Dat kan niet want die banen zijn (nog) niet geschikt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:34 schreef Fiorano het volgende:
Ik kijk ff de race terug op Youtube. ik vind het eigenlijk nog best vet. Zou wel tof zij als ze in het voorprogramma zouden zitten van de F1.
Lijkt me ook best link, zo'n gecrashte elektrische auto.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Overigens wel schandalig dat het 50 seconden duurt voordat Heidfeld uit zijn auto is, de Marshalls komen er dan pas aangewandeld..
Ik mag toch aannemen dat de marshalls daar een training voor hebben ondergaan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lijkt me ook best link, zo'n gecrashte elektrische auto.
Monaco rijden ze...quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:43 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat kan niet want die banen zijn (nog) niet geschikt.
Het zou alleen in Steden plaats vinden?
Vast wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat de marshalls daar een training voor hebben ondergaan?
Waarom niet. Ze hebben getest op Donington.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:43 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat kan niet want die banen zijn (nog) niet geschikt.
Het zou alleen in Steden plaats vinden?
Zou wel tof zijn om een race in Amsterdam te hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarom niet. Ze hebben getest op Donington.
En ja, ze rijden bewust alleen in steden, omdat daar andere klassen veelal niet mogen racen vanwege de overlast. Juist om een ander publiek te trekken.
wat een knuppel zegquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:53 schreef Ferry_76 het volgende:
Heidfeld heel veel mazzel, en Nicolas Prost is een fucking idioot..
commentator zei dat ze het eerste moment zelfs de wagen helemaal niet mogen aanraken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Overigens wel schandalig dat het 50 seconden duurt voordat Heidfeld uit zijn auto is, de Marshalls komen er dan pas aangewandeld..
Jup. Denk dat zoiets wel handig isquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:25 schreef Fiorano het volgende:
Anyway, tijd voor een eigen Formule E topique? Ik moet zeggen, vond het prima te pruimen!
Zekerquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:25 schreef Fiorano het volgende:
Anyway, tijd voor een eigen Formule E topique? Ik moet zeggen, vond het prima te pruimen!
Dat gaat hard zeg. Hoe veel sneller (of langzamer?) dan een gewone motor is dat ding?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb al wel een paar (3?) jaar bij de Isle of Man TT gezien hoe daar de Zero TT klasse (elektrische motoren) ook elke keer sneller worden. Dus dat zal hier ook wel gebeuren ja.
John McGuinness won the Isle of Man SES TT Zero at an average speed of 117 mph (188.9 km/h), reaching a top speed of 154.3 mph (243.3 km/h).quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gaat hard zeg. Hoe veel sneller (of langzamer?) dan een gewone motor is dat ding?
Maar ze kunnen maar een rondje, daarna zijn de batterijen opquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
John McGuinness won the Isle of Man SES TT Zero at an average speed of 117 mph (188.9 km/h), reaching a top speed of 154.3 mph (243.3 km/h).
Dus iets langzamer dan een gewone supersport600.
F1 in het voorprogramma van F-E lijkt me beter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:34 schreef Fiorano het volgende:
Ik kijk ff de race terug op Youtube. ik vind het eigenlijk nog best vet. Zou wel tof zij als ze in het voorprogramma zouden zitten van de F1.
Het gaat er wat mij betreft ook niet echt om of het dichterbij de consumentenauto zit bij FE. Het is een compleet ander concept. Als ze het dichterbij de consumentenauto's hadden willen hebben, hadden ze wel meer vrijheden gegeven voor de auto's. Het is niks anders dan een volgende GP2/WSR/etc. Het mooie is wel dat het best wel innovatief is en daarnaast overal ter wereld in steden kan plaats vinden, omdat het toch geen geluidsoverlast veroorzaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:26 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn probleem met FE is dat het ook niets oplost en overbodig is. Volledig elektrisch is een doodlopende weg en bijvoorbeeld de Le Mans prototypes zijn alweer veel verder qua aandrijving en daar zit de toekomst in.
Mijn hoop was een beetje dat dit een beetje de aandacht van F1 weg zou halen zodat dat gewoon het toppunt van technologie kon blijven maar daar is het ook alweer te laat voor.
Gek genoeg is F1 nu wel relevanter voor de consumentenauto dan FE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |