Jij hebt daar helemaal geen zin in.quote:
Zij kon het lonken niet laten...quote:
Nikkelen Nelis...quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:38 schreef just me het volgende:
[..]
Zij kon het lonken niet laten...
Daar krijg ik toch altijd een glimlach vanquote:
Ik vond Wim Sonneveld te geëngageerd, niet echt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:39 schreef just me het volgende:
[..]
Daar krijg ik toch altijd een glimlach van
Ik vond hem leukquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond Wim Sonneveld te geëngageerd, niet echt.
Heb het dus ook zelden leuk gevonden. Alleen Frater Fernantiu kon ik wel om lachen, omdat dat was losser was...
Hij was al dood voordat we er een goed oordeel over konden vellen... Maar dat geengageerde was in die tijd volgens mij hipquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond Wim Sonneveld te geëngageerd, niet echt.
Heb het dus ook zelden leuk gevonden. Alleen Frater Fernantiu kon ik wel om lachen, omdat dat was losser was...
hij is overleden in 74....quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was al dood voordat we er een goed oordeel over konden vellen... Maar dat geengageerde was in die tijd volgens mij hip
sex drugs and rock and rrollquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef chufi het volgende:
Mijn ouders hadden een LP en zijn ooit een keer naar iets in Amsterdam wezen kijken ... Maar als puber in de 70's heb je wel andere dingen aan je hoofd
Sex nog net niet (of je moet die enorme tongzoen in de 6e klas lagere school meetellen) , drugs wel eind jaren '70 en rock n' roll zeker...quote:
70ś zijn wel 10 jaar... Begin 80 ging ik studerenquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:10 schreef drakin het volgende:
Ik zat nog niet eens op de peuterschool of wat je toen had.
Maar het ging toch over het jaar 74? Ik begon in de jaren 70 wel op de basisschoolquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
70ś zijn wel 10 jaar... Begin 80 ging ik studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |