Terechtquote:Op donderdag 11 september 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me aangesproken door de tt.
Gek....dat kan misschien wel kloppenquote:
Ik ben daar eerlijk gezegd ook verbaasd overquote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, ik geloof er niets van dat je gemiddeld gezien "jij bent lelijk" krijgt te horen wanneer je een vrouw uitvraagt.
Je zit aardig terug te lezen, zusje.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, ik geloof er niets van dat je gemiddeld gezien "jij bent lelijk" krijgt te horen wanneer je een vrouw uitvraagt.
Lekker gekquote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gek....dat kan misschien wel kloppen
Je bent m'n type niet is niet het equivalent van je bent lelijk, héquote:Op donderdag 11 september 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit aardig terug te lezen, zusje.
Niet dat iedereen zegt: je bent lelijk, maar het zijn wel soortgelijke opmerkingen ipv een simpele nee.
Da's gewoon een eufemismequote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent m'n type niet is niet het equivalent van je bent lelijk, hé.
Ik geloof niet dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent m'n type niet is niet het equivalent van je bent lelijk, hé.
Nog nooit gehoord dat je iemands type niet bentquote:Op donderdag 11 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk.
Nee.quote:
Niet als afwijzing.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat je iemands type niet bent?
Wat hoor je dan wel bv?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk.
Ah, okéquote:Op donderdag 11 september 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet als afwijzing.
Ik geloof dat Flips het wel eens heeft gezegd, maar dat was omdat er iemand zei dat wij moesten daten.
Of misschien heb ik het gewoon verdrongen.
Jij moet een zekere leuke kapster uitvragen bedoel je?quote:
En dat mag! Graag zelfs.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
TT zie ik trouwens als een compliment.
Dat is te klein ben, dat ik te lelijk ben, dat ik te dik ben, dat ik een kneusje ben, hahaha nee, wat denk je zelf, ik zie je meer als broertje, genegeerd. Dat zijn even de dingen die in me opkomen.quote:
No it's not.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een eufemisme voor 'je bent kk lelijk'
Die is al naar huis.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet een zekere leuke kapster uitvragen bedoel je?
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef yats het volgende:
Ik trek een fles open, fijne avond verder
Ik ben afgewezen door de man die door iedereen afgewezen wordt.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is te klein ben, dat ik te lelijk ben, dat ik te dik ben, dat ik een kneusje ben, hahaha nee, wat denk je zelf, ik zie je meer als broertje, genegeerd. Dat zijn even de dingen die in me opkomen.
Arme kaneelquote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is te klein ben, dat ik te lelijk ben, dat ik te dik ben, dat ik een kneusje ben, hahaha nee, wat denk je zelf, ik zie je meer als broertje, genegeerd. Dat zijn even de dingen die in me opkomen.
Weet ik niet, vast nietquote:
Dat is niet gek toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats gaat broekloos op de bar dansen.
Nee, dat doe ik alleen in de weekenden. Alhoewel het best interessant klinkt momenteelquote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats gaat broekloos op de bar dansen.
Ik weet niet, hoor, geloof het niet echt.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's not you, it's me.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben afgewezen door de man die door iedereen afgewezen wordt.
Ach, ik heb er van geleerd.quote:
Voor ons niet. Voor Yats wel.quote:
Ik zit er niet mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's not you, it's me.
[..]
Ach, ik heb er van geleerd.
[..]
Voor ons niet. Voor Yats wel.
Damn.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Eh nee, voor mij is dat niet gek. Ik ben ooit uit een kroeg gegooid omdat ik op de bar stond te strippenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor ons niet. Voor Yats wel.
Je hoeft je voor ons niet groot te houden Feer.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee.Maar ik vond het wel grappig.
Laten we elkaar troosten.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn.Ik ben afgetroefd door een onverzorgde, lelijke, domme, metalhead. Voelt ook een beetje zo.
Kom naar Rotterdam, doe ik met je mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen in de weekenden. Alhoewel het best interessant klinkt momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Daar kick je stiekem wel op hè?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft je voor ons niet groot te houden Feer.
Huil maar uit op de schouder van ome Royco
Nee sorry, misschien morgen als ik weer broekloos uit een bar gegooid benquote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef artelligence het volgende:
Zucht... raar avondje. Iemand nog iets leuks te vertellen? Dan pak ik nog even een heerlijke frisse Italiaanse pilsener.
Ik ookquote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, als het goed is is m'n nieuwe jurk morgen binnenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef artelligence het volgende:
Zucht... raar avondje. Iemand nog iets leuks te vertellen? Dan pak ik nog even een heerlijke frisse Italiaanse pilsener.
Ander slag volk he, die studentenkutjes.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoor, geloof het niet echt.
Gelukkig heb je je mansletjequote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee.Maar ik vond het wel grappig.
Zou kijkenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam, doe ik met je mee.
Als een malloot op de bar/tafels in de skihut.
Te ver weg voor nu, ik moet morgen helaas gewoon weer werken. Al sluit dat Arnhem vanavond niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
All my homies drinking liquorquote:
Ik pak het ijs.quote:
Yats, wat is dit.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eh nee, voor mij is dat niet gek. Ik ben ooit uit een kroeg gegooid omdat ik op de bar stond te strippen
Ja. De allerbeste, liefste, leukste, lekkerste van allemaal.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ander slag volk he, die studentenkutjes.
Als alto heb je daar weinig tussen te zoeken.
[..]
Gelukkig heb je je mansletje
[..]
Zou kijken
Daar drinken we op.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als het goed is is m'n nieuwe jurk morgen binnen. Hoop ik toch
.
Ach, ik heb wel gekkere dingen gedaan. Alleen vragen mensen daar nooit naar en laten ze zich door mijn naam in de luren leggenquote:
Hard als steen, die Roy.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
All my homies drinking liquor
Tears in everybody's eyes
Niggas cried to mourn a homies homicide
But I can't cry
instead I'm just a shoulder
Damn, why they take another soldier
Wij snappen elkaar.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik pak het ijs.
[..]
Yats, wat is dit.![]()
Een navy blauwe swingdress met witte polkadotsquote:
I cant cry, I don't tear no morequote:Op donderdag 11 september 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hard als steen, die Roy.
[..]
Wij snappen elkaar.Vergeet de chocolade niet. Het is die tijd.
Talk dirty to me.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een navy blauwe swingdress met witte polkadots. En een bruin riempje. Tering
.
Een riem er bij?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
De volgende wordt een zwarte swingdress met rode bloemenquote:
Dat klinkt mooi.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De volgende wordt een zwarte swingdress met rode bloemen.
Het is ergens wel jammer dat ik al bezet ben en dat jij trouwplannen hebt met Barbusse. Maar anders...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ja, is heel gaafquote:Op donderdag 11 september 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi.Zwart en rood zijn sowieso mijn favorieten kleuren.
(jaja zwart is niet echt een kleur, maar voor kleding wel
)
Ben jij bezetquote:Op donderdag 11 september 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is ergens wel jammer dat ik al bezet ben en dat jij trouwplannen hebt met Barbusse. Maar anders...
Nee grapje
Ik wil jou zien daarinquote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
You willquote:
Neequote:Op donderdag 11 september 2014 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is heel gaaf. Foto zien?
[..]
Ben jij bezet?
En ik heb geen trouwplannen.
Ik ook... Ben zwaar benieuwd hoe die zit. Blauw is wel mijn kleur.quote:
Ahw, kusjequote:Op donderdag 11 september 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeal 3 jaar vrijgezel. Soms eigen keus, soms niet.
She better!quote:
Welke X-men?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
Ja, tijd om te chillen in bad met een biertje en de X-men.
Nice! Chill zequote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeal 3 jaar vrijgezel. Soms eigen keus, soms niet.
Binnenkort vast niet meerquote:Op donderdag 11 september 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ahw, kusje. I feel your pain, trouwens. Ik ben ook ruim twee jaar vrijgezel inmiddels.
Geniet!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
Je klinkt een beetje verbitterdquote:
Then me is sad puppyquote:
Neem een iPhone.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Telefoon doet wat lastig....beetje rondkijken naar wat anders. Maar wat een keuze tegenwoordig zeg.
Nu een Sony, dus die ken ik qua menu en zo, Samsung kent weer tig modellen waardoor er altijd wat tussenzit, ik vind alleen de menu's nogal 'kiddy' qua looks, Windows Phone ziet er weer gelikt uit, maar blijft af en toe de vraag hoeveel je er mee kan (en niet heel veel modellen nog).
Eerste wereld problemen
Goed zoquote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was wel al zover dat ik die in ieder geval niet wil
Die jurk is echt tof.quote:
Dat dacht ik, want dat staat me ook niet echt.quote:
Nee, je kunt rustig niet terug lezenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo, ik ben even een dagje weg en er zijn 2 topics verder.
Is het nog de moeite om terug te lezen of geen shockende onthullingen of verhalen over doorgebroken okapi's enzo?
Ja, mooi hé. Niet eens schrikbarend duur ook nog. En ik moet nog steeds een petticoat. Een witte, een zwarte en een rodequote:Op donderdag 11 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Die jurk is echt tof.Zou dragen.
Ik was even de afwas doen.
Nee, vrolijk ben je leuker.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik, want dat staat me ook niet echt.
Sorry, nothing to see here, move alongquote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het nog de moeite om terug te lezen of geen shockende onthullingen of verhalen over doorgebroken okapi's enzo?
Best een redelijke prijs inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je kunt rustig niet terug lezen.
[..]
Ja, mooi hé. Niet eens schrikbarend duur ook nog. En ik moet nog steeds een petticoat. Een witte, een zwarte en een rode.
[..]
Nee, vrolijk ben je leuker.
Heb jij nog schokkende meldingen mede te delen?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, welke laptop is het geworden?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Best een redelijke prijs inderdaad.
Dat heb ik meestal. Ik klik op jurken met een redelijke prijs. Of ik klik op jurken die echt teringduur zijn, maar zo enorm mooiquote:Op donderdag 11 september 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Best een redelijke prijs inderdaad.
Nee, ik geloof dat jij niet snel iets shockend vindtquote:Op donderdag 11 september 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij nog schokkende meldingen mede te delen?
Lenovo Z50-70.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, welke laptop is het geworden?
Ik kies eigenlijk altijd de dure dingen eruit.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal. Ik klik op jurken met een redelijke prijs. Of ik klik op jurken die echt teringduur zijn, maar zo enorm mooi.
Ik heb soms gelukjesquote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kies eigenlijk altijd de dure dingen eruit.
Nee er zijn niet veel interessante dingen gezegd. Het was wel gezelligquote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
220 volt vind ik anders aardig shockend.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat jij niet snel iets shockend vindt
Ik denk altijd: "O, deze ziet er niet heel duur uit, beetje plain. O SHIT".quote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb soms gelukjes. Of het is net in de aanbieding waardoor ik denk, ah, moet kunnen
.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk altijd: "O, deze ziet er niet heel duur uit, beetje plain. O SHIT".
Oh, nou ik heb mijn vingers niet in het stopcontact gedaan, dus dan definitief nee.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
220 volt vind ik anders aardig shockend.
Dat verbaasd mij niks, altijd gezellig hierquote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee er zijn niet veel interessante dingen gezegd. Het was wel gezelligwat heb jij gedaan vandaag?
Wow, sick.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]. Dat dacht ik ook één keer. Dat was toevallig hier in de winkel. Mooie jas, niet heel speciaal, dus ik denk, even passen. Als gegoten. Ik denk, zal vast niet heel duur zijn. 450 euro. En dan was ie al de helft goedkoper
.
450 euro, echt fantastisch.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]. Dat dacht ik ook één keer. Dat was toevallig hier in de winkel. Mooie jas, niet heel speciaal, dus ik denk, even passen. Als gegoten. Ik denk, zal vast niet heel duur zijn. 450 euro. En dan was ie al de helft goedkoper
.
Ik zou zoiets ook nooit kopen, hoorquote:Op donderdag 11 september 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, sick.Zo'n jas durf ik dan niet meer aan te doen. Als hij vies wordt of als er iets kapot gaat sta ik echt te huilen als ik daar achter kom.
Nee, niet fantastischquote:Op donderdag 11 september 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
450 euro, echt fantastisch.
I moet ook een nieuwe. Maar mijn verhuizing en niet doorgaande vakanties hebben nogal een gat in mijn budget geslagenquote:
Speel jij nog met legoquote:Op donderdag 11 september 2014 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb mijn vingers niet in het stopcontact gedaan, dus dan definitief nee.
[..]
Dat verbaasd mij niks, altijd gezellig hier
En ik ben even de stad in geweest en daarna wezen eten bij vrienden van mij. En ik heb een huis, raket en vliegtuig gebouwd (van lego). Productieve dag dus toch nog geworden.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou ik heb mijn vingers niet in het stopcontact gedaan, dus dan definitief nee.
[..]
Dat verbaasd mij niks, altijd gezellig hier
En ik ben even de stad in geweest en daarna wezen eten bij vrienden van mij. En ik heb een huis, raket en vliegtuig gebouwd (van lego). Productieve dag dus toch nog geworden.
Ik ook, toen ik nog werk had.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kies eigenlijk altijd de dure dingen eruit.
Ja (vrienden van mij waar ik was gaan eten hebben drie kinderen, dus dat is altijd een goed excuus om weer met lego en duplo te spelenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Speel jij nog met lego![]()
Dat doe ik ook
Harrods. Wel gaaf.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou zoiets ook nooit kopen, hoor.
Ik weet nog wel dat ik, toen we met de middelbare schoon naar Londen waren, jurken ging passen in Harrods. Ik had lef, jonge.
Ik ben ook net verhuisd, maar ik had hem echt nodig voor school. Maar ik had hem vijf weken geleden of zo al kunnen hebben, maar ik had problemen met de webshop waar ik besteld heb. Geld teruggekregen, nu bij een ander besteld en het was er de volgende dag.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I moet ook een nieuwe. Maar mijn verhuizing en niet doorgaande vakanties hebben nogal een gat in mijn budget geslagen![]()
Dat excuus heb ik niet, ook geen neefjes en nichtjes.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja (vrienden van mij waar ik was gaan eten hebben drie kinderen, dus dat is altijd een goed excuus om weer met lego en duplo te spelen)
Ik koop het dan niet. Arme sloeber ben ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik nog werk had.
En dan toch spijt hebben en het na een tijdje weer retouren.
Nog nooit gedaanquote:Op donderdag 11 september 2014 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik nog werk had.
En dan toch spijt hebben en het na een tijdje weer retouren.
Nja eigenlijk hoef je ook geen excuus te hebben om met lego te spelen,quote:Op donderdag 11 september 2014 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat excuus heb ik niet, ook geen neefjes en nichtjes.
Ik voel je.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik koop het dan niet. Arme sloeber ben ik.
Te snobistisch om iets te retouren?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Ik ben daar te snobistisch voor
.
Duplo is voor mensen als ik, die niet zo handig zijn met hun handenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja eigenlijk hoef je ook geen excuus te hebben om met lego te spelen,
dat blijft gewoon cool.
Voor duplo moeten er wel kinderen bij zijn, want dat is gewoon minder cool.
Als ik een groter huis zou hebben dan had ik een kamer vol legoquote:Op donderdag 11 september 2014 21:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja eigenlijk hoef je ook geen excuus te hebben om met lego te spelen,
dat blijft gewoon cool.
Voor duplo moeten er wel kinderen bij zijn, want dat is gewoon minder cool.
Om iets te retourneren wat ik eigenlijk niet kan betalen? Ja. Gelukkig komt het niet vaak voor dat ik dingen koop die ik eigenlijk niet kan betalenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Te snobistisch om iets te retouren?
Dit ja, moeilijke motoriek..quote:Op donderdag 11 september 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duplo is voor mensen als ik, die niet zo handig zijn met hun handen
Ik heb andere verhalen gehoord...quote:Op donderdag 11 september 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duplo is voor mensen als ik, die niet zo handig zijn met hun handen
Samen met je gf lego-en ipv doktertje spelen, zal ze vast waarderen..quote:Op donderdag 11 september 2014 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een groter huis zou hebben dan had ik een kamer vol lego
Er is in ieder geval een 'klik' hihiquote:Op donderdag 11 september 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen met je gf lego-en ipv doktertje spelen, zal ze vast waarderen..
Ik typ nu op een extern keyboard, zo gaar is deze op het moment. Maar ik gebruik hem dan ook eigenlijk alleen voor Fok! en films kijken....quote:Op donderdag 11 september 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook net verhuisd, maar ik had hem echt nodig voor school. Maar ik had hem vijf weken geleden of zo al kunnen hebben, maar ik had problemen met de webshop waar ik besteld heb. Geld teruggekregen, nu bij een ander besteld en het was er de volgende dag.
Nice one!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er is in ieder geval een 'klik' hihi
Godverdommequote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type die op een legosteentje gaat staan.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan speel ik liever doktertje, die lego hou ik dan voor mijzelfquote:Op donderdag 11 september 2014 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen met je gf lego-en ipv doktertje spelen, zal ze vast waarderen..
De vorige was zo traag dat je echt een half uur zat te wachten tot iets opende.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik typ nu op een extern keyboard, zo gaar is deze op het moment. Maar ik gebruik hem dan ook eigenlijk alleen voor Fok! en films kijken....
En van de week zei je nog dat ze niks had doorverteld.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord...
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat doet zo'n fucking pijnquote:Op donderdag 11 september 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben zo'n type die op een legosteentje gaat staan.
Oh zo. Nee ik kan het dan ook wel betalen, maar het was dan een (te dure) impulsaankoop (bijv sale) waardoor ik het het geld niet waard vind.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om iets te retourneren wat ik eigenlijk niet kan betalen? Ja. Gelukkig komt het niet vaak voor dat ik dingen koop die ik eigenlijk niet kan betalen. Dat scheelt.
Of begreep ik je nu verkeerd?
Oooh, zo! Dat heb ik ook wel eens gehad, impulsaankopen. Alleen ik retourneer nietquote:Op donderdag 11 september 2014 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh zo. Nee ik kan het dan ook wel betalen, maar het was dan een (te dure) impulsaankoop (bijv sale) waardoor ik het het geld niet waard vind.
Welterusten. Ik drink hier wat op en volg je voorbeeldquote:
Jamaar jij hebt weekend.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
Ik trek denk ik een Westmalle open.
Altijd fijn als je bij iemand blijft slapen en diegene heeft alleen schuurpapierhanddoeken.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
Ik moet wasverzachter kopen denk ik. Alles voelt zo ruw nu.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd fijn als je bij iemand blijft slapen en diegene heeft alleen schuurpapierhanddoeken.
Ik heb zaterdag 1 dagje vrij, en daarna 6 dagen werkenquote:
Mehquote:Op donderdag 11 september 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag 1 dagje vrij, en daarna 6 dagen werken
Heerlijk inderdaad, dat is goed voor mijn baardquote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd fijn als je bij iemand blijft slapen en diegene heeft alleen schuurpapierhanddoeken.
*note to self: wasverzachter kopen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt je handdoeken ook gewoon in de droger stoppenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*note to self: wasverzachter kopen.
Zwaar leven.quote:
M'n moeder heeft een droger, dat maakt alles zo lekker zacht. Maar ik moet het uithangen en daar wordt het zo ruw van.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kennen we hier niet, die rare moderniteitquote:Op donderdag 11 september 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kunt je handdoeken ook gewoon in de droger stoppen.
Ook zonde van de energie.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
Ik heb geen geld of ruimte voor een droger.
Dan wasverzachter. Of vriesdrogen. Maar dat kan in Malta nietquote:Op donderdag 11 september 2014 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kennen we hier niet, die rare moderniteitWij hebben hier zon en hard water.
Die had je afgeschoren?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, dat is goed voor mijn baard
Ik ken de struggle.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:53 schreef Fera het volgende:
Ik heb geen geld of ruimte voor een droger.
Robijn met Zwitsalgeur.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
Welke wasverzachter raden jullie aan?
Je bent welkom Fasquote:Op donderdag 11 september 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar dacht ik wel aan.quote:
Die is inmiddels bijna weer in oude glorie aanwezig. Dat ding groeit verdomd snel. Teveel testosteron denk ik.quote:
Ruikt lekkerquote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar dacht ik wel aan.Ik wilde ook het wasmiddel daarvan kopen, maar m'n moeder had nog wat staan wat ik mocht hebben. Scheelt weer centjes.
Nee dan was je wel kaal geweest.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Die is inmiddels bijna weer in oude glorie aanwezig. Dat ding groeit verdomd snel. Teveel testosteron denk ik.
Zwitsal is heerlijk. Ik heb er ook shampoo van.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruikt lekker. Als ik in NL ben, moet ik m'n voorraad weer aanvullen. In België verkopen ze 't niet
.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel wat vind jij van Nicolette Kopkluijvert? Jouw type?
Dudequote:Op donderdag 11 september 2014 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Issue 12-13-14-15 van de originele series.
Vind het niet wat, dus ik gok dat Kaneel het wel wat vindt.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel wat vind jij van Nicolette Kluijver? Jouw type?
Is dat zo? Ik zat er laatst wel aan te denken een weddenschap aan te gaan om mijn kop kaal te scheren. Maar ik kon geen goede weddenschap vindenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan was je wel kaal geweest.
Ik heb een vriezer. Maar das vast niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 11 september 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wasverzachter. Of vriesdrogen. Maar dat kan in Malta niet.
Ik ook. Nou ja, m'n paard. Ik heb zelf Niveaquote:Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zwitsal is heerlijk. Ik heb er ook shampoo van.
Qua gedrag weet ik niet, want ik kijk geen tv.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Kaneel wat vind jij van Nicolette Kluijver? Jouw type?
Solid brag over je piemelquote:Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Die is inmiddels bijna weer in oude glorie aanwezig. Dat ding groeit verdomd snel. Teveel testosteron denk ik.
Nee, dat bedoel ik idd nietquote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een vriezer. Maar das vast niet wat je bedoelt
Wasverzachter dus
Het leek wel te helpen met m'n roos. Maar die is sinds kort weer keihard terug. Kutzooi.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Nou ja, m'n paard. Ik heb zelf Nivea.
Die foto's vond ik ook bar slecht ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua gedrag weet ik niet, want ik kijk geen tv.
Maar qua uiterlijk vind ik haar wel lekker. Was wel hevig teleurgesteld door de matige kwaliteit van de playboyfoto's toen.
Ik kwam er laatst gewoon achter dat ik het Hulk issue heb waar Wolverine voor het eerst in voor komt.quote:
Head&Shoulders. Al is dat wel heel agressief.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Het leek wel te helpen met m'n roos. Maar die is sinds kort weer keihard terug. Kutzooi.
Niet eens. Al ben ik daar prima tevreden overquote:
the interwebsquote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
Weet iemand een goede plek om Office 2010 gratis te krijgen?
Werkt voor mij niet. Ik had ook zo'n kuurshampoo, maar ik weet nou niet of het hielp. Het verlichtte de jeuk wel iets.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Head&Shoulders. Al is dat wel heel agressief.
Ja, zo achterlijk ben ik nog niet. Maar het internet is een grote plek.quote:
Dit is wel baas.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst gewoon achter dat ik het Hulk issue heb waar Wolverine voor het eerst in voor komt.
Jammer dat het niet de US versie is maar toch.
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het niet wat, dus ik gok dat Kaneel het wel wat vindt.
Ik had gehoopt dat er tenminste iets te zien zou zijn. Beetje redelijke kwaliteit. Maar nee.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die foto's vond ik ook bar slecht ja.
Voor studenten hebben ze vaak goede aanbiedingen op school.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo achterlijk ben ik nog niet. Maar het internet is een grote plek.
niet eens een pussy spreadquote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is wel baas.
[..]
Zou je haar niet je puni laten likken?
[..]
Ik had gehoopt dat er tenminste iets te zien zou zijn. Beetje redelijke kwaliteit. Maar nee.
Alles donker as fuck, klein, met vanalles in de weg.
Maak die foto's dan gewoon niet.
en maar goed dat ome Royco ook daar je gids is, DM incoming in 5 seconds.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo achterlijk ben ik nog niet. Maar het internet is een grote plek.
Probeer honing. Of Say yes to carrots shampoo, daar hoor ik ook goede verhalen over.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Werkt voor mij niet. Ik had ook zo'n kuurshampoo, maar ik weet nou niet of het hielp. Het verlichtte de jeuk wel iets.
Ik snap niet dat die zijn goedgekeurd door playboy. Dat je vanwege poses niet veel kunt zien, okay. Maar de kwaliteit was enorm slecht gewoon.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had gehoopt dat er tenminste iets te zien zou zijn. Beetje redelijke kwaliteit. Maar nee.
DUDEquote:Op donderdag 11 september 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst gewoon achter dat ik het Hulk issue heb waar Wolverine voor het eerst in voor komt.
Jammer dat het niet de US versie is maar toch.
Ze heeft een kop als een trekhaak.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is wel baas.
[..]
Zou je haar niet je puni laten likken?
[..]
Inderdaad. Niet eens haar anus op vol HDquote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
niet eens een pussy spread
Maar het enige dat te zien was, was haar reet geloof ik. :$quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die zijn goedgekeurd door playboy. Dat je vanwege poses niet veel kunt zien, okay. Maar de kwaliteit was enorm slecht gewoon.Wazig.
Dank je.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en maar goed dat ome Royco ook daar je gids is, DM incoming in 5 seconds.
En wat doe je dan precies met de honing? Want dat is een goedkope optie die ik eventueel eerst wel wil proberen. Say Yes To ... is best wel prijzig. Heb ooit de Cucumber versie gehad, daar was ik wel tevreden over (maar toen had ik geen roos).quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer honing. Of Say yes to carrots shampoo, daar hoor ik ook goede verhalen over.
Ik was wikipedia aan het kijken en toen ik dus zag welk nummer Wolverine voor het eerst in voor kwam zat ik echt zo van: Hey, dat nummer heb ik op zolder liggen.quote:
Zou je mij doen als je hetero was? Srsquote:Op donderdag 11 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft een kop als een trekhaak.
Nicolette Kluijver? Ik weet oprecht niet wat mensen daar lekker aan vinden. Het klassieke voorbeeld van een plork.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och och och, als we jou niet hadden gehad.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en maar goed dat ome Royco ook daar je gids is, DM incoming in 5 seconds.
Eens. Friese vlag om de kop en "Neuke foar 't heitelân"quote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nicolette Kluijver? Ik weet oprecht niet wat mensen daar lekker aan vinden. Het klassieke voorbeeld van een plork.
Ik zou me daar haar laten trekken dan :$quote:Op donderdag 11 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nederlandse dingen zijn zeker geen fluit waard?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was wikipedia aan het kijken en toen ik dus zag welk nummer Wolverine voor het eerst in voor kwam zat ik echt zo van: Hey, dat nummer heb ik op zolder liggen.
Nerdgasm.
I know Fas, maar gelukkig voor jullie ben ik hier.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och och och, als we jou niet hadden gehad.
Gewoon bij de imker halen, en op je hoofd inmasseren. Ik weet niet of het werkt, ik roep altijd honing bij kwaaltjesquote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
En wat doe je dan precies met de honing? Want dat is een goedkope optie die ik eventueel eerst wel wil proberen. Say Yes To ... is best wel prijzig. Heb ooit de Cucumber versie gehad, daar was ik wel tevreden over (maar toen had ik geen roos).
Nee denk het niet, maar hij is ook niet in mint conditie.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou me daar haar laten trekken dan :$
[..]
Nederlandse dingen zijn zeker geen fluit waard?
Qua lichaam ook niet heel vrouwelijk meen ik. Maar wel mooi slank.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nicolette Kluijver? Ik weet oprecht niet wat mensen daar lekker aan vinden. Het klassieke voorbeeld van een plork.
Ik zou je eerst irl moeten zien.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou je mij doen als je hetero was? Srs
Lichaam weet ik zo niet, weet idd wel dat ze slank is.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Qua lichaam ook niet heel vrouwelijk meen ik. Maar wel mooi slank.
Ik ben wel zwart/wit irlquote:Op donderdag 11 september 2014 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou je eerst irl moeten zien.
Fas voor MVM?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou je mij doen als je hetero was? Srs
Godver, And there I was thinking I liked comics before it was coolquote:Op donderdag 11 september 2014 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was wikipedia aan het kijken en toen ik dus zag welk nummer Wolverine voor het eerst in voor kwam zat ik echt zo van: Hey, dat nummer heb ik op zolder liggen.
Nerdgasm.
Ik weet niet echt een imker in de buurt.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon bij de imker halen, en op je hoofd inmasseren. Ik weet niet of het werkt, ik roep altijd honing bij kwaaltjes. Omdat het tot nu toe altijd heeft gewerkt bij mij.
Wel die rechtstreeks van de imker, daar zitten de juiste melkzuurbacteriën nog in (recent onderzoek heeft uitgewezen dat deze in fabriekshoning niet meer aanwezig is).
In Wageningen zitten er wat. Maar ik weet niet of dat te doen is voor je. En volgens mij is het seizoen ook wel een beetje over...quote:Op donderdag 11 september 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet echt een imker in de buurt.Maar ik zal eens kijken.
Heb jij zo'n grote dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is wel veel piemel voor haar dan denk ik.
Heel aparte MI nu. Of is dat de wijn?quote:
Waarom vroeg je het eigenlijk, of ik haar aantrekkelijk vond?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Qua lichaam ook niet heel vrouwelijk meen ik. Maar wel mooi slank.
Dat is de wijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Heel aparte MI nu. Of is dat de wijn?
Ze was op TV en toen was ik benieuwd of ik jouw type zou kunnen schatten.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom vroeg je het eigenlijk, of ik haar aantrekkelijk vond?
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een hetero man en een lesbische vrouw voor MVM. Heel ambitieus.
Als ik richting de Veluwe rij wel. 10 minuten rijden ongeveerquote:Op donderdag 11 september 2014 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
http://nos.nl/artikel/697(...)ht-in-nederland.html
Iemand hier die in een slecht verlicht gebiedt woont toevallig?
Dat is een hoaxquote:
Nee, dat zijn bepaalde usersquote:Op donderdag 11 september 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Heel aparte MI nu. Of is dat de wijn?
Ja, als ik 10 min ergens heen rij (lekdijk ofzo) dan hier ook wel, maar ik bedoelde meer gewoon thuis.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik richting de Veluwe rij wel. 10 minuten rijden ongeveer
Geeft niet.quote:
Met zijn 3'en lekker awkward zijn en dan maar een film kijken en ijs etenquote:Op donderdag 11 september 2014 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een hetero man en een lesbische vrouw voor MVM. Heel ambitieus.
Ja, anders dat inderdaad. Maar ik vind het wel lastig, want straks zit ik met een vijftal shampoo's die niet werken of het misschien zelfs erger maken.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Wageningen zitten er wat. Maar ik weet niet of dat te doen is voor je. En volgens mij is het seizoen ook wel een beetje over...
Maar Yes to Carrots is een goede optie, wel duur idd, maar ook wel lang in gebruik. Of anders een neutrale shampoo?
Nee, helaas niet meer. Vroeger wel, maar sinds ze hier het station hebben is het veel lichter s'nachtsquote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als ik 10 min ergens heen rij (lekdijk ofzo) dan hier ook wel, maar ik bedoelde meer gewoon thuis.
quote:
Ik moet altijd lachen om je Kaneel! Love it!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet.
[..]
Met zijn 3'en lekker awkward zijn en dan maar een film kijken en ijs eten
Ik kan het me niet meer herinneren of ik dat benquote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik goed met m'n handen, mond en tong
Ik kan melden dat dit niet altijd het geval is helaas.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat geloof ik pas als ik het in de praktijk ondervind.
Ja, dat is het risico... Het is wel kut, want bij de één is het zo weg en de ander blijft er maar mee lopen ondanks alles.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, anders dat inderdaad. Maar ik vind het wel lastig, want straks zit ik met een vijftal shampoo's die niet werken of het misschien zelfs erger maken.
Photoshop. Eigenlijk ben ik niet zo knap. Heb MySpace gehad (ja echt!) dus weet hoe ik selfies moet nemen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]! Volgens mij heb je wel verzorgde handen. Zag ik op zo'n foto van je.
Ik heb maat 43/44quote:Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vertel mij hoe dat moetquote:Op donderdag 11 september 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Photoshop. Eigenlijk ben ik niet zo knap. Heb MySpace gehad (ja echt!) dus weet hoe ik selfies moet nemen.
Klaarkomen door penetratie kunnen er toch niet veel.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik goed met m'n handen, mond en tong
Hier is het vrij donker.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, als ik 10 min ergens heen rij (lekdijk ofzo) dan hier ook wel, maar ik bedoelde meer gewoon thuis.
Ben ik nou verdomme alweer een uitzonderingquote:Op donderdag 11 september 2014 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klaarkomen door penetratie kunnen er toch niet veel.
Dan moet je maar met Art en mij afspreken denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat je voor me valtquote:Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om je Kaneel! Love it!
Arme jijquote:Op donderdag 11 september 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik nou verdomme alweer een uitzondering?
Het kwam ook echt uit het niets. Voorheen echt nooit last van gehad. Ik kon ook van alles en nog wat gebruiken, ging altijd goed. En ineens ging het verschrikkelijk jeuken en sneeuwen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het risico... Het is wel kut, want bij de één is het zo weg en de ander blijft er maar mee lopen ondanks alles.
Klinkt als een top(triple)date.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met zijn 3'en lekker awkward zijn en dan maar een film kijken en ijs eten
* Fera meldt zichquote:Op donderdag 11 september 2014 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijkquote:Op donderdag 11 september 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kwam ook echt uit het niets. Voorheen echt nooit last van gehad. Ik kon ook van alles en nog wat gebruiken, ging altijd goed. En ineens ging het verschrikkelijk jeuken en sneeuwen.
Je bedoelt als in contact hebben anders dan via een berichtje?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh in dat geval, mocht je wat zien, bel me even
Nog een hoaxquote:Op donderdag 11 september 2014 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet jij flink ver reizen.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan moet je maar met Art en mij afspreken denk ik.
Het was even weg. Een weekje of anderhalf. Toen was het er ineens weer. Maar ik weet nou niet hoe het komt.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk. Ik heb ook wel eens roos gehad, maar na een paar weken head and shoulders was het weg en nooit meer teruggekomen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is gemiddeld/bovengemiddeld.
En ja, ik heb in een schoenenzaak gewerkt...
Wees blijquote:Op donderdag 11 september 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
*zucht* smsen mag ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt als in contact hebben anders dan via een berichtje?
Dat is wel eng natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 september 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was even weg. Een weekje of anderhalf. Toen was het er ineens weer. Maar ik weet nou niet hoe het komt.
Het is juist best wel vet. Nog vetter dan normaal.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..].
Iets veroorzaakt dus een droge hoofdhuid. Maar wat...
Simpel, dat kom ik niet. Bij mij waren de rollen altijd omgekeerdquote:Op donderdag 11 september 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze bedoelen niet of jij klaar komt door penetratie he
Ik las droge voorhuid.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..].
Iets veroorzaakt dus een droge hoofdhuid. Maar wat...
Nogalquote:Op donderdag 11 september 2014 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet jij flink ver reizen.
Eindelijk een lotgenoot.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
* Straw sluit zich daarbij aan
Clit action all the way.
Art, wel weer noteren, he?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Clit action all the way.
Oeh nee, ik zou dan doodgaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Clit action all the way.
Lekker schraal met scheurtjes.quote:
Huh, hoe kom je dan aan die schilfersquote:Op donderdag 11 september 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is juist best wel vet. Nog vetter dan normaal.
Je bent heel speciaal.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, hoe kom je dan aan die schilfers.
Mental note. Mental note. Deze verdwijnt niet snel.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, wel weer noteren, he?
Volgens mij valt dat wel mee, ik ken meer vrouwen die komen door penetratie en die juist niet willen dat de man aan de clit komt, vaak omdat ze te hardhandig zijnquote:
Have funquote:Op donderdag 11 september 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, wel weer noteren, he?
Dit ja!quote:Op donderdag 11 september 2014 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, ik ken meer vrouwen die komen door penetratie en die juist niet willen dat de man aan de clit komt, vaak omdat ze te hardhandig zijn.
Serieus? Ik dacht echt dat wij in de meerderheid waren.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Eindelijk een lotgenoot.
Serieus bijna iedereen die ik sprak (vrouwen dan) konden het wel via penetratie. Ik voelde me echt een buitenbeentje.
Denk je even in wat een buitenbeentje je je voelt als je uberhaupt nauwelijks klaarkomt.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Eindelijk een lotgenoot.
Serieus bijna iedereen die ik sprak (vrouwen dan) konden het wel via penetratie. Ik voelde me echt een buitenbeentje.
Lompe horken zijn we ook hequote:Op donderdag 11 september 2014 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, ik ken meer vrouwen die komen door penetratie en die juist niet willen dat de man aan de clit komt, vaak omdat ze te hardhandig zijn.
Ik kan wel wat hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |