oh ik lees die reviews van hun verder niet, het gaat toch om het cijfer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:01 schreef Norrage het volgende:
Haha best een goede recensie eigenlijkVeel dingen kloppen eigenlijk wel; de tekst bijvoorbeeld slaat echt nergens op
Normaal lees ik ook niet, nu was ik wel benieuwd. Ergens hebben ze wel een punt bij dit soort (ja....als dit woord ooit een keer gebruikt mag worden is het nu) pretentieuze muziek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh ik lees die reviews van hun verder niet, het gaat toch om het cijfer?
Nouja 'alt-j' bekt net iets lekkerder dan 'Unicode+0394'quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:01 schreef Felagund het volgende:
Bij een band die zijn naam heeft gebaseerd op een toetsenbordcombinatie van Mac OS is pretentieus wel op zijn plaats.
quote:Nieuw werk van Radiohead?
Een foto van een witte LP op een platenspeler ontketende een nieuwe stroom aan geruchten. Fans herkenden de hand van ontwerper Stanley Donwood in de hoezen die op de achtergrond van de foto te zien zijn. Stanley is sinds 1994 verantwoordelijk geweest voor al het artwork van Radiohead. De kans is dus groot dat de door Thom Yorke op Tumblr geplaatste foto een hint is naar een nieuw album van Radiohead. Zeker omdat ook Radiohead-producer Nigel Godrich dezelfde foto heeft geplaatst.
Het gaat om deze foto:
Reviews zijn vaak wel goed hoor, sommige auteurs weten heel goed te bewoorden wat ik positief of negatief vind aan het album.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Normaal lees ik ook niet, nu was ik wel benieuwd. Ergens hebben ze wel een punt bij dit soort (ja....als dit woord ooit een keer gebruikt mag worden is het nu) pretentieuze muziek.
Hebben die ook al een nieuwe?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:52 schreef Norrage het volgende:
Er waren wat mensen die de nieuwe Goat saai vonden geloof ik, maar ik vind hem toch weer akelig goed
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hebben die ook al een nieuwe?
Moet al 2 jaar lang die debuutplaat luisteren.
Je zou de nieuwe King Tuff kunnen proberen(nu op de luisterpaal). Ty Segall, maar dan met iets meer glam-rock. Verder Naive Set & Nouveau Velo (beiden ook van subroutine records, net als Apneu).quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef calexico27 het volgende:
Toevallig vorige week een pre-jaarlijstje gemaakt:
1. Segall, Ty - Manipulator
2. Protomartyr - Under Color of Official Right
3. Twin Peaks - Wild Onion
4. Traumahelikopter - I Don't Understand them at All
5. White Lung - Deep Fantasy
6. Interpol - El Pintor
7. Van Etten, Sharon - Are We There?
8. Together PANGEA - Badillac
9. Future Islands - Singles
10. White, Jack - Lazaretto
Verder nog goede albums die er in zouden kunnen? Zeker: Pup, War on Drugs, Bob Mould, Hallo Venray, Parquet Courts, Apneu, Royal Blood, Spoon en Morrissey. Voor mij is 2014 zeker een beter muziekjaar dan 2013.
King Tuff zat ik al op te wachten, maar ik zag hem nog niet op Deezer. Ik ga eens op de luisterpaal kijken. Thanks ook voor die andere tips!quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:03 schreef Pat-sounds het volgende:
[..]
Je zou de nieuwe King Tuff kunnen proberen(nu op de luisterpaal). Ty Segall, maar dan met iets meer glam-rock. Verder Naive Set & Nouveau Velo (beiden ook van subroutine records, net als Apneu).
Tof!quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:30 schreef Norrage het volgende:
Ik heb een Krang/Fratsen/AndreManuel/DeKift rush de laatste dagen. ALles van hun allemaal is goud. Zoveel goede muziek. Nog bedankt voor het zenden van die albums vorig jaar Gehenna
Niet slecht nieuws, Ninja Tune is een van de beste labels.quote:EXCITING NEWS:
We’re really pleased to announce that we've signed to Ninja Tune Official, they have such a rich history of releasing innovative exciting music and so we feel at home here already. We're currently in the studio putting the finishing touches to our album. It will be featuring our good friends and collaborators Jamie Woon, Jono McCleery and Joe Newman (Alt-J) and will be out in March 2015.
Here is a glimpse of it with the track 'Living Fields' :
https://soundcloud.com/portico_music/portico-living-fields
Also tickets are now on sale for our show at Islington Assembly Rooms...
http://www.soundcrashmusic.com/portico/
Je hebt me alles wel gegeven geloof ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Tof!geen probleem
Als je nog dingen mist, moet je 't maar aangeven
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef Felagund het volgende:
Fog Lake ken ik helemaal niet.Talyor McFerrin trouwens ook niet.
Klopt inderdaad. Vind 'em wat aan de zwaarmoedige kant, maar hoort er wel in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je bent The Antlers vergeten, Slobeend.
The Antlers hoort zwaarmoedig te zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Vind 'em wat aan de zwaarmoedige kant, maar hoort er wel in.
Vind het wel goed...maar het blijft telkens niet hangen. Als ik het geluisterd heb, kan ik daarna niet zeggen hoe het heeft geklonken.....quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind er niet veel aan. Beetje veilig en behoorlijk saai.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind er niet veel aan. Beetje veilig en behoorlijk saai.
Hij is te lang. Maar de tweede helft is toch wel verdomd mooi.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Tweedy vind ik trouwens ongelooflijk saai. Minder erg dan ik had gedacht op basis van de uitgekomen singles, maar nog steeds erg teleurstellend....Jij vindt het wel goed Maxi?
Ja, de 2e helft is inderdaad véél beter dan de 1e helft...quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hij is te lang. Maar de tweede helft is toch wel verdomd mooi.
Heb je deze nog niet geluisterd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Oké, zucht. Een to-do list.
Aphex Twin
Interpol
Alt-J
Jungle
Typhoon
Toevoegingen, iemand? En nu niet allemaal met meerdere obscure albums aankomen, ik wil even de klappers van het jaar gehoord hebben.
Jawel, daarom noem ik het mijn to do list.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je deze nog niet geluisterd?
Spoon en Angus & Julia Steen al geluisterd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Oké, zucht. Een to-do list.
Aphex Twin
Interpol
Alt-J
Jungle
Typhoon
Toevoegingen, iemand? En nu niet allemaal met meerdere obscure albums aankomen, ik wil even de klappers van het jaar gehoord hebben.
Spoon durf ik niet. De Stones zijn een goede tip! Dank.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spoon en Angus & Julia Steen al geluisterd?
Dat is die leadsingle toch? Pure chaos. Leuk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Eerste track van AT is al tantoe spang, jonguh, jeweetzelluf.
Skrillex bewijst dat dat talent geen garantie voor goede muziek is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:41 schreef Norrage het volgende:
Ik vind de nieuwe Aphex Twin trouwens zeer prima. Klinkt een tikkeltje gedateerd, maar daardoor wel typisch Aphex Twin. Weinig electronische muziek waar je metéén weet wie de artiest is. Knap
Ik heb nooit wat met Spoon gehad, tot nu. Rainy Taxiquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spoon durf ik niet. De Stones zijn een goede tip! Dank.
Vooruit, schaf ik die ook aan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat met Spoon gehad, tot nu. Rainy Taxi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |