SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kinders onthoud deze wijze les van ome kaas:
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Mooi verhaal Yankee, goed meissie heb je dat ze zo doorzet.
Patroon, je kunt ook bij Sockeloen wat halen, redelijke prijs voor redelijke sokken (hoog). Is van die knakker die bij Parkhotel Valkenburg rijdt.![]()
Dank jequote:Op vrijdag 12 september 2014 17:30 schreef keesfietst het volgende:
Mooi verhaal Yankee, goed meissie heb je dat ze zo doorzet..![]()
Waar breng je je fiets heen dan in Almelo?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef Kazenbazen het volgende:
Mijn wielen zijn nog niet klaarUiteraard heel veel werk om een spaak te vervangen...
De FM zou bellen als hij klaar was, maar het was druk ofzo![]()
![]()
http://www.strava.com/activities/193523434/segments/4549392079
Lekker ritje gemaakt, eindelijk de 40km/uur gemiddeld over het segment van Kijkduin - Hoek van Holland - Maassluis. Met een stop voor de treinovergang en nog een wegopbreking vlakbij de Maaslandkering, had anders wel boven de 41km/uur gezeten.![]()
Meulenkamp, Bornerbroek.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waar breng je je fiets heen dan in Almelo?![]()
Nog mensen naar Egmond pier Egmond? Denk op de singlespeed mtb te starten.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Mooi verhaal en avontuur Yankee
Wens je vriendin sterkte met met het herstel.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Puike prestatie Yank! In Echternach is een Specialized Store. Vond ze alleen niet zo heel deskundig overkomen haha.
Knap werk ook van je meisje!![]()
Vet! Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:50 schreef No-P het volgende:
Nog mensen naar Egmond pier Egmond? Denk op de singlespeed mtb te starten.![]()
2de zondag van januari geloof ik.Sei wachsam,
Ik doe mee, kano ook.
Wel straf op een ss mtb! Als je dat afgelopen jaar had gedaan had je zeker meerdere keren dood gegaan op de fiets.
Vandaag laatste dingen gedaan aan mtb, zal morgen wel even een foto posten.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Fiets waarin brede banden kunnen, en beetje aerodynamisch kan zitten, velgremmen wordt vaak als heilige graal gezien maar mechanische schijfremmen kunnen ook prima (kan je meer ruimte tussen de blokken houden dus minder herrie) verder de groep enzo niet te duur,If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Waarom velgremmen beter dan schrijfremmen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef MarcoD het volgende:
Fiets waarin brede banden kunnen, en beetje aerodynamisch kan zitten, velgremmen wordt vaak als heilige graal gezien maar mechanische schijfremmen kunnen ook prima (kan je meer ruimte tussen de blokken houden dus minder herrie) verder de groep enzo niet te duur,Maar ik kan 't mis hebben...![]()
29er met big Apple 3.2 bandjes en verlaagd stuur. Je ziet ook vaak racestuurbochten.
Ik doe de Hm ook de dag erna en kom in het combiklassement toch niet in de top25 dus tijd maakt me niet veel uit op de mtb. Vorig jaar niet gedaan, jaar ervoor wel. Toen op een oud stalen lomp ding.Sei wachsam,
Die was dichtquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:58 schreef Tommeke het volgende:
Puike prestatie Yank! In Echternach is een Specialized Store. Vond ze alleen niet zo heel deskundig overkomen haha.
Knap werk ook van je meisje!mh2d sla ik dit jaar over, jij gaat wel?
.![]()
Nou je gebruikt ze bijna niet echt remkracht heb je niet (vaak) nodig, hydr. Schijfremmen hebben verder nogal de neiging om herrie te gaan maken als ze nat zijn en er zand op de blokken komt.
Velgremmen zijn wat dat betreft onderhoudsvriendelijk, goedkoop en ook stil.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Geen gedonder met zout en zand.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom velgremmen beter dan schrijfremmen?![]()
Ja jong.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:27 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die was dichtmh2d sla ik dit jaar over, jij gaat wel?
![]()
wel toffe uitdaging!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef No-P het volgende:
29er met big Apple 3.2 bandjes en verlaagd stuur.
Ik doe de Hm ook de dag erna en kom in het combiklassement toch niet in de top25 dus tijd maakt me niet veel uit op de mtb. Vorig jaar niet gedaan, jaar ervoor wel. Toen op een oud stalen lomp ding.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
In Duitsland, prachtig weer en alles al in herfstkleuren.. maar geen fiets mee. Schouder herstelt veel trager dan ik wil.
Maandag benen trainen bij pt. Squads enzo kan prima![]()
Nette KOM.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:40 schreef Ericr het volgende:
http://www.strava.com/activities/193523434/segments/4549392079
Lekker ritje gemaakt, eindelijk de 40km/uur gemiddeld over het segment van Kijkduin - Hoek van Holland - Maassluis. Met een stop voor de treinovergang en nog een wegopbreking vlakbij de Maaslandkering, had anders wel boven de 41km/uur gezeten.Je naam komt mij wel bekend voor op Strava.
![]()
Vandaag van plan om een uur of 3 á 3u15 te gaan fietsen. Als ik 2 uur ga rijden neem ik vaak niets meer dan een reep ontbijtkoek (en een flesje Aquarius in een bidon) mee. Wat raden jullie aan voor een uur langer? Zelfde hoeveelheid, of toch iets meer/ anders? Heb geen gelletjes o.i.d in huis.![]()
graankoekjes van de lidl of muslie reepjes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:48 schreef Levitas het volgende:
Vandaag van plan om een uur of 3 á 3u15 te gaan fietsen. Als ik 2 uur ga rijden neem ik vaak niets meer dan een reep ontbijtkoek (en een flesje Aquarius in een bidon) mee. Wat raden jullie aan voor een uur langer? Zelfde hoeveelheid, of toch iets meer/ anders? Heb geen gelletjes o.i.d in huis.
verder vooraf iets eten waar je wat langer energie uit haalt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Heb je dat nodig voor 3u?quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:23 schreef FastFox91 het volgende:
3x kleine bidon met wat poeder + 3x fruitreep.
Persoonlijk neem ik daar geen eten voor nodig, drink alleen water en dan bij thuiskomst wel wat fruit met kwark oid.
Maar gewoon per uur wat te eten bij je hebben zou wel genoeg moeten zijn. Gelletjes/energybars bewaren voor tochten en dergelijke.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ik red het ook wel met minder, maar dan kom ik thuis met honger. Om alvast een discussie te voorkomen, ik zeg niet dat dit optimaal is, maar Levitas zal dan tenminste wel thuis komen zonder hongerklop.quote:![]()
Mooi ding. Wanneer ga je hem testen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:29 schreef MarcoD het volgende:
Persoonlijk neem ik daar geen eten voor nodig, drink alleen water en dan bij thuiskomst wel wat fruit met kwark oid.
Maar gewoon per uur wat te eten bij je hebben zou wel genoeg moeten zijn. Gelletjes/energybars bewaren voor tochten en dergelijke.
[ link | afbeelding ]![]()
Misschien vanmiddag nog even fietsen en remmen inremmen. Van de week misschien een langer rondje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:52 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Mooi ding. Wanneer ga je hem testen?If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ik denk dat ik ook wel met iets minder red ja. Als ik met 2 uur rijden genoeg heb aan een plak ontbijtkoek (48gr koolhydraten) en een flesje sportdrank, verwacht ik niet heel veel meer nodig te hebben voor 3 uur.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:34 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik red het ook wel met minder, maar dan kom ik thuis met honger. Om alvast een discussie te voorkomen, ik zeg niet dat dit optimaal is, maar Levitas zal dan tenminste wel thuis komen zonder hongerklop.
Ga straks op pad met een muesli reep (30g khd), ontbijtkoek (50gr khd) en sportdrank (geen idee hoeveel gr). Was vooral benieuwd naar alternatieven/ toevoegingen op ontbijtkoek![]()
![]()
Boterham met lekker veel pindakaas mjam.
Ligt er maar net aan wat ik ga doen. Rondje 100km in d1 eet ik minder en andere dingen dan rondje met intensieve stukken.
Boterham/banaan/fruitreep etc.Sei wachsam,
simpel alternatief kan ook een snoepje of een zuurtje of een druivensuiker zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook wel met iets minder red ja. Als ik met 2 uur rijden genoeg heb aan een plak ontbijtkoek (48gr koolhydraten) en een flesje sportdrank, verwacht ik niet heel veel meer nodig te hebben voor 3 uur.
Ga straks op pad met een muesli reep (30g khd), ontbijtkoek (50gr khd) en sportdrank (geen idee hoeveel gr). Was vooral benieuwd naar alternatieven/ toevoegingen op ontbijtkoek
klein en kun je standaard in je shirt stoppen , kom je geen 100 kilometer verder op maar kan wel nuttig zijn voor het laatste stukje naar huisIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
Twee a drie bidons en paar mueslirepen of snelle jelle, beter teveel meenemen dan te weinig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:48 schreef Levitas het volgende:
Vandaag van plan om een uur of 3 á 3u15 te gaan fietsen. Als ik 2 uur ga rijden neem ik vaak niets meer dan een reep ontbijtkoek (en een flesje Aquarius in een bidon) mee. Wat raden jullie aan voor een uur langer? Zelfde hoeveelheid, of toch iets meer/ anders? Heb geen gelletjes o.i.d in huis.![]()
Echt een belachelijk mooie fiets geworden zeg, precies zoiets wil ik ook nog in elkaar zetten, veel plezier ermee. Trouwens nog andere banden erbij gehaald? In de winter op normale mtb paden lijken me deze banden niet voldoende.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:29 schreef MarcoD het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
Bedankt Michel. Je zal mijn naam allicht gezien hebben in de comments bij je KOM-run vorig jaar eind oktober. Dat was een heel mooi ritje, had zelf jammer genoeg die dag geen tijd en toch mijn kruit al verschoten de twee dagen daarvoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:56 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Nette KOM.Je naam komt mij wel bekend voor op Strava.
![]()
King of Mountain op Strava, de snelste tijd op een Strava-segment. Alleen in het vlakke Nederland is de titel KOM niet erg toepasselijk.quote:![]()
En ze worden regelmatig gepakt door mensen op scootersquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
King of Mountain op Strava, de snelste tijd op een Strava-segment. Alleen in het vlakke Nederland is de titel KOM niet erg toepasselijk.![]()
![]()
Of door mensen die trainen achter de brommer maar dat ga je toch niet tegenhouden. Zie hier gelukkig in de buurt dat soort fratsen eigenlijk nooit maar richting Zoetermeer genoeg gasten gezien die achter de brommer hun trainingen afwerken en gelet op de flyby's op Strava zijn dat wel gasten die op Strava geregistreerd staan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
En ze worden regelmatig gepakt door mensen op scooters![]()
Afgelopen winter ook op strandbanden door het bos geragd, goed voor je techniek!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Echt een belachelijk mooie fiets geworden zeg, precies zoiets wil ik ook nog in elkaar zetten, veel plezier ermee. Trouwens nog andere banden erbij gehaald? In de winter op normale mtb paden lijken me deze banden niet voldoende.
Maar misschien dat ik nog andere banden erbij haal.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Zag dat de vader van een ex (man die minstens 2x zo breed is dan ik, 100kg+) een aantal KOMs heeft in de buurt, onmogelijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of door mensen die trainen achter de brommer maar dat ga je toch niet tegenhouden. Zie hier gelukkig in de buurt dat soort fratsen eigenlijk nooit maar richting Zoetermeer genoeg gasten gezien die achter de brommer hun trainingen afwerken en gelet op de flyby's op Strava zijn dat wel gasten die op Strava geregistreerd staan.![]()
![]()
Meulenkamp waar je fiets heen had gebracht is toch een goede FM?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:03 schreef Kazenbazen het volgende:
Iemand die een goede FM kent in Almelo eo.?![]()
Als hij niet fit is misschien wel maar ik ben rond de 90kg en heb op 94kg ook nog KOM's gereden. En echt lang ben ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zag dat de vader van een ex (man die minstens 2x zo breed is dan ik, 100kg+) een aantal KOMs heeft in de buurt, onmogelijk![]()
Het is ook geen sportieve type (zeg maar gerust dik). Dus hoogst onwaarschijnlijk, tenzij het stukken naar beneden zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als hij niet fit is misschien wel maar ik ben rond de 90kg en heb op 94kg ook nog KOM's gereden. En echt lang ben ik ook niet.![]()
![]()
Van harte! Mooi resultaat!quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:32 schreef FastFox91 het volgende:
Podiumplaats gehaald.Ben tweede geworden in Voorhout.
Mooie fiets is het geworden Marco!quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:29 schreef MarcoD het volgende:
[ link | afbeelding ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Lekker hoor, gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:32 schreef FastFox91 het volgende:
Ben zelf net onder een broodnodige douche uit, na een rit van 3 uur. Begon echt heerlijk, HF bleef mooi laag op een prima tempo. Na 1,5 uur nam ik een verkeerde afslag en dat was één van de vele keren dat ik gestopt ben om op m`n telefoon te kijken waar ik naartoe moest/ wilde. Daar word ik wel echt ziek van joh!
Daarna nog een paar keer off-road gemoeten, wegen met mega kut wegdek en andere dingen die ik als smoesje kan gebruiken. Na 2 uur begonnen m`n benen ook wel een beetje zwaar te worden eigenlijk, maar toch de 3 uur vol kunnen rijden om op een gemiddelde van 25 km/u op HF 145 (netjes midden D1) uit te komen.
Edit: Hoe duur was die Garmin Edge op Amazon.fr de andere dag? Toch iets van ¤199? Nu weer terug naar ¤267![]()
![]()
Owja, vandaar. Dat was zeker een mooie rit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bedankt Michiel. Je zal mijn naam allicht gezien hebben in de comments bij je KOM-run vorig jaar eind oktober. Dat was een heel mooi ritje, had zelf jammer genoeg die dag geen tijd en toch mijn kruit al verschoten de twee dagen daarvoor.![]()
Bedenk me nu ineens dat er corso in Frederiksoord is, precies langs de route die voor Muzas uitgetekend was.
Had ik ook wel wat eerder kunnen bedenken, sorry Muzas!
The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Fixed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef FastFox91 het volgende:
Doel van mijn seizoen was om veel criteriums te rijden en dat is wel gelukt vind ik. Check
Geen uitslagen gereden, maar het seizoen is nog niet voorbij. Check
Ik heb het idee dat ik beter word van een druk programma. Begint erop te lijken.
Ik denk dat ik het vermogen heb om mee te zitten met een kopgroep, maar ik moet alleen nog de kans grijpen. Check![]()
Dat ziet toch echt kut uit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:59 schreef forty-two het volgende:
Charmante outfit...
[ afbeelding ]![]()
Vind 3-4-5 dagen beetje lang om een spaak te vervangenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Meulenkamp waar je fiets heen had gebracht is toch een goede FM?![]()
![]()
Vraagje, ik ben net bezig om m'n fiets schoon te maken en de ketting te vervangen en ik kom er achter dat 1 van m'n derailleurwieltjes heel stroef draait. Is de lager dan gewoon gaar of valt dat nog op een andere manier te fixen?
Edit: laat maar, net ff m'n FM gebeld.
Het is een ceramische lager, dus ik kan hem uitelkaar halen, schoonmaken en smeren met teflonspray.
[ Bericht 25% gewijzigd door forty-two op 13-09-2014 18:28:38 ]Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Waarschijnlijk gewoon vervangen. Die dingen hebben niet het eeuwige leven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:20 schreef forty-two het volgende:
Vraagje, ik ben net bezig om m'n fiets schoon te maken en de ketting te vervangen en ik kom er achter dat 1 van m'n derailleurwieltjes heel stroef draait. Is de lager dan gewoon gaar of valt dat nog op een andere manier te fixen?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Het is het bovenste wieltje, die draait volgens m'n FM altijd ietsje stroever omdat die ceramisch is en de onderste een normale lager heeft.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon vervangen. Die dingen hebben niet het eeuwige leven.
Ik heb hem nu uit elkaar liggen, ik maak hem schoon en ik kijk het wel ff aan.
[ Bericht 0% gewijzigd door forty-two op 13-09-2014 18:44:28 ]Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ceramisch zal wel wat soepeler draaien, maar een normaal lager mag zeker niet stroef lopen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
En lukt het niet dan heeft Tacx vervangende ceramische derrie wieltjes voor een redelijke prijs, 25 euro of daaromtrent.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:20 schreef forty-two het volgende:
Vraagje, ik ben net bezig om m'n fiets schoon te maken en de ketting te vervangen en ik kom er achter dat 1 van m'n derailleurwieltjes heel stroef draait. Is de lager dan gewoon gaar of valt dat nog op een andere manier te fixen?
Het is een ceramische lager, dus ik kan hem uitelkaar halen, schoonmaken en smeren met teflonspray.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Die normale ballager draait als een dolle, dus die is ok. Die ceramische is nu schoon en draait een stuk beter, maar niet zo soepel als die ballager. Niet zo vreemd eigenlijk, het contactvlak is veel groter.
Er zat haar en andere smurrie tussen, nu niet meer
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Mijn bovenste draait ook niet zo soepel, vergeleken met de onderste. Ook na schoonmaken en oliën.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:20 schreef forty-two het volgende:
Het is een ceramische lager, dus ik kan hem uitelkaar halen, schoonmaken en smeren met teflonspray.![]()
Vreemd, want derrie wieltjes moeten draaien als een malle. Niet soepel betekent weerstand, en dat zou bij ceramische lagers een stuk lager moeten zijn. Ooit gelezen dat ceramische derrie lagers een halve watt meer vermogen opleveren. Bij jou nu dus blijkbaar het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:47 schreef forty-two het volgende:
Die normale ballager draait als een dolle, dus die is ok. Die ceramische is nu schoon en draait een stuk beter, maar niet zo soepel als die ballager. Niet zo vreemd eigenlijk, het contactvlak is veel groter.
Er zat haar en andere smurrie tussen, nu niet meer
Wel op de juiste wijze weer gemonteerd zodat de pijl ( of wat daar op lijkt ) in de draairichting staat?2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Bovenste derailleurwieltje (bij Shimano iig) heeft een ceramisch glijlager met zijdelings speling. Is normaal dat die iets zwaarder draaien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:19 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Vreemd, want derrie wieltjes moeten draaien als een malle. Niet soepel betekent weerstand, en dat zou bij ceramische lagers een stuk lager moeten zijn. Ooit gelezen dat ceramische derrie lagers een halve watt meer vermogen opleveren. Bij jou nu dus blijkbaar het tegenovergestelde.![]()
Inderdaad, dit is zoals ze er van binnen uitzien.
Groter contact vlak, dus meer wrijving.![]()
Ik kwam er trouwens net op tijd achter dat m'n cassette op de 17 en de 15 bramen heeft.
Ik had geen zin meer om vanavond nog naar de FM te gaan voor een nieuwe, dus ik heb de oude ketting er nog maar ff omheen gegooid.
Gelukkig is die ketting nog niet op dus er kunnen nog wel een paar km's bij.
Volgende week ff een nieuwe cassette scoren.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Zie je dat oplichtende puntje op de tand ongeveer in het midden.quote:
Het teken dat een cassette aan z'n einde is.
En een iets duidelijker voorbeeld.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef quinoahipster het volgende:
Bij een nieuwe cassette zou ik altijd een nieuwe ketting leggen.
Maar in dit geval wilde ik een nieuwe ketting leggen en kwam ik er dus achter dat m'n cassette niet goed meer is (10k).
Dus volgende week gaat er een nieuwe cassette en ketting op, ik heb nu de oude ketting er weer opgelegd die nieuwe bewaar ik nog ff.Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:40 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Bedenk me nu ineens dat er corso in Frederiksoord is, precies langs de route die voor Muzas uitgetekend was.
Had ik ook wel wat eerder kunnen bedenken, sorry Muzas!
Wat een aids....![]()
quote:![]()
Ik had er echt niet aan gedacht. En dan te bedenken dat je er redelijk makkelijk omheen had kunnen fietsen. Sorry man.
Haha maakt toch niet uit. Niet alleen daar maar in bijna alle dorpjes was er 'feest'Daardoor veel afgesloten en onwijze drukte... lekker zigzaggend door de mensenmassa's heen. Daardoor lag het gemiddelde echt veel te laag en heb ik dus voor niks gefietst
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:32 schreef FastFox91 het volgende:
Verslagje?
![]()
Verder wel een mooie route toch?quote:Op zondag 14 september 2014 08:41 schreef muzas het volgende:
Haha maakt toch niet uit. Niet alleen daar maar in bijna alle dorpjes was er 'feest'Daardoor veel afgesloten en onwijze drukte... lekker zigzaggend door de mensenmassa's heen. Daardoor lag het gemiddelde echt veel te laag en heb ik dus voor niks gefietst
Puur uit interesse vraag ik dit hoor, maar wanneer zijn jullie begonnen met het rijden van koersen, criteriums en andere wedstrijden? Meteen het eerste jaar/ jaren? Nadat je van jezelf wist dat je een bepaald niveau had? Wanneer ben je "klaar" voor een eerste koers?
Bij hardloop evenementen zie je vaak ongetrainde gasten, of mensen die net een paar maanden ergens (al dan niet doelgericht) voor aan het trainen zijn. Mijn eerste hardloopwedstrijd liep ik zelf ook 2 maanden nadat ik was begonnen met hardlopen (en gestopt was met roken!). Op de één of andere manier heb ik het idee dat dat in de wielersport in heel andere standaard heerst en dat je echt wel een bepaald niveau moet hebben om te kunnen meedoen aan koersen. Of is dat echt een illusie van me?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Kaasplankje & KnutdeIJsbeer.
@Levitas, kom ik later op terug.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 13:24 schreef FastFox91 het volgende:
[..]leuk man. Vriend van zat al te klagen dat hij de kopgroep had gemist en dus bijna geen premie hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Kaasplankje & KnutdeIJsbeer.
@Levitas, kom ik later op terug.
Jij gaat toevallig zo naar Alphen? Ik ga er ook even heen om te kijken bij die vriend. Ik heb namelijk een nieuwe fiets
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: