proost, ik doe met je meequote:
Aww!quote:Op donderdag 11 september 2014 17:42 schreef kwakz0r het volgende:
Zo!
Ik wil naar de film of uit etenmaar als vriendje om kwart voor acht thuis is denk ik dat dat gevoel wel al over is.
Hij had gisteren wel heel lief "hoera je hebt verlof" bloemen meegenomen voor me!
morgen hebben we repetitie, en dan een druk weekend en een redelijk drukke week (laatste zingproject, ziekenhuis, bv curusuavond, bezoekjes en afspraken). dus ik weet gewoon dat ik me even in moet houdenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aww!
En anders lekker morgen gaan?
ik vraag me af of ik op tijd over kan stappen. If so, dan krijg ik hem van FBTO, if not, dan moet ik hem kopen. mjah, de spullen los kopen is goedkoper dan het kraampakket kopen, de helft heb ik toch niet nodig ((poli)klinische bevalling)quote:Op donderdag 11 september 2014 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben niet aanvullend verzekerd dus moet zelf mijn kraampakket kopen/bestellen. kan met korting bij natalis, maar vroeg me af of je de hema kadootjes er ook bij krijgt als je bij hun gewoon een kraampakket bestelt *gaat op onderzoek uit*
mja, ik beval ook in het ziekenhuis maar moet wel al die meuk in huis halen...quote:Op donderdag 11 september 2014 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vraag me af of ik op tijd over kan stappen. If so, dan krijg ik hem van FBTO, if not, dan moet ik hem kopen. mjah, de spullen los kopen is goedkoper dan het kraampakket kopen, de helft heb ik toch niet nodig ((poli)klinische bevalling)
Krijg je chef Martin?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:00 schreef Cholula het volgende:
SQ heeft verlof! En las ik het nou goed, vond je het snel gaan? Dan heb je het over je laatste werkdag of over je zwangerschap?
Voor de mensen met verstand van voeding: ik heb het vermoeden dat het eten wat ik hier voorgeschoteld krijg redelijk vitamineloos is (lees de groentes zijn zover door gekookt dat je ook zonder tanden ze met gemak door kan slikken).
Haal ik dan voldoende vitamines uit fruit of is het verstandig om, naast mijn dagelijkse multivitamine, er één extra te nemen?
*even een standaard checklist erbij gezocht* http://www.oudersvannu.nl(...)ecklist-kraampakket/quote:Op donderdag 11 september 2014 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik beval ook in het ziekenhuis maar moet wel al die meuk in huis halen...
ik heb inmiddels 4 pakken kraamverband van collega's gekregen (quote:Op donderdag 11 september 2014 18:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
*even een standaard checklist erbij gezocht* http://www.oudersvannu.nl(...)ecklist-kraampakket/
watten, gaasjes, thermometer en desinfecterende zeep: heb ik standaard in huis. een flesje alcohol kost nog geen twee euro, een navelklemmetje heb ik niet nodig. een gewone onderbroek voldoet prima na de eerste dag voor het kraamverband. Heb ik alleen een onderlegger nodig uit het pakket. Ze kunnen m'n rug op, daar ga ik geen pakket voor kopen
volgens mij voor wassen van mij evt. en voor vullen van het badje. de emmers hier zijn niet bepaald schoon, dus ik neem wel even wat mee...quote:Op donderdag 11 september 2014 18:55 schreef DJMO het volgende:
Waar heb je schone emmers voor nodigHet is niet alsof ik mijn huishoudemmers vuil wegzet. Of zijn ze nodig voor een thuisbevalling??
De bedbodem van mijn bed is in hoogte verstelbaar, die zet ik tegen die tijd op z'n hoogst > geen klossen nodigKan me de bevalling van Jan nog goed herinneren .. had toen een bed met een voor paneel en achterpaneel uit één stuk. dus klossen ging niet. Hebben we toen gewoon een paar tuintegels onder het bed gefrot..
![]()
Baby slaapt (het eerste jaar) op mijn kamer dus daar staat ook de commode en de luieremmer (kan ook kraamverband in).
ik heb geen tummytub, alleen een badjequote:Op donderdag 11 september 2014 19:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb geen emmer nodig gehad, vullen vh bad deed ze met de tummytub, en douchen kon ik zelf.
spoelkannetje, een litermaatje vd action is voldoende, en uiteindelijk heb ik telkens onder de douche. gespoeld want dat spoelen met fles/kan was niks voor mij...
oh wat zijn ze daar irritant laat mee zeg! vreselijk!quote:Op donderdag 11 september 2014 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooh dames met verlof, heerlijk!
Ik moet nog vier weken en ik ben onwijs aan het aftellen.. Ik ben moe, mijn lijf doet pijn en de benauwdheid zorgt steeds voor een licht gevoel in mijn hoofd. Maar goed, nog even doorzetten. De vacature voor mijn vervanger gaat er morgen uit.
.
Phaidra, boks!. Op een voedingsbeha na ga ik nu écht niets meer kopen.
.
Sorry, maar verder weet ik niet veel meer..
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had in mijn kraamtijd soms wel 8 of 9 emmers tegelijk nodig maar weet niet of dat in twee jaar veranderd is
Ik had in mijn kraamtijd soms wel 8 of 9 emmers tegelijk nodig maar weet niet of dat in twee jaar veranderd is
voor de kraamzuivering, jeweets...quote:Op donderdag 11 september 2014 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]had je lekkage ergens?? ik heb één tien liter emmer en het badje staat in de badkamer. vullen met de douchekop en leeg laten lopen in het doucheputje.
Als ik van de week niet aan mijn leidinggevende had gevraagd hoe het ervoor stond was er nog niets gebeurd, denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh wat zijn ze daar irritant laat mee zeg! vreselijk!
kan me voorstellen dat t zwaar is, vond ik voor de vakantie al/slapjanus
ik zal de grap wel missen .. of ik ben te moequote:Op donderdag 11 september 2014 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voor de kraamzuivering, jeweets...
Ik moest een emmer om mezelf in te wassen, een emmer om baby in te wassen, een emmer om mijn melk in te bewaren, een emmer voor vuile kraamverbanden, een emmer om in over te geven, een emmer om kraamcadeautjes in te doen, een emmer om in te plassen voor blaasontstekingscheck en nog een emmer voor mijn vriend om in te plassen als hij de baby vast had. Ah, 8 dus zie ik. Ik heb mn vriend nog naar de action gestuurd op dag twee voor wat extra emmers.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:55 schreef DJMO het volgende:
[..]had je lekkage ergens?? ik heb één tien liter emmer en het badje staat in de badkamer. vullen met de douchekop en leeg laten lopen in het doucheputje.
Als jullie zin hebben in een drankje op een terrasje, let me knowquote:Op donderdag 11 september 2014 17:47 schreef kwakz0r het volgende:
we doen de week daarna een dagje delft samen
oeh leuk! ik bericht je even als ik weet welke dag we gaanquote:Op donderdag 11 september 2014 21:07 schreef Amsel het volgende:
[..]
Als jullie zin hebben in een drankje op een terrasje, let me know
Mjah, het is sowieso al drie uur rijden, en het is een stedentripje dus we willen ook wel echt de stad in.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:02 schreef Franny_G het volgende:
Ik snap ook echt niet hoe de moeders in de prehistorie dat deden, zonder emmers..
DAD, een weekendje weg doe je door tijdens dat weekendje dan niets te moeten. Behalve het jezelf makkelijk maken. Toch?. Verder: sterkte. Zo relaxed mogelijk lesgeven en niet meer doen dan noodzakelijk.
.
" kijk uit malloot, een kokosnoot!" ?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
Godnakende steken in m'n schuif zeg
Misschien kun je emmers gaan stapelenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:10 schreef DJMO het volgende:
er is hier een godswonder gebeurt. of ik heb last van m'n hormonen. maar ik heb geen was meer om op te vouwen
ja, of een handje?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:08 schreef Crumpette het volgende:
[..]
" kijk uit malloot, een kokosnoot!" ?
ik heb er maar éénquote:Op donderdag 11 september 2014 21:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien kun je emmers gaan stapelen
Tsja, het is maar een kaartje, geen uitnodiging voor je bruiloft, ik zou ze dus gewoon sturen maar het gaat er natuurlijk om wat jíj wilquote:Op donderdag 11 september 2014 21:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat zouden jullie doen? K heb twee ooms die ik eigenlijk geen geboortekaartje wil sturen. Een heb ik gewoon helemaal niks mee en de ander is ronduit een asshole. Maar ben bang dat als ik ze niks stuur ik mij moeder op mijn dak krijg want het zijn wel haar broers!!!
geen geboortekaartjes sturenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wat zouden jullie doen? K heb twee ooms die ik eigenlijk geen geboortekaartje wil sturen. Een heb ik gewoon helemaal niks mee en de ander is ronduit een asshole. Maar ben bang dat als ik ze niks stuur ik mij moeder op mijn dak krijg want het zijn wel haar broers!!!
succes meid!quote:Op donderdag 11 september 2014 21:38 schreef AwayTL het volgende:
Jaa serieus! Eigenlijk wel briljant dat ik het aanvoelde.
Het moeten pissen is minder overigens. Het lijkt hier prikkelig..
Nee razz, half uur. Mijn redding is nabij!!![]()
buh, meisje tochquote:Op donderdag 11 september 2014 21:38 schreef AwayTL het volgende:
Jaa serieus! Eigenlijk wel briljant dat ik het aanvoelde.
Het moeten pissen is minder overigens. Het lijkt hier prikkelig..
Nee razz, half uur. Mijn redding is nabij!!![]()
jaquote:Op donderdag 11 september 2014 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
SQ - deze eet slechts veel te dure brokjesvoor al het andere haalt 'ie z'n verwende neus op.
Away - deal! Hij is verder nogal dom, dus ik voorzie een mooi paranormaal duo
Crump - fijn dat de Feliway werkt! Hier moest het omdat onze oude kat totaal gestresst werd van dit mormel wat hier nu op schoot ligt. Hielp als een tiet. En yay voor de lege kamerheb je al inrichtplannen?
Noooquote:Op donderdag 11 september 2014 22:23 schreef Crumpette het volgende:
en terwijl ik dat typ pist mijn kat op dezelfde stoel waarvan de hoezen nog aan de waslijn hangenlekker zo hop op de kussens.
quote:Op donderdag 11 september 2014 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, frustrerend
Mijn man sommeerde Henka net om "naar het vrouwtje" te luisteren. Hij moet duidelijk nog even schakelen in deze rol!
Hier gaat dat na 9 weken nog regelmatig misquote:Op donderdag 11 september 2014 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, frustrerend
Mijn man sommeerde Henka net om "naar het vrouwtje" te luisteren. Hij moet duidelijk nog even schakelen in deze rol!
Awww, felicitaties van een niet-vaste poster nog wel! Thanks!quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:44 schreef aapieannie het volgende:
Vlindur succes zometeen!
En sq happy birthday!
Het is gewoon een mooie dag om jarig te zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Awww, felicitaties van een niet-vaste poster nog wel! Thanks!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:59 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie dag om jarig te zijn![]()
ermahgerdquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Duimen voor goed nieuws voor Vlindur
En speciaal voor SQ en aapieannie heb ik uren zitten werken aan dit verjaardagsplaatje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat raar dat hij dat niet geloofd. Hier was dat juist altijd een standaard vraagquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:49 schreef Zo�23 het volgende:
De gyn gelooft niet dat ik ze verschillend voel dus dat helpt niet echt.
Maar dit patroon heeft ze al wel vanaf het begin vandaar dat ik dat gevoel vaak wegschuif maar toch.
Ik voel dr sowieso 1x pd duidelijk en verder is baby1 megdadruk..
Bij baby1 zie ik een hele bult zo heen en weer gaan door mijn buik, krijg veel trappen of voel haar onderin mijn buik. Links is mijn buik gewoon rustig, geen voetje of kont die ik voorbij voel/ zie komen enz.
Voel wel een bepaalde 'druk' tijdens het autorijden of als ik een stukje heb gelopen. En verder voel ik snachts wel een duw of iets van baby2.
Apartquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat raar dat hij dat niet geloofd. Hier was dat juist altijd een standaard vraagIk voelde trouwens weinig verschil want zelfde ritme/dynamiek en ze lagen echt helemaal in elkaar (voor zover mogelijk natuurlijk) dus het was echt een kluwe van armen en benen in mijn buik.
Wil je mij je hele verhaal sturen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef StarDust_ het volgende:
Vlindur!! Jaaa, wat goed!!!!![]()
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt! Wat ontzettend zenuwslopend moet dit zijn geweest voor jullie. Bij mij duurde het eventjes voordat het hematoom niet meer te zien was. Volgens mij ben ik hem met 13 weken verloren, maar pas bij 20 weken was het niet meer te zien op de echo's. Doe vooral rustig aan!
En als er nog vragen zijn, dan kun je me altijd persoonlijk benaderen![]()
Oeioeioei wat een geweldig nieuws Vlinder.. een BABY!!! En toch ook weer nog steeds zo spannend!!! * Duimt mee *quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:20 schreef Vlindur het volgende:
Hoi,
Het is een beetje vreemd en dubbel en lastig uit te leggen,
Er is op de onderste foto een grijze vlek te zien. Dit is een bloeduitstorting. Je kunt ook zien dat er een vruchtje oid zat. Dit is niet goed.
Op de bovenste foto zie je de BABYMet klopppend hartje en al
Maar omdat dus die bloedvlek daaronder zit moet ik het rustig aandoen en kan het nog alle kanten uit. De bloedzak kan er uitkomen en de baby meenemen, Hij kan ook gewoon blijven zitten. Ik mag volgende week vrijdag iig weer komen
![]()
We zijn nu blij, maar doodsbang dat het alsnog misgaat..
[ afbeelding ]
Bij twijfel bellen SQ!quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Blegh, wéér zo'n rustige ochtendhoe lang moet je nou wachten tot je gaat bellen?
En ik krijg ook nog 30 man over de vloer vandaag, dus heb ook helemaal geen tijd om er op te letten verder /fwp
helemaal als je er vanmiddag geen zicht op hebt zou ik effe bellen. Gerust gesteld worden is heel erg fijn meid! Maakte mijn kleine aap aan het dansen!quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Blegh, wéér zo'n rustige ochtendhoe lang moet je nou wachten tot je gaat bellen?
En ik krijg ook nog 30 man over de vloer vandaag, dus heb ook helemaal geen tijd om er op te letten verder /fwp
Joh, altijd bellen! Vanuit daar samen beslissen wat het beste lijkt..quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Pffff wat een achtbaan! Mijn duimen draaien nog even doorquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:20 schreef Vlindur het volgende:
Hoi,
Er is op de onderste foto een grijze vlek te zien. Dit is een bloeduitstorting. Je kunt ook zien dat er een vruchtje oid zat. Dit is niet goed.
Maar omdat dus die bloedvlek daaronder zit moet ik het rustig aandoen en kan het nog alle kanten uit. De bloedzak kan er uitkomen en de baby meenemen, Hij kan ook gewoon blijven zitten. Ik mag volgende week vrijdag iig weer komen
![]()
[ afbeelding ]
Niks paniekvogel aan. Je hoeft ook niet meteen met de ambulance naar het ziekenhuis he. Overleg met je vk. Daar is ze ook voor! Niet alleen voor stickers en 'ja, alles gaat goed'quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, nee, ik wil ook gewoon niet meteen gaan paniekvogelenhet is pas half twaalf en de afgelopen dagen was het ook steeds bal in de ochtend en is ze pas later op de dag wat gaan doen. Ik zou alleen zo graag willen dat ik het verdomme eens een beetje los kon laten
Ik zou gewoon even bellen. In overleg kun je dan altijd besluiten om het nog even af te wachten/ aan te kijken tot je vanmiddag sowieso belt voor de uitslag van je suikertest.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar de gewone nummers worden natuurlijk niet opgenomen en nu kan ik alleen het SPOED nummer bellen en dat vind ik ook weer zoiets... Ik wacht nog héél eventjes
Ja! ( maar ik hoor hier helemaal niet haha)quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:47 schreef Radyhyn het volgende:
Aapieannie, bennie ook jarig dan?? Gefeliciteerd!
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wil je mij je hele verhaal sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Heliotrope op 12-09-2014 13:35:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
ik ben naar de jumbo gewaggeld, heb een reep Tony's gehaald en zit die nu op te kanen. Heb net al weer wat gevoeld. Als ze dat nou nog een paar keer doet ben ik weer wat rustigerquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:57 schreef Loj het volgende:
Zo herkenbaar SQ...
En ik weet niet hoe ver weg je van een supermarkt woont, maar anders ff snel erheen fietsen.
Slechte suikerige dingen halen, snel terug fietsen..
Dan ben je in een half uur heel druk geweest en heb je suiker tot je genomen..
Nog steeds niets, dan moet je zelfs van me bellen!!
15.5 weken. Ik denk niet dat het me opgevallen was als ik niet al stil in bed lag. Als je bezig bent valt het natuurlijk niet op tussen je eigen gewiebel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Het kán wel hoor Risu. Hoeveel weken ben je?
Net twee ferme uitschieters hier
Kutkind
Gefeliciteerd nog!quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel wel af en toe een lichte beweging ja. En heb een angelsounds. En als ik hier niet van die verhalen had gelezen over mensen die ondanks dat toch dagen achtereen aan een ctg worden gehangen was dat waarschijnlijk ook voldoende geruststellend geweest. Maar ja.
Ik zou me ook stilhouden als ik wist dat mijn moeder dan Tony's ging halen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
Het kán wel hoor Risu. Hoeveel weken ben je?
Net twee ferme uitschieters hier
Kutkind
wil best wel weten waar ze voor bellen hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:52 schreef mignonne het volgende:
Voor zulke dingen kun je ook gewoon op het 06-nummer bellen SQdaar is het voor. SPOED klinkt altijd heel erg hoogdrempelig vind ik, ik heb het zelf daarom liever gewoon over diensttelefoon ofzo, degene die dienst heeft regelt ook dit soort dingen. En echt, geloof me, je wilt niet weten waar mensen allemaal voor bellen
Het punt met minder leven voelen is, ik wil het weten op het moment dat jij minder leven voelt. Als je volgende week op controle laat vallen dat je vorige week een keer een hele dag niets voelde, dan kan ik er niets meer mee. Kom je dan melden dat je de hele week niets gevoeld hebt dan ga je natuurlijk alsnog naar t ziekenhuismaar goed.
Je verloskundige komt dan bij je thuis of je moet naar het spreekuur komen bijvoorbeeld, er wordt een gewone controle gedaan (bloeddruk, aan je buik voelen etc), het hartje wordt uiteraard geluisterd en je moet je verhaal even vertellen. Afhankelijk van die controles zal je verloskundige besluiten of je naar het ziekenhuis moet of niet. Daar maken ze een ctg en echo en ben je over het algemeen wel anderhalf/twee uur zoet. 99 van de 100 keer schoppen de baby's daar lustig die ctg banden van je buikalleen maar goed
en 8 van de 10 keer ofzo zal je vk je toch voor de zekerheid naar het ziekenhuis sturen, omdat we het gewoon niet helemaal 100% kunnen beoordelen met zo kort hartje luisteren.
Van mij mag je voordringen hoor, heb je ertussen gezet!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:51 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ben nu 35 weken. En mag op zich wel in de lijst, maar wil op zich niet voordringen... Uitgerekend op 13 okt.. Kind heeft op zich nog tijd om te draaien, maar ligt al een hele tijd verkeerd...
Nou, die kratjes hier staan als een huis hoor! Er drukt wel minstens 100 kilo bed, matras en bedbewoners op hèquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:56 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Van mij mag je voordringen hoor, heb je ertussen gezet!Van wat ik begrepen heb is draaien vanuit dwars 'makkelijker' dan vanuit stuit, toch? Ik zal voor je duimen!
![]()
Hier een "help, mijn vriend is klusser" probleemKlossen passen niet onder ons bed, maar hij weigert kratjes onder ons bed te zetten omdat hij ervan overtuigd is dat hij die er zo onder vandaan schopt. Dus heeft hij zelf maar even een paar houten balken gekocht om pootjes te maken voor onder ons bed, en ik vind 't doodeng, maar laat hem maar lekker z'n gang gaan!
Een greep uit het aanbodquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
wil best wel weten waar ze voor bellen hoor![]()
Dan is het ook gewoon goed hequote:Op vrijdag 12 september 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja mignonne, ik wéét het ook wel, maar toch, het blijft zo ontzettend variabel hier. Dik kans dat ze vanavond weer los gaat. Deed ze gisteren ook. Ik heb grenzen nodig, anders kan ik elke dag wel in paniek raken. Ik bekijk het gewoon van dag tot dag en helaas houdt dat voornamelijk in van avond tot avond.
ja, snap ik. Vanavond bij het kampvuur is het vast weer feest.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dan is het ook gewoon goed heals je haar wel voelt bewegen enzo. Ik bedoelde het meer in zn algemeen hoor. Ik heb wel eens iemand op mn spreekuur gehad, die had al een klein kindje vermoedelijk en die zei ineens ohja trouwens, ik heb hem al vier dagen niet gevoeld. Ehrm... slik... dan is het best spannend om zo'n hartje te gaan zoeken ineens
doet ze gezellig meequote:Op vrijdag 12 september 2014 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, snap ik. Vanavond bij het kampvuur is het vast weer feest.
quote:
Eigenlijk is dat wel slecht, dat de drempel bij een medische zwangerschap hoger isquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:13 schreef AwayTL het volgende:
Hm ja dat heb ik ook Zoe, ik zal nooit de gyn gaan bellen voor een vraag. Alleen als ik denk dat er wat aan de hand is. Beetje net zoals dat ik sneller de huisarts zou bellen dan de chirurg zeg maar.
En dat gedoe met naar het ziekenhuis heen kuieren heb ik ook een schurft aan. Naar de vk had ik met de bus kunnen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geeft me wel meer rust hoor, een gyn die niet snel van slag is zegmaar. Ben ook erg tevreden. Vind het wel 'eng' ..het moment dat de bevalling begint bel ik dan wel op tijd? Of denk ik dan weer; ik wacht wel even![]()
Ohquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:15 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
goezo! schuif dr nog maar een stuk taart in, je hebt t verdienden straks lekker thuis bevallen van je meiske
of deze!
http://lifemadesimplebake(...)l-cookie-dough-cups/
echt ik blijf er naar kijken. MUST MAKE![]()
![]()
join the clubquote:
Wat fijn dat er een kloppend hartje is!quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:20 schreef Vlindur het volgende:
Hoi,
![]()
[ afbeelding ]
Oh joh, daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. Er worden al jaren kindjes geboren in alle maanden van het jaarquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:39 schreef Risu het volgende:
informatiepakketten van kraamzorg en kraampakket van verzekering. En vaak ook blije dozen en die andere 'gratis' meuk.
Verder moet ik ook opletten met het bestellen van de grotere dingen met levertijd misschien. Meubels en kinderwagen enzo. Maar wie weet valt het wel mee.
ik denk dat je eerder zelf kans loopt op een gehoorbeschadiging, dan je babyquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef Crumpette het volgende:
Terwijl ik me voorbereid op een klus voor volgende week, en het rooster zie (waar de dagen ineens 12 uur zijn!) vraag ik me af: heeft mijn baby mogelijk last van muziek op een hoog decibelniveau? Als het lang duurt?
daar heb ik bescherming voor natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk dat je eerder zelf kans loopt op een gehoorbeschadiging, dan je baby
ja ik dacht er ook tot nu niet over na.. maar ik dacht ik check even bij de expertsquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:38 schreef AwayTL het volgende:
Lijkt me niet crumpette. De baby zit lekker in een dik geisoleerd vruchtwaterbad.
Maar geen expert natuurlijk.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
Oordopjes in je doos stoppen!
Eerste babywas draait
Je baby kan er wel onrustig van worden. Tenminste, mijn beide baby's werden niet gelukkig van hard geluid.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:27 schreef Crumpette het volgende:
Terwijl ik me voorbereid op een klus voor volgende week, en het rooster zie (waar de dagen ineens 12 uur zijn!) vraag ik me af: heeft mijn baby mogelijk last van muziek op een hoog decibelniveau? Als het lang duurt?
Ik hoop het ook cygquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef Cygne het volgende:
Hij doet t vlindur!![]()
En ik wou dat ik hier ook weer legaal mocht posten, en dat ik dan eens mag blijven.
nu al?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:26 schreef Risu het volgende:
Ingewikkeld hoor.
Ik voel me vet volwassen enzo als ik allerlei dingen moet regelen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:14 schreef Cygne het volgende:
Hij doet t vlindur!![]()
En ik wou dat ik hier ook weer legaal mocht posten, en dat ik dan eens mag blijven.
Het komt met vlagen. Zoals net, toen ik probeerde mijn buik in te houden voor de spiegel zodat ik weer een nep plat buikje had, normaal werkt dat, nu niet. OMG baby, ooowaaah volwassen bam!..., en nu lig ik lekker in bed, videogames woooh!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Doe alvast drie kraamverbanden dakpansgewijs in je stringetje om het gevoel te krijgen
je kunt het altijd aan je schoondochter geven als ze zwanger isquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik schrijf zo nu en dan in een schriftje voor mijn zoon, over wat hem nu bezighoudt, ik schrijf er anekdotes in en ik heb zijn eerste kinderdagverblijftekening en bloemetjes die hij voor mij geplukt heeft erin geplakt. En ik negeer later zn geslacht en duw dat boekje m gewoon door zn strot
Hoezo, moet ik hem ooit aan een andere vrouw afstaan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt het altijd aan je schoondochter geven als ze zwanger is
of aan een manquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoezo, moet ik hem ooit aan een andere vrouw afstaan?
Ik blijf hem altijd op z'n mond kussen, z'n haar uit z'n ogen strijken en onderbroeken voor m kopenquote:
ja maar die geeft je dan weer een kleinkindquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoezo, moet ik hem ooit aan een andere vrouw afstaan?
mijn moeder zou ook gewoon zelf gaan verven idd, immers kniepertquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:17 schreef AwayTL het volgende:
moeders
Die van mij biedt aan om V zn kamer door een schilder te laten doen en die van hem helpt met verven van de babykamer!
klinkt liefquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:27 schreef AwayTL het volgende:
Haha mijn moeder ook hoor, maar vanwege het feit dat het verven in eerste instantie helemaal mis is gegaan moet het even herstelt worden. Dat kan zelf, maar dat kost teveel moeite voor vriend. Hadden toen samen besloten om het te laten doen, maar met de auto had ik mama vanmiddag gezegd dat we dat dan misschien maar moeten behangen vanwege de kosten. Toen bood ze dit aan.
Hechtsetje neemt de vk trouwens gewoon zelf mee. Niet bang zijn dat het er niet komt.
Voor geboortekaartje. Wat denken jullie van een beschuit met muisjes met 3 uiltjes daarachter en een uit de lucht gevallen klein uiltje op het beschuitje. Zelf getekend uiteraard...
paint?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:30 schreef AwayTL het volgende:
Moet nog beginnen met tekenen. Eerst een photoshop voorbeeld voor vriend maken, dan kan hij visualiseren..
*schat .. ga je mee naar bed, de visite wil naar huis .. *quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:32 schreef krijgerrtje het volgende:
Sticker voor gevalletje±En wat fijn, eventjes naar de hartslag luisteren
![]()
schoonvader kwam even langs voor een kopje thee, nu is 't half 10 en is hij er nog steeds.. ik wil eigenlijk alleen maar douchen en naar bedZuuuuucht, het leven zou zoveel makkelijker zijn als men gewoon mijn gedachten konden lezen
aahh das wel tof! Mooie afsluiter!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:03 schreef JufMariska het volgende:
Nog eentje inderdaad, maar niet met uitslapen hoorOp Terschelling, supergaaf! Maar wel met de 9.45 boot, dus 8.15 in de auto. Maar komt goed, meer reistijd dan werk-uren, dat moet lukken!
Heb je hem ook ge-wacht-maart?!quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
En verjaardag was super! Veel mensen, twee fikkiesvanaf 10 uur s avonds een non stop feestende Henka natuurlijk
(ik heb een avondkint. Duidelijk!) En zo slim om om 2 uur naar bed te gaan terwijl ik echt niet meer kan uitslapen
ah well, ik heb tenminste geen kater, itt mijn niet zo levendige echtgenoot
klopt ja, ochtenden zijn verminderd aan ons besteedquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:11 schreef Heliotrope het volgende:
Volgens mij ben je zelf ook wel een avondmensen SQ, of niet? Dan wel logisch van Henka. Fijn dat ze meefeestte!
Away ik stem ook voor je vriend aan het werk zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |