Oh binnen de familie is nog beterquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]Ik heb ze aan mijn schoonzusje gegeven
NOD= Niet ongesteld Dag. de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar dat niet wilt...quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:59 schreef junkiexp het volgende:
Wat is NOD?
Wij gaan zo maar weer eens oefenen (), we letten verder niet echt op vruchtbare periodes oid...
Er is toch nog wel een slaapkamer? Of een wc, dat moet voldoende zijn.quote:
Bij mij klopt t welquote:[b]Op zaterdag 13 september 2014 18:07 schreef Mariposas
Doet jullie 'cervical fluid' (afscheiding) mee met de vruchtbare dagen? Het komt en gaat nu een beetje bij mij, heb ik het idee. Sowieso veel minder toen ik nog anticonceptie gebruikte. Of is het niet echt een indicator? Mijn app doet er namelijk wel heel hyper over.
Schijnt een hele goede indicator te zijn. Als je er lange draden mee kunt trekken tussen je vingers ben je vruchtbaar. Eiwit- slijm of zo noemen ze dat, omdat het er een beetje op lijkt. Nou heb ik het zelf nog nooit gezien, maar sta ook niet dagelijks met mijn vingers in mijn doos te roeren. (Als mijn ovu-stokjes een dubbelstreep aangeven zal ik eens ff gaan onderzoeken down there.)quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:07 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Er is toch nog wel een slaapkamer? Of een wc, dat moet voldoende zijn.
Doet jullie 'cervical fluid' (afscheiding) mee met de vruchtbare dagen? Het komt en gaat nu een beetje bij mij, heb ik het idee. Sowieso veel minder toen ik nog anticonceptie gebruikte. Of is het niet echt een indicator? Mijn app doet er namelijk wel heel hyper over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |