quote:Op donderdag 11 september 2014 19:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Adriaan?
Jaquote:Op donderdag 11 september 2014 19:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Adriaan?
Meneer Aart noemt hem altijd Pinjoquote:Op donderdag 11 september 2014 20:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Meneer Aart is de enige die hier niet woont
Bert,Ernie,Koekiemonster,Elmo,Dikkie Dik, Ienie Mini wonen hier al jaren op de slaapkamer![]()
![]()
Meneert Aart beterschap en voortaan Pino laten plukken
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet dat het heel vreemd klinkt. Maar stel nou dat Aart Staartjes pedo is. Dan gelooft toch niemand je, als slachtoffer? Want het is zo'n toffe kerel en Sesamstraat enz. enz. enz. En toch heb ik altijd m'n bedenkingen bij die man...
Heb jij een dooie wel eens in een boom zien klimmen en eruit zien flikkeren?quote:
Stoere jongerentaal zeg. Hij FLIKKERT gewoon uit de boom haha.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Meneer Aart flikkert uit boom
Niet zo pessimistisch, Aart mag niet doodquote:
hij was fruit aan het plukken in een perenboom, met welk gedeelte daarvan heb je moeite?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:41 schreef laffer het volgende:
Wat doet die gast dan ook in een boom?![]()
Hij is een stratenmaker op zee!
Sea, als in "Stratenmaker op zee"? Goed gevondenquote:Op donderdag 11 september 2014 20:53 schreef Het_fijtje het volgende:
[..]
Je haalt Sesamstraat en The sixth sense door elkaar. Bij Sesamstraat zingen ze liedjes over het alfabet en eten ze koekjes, bij the sixt sense is het meer van "i can sea dead people".
quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:51 schreef DeJori het volgende:
Meneer Aart is een held. Hopelijk hersteld hij goed
hersteltquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:51 schreef DeJori het volgende:
Meneer Aart is een held. Hopelijk hersteld hij goed
Sorry, ben net wakker.quote:
En toch was het geheel duidelijk voor mij...quote:
quote:
Leuke woordspeling.quote:
Het was een perenboomquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:45 schreef Perrin het volgende:
Waarom klimmen 76-jarige mensen nog in bomen?
Daar jaag je dan toch de buurman in, of een neefje?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het was een perenboom![]()
Dus ik denk dohom peren te plukken en op te eten
![]()
Peun sprong naakt over de schutting.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:21 schreef SeLang het volgende:
Teun van de Film van Ome Willem
Pieke Dassen (rechts) is ook al een aantal jaar dood. Ik word oud
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |