quote:
Geldt dat ook voor mannen?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk je even in wat een buitenbeentje je je voelt als je uberhaupt nauwelijks klaarkomt.
Ennem, wat betreft haar issues, heb je al eens een tijdje zonder SLS gewassen?
Waarom hou ik zo van je?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
Maar weet je, ik ben toch slecht in bed. Dus het maakt niet uit.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk je even in wat een buitenbeentje je je voelt als je uberhaupt nauwelijks klaarkomt.
Awwww.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
ik wel. Je maakte ruimte...quote:Op donderdag 11 september 2014 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ninja edit.Weet niet wat die spatie daar deed.
Ik vermoed dat het enig verband heeft met hoe moeilijk ik het vind om de controle helemaal los te laten.quote:
En als je het zelf doet?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het enig verband heeft met hoe moeilijk ik het vind om de controle helemaal los te laten.Maar ik maak me er verder niet zo druk om, ik heb niet het gevoel dat ik tekort kom en ik geniet echt wel.
Of nouja, genoot.
Dat is raaaaar... Huisarts en/of kapper al eens om advies gevraagd? Misschien doen ze ergens hoofdhuidanalyse ofzo?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.![]()
Klaarkomen is sowieso wel moeilijk hoor.
Ja, ik had een SLS vrije shampoo in gebruik toen ik de roos kreeg. Dus daar ben ik toen direct mee gestopt.
Het is vaak een mentaal dingetje. Als je maar geniet iddquote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het enig verband heeft met hoe moeilijk ik het vind om de controle helemaal los te laten.Maar ik maak me er verder niet zo druk om, ik heb niet het gevoel dat ik tekort kom en ik geniet echt wel.
Of nouja, genoot.
Dat dusquote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of nouja, genoot.
Ja, maar ik ga niet graag naar de huisarts. Ben de laatste tijd al zo vaak met iets naar de huisarts geweest. Wilde dit keer even wachten en zelf aankloten.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is raaaaar... Huisarts en/of kapper al eens om advies gevraagd? Misschien doen ze ergens hoofdhuidanalyse ofzo?
Daar had ik 'vroeger' ook last van. Nu niet meer en dat is echt een heel veel fijner gevoel.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of nouja, genoot.
quote:
Zou kunnen, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of nouja, genoot.
Daar moet je volgens mij gewoon één keer doorheen en daarna gaat het gewoon prima. Ik had dat in het begin ook. Het duurde heel lang voordat ik fatsoenlijk kon masturberen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]toch een raar gesprek zo. Ja nee, dan heb ik het gevoel dat het te heftig wordt soort van, en dan stop ik. Er blokkeert gewoon iets in mij.
En hoe heb je dat opgelost?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar had ik 'vroeger' ook last van. Nu niet meer en dat is echt een heel veel fijner gevoel.
Voor jezelf wel interessant om over die grens te gaan. Leer je lichaam kennenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]toch een raar gesprek zo. Ja nee, dan heb ik het gevoel dat het te heftig wordt soort van, en dan stop ik. Er blokkeert gewoon iets in mij.
En andersom?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, natuurlijk.
Er zijn meerdere manieren om te genieten. Al kan het voor de man wel enigszins emasculeerend (wat is het Nederlands?) zijn. Als je vriendin alleen klaar kan komen door middel van 30 cm vibo ofzo.
D'aaw. Als ik mag kiezen kies ik voor hand en tong tegenover vibo hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, natuurlijk.
Er zijn meerdere manieren om te genieten. Al kan het voor de man wel enigszins emasculeerend (wat is het Nederlands?) zijn. Als je vriendin alleen klaar kan komen door middel van 30 cm vibo ofzo.
Door een man te treffen die me vertrouwen gafquote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En hoe heb je dat opgelost?
Nah, ik wil sowieso wel met een psycholoog gaan praten omdat enige issues. Dus heb de stiekeme hoop dat ik door daaraan te werken op dit vlak ook vooruitgang ga zien.
Je bent daar zeker niet alleen in. Dat je geniet is het belangrijkste.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of nouja, genoot.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door een man te treffen die me vertrouwen gaf. Het klinkt echt heel stom, maar dat heeft me over de drempel geholpen en sindsdien is 't hemels
.
Komt door jou vuigequote:Op donderdag 11 september 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is echte de nieuwe SEX SC.
Bah nee, lang is zo overrated. De gevoelige plekjes zitten aan de voorkant, niet tegen de baarmoedermond.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, natuurlijk.
Ja nouja, dan zwakt het toch weer af. Dus tot nu toe levert dat niet heel veel vernieuwends op.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Voor jezelf wel interessant om over die grens te gaan. Leer je lichaam kennen
Mja, och. Ik maak me er niet heel druk om, het komt vast vanzelf wel een keer goed ofzo. Of niet, en dan vermaak ik me ook wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet je volgens mij gewoon één keer doorheen en daarna gaat het gewoon prima. Ik had dat in het begin ook. Het duurde heel lang voordat ik fatsoenlijk kon masturberen.
Mocht dit te awkward worden moet je het gewoon zeggen. Ik ben er zelf heel makkelijk over.
Het is ook moeilijk tippen aan snel trillende clit stimulators. Lijkt me lastig.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen, natuurlijk.
Ik heb zowel een 32 als 64 versie. Welke moet ik nou installeren?quote:
Dat is makkelijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
Mijn jurk komt morgen al aan. Whoehoehoe, instant orgasm
.
Als hij alleen maar klaar kan komen met 30 cm vibo in zijn kont?quote:
Ze had na de geboorte een operatie gehad, waarbij wat zenuwen waren geraakt. Dus niet alles werkte naar behoren.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
D'aaw. Als ik mag kiezen kies ik voor hand en tong tegenover vibo hoor.
Gewoon de 32 doen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zowel een 32 als 64 versie. Welke moet ik nou installeren?
Dank je.quote:
Voor zover ik in kon schatten gaf mijn ex me dat ook. Maar ja, op zich ging het vrij snel nadat we daadwerkelijk sex gingen hebben weer uit. Dus daar heb ik niet optimaal kansen kunnen benutten.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door een man te treffen die me vertrouwen gaf. Het klinkt echt heel stom, maar dat heeft me over de drempel geholpen en sindsdien is 't hemels
.
Ik heb weleens zo'n fleshlight geprobeerd, vond het niks.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk tippen aan snel trillende clit stimulators. Lijkt me lastig.
Gebruiken mannen soms stiekem iets van speeltjes eigenlijk?
Sorry.quote:
Bij haar werkte niet alles naar behoren.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bah nee, lang is zo overrated. De gevoelige plekjes zitten aan de voorkant, niet tegen de baarmoedermond.
Op onszelf of tijdens de seks?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk tippen aan snel trillende clit stimulators. Lijkt me lastig.
Nee, als je als man niet snel/of niet vaak klaarkomt bij/tijdens seks. Hoe dat voor vrouwen is dus?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als hij alleen maar klaar kan komen met 30 cm vibo in zijn kont?
Dit klinkt vrij lullig.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor zover ik in kon schatten gaf mijn ex me dat ook. Maar ja, op zich ging het vrij snel nadat we daadwerkelijk sex gingen hebben weer uit. Dus daar heb ik niet optimaal kansen kunnen benutten.
Ik ben geen vrouw en heb geen moeite met klaarkomen. Dat moet je dus niet aan mij vragen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, als je als man niet snel/of niet vaak klaarkomt bij/tijdens seks. Hoe dat voor vrouwen is dus?
Nee, wel geprobeerd maar het doet me nietsquote:Op donderdag 11 september 2014 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook in het algemeen. Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk aangezien vrouwen dat volgens mij best belangrijk vinden, al ontkennen ze dat altijd.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben geen vrouw en heb geen moeite met klaarkomen. Dat moet je dus niet aan mij vragen.
Die krullen.quote:
Sweet dreamsquote:Op donderdag 11 september 2014 22:39 schreef artelligence het volgende:
Ik ga slapendromen over kloppende clitjes enzo...
Eigenlijk is ze daar helemaal mooi.quote:
Inderdaad, gemiste kans.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had ze nu maar mooie rode nagels nog, dan was je zeker helemaal verkocht?
Zeker. Wel mijn type vrouw op zich. In ieder geval qua gezicht.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze daar helemaal mooi.
[..]
Inderdaad, gemiste kans.
Zit er niet in. Ik heb een fles op en lig waarschijnlijk nog wel even wakkerquote:Op donderdag 11 september 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Thanks! Jij ookniet te raar he
Volgens mij is het voor mannen sowieso vrij lastig kort achter elkaar meerdere orgasmes te krijgen... Dus niet vaak klaarkomen is voor mij geen punt, zolang hij het maar lekker vindt. Niet klaarkomen is wel een beetje matig...quote:Op donderdag 11 september 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, als je als man niet snel/of niet vaak klaarkomt bij/tijdens seks. Hoe dat voor vrouwen is dus?
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor mannen sowieso vrij lastig kort achter elkaar meerdere orgasmes te krijgen... Dus niet vaak klaarkomen is voor mij geen punt, zolang hij het maar lekker vindt. Niet klaarkomen is wel een beetje matig...
Ik zou het iets anders formuleren de volgende keer, ik krijg nu hele rare mi over baby flesjes en mannen die daar een fetisj voor hebbenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Zit er niet in. Ik heb een fles op en lig waarschijnlijk nog wel even wakker
Die Yats he, je verwacht het niet van hem.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou het iets anders formuleren de volgende keer, ik krijg nu hele rare mi over baby flesjes en mannen die daar een fetisj voor hebben
Het komt door z'n naam, denk ikquote:Op donderdag 11 september 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die Yats he, je verwacht het niet van hem.
Het is mogelijk. Ik heb verder hetzelfde als bambi zei denk ik, maar dat betekent niet dat je niet geniet.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor mannen sowieso vrij lastig kort achter elkaar meerdere orgasmes te krijgen... Dus niet vaak klaarkomen is voor mij geen punt, zolang hij het maar lekker vindt. Niet klaarkomen is wel een beetje matig...
Nou.. dat zeg ik ook weer niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die Yats he, je verwacht het niet van hem.
Ik zei ook niet dat het onmogelijk was, ik zei enkel 'vrij lastig'.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Ik heb verder hetzelfde als bambi zei denk ik, maar dat betekent niet dat je niet geniet.
Dit wel ja. Het zou mij denk ik wel onzeker maken als ik een man niet klaar kon laten komen. Maar dan vooral als hij het zelf wel (makkelijk) kan. Als hij het zelf ook moeilijk voor elkaar krijgt zou ik het minder erg vinden denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT is watertornado. De grootste baas van FOK!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou.. dat zeg ik ook weer niet.
En wie/wat is WT? En wat heeft dat met WhatsApp te maken?
Ja, dit inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2014 22:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit wel ja. Het zou mij denk ik wel onzeker maken als ik een man niet klaar kon laten komen. Maar dan vooral als hij het zelf wel (makkelijk) kan. Als hij het zelf ook moeilijk voor elkaar krijgt zou ik het minder erg vinden denk ik.
Wat wil je met een fles wijn op? Dat ik nog post...quote:Op donderdag 11 september 2014 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou het iets anders formuleren de volgende keer, ik krijg nu hele rare mi over baby flesjes en mannen die daar een fetisj voor hebben
ah, okquote:Op donderdag 11 september 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende: Merci
[..]
WT is watertornado. De grootste baas van FOK!
Dit dus.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT is watertornado. De grootste baas van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |