Terechtquote:Op donderdag 11 september 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me aangesproken door de tt.
Gek....dat kan misschien wel kloppenquote:
Ik ben daar eerlijk gezegd ook verbaasd overquote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, ik geloof er niets van dat je gemiddeld gezien "jij bent lelijk" krijgt te horen wanneer je een vrouw uitvraagt.
Je zit aardig terug te lezen, zusje.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Kaneel, ik geloof er niets van dat je gemiddeld gezien "jij bent lelijk" krijgt te horen wanneer je een vrouw uitvraagt.
Lekker gekquote:Op donderdag 11 september 2014 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gek....dat kan misschien wel kloppen
Je bent m'n type niet is niet het equivalent van je bent lelijk, héquote:Op donderdag 11 september 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit aardig terug te lezen, zusje.
Niet dat iedereen zegt: je bent lelijk, maar het zijn wel soortgelijke opmerkingen ipv een simpele nee.
Da's gewoon een eufemismequote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent m'n type niet is niet het equivalent van je bent lelijk, hé.
Ik geloof niet dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent m'n type niet is niet het equivalent van je bent lelijk, hé.
Nog nooit gehoord dat je iemands type niet bentquote:Op donderdag 11 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk.
Nee.quote:
Niet als afwijzing.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat je iemands type niet bent?
Wat hoor je dan wel bv?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk.
Ah, okéquote:Op donderdag 11 september 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet als afwijzing.
Ik geloof dat Flips het wel eens heeft gezegd, maar dat was omdat er iemand zei dat wij moesten daten.
Of misschien heb ik het gewoon verdrongen.
Jij moet een zekere leuke kapster uitvragen bedoel je?quote:
En dat mag! Graag zelfs.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
TT zie ik trouwens als een compliment.
Dat is te klein ben, dat ik te lelijk ben, dat ik te dik ben, dat ik een kneusje ben, hahaha nee, wat denk je zelf, ik zie je meer als broertje, genegeerd. Dat zijn even de dingen die in me opkomen.quote:
No it's not.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een eufemisme voor 'je bent kk lelijk'
Die is al naar huis.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet een zekere leuke kapster uitvragen bedoel je?
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef yats het volgende:
Ik trek een fles open, fijne avond verder
Ik ben afgewezen door de man die door iedereen afgewezen wordt.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is te klein ben, dat ik te lelijk ben, dat ik te dik ben, dat ik een kneusje ben, hahaha nee, wat denk je zelf, ik zie je meer als broertje, genegeerd. Dat zijn even de dingen die in me opkomen.
Arme kaneelquote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is te klein ben, dat ik te lelijk ben, dat ik te dik ben, dat ik een kneusje ben, hahaha nee, wat denk je zelf, ik zie je meer als broertje, genegeerd. Dat zijn even de dingen die in me opkomen.
Weet ik niet, vast nietquote:
Dat is niet gek toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats gaat broekloos op de bar dansen.
Nee, dat doe ik alleen in de weekenden. Alhoewel het best interessant klinkt momenteelquote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats gaat broekloos op de bar dansen.
Ik weet niet, hoor, geloof het niet echt.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's not you, it's me.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben afgewezen door de man die door iedereen afgewezen wordt.
Ach, ik heb er van geleerd.quote:
Voor ons niet. Voor Yats wel.quote:
Ik zit er niet mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
It's not you, it's me.
[..]
Ach, ik heb er van geleerd.
[..]
Voor ons niet. Voor Yats wel.
Damn.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Eh nee, voor mij is dat niet gek. Ik ben ooit uit een kroeg gegooid omdat ik op de bar stond te strippenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor ons niet. Voor Yats wel.
Je hoeft je voor ons niet groot te houden Feer.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee.Maar ik vond het wel grappig.
Laten we elkaar troosten.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Damn.Ik ben afgetroefd door een onverzorgde, lelijke, domme, metalhead. Voelt ook een beetje zo.
Kom naar Rotterdam, doe ik met je mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen in de weekenden. Alhoewel het best interessant klinkt momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Daar kick je stiekem wel op hè?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft je voor ons niet groot te houden Feer.
Huil maar uit op de schouder van ome Royco
Nee sorry, misschien morgen als ik weer broekloos uit een bar gegooid benquote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef artelligence het volgende:
Zucht... raar avondje. Iemand nog iets leuks te vertellen? Dan pak ik nog even een heerlijke frisse Italiaanse pilsener.
Ik ookquote:Op donderdag 11 september 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, als het goed is is m'n nieuwe jurk morgen binnenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef artelligence het volgende:
Zucht... raar avondje. Iemand nog iets leuks te vertellen? Dan pak ik nog even een heerlijke frisse Italiaanse pilsener.
Ander slag volk he, die studentenkutjes.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoor, geloof het niet echt.
Gelukkig heb je je mansletjequote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee.Maar ik vond het wel grappig.
Zou kijkenquote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam, doe ik met je mee.
Als een malloot op de bar/tafels in de skihut.
Te ver weg voor nu, ik moet morgen helaas gewoon weer werken. Al sluit dat Arnhem vanavond niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
All my homies drinking liquorquote:
Ik pak het ijs.quote:
Yats, wat is dit.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Eh nee, voor mij is dat niet gek. Ik ben ooit uit een kroeg gegooid omdat ik op de bar stond te strippen
Ja. De allerbeste, liefste, leukste, lekkerste van allemaal.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ander slag volk he, die studentenkutjes.
Als alto heb je daar weinig tussen te zoeken.
[..]
Gelukkig heb je je mansletje
[..]
Zou kijken
Daar drinken we op.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als het goed is is m'n nieuwe jurk morgen binnen. Hoop ik toch
.
Ach, ik heb wel gekkere dingen gedaan. Alleen vragen mensen daar nooit naar en laten ze zich door mijn naam in de luren leggenquote:
Hard als steen, die Roy.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
All my homies drinking liquor
Tears in everybody's eyes
Niggas cried to mourn a homies homicide
But I can't cry
instead I'm just a shoulder
Damn, why they take another soldier
Wij snappen elkaar.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik pak het ijs.
[..]
Yats, wat is dit.![]()
Een navy blauwe swingdress met witte polkadotsquote:
I cant cry, I don't tear no morequote:Op donderdag 11 september 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hard als steen, die Roy.
[..]
Wij snappen elkaar.Vergeet de chocolade niet. Het is die tijd.
Talk dirty to me.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een navy blauwe swingdress met witte polkadots. En een bruin riempje. Tering
.
Een riem er bij?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
De volgende wordt een zwarte swingdress met rode bloemenquote:
Dat klinkt mooi.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De volgende wordt een zwarte swingdress met rode bloemen.
Het is ergens wel jammer dat ik al bezet ben en dat jij trouwplannen hebt met Barbusse. Maar anders...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ja, is heel gaafquote:Op donderdag 11 september 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi.Zwart en rood zijn sowieso mijn favorieten kleuren.
(jaja zwart is niet echt een kleur, maar voor kleding wel
)
Ben jij bezetquote:Op donderdag 11 september 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is ergens wel jammer dat ik al bezet ben en dat jij trouwplannen hebt met Barbusse. Maar anders...
Nee grapje
Ik wil jou zien daarinquote:Op donderdag 11 september 2014 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
You willquote:
Neequote:Op donderdag 11 september 2014 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is heel gaaf. Foto zien?
[..]
Ben jij bezet?
En ik heb geen trouwplannen.
Ik ook... Ben zwaar benieuwd hoe die zit. Blauw is wel mijn kleur.quote:
Ahw, kusjequote:Op donderdag 11 september 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeal 3 jaar vrijgezel. Soms eigen keus, soms niet.
She better!quote:
Welke X-men?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
Ja, tijd om te chillen in bad met een biertje en de X-men.
Nice! Chill zequote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op donderdag 11 september 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neeal 3 jaar vrijgezel. Soms eigen keus, soms niet.
Binnenkort vast niet meerquote:Op donderdag 11 september 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ahw, kusje. I feel your pain, trouwens. Ik ben ook ruim twee jaar vrijgezel inmiddels.
Geniet!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:00 schreef Royco1 het volgende:
Je klinkt een beetje verbitterdquote:
Then me is sad puppyquote:
Neem een iPhone.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:10 schreef xFriendx het volgende:
Telefoon doet wat lastig....beetje rondkijken naar wat anders. Maar wat een keuze tegenwoordig zeg.
Nu een Sony, dus die ken ik qua menu en zo, Samsung kent weer tig modellen waardoor er altijd wat tussenzit, ik vind alleen de menu's nogal 'kiddy' qua looks, Windows Phone ziet er weer gelikt uit, maar blijft af en toe de vraag hoeveel je er mee kan (en niet heel veel modellen nog).
Eerste wereld problemen
Goed zoquote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik was wel al zover dat ik die in ieder geval niet wil
Die jurk is echt tof.quote:
Dat dacht ik, want dat staat me ook niet echt.quote:
Nee, je kunt rustig niet terug lezenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo, ik ben even een dagje weg en er zijn 2 topics verder.
Is het nog de moeite om terug te lezen of geen shockende onthullingen of verhalen over doorgebroken okapi's enzo?
Ja, mooi hé. Niet eens schrikbarend duur ook nog. En ik moet nog steeds een petticoat. Een witte, een zwarte en een rodequote:Op donderdag 11 september 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Die jurk is echt tof.Zou dragen.
Ik was even de afwas doen.
Nee, vrolijk ben je leuker.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik, want dat staat me ook niet echt.
Sorry, nothing to see here, move alongquote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het nog de moeite om terug te lezen of geen shockende onthullingen of verhalen over doorgebroken okapi's enzo?
Best een redelijke prijs inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je kunt rustig niet terug lezen.
[..]
Ja, mooi hé. Niet eens schrikbarend duur ook nog. En ik moet nog steeds een petticoat. Een witte, een zwarte en een rode.
[..]
Nee, vrolijk ben je leuker.
Heb jij nog schokkende meldingen mede te delen?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, welke laptop is het geworden?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Best een redelijke prijs inderdaad.
Dat heb ik meestal. Ik klik op jurken met een redelijke prijs. Of ik klik op jurken die echt teringduur zijn, maar zo enorm mooiquote:Op donderdag 11 september 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Best een redelijke prijs inderdaad.
Nee, ik geloof dat jij niet snel iets shockend vindtquote:Op donderdag 11 september 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij nog schokkende meldingen mede te delen?
Lenovo Z50-70.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, welke laptop is het geworden?
Ik kies eigenlijk altijd de dure dingen eruit.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik meestal. Ik klik op jurken met een redelijke prijs. Of ik klik op jurken die echt teringduur zijn, maar zo enorm mooi.
Ik heb soms gelukjesquote:Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kies eigenlijk altijd de dure dingen eruit.
Nee er zijn niet veel interessante dingen gezegd. Het was wel gezelligquote:Op donderdag 11 september 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |