Kijk maar naar MH-17.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:44 schreef john-hert het volgende:
Daarom het platteland
Aanslagen vinden doorgaans plaats op metropolen.
Verhuis je toch lekker naar Texel? Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:46 schreef Calcio het volgende:
rezania ik praat toch ook over amsterdam cs
Haha, dit is gewoon waar wat je zegt!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Daarbij vielen geen slachtoffers onder de plaatselijke bevolking
Nou..dan heb je een kapot dak.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:47 schreef Kiid het volgende:
Hopelijk staat de Arena nog op het "to-do" lijstje
Nee precies, het Oost-Oekrainse platteland is echt the place to be op het momentquote:Op donderdag 11 september 2014 22:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Haha, dit is gewoon waar wat je zegt!![]()
Scherp
Als je als mikpunt het kindervak 410 aanhoudt dan moet het goed komequote:Op donderdag 11 september 2014 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou..dan heb je een kapot dak.
Bij de Kuip zou je direct een schroothoop hebben.
Die nemen hun eigen vuurwerk al mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je als mikpunt het kindervak 410 aanhoudt dan moet het goed kome
Waarom heb je geen vossenplaatje meer?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee precies, het Oost-Oekrainse platteland is echt the place to be op het moment
Je vergeet de FOK! knokploeg.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:52 schreef Calcio het volgende:
ik stel voor permanente bewaking op het station
marrechausse
landmacht
politie
Moet er weer een vossenplaatje komen?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom heb je geen vossenplaatje meer?
Oh, jaah!! Zou je dat willen doen voor mij?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Moet er weer een vossenplaatje komen?
Tuurlijk. Deze oude? Of een compleet nieuwequote:Op donderdag 11 september 2014 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh, jaah!! Zou je dat willen doen voor mij?
Oh, deze vind ik eigenlijk al perfect.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Tuurlijk. Deze oude? Of een compleet nieuwe?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |