Jazeker zijn we wel wat gewend, maar daarom mag ik het nog wel een goor plaatje vinden toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:43 schreef Voxs het volgende:
Ik vind het wel meevallen. We zijn toch wel wat gewend?
True truequote:Op donderdag 11 september 2014 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Jazeker zijn we wel wat gewend, maar daarom mag ik het nog wel een goor plaatje vinden toch?
Iemand met een open muil ... Wie weet is het banwaardig genoeg ...quote:Op donderdag 11 september 2014 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Jazeker zijn we wel wat gewend, maar daarom mag ik het nog wel een goor plaatje vinden toch?
een open muilquote:Op donderdag 11 september 2014 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand met een open muil ... Wie weet is het banwaardig genoeg ...
Op Delfts blauwquote:Op donderdag 11 september 2014 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
een open muildat klinkt wel erg oneerbiedig Chuf, maar ja meer is het ook niet,
het is zo'n Oud Hollandsche Neukpop denk ik
ow.... nu schat je me toch te hoog in hoor, ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 11 september 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat alleen Fann en ik het snappen...
Past mooi in hier dan.quote:
Jij noemde het dubbele aantalquote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... nu schat je me toch te hoog in hoor, ik snap hem ook niet![]()
maar ga hem maar niet uitleggen...
Als ik dat zou willen, trek ik gewoon de stekker er een paar dagen uitquote:Op donderdag 11 september 2014 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Past mooi in hier dan.
Maar als je een bannetje wil moet het toch echt wat pittiger hoor
Daar was niets zinnig op te vindenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar de link met het plaatje snap ik weer niet...
Ja, dat dacht ik dus al, dus Voxs ziet iets wat er niet is dusquote:Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was niets zinnig op te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |