijt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:23 schreef remlof het volgende:
Lekker hypocriet hun heilige schrift uitleggen op de manier die hun het best uitkomt, zoals alle religieuze extremisten.
IS is in oorlog.quote:
Het boekje weleens gelezen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:23 schreef remlof het volgende:
Lekker hypocriet hun heilige schrift uitleggen op de manier die hun het best uitkomt, zoals alle religieuze extremisten.
Volgens mij is dit nog veel barbaarserquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet mij meer aan de Spaanse inquisitie denken
Rusland beschuldigt ons ervan dat wij een heilig schrift te letterlijk nemen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daar beschuldigd Rusland onze vertegenwoordiging ook van dus ja. Dat is een terecht doch gemakkelijk verwijt.
Het dodental tijdens de Spaanse inquisitie heb ik laatst eens opgezocht, maar het verbaasde me hoe laag dat was. Veel mensen kregen 'straf' in de vorm van boetes e.d. en sommigen een pak slaag, maar executies kwamen zelden voor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet mij meer aan de Spaanse inquisitie denken
Niet helemaal, het staat hier in de kast naast de bijbel en andere sprookjesboeken, soms sla ik het na als er uit geciteerd wordt.quote:
Nee. Dat wij overal democratie met alle toeters en bellen in willen voeren. Dat is een staatsvorm net zoals de sharia dat is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Rusland beschuldigd ons ervan dat wij een heilig schrift te letterlijk nemen?
Ok
Toch maar een keer helemaal lezen dan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet helemaal, het staat hier in de kast naast de bijbel en andere sprookjesboeken, soms sla ik het na als er uit geciteerd wordt.
Alleen word je in een democratie niet afgemaakt als je geen democraat bent.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Dat wij overal democratie met alle toeters en bellen in willen voeren. Dat is een staatsvorm net zoals de sharia dat is.
VS bombardeert anders wel landen de democratie in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen word je in een democratie niet afgemaakt als je geen democraat bent.
En mag je ook nog je mond opendoen tegen de regering unlike in Putin's Russia. Maar dat is offtopic hier.
Wel opgesloten of gebombardeerd. Ik snap dit punt van je, maar ik zeg dit om aan te geven dat ik her eens ben met de opvatting dat je eerdere verwijt erg makkelijk is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen word je in een democratie niet afgemaakt als je geen democraat bent.
En mag je ook nog je mond opendoen tegen de regering unlike in Putin's Russia. Maar dat is offtopic hier.
Wat doet jouw België eraan dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het is echt te gênant voor woorden dat de Nederlandse overheid daar niet ingrijpt, of tenminste z'n uiterste best doet om iets voor de Yezidi's te kunnen betekenen. Er vindt daar een regelrechte genocide plaats, en Nederland staat ernaar te kijken. Beschamend gewoon.
Ieder jaar op 4 mei, als de Holocaust ter sprake komt, hebben politici de mond vol van één mantra: "Nooit meer." In de VN hebben ze afgesproken om allemaal samen in te grijpen als er nog ooit zo'n mensenrechtendrama zou plaatsvinden. Nu gebeurt het weer, en ze doen helemaal niets. Net als in Rwanda, net als in Zuid-Soedan, Nederland laat na haar menselijke verplichting te doen.
En dan zijn de Nederlanders nog een van de nobelere landen, want wij hebben tenminste nog geprobeerd in te grijpen in het voormalige Joegoslavië. De rest van de wereld is nog lager, nog hypocrieter, nog onmenselijker. Met de moslimlanden voorop, die gewoonlijk luidkeels staan te gillen als een land de rechten van moslims dreigt te schenden. Nu laten ze zich niet meer zien. Zij hebben alle recht van spreken verloren.
Het probleem is dat je er weinig aan kan doen. In dat soort achterlijke landen volgen de idiote organisaties elkaar op; de een nog erger dan de ander.quote:
Omdat 5 mei daar ook niet de bevrijdingsdag is slimme.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar komt op 4 mei de Holocaust niet massaal ter sprake.
Prima, laat maar gebeuren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:11 schreef hafez1234 het volgende:
Dit kan ook in Nederland gebeuren als we de moslims niet stoppen. IS heeft ongeveer 20,000-30,000 leden en kunnen chaos veroorzaken in twee landen. Er wonen in Nederland ongeveer 1,5 miljoen moslims. Als ze kans zouden krijgen dan zouden ze hier jihad voeren.
Moslimsquote:Op zaterdag 13 september 2014 02:11 schreef hafez1234 het volgende:
Dit kan ook in Nederland gebeuren als we de moslims niet stoppen. IS heeft ongeveer 20,000-30,000 leden en kunnen chaos veroorzaken in twee landen. Er wonen in Nederland ongeveer 1,5 miljoen moslims. Als ze kans zouden krijgen dan zouden ze hier jihad voeren.
in NL ?quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:11 schreef hafez1234 het volgende:
IS heeft ongeveer 20,000-30,000 leden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |