Maar watskeburt dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmz, bedoelde niet -alle- oudgedienden, maar alleen die die dat dus hadden gezegd
Is goedquote:Op donderdag 11 september 2014 16:32 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Je krijgt serieus een keer een foto van mij(wanneer ik niet meer lui ben)
Ik weet het niet precies maar er was nogal wat te doen geweest om de posters in deze sc. Sex sc werd voor een maand dichtgegooid en alle posters van hier zijn toen naar r&p relaties sc gegaan en hebben daar de boel overgenomenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar watskeburt dan?
De verdrietige is deze ; ( ipv deze : (quote:Op donderdag 11 september 2014 16:38 schreef Elkabee het volgende:
Maar ik dacht dat die rode smiley een verdrietige smiley is... Zo : (
Oooh oke! Ik had die rode gebruikt voor verdrietig..quote:Op donderdag 11 september 2014 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De verdrietige is deze ; ( ipv deze : (
Ben benieuwdquote:Op donderdag 11 september 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
Hoe is het met je tinder 'date' Fax?
Maar er is 1 smiley die echt de iconificatie van fok! is.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:40 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Oooh oke! Ik had die rode gebruikt voor verdrietig..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar er is 1 smiley die echt de iconificatie van fok! is.
1 enkele die alle andere smileys doet verbleken!...
There can be only one!
De smiley der smileys, ik presenteer U!...Jaa, ik haat die smiley. Zooo spottend en misselijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, ik wil wetenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
Die zal je nog heel wat vaker te zien krijgen vrees ikquote:Op donderdag 11 september 2014 16:42 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Jaa, ik haat die smiley. Zooo spottend en misselijk!
2 Dagen niet online geweest blijkbaar.... en de ander zegt niks meer. Die vond ik toch al mwa.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
Foto's willen we zien!quote:Op donderdag 11 september 2014 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Dagen niet online geweest blijkbaar.... en de ander zegt niks meer. Die vond ik toch al mwa.
Ik vind deze wel leuk:quote:Op donderdag 11 september 2014 16:42 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Jaa, ik haat die smiley. Zooo spottend en misselijk!
Schiet ook niet op dusquote:Op donderdag 11 september 2014 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Dagen niet online geweest blijkbaar.... en de ander zegt niks meer. Die vond ik toch al mwa.
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is trouwens ook een Faxie-smiley op fok
Je weet wel, die met die rare grijns
Ze doen aan werving en selectie vermoed ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet ook niet op dus
Hier had ik er een aantal die me hadden toegevoegd en dan niks zeggen lol. Waarom ze je dan toevoegen.
Die willen misschien alleen keuren en kijken of het een match wordt, verder niets.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schiet ook niet op dus
Hier had ik er een aantal die me hadden toegevoegd en dan niks zeggen lol. Waarom ze je dan toevoegen.
Rare wezens, die vrouwenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die willen misschien alleen keuren en kijken of het een match wordt, verder niets.
Ja, ik heb er ook niets mee.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rare wezens, die vrouwen
RTquote:Op donderdag 11 september 2014 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rare wezens, die vrouwen
Was niet via tinder though. Dus vandaar dat het zo raar isquote:Op donderdag 11 september 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die willen misschien alleen keuren en kijken of het een match wordt, verder niets.
Weet ik niet meer, ik heb mijn plaatje al eeuwenlang. Misschien gewoon jouw plaatje eerst krimpen met irfanview oid?quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:54 schreef S15 het volgende:
Hoe krijg ik trouwens zo'n plaatje onder mijn naam? Alle afbeeldingen zijn te groot. Ik heb al wel een verzoek gedaan om een paar plaatjes achter elkaar te zetten, maar daar reageert nog niemand.
Ik kom maar weer terug hierheen denk ikquote:Op donderdag 11 september 2014 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies maar er was nogal wat te doen geweest om de posters in deze sc. Sex sc werd voor een maand dichtgegooid en alle posters van hier zijn toen naar r&p relaties sc gegaan en hebben daar de boel overgenomen
Staat ook nog wel 1 en ander aan shit in sex feedback.
maximaal 60x60 makenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:10 schreef S15 het volgende:
Ik heb er niet zo heel veel verstand van haha. Vooralsnog lukt het me niet
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom maar weer terug hierheen denk ikDat is even beter voor me
quote:
quote:
quote:
Succesquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben ondertussen heel druk bezig
Vanavond even naar Schiphol om wat mensen op te pikken, morgen misschien appelpop en zondag naar het voetbal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:25 schreef S15 het volgende:
Vrijdagmiddag, dus ik ben begonnen met afbouwen
Vanavond bruiloft van een maatje, altijd gezellig. Wie heeft er verder nog weekendplannen?
Wat is je plan wel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, maar das allesbehalve mijn plan
Appelpop, aantal jaar geleden ook geweest, best gezelligquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vanavond even naar Schiphol om wat mensen op te pikken, morgen misschien appelpop en zondag naar het voetbal.
Ik ben even wegquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen?
Heb je haar WoT laten zien?
veel plezierquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben even weg
Haast haastfijne dag nog iedereen
Fijne dag!quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben even weg
Haast haastfijne dag nog iedereen
Veel plezier dan maarquote:
Tja, ik vraag me af waarom ik zondag weer ga kijken. Ik verwacht er zelfs tegen Excelsior weinig vanquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Appelpop, aantal jaar geleden ook geweest, best gezellig
Morgen eindelijk weer naar Ajax
Ja, helaas al een jaar of 20. Ik zou soms willen dat ik niets met voetbal had.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:49 schreef S15 het volgende:
Vitesse supporter Yats? Dan valt dit seizoen inderdaad nog niet helemaal mee.
Zonde van je club man. Ik kan me niet voorstellen dat je er blij mee bent zoals het er nu aan toe gaat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, helaas al een jaar of 20. Ik zou soms willen dat ik niets met voetbal had.
Het enige waar ik niet blij mee ben is die idiote trainer van ons plus een selectie vol verwende ballerina's. Ik mis echt de tijd waarin bikkels als Bos/Sturing etc minder waren dan tegenstanders maar omdat ze de beuk erin gooiden toch vaak wonnen. Als ik dat vergelijk met die verwende overbetaalde jochies die je nu overal ziet...quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Zonde van je club man. Ik kan me niet voorstellen dat je er blij mee bent zoals het er nu aan toe gaat.
Ik moet er niet aan denken dat Ajax over genomen wordt. Onze groep houdt het dan ook meteen voor gezien. Zoiets als de United supporters hebben gedaan vind ik dan wel weer klasse. Die waren zo tegen Glazer, die hebben een eigen club opgericht: FC United of Manchesterquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Het enige waar ik niet blij mee ben is die idiote trainer van ons plus een selectie vol verwende ballerina's. Ik mis echt de tijd waarin bikkels als Bos/Sturing etc minder waren dan tegenstanders maar omdat ze de beuk erin gooiden toch vaak wonnen. Als ik dat vergelijk met die verwende overbetaalde jochies die je nu overal ziet...
En nee, de overname etc boeit me niet. Dat is geneuzel van buitenaf gevoed door de media. Ik hoor mede-supporters daar ook nooit over klagen eigenlijk. Sowieso denk ik dat er meer clubs gaan volgen de komende jaren.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:37 schreef S15 het volgende:
Ben je er weer?
Dan mag het zeker niet meer over voetbal gaan?
Sterkte! Ik ben blij als het over 3 uur weekend isquote:
Wat is 'weekend'?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:54 schreef yats het volgende:
[..]
Sterkte! Ik ben blij als het over 3 uur weekend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is 'weekend'?In mijn geval houd dit weekend waarschijnlijk uitslapen en alcohol drinken om gisteren te vergeten in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Doe eens niet zo dramatisch man, wijfquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
In mijn geval houd dit weekend waarschijnlijk uitslapen en alcohol drinken om gisteren te vergeten in.
Oja, uitslapen kan ik morgen ook welquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
In mijn geval houd dit weekend waarschijnlijk uitslapen en alcohol drinken om gisteren te vergeten in.
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, uitslapen kan ik morgen ook wel![]()
Morgen van 21.00 tot 2.30. Zondag van 19.00 tot 2.30.quote:
Zo is hetquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ach, terwijl jij je biertje drinkt, heb ik er alweer 2 verdiendTenzij je langzaam drinkt, dan wel meer.
Sportschoolquote:
Kickboksenquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sportschool![]()
Nee, dan stond er wel 'over 3 uurtjes sporten'. En dan was ik ook eigenlijk nu wel gegaan, i.p.v. over 3 uur.
Nee, kickboksen. En op rolschaatsen die kant op.
Als ik iets echt ver-schrik-kelijk vind, is het de sportschoolquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:40 schreef S15 het volgende:
[..]
Kickboksen
Doe ik ook heel af en toe, met een maatje mee. Erg leuk. Overigens ga ik wel regelmatig naar de sportschool, heerlijk!
Haha is het zo erg?quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik iets echt ver-schrik-kelijk vind, is het de sportschool![]()
Ik heb een groep mensen om mij heen nodig die ik elke keer weer zie. Dus in ieder geval groepslessen. En een coach/trainer die me drillt. Anders ga ik niet trainen/doe ik niet mijn best. In mijn eentje op zo'n loopband, of achter zo'n gewichtenapparaat, bleh, bij het idee alleen al huil ik van eenzaamheid
Ik ben niet zo sociaal ingesteld. Tenminste, niet uit mezelf.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Haha is het zo erg?
Je hebt toch zo aanspraak in de sportschool? Maar goed, dat moet iedereen natuurlijk zelf weten. Ik ben aan het trainen voor Mudmasters, dus ik heb nu ook wel een stok achter de deur om te blijven gaan.
Meen je dat? Oke, die indruk had ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sociaal ingesteld. Tenminste, niet uit mezelf.
Internet is veiligquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Meen je dat? Oke, die indruk had ik niet
In de context waar ik het over heb, niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:46 schreef S15 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld haha.
Nee dat snap ikquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In de context waar ik het over heb, niet.
Trek je de boel vaker uit context?
En dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Dit is makkelijker kletsen natuurlijk, veilig vanachter je computertje
Ik trek wel vaker wat uit elkaar
Ik zat je ook maar een beetje te plagen. Ik snapte wel wat je bedoelde. Stond er alleen wel van te kijken, dat je niet zo sociaal ingesteld bent. Kan internet toch een heel verkeerd beeld afgeven hequote:
Welcome to the interwebz.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:49 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik zat je ook maar een beetje te plagen. Ik snapte wel wat je bedoelde. Stond er alleen wel van te kijken, dat je niet zo sociaal ingesteld bent. Kan internet toch een heel verkeerd beeld afgeven he
Zo leer ik elke dag weer bij hierquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welcome to the interwebz.
Dan wordt het lastig om nieuwe contacten op te doen jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben wel heel leuk en gezellig enzo. Ik stap alleen nooit uit mezelf op iemand af. En vaak vind ik mensen die op mij afstappen irritant.
Ik train mij altijd helemaal kapot. Dus na een training ben ik niets meer waard.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig om nieuwe contacten op te doen ja
Ga je vanavond na het trainen nog iets doen of lekker op de bank liggen?
Lekker op de bank liggen dusquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik train mij altijd helemaal kapot. Dus na een training ben ik niets meer waard.
Het lekkerste na een training vind ik de douche. En dan vooral het moment dat je vanuit je douche, in je warme huispak klimtquote:
Ik ga meestal na het trainen (in de sportschool dan) nog even de sauna in, goed voor de spiertjes, lekker op het gemakkie bijkomen. Daarna rustig douchen en als ik niets meer te doen heb, lekker op het bankje liggen. Lekker hoor!quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het lekkerste na een training vind ik de douche. En dan vooral het moment dat je vanuit je douche, in je warme huispak klimt
Anders reageer je gewoon niet. Bovendien, jij hebt makkelijk pratenquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dramatisch man, wijf
Altijd fijn om uit te kunnen slapen. I merk toch dat die werkweken van 50 uur er in hakken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, uitslapen kan ik morgen ook wel![]()
Probeer eens 40 uur studie en 28 uur werkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd fijn om uit te kunnen slapen. I merk toch dat die werkweken van 50 uur er in hakken.
Daar heb ik ervaring mee. Ik combineer nu ook werk en studie bij een advocatenkantoor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probeer eens 40 uur studie en 28 uur werken
Flikker eens op met je 'anders reageer je gewoon niet'. Alsof alle reactie op Koning yats positief behoort te zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:09 schreef yats het volgende:
[..]
Anders reageer je gewoon niet. Bovendien, jij hebt makkelijk praten
Hij is op zijn hoofd gevallen. Flinke hechting alles, vet gruwelijke foto.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is er met Dven zn hoofd?
Oh shitquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is op zijn hoofd gevallen. Flinke hechting alles, vet gruwelijke foto.
Wel tof ergens maar ik hoop voor hem dat zijn haren wel teruggroeien anders 4ever bald.
Nee, gewoon zo reageren terwijl je niet eens weet waar ik het over heb of gezegd heb wat er aan de hand is is normaal? Was je er gisteren bij? Zover ik weet niet, hou dan gewoon je muil verder i.p.v. dit geneuzel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 'anders reageer je gewoon niet'. Alsof alle reactie op Koning yats positief behoort te zijn
Je stelt je gewoon enorm aan. Gedraag je eens alsof je een piemel hebt man en houd helemaal met dat zielige verwijzen naar dan maar aan de drank gaan want als je daar ook maar iets mee te kennen geeft is dat je echt een enorme zwakkeling bent. Doe er dan op z'n minst iets constructiefs aan.
Bah.
En jij moet niet verwijzen naar iets wat gisteren is gebeurd waar niemand enig idee van heeft zonder verder in te gaan over wat er dan is gebeurd. Dat is gewoon aandachttrekkerijquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo reageren terwijl je niet eens weet waar ik het over heb of gezegd heb wat er aan de hand is is normaal? Was je er gisteren bij? Zover ik weet niet, hou dan gewoon je muil verder i.p.v. dit geneuzel.
Hey jij ook hier. Mag dat wel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:26 schreef aeque het volgende:
Ik voorspel een SC die binnekort weer dicht gaat.
Ohalloquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:26 schreef aeque het volgende:
Ik voorspel een SC die binnekort weer dicht gaat.
Beter dan de vorige keer ;pquote:
Ok, fair enough.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij moet niet verwijzen naar iets wat gisteren is gebeurd waar niemand enig idee van heeft zonder verder in te gaan over wat er dan is gebeurd. Dat is gewoon aandachttrekkerij
Het is echt totaal niet relevant wat er gisteren gebeurd is. Gedraag je gewoon man. Als iedereen voor alles wat tegenzit in zijn of haar leven drama moet gaan doen op FOK! of naar de fles moet grijpen dan is het binnenkort hier een goede tijden slechte tijden met Bonny St. Claire in de hoofdrol. Geloof niet dat men daar op zit te wachtn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, gewoon zo reageren terwijl je niet eens weet waar ik het over heb of gezegd heb wat er aan de hand is is normaal? Was je er gisteren bij? Zover ik weet niet, hou dan gewoon je muil verder i.p.v. dit geneuzel.
Zal de foto zoeken voor jequote:
Holyhell!quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:31 schreef Dven het volgende:
Ah, daar zijn weWat vind je van m'n nieuwe haircut?
[ afbeelding ]
Ik ben toch als gebrandmerkt als overloper (zie ondertitel) dus ik denk het wel.quote:
Ohaiquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben toch als gebrandmerkt als overloper (zie ondertitel) dus ik denk het wel.
En ik moet natuurlijk mijn wereld verbreden om dames te vinden om te hosselen het hof te kunnen maken.
[..]
Ohai
Bergje gekopt, niets om je zorgen te makenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Holyhell!Wat is er gebeurd?
Ziet er wel ernstig uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Bergje gekopt, niets om je zorgen te maken
Als nou elke zo dame reageert als ik ohai zeg.quote:
Prachtig kapsel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:31 schreef Dven het volgende:
Ah, daar zijn weWat vind je van m'n nieuwe haircut?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Als nou elke zo dame reageert als ik ohai zeg.
Ik kan helaas de afbeelding niet zien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg.. vertel eens, wie ben je?
Oh, jammer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan helaas de afbeelding niet zien.
Nou ja dat is sowieso de vraag, wie ben ik, wat doen we hier, wat is de vraag van het leven (het antwoord is namelijk 42). Dus.
Hoiquote:
42 is het antwoord op alles. En een fijn nummer van Coldplay.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan helaas de afbeelding niet zien.
Nou ja dat is sowieso de vraag, wie ben ik, wat doen we hier, wat is de vraag van het leven (het antwoord is namelijk 42). Dus.
Ja dat klopt, maar wat is de vraag van het leven?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
42 is het antwoord op alles. En een fijn nummer van Coldplay.
Werkt alleen als je Ohai zegt.quote:
Zal wel een wiskundige vraag zijn. Of er is geen vraag en we verspillen kostbare tijd aan het achterhalen van die zogenaamde vraag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar wat is de vraag van het leven?
Dat 42 het antwoord is weet ik, maar de vraag heb ik nooit kunnen achterhalen...
[..]
Werkt alleen als je Ohai zegt.
Ik denk dat het bij mij sowieso niet werktquote:
Dat heb je goed gedachtquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij sowieso niet werkt
Flauw hoor, zeker omdat je me verder niet eens kentquote:
Ik vind je nu al teveel een zeikwijf. Daar hoef ik je niet beter voor te leren kennenquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:59 schreef yats het volgende:
[..]
Flauw hoor, zeker omdat je me verder niet eens kent
Ik kan nu een heel gevatte opmerking maken, maar laat maar. Jouw verlies.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind je nu al teveel een zeikwijf. Daar hoef ik je niet beter voor te leren kennen
Geen verlies hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan nu een heel gevatte opmerking maken, maar laat maar. Jouw verlies.
Je hebt geen THGTTG gezien?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal wel een wiskundige vraag zijn. Of er is geen vraag en we verspillen kostbare tijd aan het achterhalen van die zogenaamde vraag.
... yatsquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij sowieso niet werkt
Niet zo gemeen doet tegen yatsiequote:
Dat kan ik prima. Online is niet per definitie de waarheid he?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen verlies hoorIk heb iemand nodig met ballen, die wél tegen mij op kan
Ik doe niet gemeen. Ik zeg gewoon waar het op staat. Dat hij daar niet tegen kan is niet mijn probleemquote:
Is goed met je Yatsiequote:Op vrijdag 12 september 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ik prima. Online is niet per definitie de waarheid he?
Prima, en ik zeg je dat dat jouw verlies is. Maar dat maakt niet uit verder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed met je YatsieIk zeg je alleen waarom je op mij niet die invloed hebt
En ik zeg dat ik vind van nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, en ik zeg je dat dat jouw verlies is. Maar dat maakt niet uit verder.
Niet? Onbegrijpelijk...Ik ben immers fantastischquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik zeg dat ik vind van niet![]()
Maak je eens niet zo druk joh. Je kan niet door iedereen leuk gevonden worden. Zeker niet op 'die' manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Onbegrijpelijk...Ik ben immers fantastischPointing out the obvious mister obvious?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Is het zo duidelijk dat ik fantastisch ben?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pointing out the obvious mister obvious?
Meer dat het sarcasme was. Maar wat jij wilquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Is het zo duidelijk dat ik fantastisch ben?
Dat doe ik! Het wordt alleen vaak verkeerd opgevatquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:11 schreef aeque het volgende:
Kinders, kinders hou het vriendelijk. ;9
Dat doe ik altijd, dat weet je.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:11 schreef aeque het volgende:
Kinders, kinders hou het vriendelijk. ;9
Tsja, wat is geluk en wat is pech? Als ik iets beter was gevallen dan had er nu niets aan de hand geweest. Had ik iets slechter gevallen dan had ik inmiddels gerepatrieerd geweest in een kist.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziet er wel ernstig uitInclusief drain enzo..
![]()
Heb je geluk gehad of had je het sowieso overleefd?
Sorry, me Nederlands is niet optimaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar 'werdt'? Echt waar?
Wat was er gisteren gebeurd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
DMquote:
Jij werkt in het weekend?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef rival het volgende:
Net bijgekomen van gisteren... Besef ik ineens dat het vrijdag is..
Moet ik weer aan de slag
Nu is alleen de vraag: wat?quote:
Sportiefquote:
Ik mag morgen weerquote:
Ik vind het altijd wel lekker om door fysiek bezig te zijn mijn energie kwijt te rakenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:40 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik doe niet aan training. Ook geen sport. Ik ben een luiaard..
Voornamelijk bedsport zekerquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lekker om door fysiek bezig te zijn mijn energie kwijt te raken
Dat dusquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het heerlijk. Mijn hoofd leegmaken, fysiek en mentaal sterker worden
Why notquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hmz, had ik maar niet teruggelezen![]()
Best!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:56 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Best!
Heb je mijn smiley der smiley gezien?(ik kan het!
)
Edit: Hmz... dat klinkt ook kinderachtig...
Hoe kom jij aan je nickname?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die smiley ga je nog vaak nodig hebben
Ik wou eigenlijk "Koffie" heten, maar die was al bezet, dus toen dacht ik "iets met koffie en met humor" en zo is magnetronkoffie geborenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je nickname?
Ik zie hier heel veel grappige nicknames.. En dan probeer ik te bedenken hoe ze erbij komen.
Mijne is niet grappig he...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je nickname?
Ik zie hier heel veel grappige nicknames.. En dan probeer ik te bedenken hoe ze erbij komen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga weer verder, fijne avond nog
Hoe spreek je dat uit? Ake?quote:
Nu weet ik wat ze bedoelen met "het typische buurmeisje". Ze is dus een soort stille water diepe grond..quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee. Ik word altijd omschreven als het typische buurmeisje. Lief en onschuldig ogend maar vanbinnen zit een heel ander meisje. En toen ik me hier ging aanmelden was buurmeisje al bezet, dus deed ik maar de Engelse variant
Exactly.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:28 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Nu weet ik wat ze bedoelen met "het typische buurmeisje". Ze is dus een soort stille water diepe grond..
Ik heb geen flauw idee...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef Elkabee het volgende:
[..]
[..]
Hoe spreek je dat uit? Ake?
Wat betekent het?
Nee buurmeisje klinkt saai.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee. Ik word altijd omschreven als het typische buurmeisje. Lief en onschuldig ogend maar vanbinnen zit een heel ander meisje. En toen ik me hier ging aanmelden was buurmeisje al bezet, dus deed ik maar de Engelse variant
Buurmeisje omschrijft de lieve kant. TheGirlNextDoor omschrijft de andere kant van dat buurmeisjequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee buurmeisje klinkt saai.
Dit klinkt![]()
![]()
![]()
Moet je toch nodig eens gaan verhuizen...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
Welk buurmeisje?
De ene is bezet hier en de andere een harige ouwe vent...
Zit er net hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je toch nodig eens gaan verhuizen...
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Buurmeisje omschrijft de lieve kant. TheGirlNextDoor omschrijft de andere kant van dat buurmeisje
quote:
Hai!quote:
Ja, goed! Met jou?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai!
Lang niet gezien. Hoe is het met jou dan?
Hier ook alles goed.quote:
Mooimooi!quote:
Ik kijk en SC overal een beetje mee, maar lang niet zoveel meer als voorheen. Het is toch anders zeg maar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooimooi!![]()
Veel in andere sc's tegenwoordig?
Nee, ik ben eigenlijk vlak voor de sluiting 'verdwenen'. Ik was druk met mn eigen dingen, ben nog even naar Lowlands geweest enzo. Vlak na de sluiting kwam ik even kijken. Heb ik wel even in een andere sc half meegepost. Maar nauwelijks. En ongeveer een week geleden besloot ik weer wat actiever te zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk en SC overal een beetje mee, maar lang niet zoveel meer als voorheen. Het is toch anders zeg maar.
Jij hebt geduldig gewacht tot deze weer openging?
Eigen dingen zijn doorgaans sowieso beter dan nutteloos SC is mijn mening.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, ik ben eigenlijk vlak voor de sluiting 'verdwenen'. Ik was druk met mn eigen dingen, ben nog even naar Lowlands geweest enzo. Vlak na de sluiting kwam ik even kijken. Heb ik wel even in een andere sc half meegepost. Maar nauwelijks. En ongeveer een week geleden besloot ik weer wat actiever te zijn
Ja, gaafquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigen dingen zijn doorgaans sowieso beter dan nutteloos SC is mijn mening.Hoe vond je Lowlands?
Da's mijn smiley, smerige bitches ;squote:
Sla der'opquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's mijn smiley, smerige bitches ;s
Gaat het goed met jou?quote:
Ik heb te veel fokkers op fo ik houd men niet meer uit elkaarquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gaat het goed met jou?zag alles op fb...
Dat komt wel goed als je deel van mijn harem uitmaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb te veel fokkers op fo ik houd men niet meer uit elkaar
Voor wanneer staat dat in de prognose?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat komt wel goed als je deel van mijn harem uitmaakt.
Maar gelukkig gaat het goed.
Pak em beet 5 jaar? Even wennen aan het idee natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor wanneer staat dat in de prognose?
Ik ga vast sparen om de rest van de harem uit te kopenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pak em beet 5 jaar? Even wennen aan het idee natuurlijk.
Hoe meer liefde (en seks) hoe beter?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga vast sparen om de rest van de harem uit te kopen
Mijn liefde (en seks) is beter dan die van anderen dus eigenlijk doe ik het voor jou.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe meer liefde (en seks) hoe beter?
Ok ik ben om. Neem me.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn liefde (en seks) is beter dan die van anderen dus eigenlijk doe ik het voor jou.
Sociaal erg ontwikkeld dier ben ik.
Beetje last van mn rug nog dus kan je nog even wachten?quote:
Natuurlijk wacht ik, mijn liefste. Ik zal eeuwig wachten als het moet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje last van mn rug nog dus kan je nog even wachten?
Nog steeds geen bevestiging daarvan gezienquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef Elkabee het volgende:
Moe word ik ervan dat ze denken dat ik een man ben
Wow dit was precies de medicatie die ik nodig had. Waar spreken we afquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk wacht ik, mijn liefste. Ik zal eeuwig wachten als het moet.
Eén FOK!er kan dat wel bevestigenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog steeds geen bevestiging daarvan gezien
Misschien morgenquote:
Beetje rugpijn. Te veel bekkenstoten uitgevoerd deze week je kent het wel. Hoe is alles daarquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien morgen
Hoest met je, dven
Hey, ik wil even je mening ergens over weten. Efkes zoeken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien morgen
Hoest met je, dven
Jazekerquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje rugpijn. Te veel bekkenstoten uitgevoerd deze week je kent het wel. Hoe is alles daar
Fok!kers kunnen zoveel zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Eén FOK!er kan dat wel bevestigen
Oh jeequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik wil even je mening ergens over weten. Efkes zoeken.
Ik ben het ermee eens. Had net een toepasselijk filmpje gevonden wat het goed illustreertquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
R&P / [SC Relaties #682] Natte windtunnels
Kan niet quoten op de iPad uit een gesloten topic.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
R&P / [SC Relaties #682] Natte windtunnels
Kan niet quoten op de iPad uit een gesloten topic.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens. Had net een toepasselijk filmpje gevonden wat het goed illustreert![]()
https://www.facebook.com/(...)71830&type=2&theater
Sorry, hij's zo leukquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's mijn smiley, smerige bitches ;s
I like.. Totally knooooowquote:
Ik hoorde zojuist een krekel tsjirpen hier.quote:
Rust eerst nog maar even uit denk ik zoquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Wow dit was precies de medicatie die ik nodig had. Waar spreken we af
Is dat niet jouw standaardgevoel in het weekend? En het weekend loopt dan van dinsdag tot en met zondag.quote:Op zondag 14 september 2014 11:56 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen trouwens, voel me echt zo brakbrakbrak.
Hahaha, tot nog toe wel. Zal straks wel anders gaan want dan moet ik afstuderen. Maar heb nog een beetje het vakantie gevoelquote:Op zondag 14 september 2014 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat niet jouw standaardgevoel in het weekend? En het weekend loopt dan van dinsdag tot en met zondag.
Vakantiegevoel moet groeien he. Met drie maanden heb je daar overigens ruim de tijd voor.quote:Op zondag 14 september 2014 12:02 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha, tot nog toe wel. Zal straks wel anders gaan want dan moet ik afstuderen. Maar heb nog een beetje het vakantie gevoeloverigens had ik dat aan het begin van de vakantie (3 maanden geleden) helemaal niet hoor
maar het gaat de goede kant op. Hoe gaat het met jou dan? Zo vroeg voor een zondag
Hahaha, heb in die drie maanden wel gewoon vrijwilligerswerk gedaan. Dus niet helemaal vrij geweestquote:Op zondag 14 september 2014 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vakantiegevoel moet groeien he. Met drie maanden heb je daar overigens ruim de tijd voor.
En vroeg? Ik ben sinds 8 uur al op. Ben dus al mijn lunch aan het klaarmaken.
Heel goed. Wat ga je precies doen voor je afstuderen? Scriptie? Stage? Beiden?quote:Op zondag 14 september 2014 12:19 schreef Tamashii het volgende:
Hahaha, heb in die drie maanden wel gewoon vrijwilligerswerk gedaan. Dus niet helemaal vrij geweest
Oef... Zit net aan mijn eerste koffie en jij gaat lunchen
Scriptie, ben nu bezig met twee minoren in r'dam en daarna a'dam. Tussentijds ook mijn afstudeerplek blijven helpen en dan jaquote:Op zondag 14 september 2014 12:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel goed. Wat ga je precies doen voor je afstuderen? Scriptie? Stage? Beiden?
Koffie, dat heb ik ook net op.
Lekker op de plantsoendienst. Niets mis mee.quote:Op zondag 14 september 2014 12:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Scriptie, ben nu bezig met twee minoren in r'dam en daarna a'dam. Tussentijds ook mijn afstudeerplek blijven helpen en dan jahopelijk een diploma.
Ik wil graag bij de gemeente werken
Nah met mijn diploma word je dan consulent inkomen of integratie of beleidsmedewerker of of of. Maar dat niet... Of het moet natuurlijk nog erger gaan met de arbeidsmarktquote:Op zondag 14 september 2014 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker op de plantsoendienst. Niets mis mee.
Ach er zijn mensen op hun 17e afgestudeerd die een tijdje op kantoor hebben gewerkt tot ze oud genoeg waren om als buschauffeur te mogen werken. Alles kan ;-)quote:Op zondag 14 september 2014 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah met mijn diploma word je dan consulent inkomen of integratie of beleidsmedewerker of of of. Maar dat niet... Of het moet natuurlijk nog erger gaan met de arbeidsmarkt
Dat klopt. Ik zeg dan ook alleen maar dat ik dat zou willen hequote:Op zondag 14 september 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen op hun 17e afgestudeerd die een tijdje op kantoor hebben gewerkt tot ze oud genoeg waren om als buschauffeur te mogen werken. Alles kan ;-)
Waar ga je je scriptie over doen?quote:Op zondag 14 september 2014 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Scriptie, ben nu bezig met twee minoren in r'dam en daarna a'dam. Tussentijds ook mijn afstudeerplek blijven helpen en dan jahopelijk een diploma.
Ik wil graag bij de gemeente werken
quote:Op zondag 14 september 2014 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Oh... eh.. middag
Weet ik nog niet :$quote:Op zondag 14 september 2014 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar ga je je scriptie over doen?
Interessant werkgebied, gebeurt een hoop op dat vlak binnen de gemeente. En niet louter positief.
Eén van de grote uitdagingen bij het schrijven van een scriptie. Daarnaast komt uitdaging 2; het formuleren van een probleemstelling die akkoord wordt bevonden door de school en een eventuele opdrachtgever.quote:
Hou opquote:Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van de grote uitdagingen bij het schrijven van een scriptie. Daarnaast komt uitdaging 2; het formuleren van een probleemstelling die akkoord wordt bevonden door de school en een eventuele opdrachtgever.
Mocht ik je nog kunnen helpen, laat maar weten. Ik heb redelijk wat ervaring met scriptiebegeleiding, zowel op inhoud als proces.quote:Op zondag 14 september 2014 12:46 schreef Tamashii het volgende:
Hou op![]()
hahahahahhaha. Ja ik heb hulp nodig. En doorzettingsvermogen.
Komt goed
Wat mij betreft wel. Alles onder controle, maar met voldoende verandering en uitdaging om te voorkomen dat het saai wordt. Alles bij elkaar ben ik een gelukkig mens.quote:
Hmmm. Als dat helpen inhoudt wat ik hoop dat het doet okay!quote:Op zondag 14 september 2014 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht ik je nog kunnen helpen, laat maar weten. Ik heb redelijk wat ervaring met scriptiebegeleiding, zowel op inhoud als proces.
[..]
Wat mij betreft wel. Alles onder controle, maar met voldoende verandering en uitdaging om te voorkomen dat het saai wordt. Alles bij elkaar ben ik een gelukkig mens.
En hoe vergaat het jou in het overgangsproces van wilde deerne naar burgertrutje met samenwonen en alles dat daarop volgt?
Ik ben gehosseld vannacht :$quote:Op zondag 14 september 2014 12:52 schreef K44S het volgende:
Iemand nog wat gehosseld de afgelopen nacht ?
Smoesjes je was gewoon weer aan het zuipen hequote:
Mooi!!! Je zou hier nog een keer model spelen! Goed, al ben ik nog steeds verkoudenquote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jazeker, jazeker! Met jou?
Echt geen smoesjes.quote:Op zondag 14 september 2014 12:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Smoesjes je was gewoon weer aan het zuipen he
Ruig. Ik heb geslapen. Mag niet zuipen van de dokterquote:Op zondag 14 september 2014 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt geen smoesjes.heb wel gezopen ook ja
Wat hoop je dat hulp gaat doen?quote:Op zondag 14 september 2014 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmmm. Als dat helpen inhoudt wat ik hoop dat het doet okay!
Gelukkig, denk dat indd verandering en uitdaging heel belangrijk is. Maar zoals ik het zie heb jij ook genoeg variatie met dingen.
Helaas nog erg slecht.alsin die overgang is er nog niet. Wodka vliegt er nog doorheen, late nachten, weinig slaap, veel leuke dingen op rare tijdstippen en maar doen wat ik wil
vandaar dat die scriptie ook al bijna af is..... Not
Klopt!quote:Op zondag 14 september 2014 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi!!! Je zou hier nog een keer model spelen! Goed, al ben ik nog steeds verkouden
Lekker weekend. Zometeen een boek lezen. En nog een kop koffie. Burgerlijk he
Arme jijquote:Op zondag 14 september 2014 12:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ruig. Ik heb geslapen. Mag niet zuipen van de dokter
Ik fb jequote:Op zondag 14 september 2014 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat hoop je dat hulp gaat doen?
En idd, ik organiseer voor mijzelf wel dat mijn privé, werk en het leven niet saai worden.
En ja, scriptie schrijven brengt helaas een bepaalde vrijheid met zich mee die ook kan leiden tot de gebeurtenissen die je nu noemt. Vraagt wat discipline om je bij het onderwerp te houden, anders wordt het echt een meerjarenplan.
Ik kan niet wachten.quote:
Ik heb net chipsletten gekocht. Red me welquote:Op zondag 14 september 2014 13:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Arme jijje hebt een persoonlijke verpleegster nodig.
Chip-sletten? Wat zijn dat?quote:Op zondag 14 september 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb net chipsletten gekocht. Red me wel
Naisssssquote:Op zondag 14 september 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb net chipsletten gekocht. Red me wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |