Klopt inderdaad. Vind 'em wat aan de zwaarmoedige kant, maar hoort er wel in.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je bent The Antlers vergeten, Slobeend.
The Antlers hoort zwaarmoedig te zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Vind 'em wat aan de zwaarmoedige kant, maar hoort er wel in.
Vind het wel goed...maar het blijft telkens niet hangen. Als ik het geluisterd heb, kan ik daarna niet zeggen hoe het heeft geklonken.....quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind er niet veel aan. Beetje veilig en behoorlijk saai.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind er niet veel aan. Beetje veilig en behoorlijk saai.
Hij is te lang. Maar de tweede helft is toch wel verdomd mooi.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Tweedy vind ik trouwens ongelooflijk saai. Minder erg dan ik had gedacht op basis van de uitgekomen singles, maar nog steeds erg teleurstellend....Jij vindt het wel goed Maxi?
Ja, de 2e helft is inderdaad véél beter dan de 1e helft...quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hij is te lang. Maar de tweede helft is toch wel verdomd mooi.
Heb je deze nog niet geluisterd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Oké, zucht. Een to-do list.
Aphex Twin
Interpol
Alt-J
Jungle
Typhoon
Toevoegingen, iemand? En nu niet allemaal met meerdere obscure albums aankomen, ik wil even de klappers van het jaar gehoord hebben.
Jawel, daarom noem ik het mijn to do list.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je deze nog niet geluisterd?
Spoon en Angus & Julia Steen al geluisterd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:33 schreef Tchock het volgende:
Oké, zucht. Een to-do list.
Aphex Twin
Interpol
Alt-J
Jungle
Typhoon
Toevoegingen, iemand? En nu niet allemaal met meerdere obscure albums aankomen, ik wil even de klappers van het jaar gehoord hebben.
Spoon durf ik niet. De Stones zijn een goede tip! Dank.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Spoon en Angus & Julia Steen al geluisterd?
Dat is die leadsingle toch? Pure chaos. Leuk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:40 schreef Maxerazzi het volgende:
Eerste track van AT is al tantoe spang, jonguh, jeweetzelluf.
Skrillex bewijst dat dat talent geen garantie voor goede muziek is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:41 schreef Norrage het volgende:
Ik vind de nieuwe Aphex Twin trouwens zeer prima. Klinkt een tikkeltje gedateerd, maar daardoor wel typisch Aphex Twin. Weinig electronische muziek waar je metéén weet wie de artiest is. Knap
Ik heb nooit wat met Spoon gehad, tot nu. Rainy Taxiquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spoon durf ik niet. De Stones zijn een goede tip! Dank.
Vooruit, schaf ik die ook aan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat met Spoon gehad, tot nu. Rainy Taxi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |