Heeft Katy Perry ook een handje van, en met hun vele andere radioartiestjes...quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou ik een masterclass bij Pitbull kunnen volgen over hoe ik met slechte muziek toch geld kan verdienen?
Of ik ga mezelf leren gitaar te spelen, verhuis naar Nashville, ga uitbundig daten en schrijf liedjes over mijn dates.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft Katy Perry ook een handje van, en met hun vele andere radioartiestjes...
T'is niet moeilijk, je moet de goeie mensen kennen, de juiste producers en een zeer goed marketingteam die er flink geld tegenaan kan smijten...
Talent hoeft niet
dat klinkt op zich beterquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik ga mezelf leren gitaar te spelen, verhuis naar Nashville, ga uitbundig daten en schrijf liedjes over mijn dates.
Hoef je geen gitaar voor te leren spelen en je hoeft zelfs nie teens te kunnen schrijven johquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik ga mezelf leren gitaar te spelen, verhuis naar Nashville, ga uitbundig daten en schrijf liedjes over mijn dates.
Dan ben je binnen een paar jaar de meest verdiende artiest van Amerikaquote:
Ik dacht als Taylor Swift het kan, kan ik het ook...quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoef je geen gitaar voor te leren spelen en je hoeft zelfs nie teens te kunnen schrijven joh
Nashvilleda's ook verre van wat het geweest is, met hun kut poprockcountry
Ja als je Taylor Swift achterna wil dan moet je het zo doen jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht als Taylor Swift het kan, kan ik het ook...
en als dank gelijk Coldplay op de radioquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja als je Taylor Swift achterna wil dan moet je het zo doen ja
Als je principes hebt en het voor de muziek doet, dan doe je het niet (en wordt je ook nooit een wereldster, maar heb je wel een select groepje fans).
Maar je zal er nooit rijk van worden dan
Ach, wie hou ik voor de gek, ik zou zelfs een nummer met Chris Martin opnemen als het hem leuk lijkt. Ik sla me er wel doorheen en vang daarna wel die doekoe's
Zat ik ook net aan te denkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
en als dank gelijk Coldplay op de radio
Neuh.quote:
ik vind er werkelijk geen ruk aan.quote:
http://oor.nl/#!/articles/drummer_crystal_fighters_overleden/newstwitter:JimVorwald twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 17:03:03Drummer Crystal Fighters mogelijk overleden, meldt @OOR, nergens anders nog bericht. Twitter en Facebook van CF zijn gesloten... reageer retweet
Die is dan naar de eeuwige Plageveldenquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:29 schreef MarijeH het volgende:
http://oor.nl/#!/articles/drummer_crystal_fighters_overleden/newstwitter:JimVorwald twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 17:03:03Drummer Crystal Fighters mogelijk overleden, meldt @OOR, nergens anders nog bericht. Twitter en Facebook van CF zijn gesloten... reageer retweet
tis kutmuziek, maar dood hoeft ie dan ook weer niet. uit eerbetoon ga ik zo Fifa14 spelen, zit een liedje van ze in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:29 schreef MarijeH het volgende:
een schande dat ze zo met een radioicoon als Rob Van Someren omgaan bij Veronicaquote:Radio Veronica-dj Rob van Someren is na afloop van zijn rechtszaak tegen Radio Veronica in tranen uitgebarsten. Dat schrijft het AD vandaag. Van Someren is het er niet mee eens dat de stekker is getrokken uit zijn programma Somertijd en zijn dienstverband. “Ik krijg te horen dat Somertijd stopt. Dat Jeroen van Inkel op mijn plek komt en ik diezelfde dag nog een voorstel krijg voor een contractbeëindiging”, sprak de radiomaker. “Het grijpt me aan. Ik wil verder met Veronica.”
Volgens Radio Veronica is de dj vrouwonvriendelijk, maar dat ontkent hij. Volgens zijn advocaat speelt er iets anders. “Sinds Niels Hoogland er aan het hoofd staat, is er een flink aantal dj’s uit gegaan. Er zijn vooral mensen uit Hooglands Radio 538-tijd voor teruggekomen. Van Inkel heeft ook dat verleden.”
Ik vind Rob van Someren anders wel behoorlijk kut. Maar sneu voor hem.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=178837
[..]
een schande dat ze zo met een radioicoon als Rob Van Someren omgaan bij Veronica
Dat ja, en raar ook. Vind Hoogland sowieso een enorme kutlul.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Rob van Someren anders wel behoorlijk kut. Maar sneu voor hem.
Hoogland is bij 538 toch eerst weggepromoveerd nadat hij er iemand op zijn plek kwam en daarna eruit gewerkt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=178837
[..]
een schande dat ze zo met een radioicoon als Rob Van Someren omgaan bij Veronica
Was ie ook niet verantwoordelijk voor het einde van MiddenInDeNachtRick? Zo ja, eens met de benaming kutlul.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja, en raar ook. Vind Hoogland sowieso een enorme kutlul.
Ik meen van wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was ie ook niet verantwoordelijk voor het einde van MiddenInDeNachtRick? Zo ja, eens met de benaming kutlul.
Echt? Ja, dan wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was ie ook niet verantwoordelijk voor het einde van MiddenInDeNachtRick? Zo ja, eens met de benaming kutlul.
Iddquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, muis, jullie hebben net top-TV gemist
Ik denk dat Hakim en ienimini nog even wat spannends gaan doen.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Hakim en ienimini nog even wat spannends gaan doen.
Hoezo? In het beste programma zit ik al inquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat dan? Nu ben ik benieuwd....quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk maar naar de Lucky van vandaagquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat dan? Nu ben ik benieuwd....
Uh, oké.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Lucky van vandaag
Wat slechtquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Lucky van vandaag
90s week? nee, volgens mij begint die pas aankomende vrijdag....quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:11 schreef Qunix het volgende:
Is het trouwens nu de beruchte week waar wij naar het verleden kijken luisteren?
Ok, check!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
90s week? nee, volgens mij begint die pas aankomende vrijdag....
zie edit: over 2wk dus pasquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ok, check!
(al ben ik volgende week mogelijk niet hier omdat vakantie)
ja, ik vond em ook niet bijster grappig. beetje makkelijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Compleet kansloos deze Lucky over Sesamstraat.
ik ben er ook nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gelukkig
(dan alsnog ben ik volgende week weg)
Je kan maar 30 nummers in je favorietenlijst zetten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
90s week? nee, volgens mij begint die pas aankomende vrijdag....
herstel: over 2 weken. 26 september
Studio Spaanquote:
dan maak je toch 2 lijstjesquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan maar 30 nummers in je favorietenlijst zetten.
Ik vind dat te weinig.
Tip:quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat te weinig.
ja, dat ga ik zo ook doen....twijfel nog tussen verschillende soorten lijsten....quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat te weinig.
Lekker!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben er ook nietweekendje centerparcs met ouders en broertje ivm de verjaardagen van mijn ouders. beetje poolen, spelletjes doen en niks doen
Ik doe gewoon wat ik goed vind. Fuck guilty pleasures, die doen anderen wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat ga ik zo ook doen....twijfel nog tussen verschillende soorten lijsten....
wat ik nu goed vind
wat ik toen goed vond
verantwoord
guilty pleasures
combi...
Ik doe Guilty Pleasures.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik goed vind. Fuck guilty pleasures, die doen anderen wel.
Nu heb ik My Bloody Valentine en Slowdive
ik wil al meteen de 1e 2 platen op alfabet... 10 Speed - Space Queen en 1000 Clowns - (not) The Greatest Rapperquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik goed vind. Fuck guilty pleasures, die doen anderen wel.
Nu heb ik My Bloody Valentine en Slowdive
ze gaan deepdishpizza maken. Jelmer is helemaal hyper, Fred lacht zich de tering en Stenders vraagt zich af waar hij aan begonnen isquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
Ik meld me ook weer voor avondje Stenders
19-21 luister ik naar Gerard op radio 6 met erg goede muziekquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luisteren jullie eigenlijk niet meer om 19-22?
naar Vrij??? eerste keer geluisterd maar ik vind er geen hol aan. ik luister niet voor de muziek, ik luister voor geouwehoerquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
naar Vrij??? eerste keer geluisterd maar ik vind er geen hol aan. ik luister niet voor de muziek, ik luister voor geouwehoer
en die 90's lijstjes....godsamme, ik ben nog bij de A en heb er al 10
ja, ik heb er ook al een paar van verderop....ik probeer het toch bij 1 te houden, maar dat word schrappen....quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem.
Oké het worden twee lijstjes.
idd, voor muziek zijn er betere zenders of zelf gewoon wat opzetten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister niet voor de muziek, ik luister voor geouwehoer
Dat ken ik allemaal niet.quote:
Ik luister zodat ik wat mekrijg van hitjes en zelf geen muziek moet gaan zitten uitzoeken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:29 schreef ddx het volgende:
[..]
idd, voor muziek zijn er betere zenders of zelf gewoon wat opzetten.
Vraag maar aan Manigod wat hij er van vindtquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ken ik allemaal niet.
quote:BLINK 182
WHAT'S MY AGE AGAIN?
BRITNEY SPEARS
BABY ONE MORE TIME
BAZ LUHRMAN
EVERYBODY'S FREE TO WEAR SUNSCREEN
CHEF
CHOCOLATE SALTY BALLS
U2
WHO'S GONNA RIDE YOUR WILD HORSES
RED HOT CHILI PEPPERS
PARALLEL UNIVERSE
BABYLON ZOO
SPACEMAN
TEXAS
SAY WHAT YOU WANT (ORIGINEEL)
GREEN DAY
WHEN I COME AROUND
OFFSPRING
SELF ESTEEM
ANOUK
IT'S SO HARD
NILSSON
MY BRAIN'S DOWN
EMINEM
MY NAME IS
OUTKAST
ROSA PARKS
PEARL JAM
BLACK
PEARL JAM
JEREMY
PET SHOP BOYS
GO WEST
PRESIDENTS OF THE UNITED STATES
PEACHES
FOO FIGHTERS
EVERLONG
2 UNLIMITED
NOTHING LIKE THE RAIN
NO DOUBT
DON'T SPEAK
BOB MARLEY/FUNKSTAR DELUXE
SUN IS SHINING
SCOOP
DROP IT
JOE COCKER
SUMMER IN THE CITY
DIJK
LAAT HET VANAVOND GEBEUREN
SMASHING PUMPKINS
TONIGHT TONIGHT
COUNTING CROWS
MR. JONES
DJ JEAN
LAUNCH
CHARLY LOWNOISE
WONDERFUL DAYS
MARC COHN
WALKING IN MEMPHIS
ja, dat heb ik ook wel ja. en er is op de NL-fm idd niks beters te vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister zodat ik wat mekrijg van hitjes en zelf geen muziek moet gaan zitten uitzoeken.
Dat er voor muziek op de Nederlandse FM-frequenties betere zenders zijn ben ik het zeker niet mee eens.
staat genoeg in wat ik er ook in zou kunnen zettenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:31 schreef Evertjan het volgende:
http://go.3fm.nl/90s-request/playlist/aA_tmUt6gQV26rRS
Joe Cockert zoals Wim van Hanegem altijd zei.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Gaan ze jou ook live opbellen in de uitzending?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb overal een tekstje bij gezet.
dEUSquote:
Jawel hoor, maar ik werk tegenwoordig op de vrijdagmiddag/avond en dan heb ik geen tijd om op Fok te postenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
heel jammer van Joe Cocker. Ken je het origineel van dat nummer? Dat is mijn ultieme zomerplaat, maar Joe moest het weer eens verneukenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
werken is voor plebzquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik werk tegenwoordig op de vrijdagmiddag/avond en dan heb ik geen tijd om op Fok te posten![]()
Ik vind het een prima programma, fijne muziek en weinig geouwehoer.
die komt er bij mij zeker in. heerlijk nummer, en Killing in the name ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inside is het enige nummer wat eigenlijk semi-guilty en niet mijn stijl is
die staat er bij mij al in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver, Peaches helemaal vergeten. Nouja het gaat vooral om vrije keuzes en niche plaatjes
Ben over de gemene deler niet zo te spreken maar Roses, Instant Street, Via en Secret hell zijn tofquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dEUSwat een wereldband is dat toch
Laatste. Anders is het voor mij niet te doen. Ik weet niet wat er in de keuzelijst staat.. zoveel wat ik wil staat er niet in. Earth, Ulver, Paradise Lost, My Dying Bride, Magnapop, Throwing Muses, Cranes, Chapterhouse, Dream Theater.. moet ik doorgaan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die staat er bij mij al in.
hoe maken jullie zo'n lijst eigenlijk? Gericht zoeken naar nummers of op alfabet de lijst doorlopen en dan bij de K moeten denken: moet deze erin...en welke gaat er dan uit?
nee hoeft nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste. Anders is het voor mij niet te doen. Ik weet niet wat er in de keuzelijst staat.. zoveel wat ik wil staat er niet in. Earth, Ulver, Paradise Lost, My Dying Bride, Magnapop, Throwing Muses, Cranes, Chapterhouse, Dream Theater.. moet ik doorgaan?
probeer ook altijd een beetje van alle genres wat te kiezenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee hoeft nietik loop er ook alfabetisch doorheen. vrije keuzes doe ik niet. komen toch niet in de lijst. ben nu bij de o en ik moet zo'n beetje gaan schrappen en denken. er komt dit jaar iig geen eurohouse in. het moet minstens rock of altodance zijn
ja, doe ik meestal wel, maar dit jaar niet. ik kan niet kiezen tussen bijv Dum da dum en Don't Cry v Guns n Roses dus kies ik nu voor alleen rockquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
probeer ook altijd een beetje van alle genres wat te kiezen
daar doe je het toch voor?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben over de gemene deler niet zo te spreken maar Roses, Instant Street, Via en Secret hell zijn tof
dat kan alleen maar beestachtig geniale radio geweest zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:31 schreef Againzender het volgende:
Beste nieuwjaarsuitzending ooit was Rob&Rob, je tragische dou van de radio. Stenders en Van Someren met wat verdwaalde flessen champagne op de nieuwjaarsochtend, wat een puinhoop was dat
hadden ze toen ook al limericks?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat kan alleen maar beestachtig geniale radio geweest zijn
toch jammer dat ik dat vandaag niet heb gegeten.....eigenlijk ben ik al een beetje van dat ritueel af sinds EW gestopt isquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk zou 3rdRock nu een foto moeten tweeten naar 3FM van zijn vrijdagavond diepvriespizza
ook geen shandy meer?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch jammer dat ik dat vandaag niet heb gegeten.....eigenlijk ben ik al een beetje van dat ritueel af sinds EW gestopt is
nee, alleen op zaterdag en zondag. en dan zelfs niet altijd....quote:
ehhh jawelquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hadden ze toen ook al limericks?
zand erover.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:03 schreef Evertjan het volgende:
ik voorspel dat Plage weer veel gedraaid zal worden
ik vind het origineel van Chaka Demus and Pliers beter....quote:
zat een balk voorquote:
geen idee, ik luisterde toen niet. maar je moet vanavond weer in een sok?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:15 schreef SilentChaos het volgende:
Dussuh, ik heb een avondje vrij van the old ball and chain
Begreep ik nou dat EINDELIJK deze eens gedraaid werd op 3FM
Beter dan de remix
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, ik luisterde toen niet. maar je moet vanavond weer in een sok?
ja, dat kun je het plafond witten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
vanavond rust, kan ik morgen beter presteren
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat kun je het plafond witten?
sla je dan als een lul op een drumstel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop het
Eerst optreden morgen
Meer op een gitaarquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sla je dan als een lul op een drumstel?
ben meer van de Red hot chilli pepperquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens!
Hou ik ook wel van.
Alleen de peper... Mag wel zonder zaadjes en kleiner.
Als je een meisje bent denk ik dat het niet erg is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beter een snee in je vinger dan een vinger in je snee
voor de herkenbaarheid had de camera iets dichterbij gemogen...maar klinkt lekkerquote:
Ik blijf graag anoniemquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor de herkenbaarheid had de camera iets dichterbij gemogen...maar klinkt lekker
groot gelijk. zou ik ook doen als ik zo a-muzikaal wasquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik blijf graag anoniem
Vandaar ook de zonnebril
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
groot gelijk. zou ik ook doen als ik zo a-muzikaal was
maar wat kun je goed chicks versierenquote:
Oh? Nooit wat van gemerktquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar wat kun je goed chicks versieren
Ik heb naaktere foto's gezien van doutzenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)p-social-media.dhtml
gottegot wat naakt.....zo kan ik ook wel naakt op de foto.....ja, dat ga ik doen! een naaktkalender van mezelf maken en die cadeau doen op verjaardagen
je hebt haar iPhone gehackt? zo ja...delen!quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb naaktere foto's gezien van doutzen
Ze heeft overigens een streepje![]()
![]()
![]()
chatje! hoihoiquote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd...quote:
*Splut*quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd...
Geen #plop?quote:
of "sijpel"quote:
Meer een stofwolk zeker?quote:
haha, beetje water erbij: cumpletaquote:
quote:
manmanmanquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, beetje water erbij: cumpleta
Die is toch nog niet uit?quote:
1 van mijn allerbeste woordgrappen vind ik zelfquote:
nee, dat is een zegen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat Edsilia Rombley niet in die 90s request lijst? Dit is een schandaal.
Geef je hem toch op als vrije keuze?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat Edsilia Rombley niet in die 90s request lijst? Dit is een schandaal.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geef je hem toch op als vrije keuze?
U gaat door voor de koelkastquote:
is Tina Turner?quote:
Ik zal even k-Ike-n.quote:
doe niet zo Eros Rama-zot-ti!quote:
Tja ui, tomaat en aardappelen en wat deeg eromheen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:31 schreef Qunix het volgende:
Het zal best eetbaar zijn, maar verder
Die aardappelschijfjes ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:32 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja ui, tomaat en aardappelen en wat deeg eromheen.
Die tomaten hadden op z'n minst 2 uur moeten pruttelen om er nog wat van te maken.
Waren voorgekookt uit pakje.quote:
http://www.24kitchen.nl/recepten/rob-stenders-deep-dish-pizzaquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef ddx het volgende:
Is die uitzending van Rob op kooktv via youtube ofzo terug te zien trouwens ?
Morgen maar ff lachen, thnxquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/recepten/rob-stenders-deep-dish-pizza
http://www.24kitchen.nl/recepten/rob-stenders-deep-dish-pizzaquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef ddx het volgende:
Is die uitzending van Rob op kooktv via youtube ofzo terug te zien trouwens ?
nee joh hij heeft wel is wat vaker gedaan bij Radio 2. En ook al eens de Top 2000 mede gepresenteerdquote:
neehoor, maar hij heeft wel ooit gezegd...ik wil geen 50 worden op 3fm....quote:
glazen huis mag ie niet in van Powned. hij heeft toen zelfs gezeik gehad met die babysitterservice.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:38 schreef ddx het volgende:
Wel steeds meer hints lijkt het op.
Eerst al klagen over 90's request, nu over glazen huis..
80's request is ook veel beterquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:39 schreef Evertjan het volgende:
Ekdom zat van de week ook al te klagen over de 90s request
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |