Vein foor jauw.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En toch was het geheel duidelijk voor mij...
Je kunt nog ouder zijn dan je denkt. Weet je wie opa Lex Goudsmit is?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:21 schreef SeLang het volgende:
Teun van de Film van Ome Willem
Pieke Dassen (rechts) is ook al een aantal jaar dood. Ik word oud
[ afbeelding ]
De hoofd gietenbreier is ook alweer 15 jaar dood.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:21 schreef SeLang het volgende:
Teun van de Film van Ome Willem
Pieke Dassen (rechts) is ook al een aantal jaar dood. Ik word oud
[ afbeelding ]
Ja, waren ze daarin da bomb?quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:58 schreef tong80 het volgende:
In De JJ de Bom-show waren ze ook geweldig.
Course, Lex van Sesamstraatquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je kunt nog ouder zijn dan je denkt. Weet je wie opa Lex Goudsmit is?
De Sinksenfoor..?quote:
Ja. Fucking cool. Rocking tha bomb.quote:
quote:Meneer Aart zaterdag weer thuis
Het gaat naar omstandigheden goed met Aart Staartjes. De 76-jarige acteur viel donderdag uit een boom, maar heeft niets gebroken.
Dat zegt zijn zoon Paul tegen Shownieuws. Meneer Aart maakt het naar omstandigheden goed, en hij mag zaterdag al weer naar huis. De acteur hield aan zijn val een hersenschudding over.
Zoon Paul heeft de plek des onheils inmiddels bezocht, en denkt te weten wat er is gebeurd. "Er is waarschijnlijk een tak afgebroken waar hij zich aan vasthield", aldus zoon Staartjes.
http://www.powned.tv/nieu(...)erdag_weer_thui.html
Hij zal wel aan Pino z`n peren hebben zitten te graaienquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is er al gezocht naar pootafdrukken van Tommie bij die boom?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef laffer het volgende:
[..]
Hij zal wel naar Pino z`n peren hebben zitten te graaien
Anatefka ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je kunt nog ouder zijn dan je denkt. Weet je wie opa Lex Goudsmit is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |