Vertelquote:Op donderdag 11 september 2014 16:20 schreef alors het volgende:
Mijn dag kan niet meer stuk. Zelfs niet door Dotan
hey Henkquote:
hoi.quote:
Ik voel mij beledigd.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij bestaat dit topic alleen maar uit klonen van Henk
Klopt.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Yep. Fok is een soort Truman show met jou als enige echte user.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
the cake is a lie!quote:Op donderdag 11 september 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Fok is een soort Truman show met jou als enige echte user.
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Fok is een soort Truman show met jou als enige echte user.
Ja dat dacht ik alquote:
Lekkere man aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik alNou leuke dingen in het vooruitzicht
to be continued, of niet
Lamabalquote:
Dat mag ik niet hopenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef Evertjan het volgende:
word dit trouwens de laatste 90s Request??? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Alsjeblieft nietquote:Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef Evertjan het volgende:
Ja duh, tuurlijk vraag ik hetquote:Op donderdag 11 september 2014 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik alNou leuke dingen in het vooruitzicht
to be continued, of niet
Waar heb jij dat gelezen? Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:28 schreef Evertjan het volgende:
Nee.quote:
Ja i know, ik haat het zelf ook wanneer mensen zulke dingen posten en dan vaag blijvenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja duh, tuurlijk vraag ik hetJe moet ook niet over de fles wrijven als je de geest niet wil spreken
ik dacht dat ik zoiets had gehoord bij Stendersquote:Op donderdag 11 september 2014 16:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar heb jij dat gelezen? Ik hoop het niet.
DM staat open.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja i know, ik haat het zelf ook wanneer mensen zulke dingen posten en dan vaag blijvensue me
jaquote:Op donderdag 11 september 2014 16:35 schreef rubbereend het volgende:
éénbenige atleet, zei hij dat nou?
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:35 schreef rubbereend het volgende:
Bijelkaar opgeteld wel ongeveer.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:35 schreef rubbereend het volgende:
quote:
quote:
wow, onder een steen gelegen ofzoquote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bijelkaar opgeteld wel ongeveer.
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zat ook serieus te denken: hij had toch helemaal geen benenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:35 schreef rubbereend het volgende:
Nu al? Het schooljaar is pas net begonnen!quote:
Hihihi, grapjasquote:Op donderdag 11 september 2014 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu al? Het schooljaar is pas net begonnen!
lolbroek dan? Of is het ook te warm voor een broekje?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel te warm voor een jas hier
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dat kan wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lolbroek dan? Of is het ook te warm voor een broekje?
Je bent ook zo heet.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel te warm voor een jas hier
Geen overgang toch?quote:Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moest toch eens weten!
vertelquote:Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moest toch eens weten!
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:32 schreef Evertjan het volgende:
JAAAA NIEUWE COEN EN SANDER FEST 28 NOVEMBER!!!!!
Nee gelukkig niet.quote:
Ik ben bruingebakken aan alle kantenquote:
dat zullen we tijdens de meet dan eens controlerenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
[..]
Ik ben bruingebakken aan alle kanten
Ga je zelfs de onderkant controleren?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zullen we tijdens de meet dan eens controleren
De BBC doet het ook!quote:Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Bronson het volgende:
Waarom doet de NOSop3 tegenwoordig live vragen stellen aan de journalisten?
Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
Godverquote:
Dat mocht de NOS willen ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de NOS is de BBC toch niet?
Ja.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand de link naar de 90's req site?
die doet hier nietsquote:Op donderdag 11 september 2014 18:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja.
http://go.3fm.nl/90s-request
Dan kan ik je ook niet helpenquote:
Ik had hem mét uitgezet.quote:
Kun jij een 90's request playlist samenstellen? Ik niet. Hij geeft steeds aan dat ik cookies moet accepteren.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 20:47 schreef minthy het volgende:
Ik lag net in een deuk om Geer en Goor.
Is dit een teken van vroegtijdige seniliteit?
alweer bekomen?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry!!![]()
![]()
Ik word er ook wat angstig van.
Ja, gelukkig wel!quote:
hij is uit de boom van Pino gevallenquote:Op donderdag 11 september 2014 23:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Meneer Aart ligt in het ziekenhuis
Niet meer dan terecht. Verdomd goed album.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Typhoon wint, je verwacht het niet.
Wat ik ervan gehoord heb wel ja. Tis gewoon niet zo verrassend.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Verdomd goed album.
Enige terechte winnaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Waarom zou er een verrassende winnaar moeten zijn? Lobi Da Basi wordt unaniem de hemel ingeprezen, dus zou het verdomd onlogisch zijn als er een andere winnaar uit de bus kwam.
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 07:59:39Happy 8th birthday Continuum! Thanks for completing my life just that bit more. @JohnMayer http://t.co/PBphHHUQao reageer retweet
aka the springveerquote:Op vrijdag 12 september 2014 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
Het enige wat jij wil is Pino zijn harde veer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn dat je daarover vantevoren wordt geïnformeerd...And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:58 schreef 3rdRock het volgende:
d'r staat een vent met een enorme paal bij mijn huis!ja, lap segSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn dat je daarover vantevoren wordt geïnformeerd...
lekker faxen heel de dag echt genot
moest je kloppen omdat de bel het niet doet?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:58 schreef 3rdRock het volgende:
d'r staat een vent met een enorme paal bij mijn huis!Bij mij hangt er altijd wel een paar dagen van te voren een brief in het portiek van: we komen op deze datum uw ramen zemen, zou u deze dicht kunnen houden blablablaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn dat je daarover vantevoren wordt geïnformeerd...
Vorige keer kwamen ze dus op maandagochtend, word ik om 6 uur (!!!!!!!) wakker doordat ze met die lange stok + bezem op m'n raam zitten... wtf zijn dat voor tijden
7 uur vind ik prima, maar 6 uurik had nog een half uur nachtrust kunnen krijgen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
nja, het kan zijn dat er de afgelopen dagen een briefje in de bus is gegooid, die leeg ik nl niet zo vaak....en qua tijd viel het nog mee...kwart over 8, 6uur is belachelijk! vind eigenlijk ook dat ze een begin en eind vd werkdag in zo'n briefje moeten noemen dat je iig nog een klein beetje weet waar je aan toe bent...quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij mij hangt er altijd wel een paar dagen van te voren een brief in het portiek van: we komen op deze datum uw ramen zemen, zou u deze dicht kunnen houden blablabla
Vorige keer kwamen ze dus op maandagochtend, word ik om 6 uur (!!!!!!!) wakker doordat ze met die lange stok + bezem op m'n raam zitten... wtf zijn dat voor tijden
7 uur vind ik prima, maar 6 uurik had nog een half uur nachtrust kunnen krijgen
Ja, zag hem ook op weg naar school. Onze jongste was ook helemaal blij toen hij hem zagquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh de maan hierzo voor m'n raam
Ik hou er altijd van als de maan overdag zichtbaar is
ik zie een duet met Coldplay aankomenquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, de bekende Alicia Keys "ooooh ooooh oooooooh"
Vannacht was hij ook zo bizar fel. Het was bijna licht in de polderquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh de maan hierzo voor m'n raam
Ik hou er altijd van als de maan overdag zichtbaar is
ja vet altijd als de maan schaduwen geeftquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vannacht was hij ook zo bizar fel. Het was bijna licht in de polder
Inderdaad. Ik keek buiten nog even voor het noorderlicht. Maar ik dacht al, die maan gooit mooi roet in het eten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vannacht was hij ook zo bizar fel. Het was bijna licht in de polder
Welke zon?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:30 schreef Againzender het volgende:
Zon op mn rug, Kate op de radio, wat is het leven toch mooi
die ene.quote:
Hier in 040 ook!quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
die ene.
Serieus, stralend weer in Mokum!
050 ook!quote:
Daar ben ik het mee eens. Ik heb een paar weken geleden dat album beluisterd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:35 schreef Pandaplint het volgende:
Dat was nog een fijn John Mayer album
ik heb er nooit wat aan gevonden. Maar smaken verschillen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:35 schreef Pandaplint het volgende:
Dat was nog een fijn John Mayer album
Doet Veenstra anders nooooit (Weezer iemandquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Een dj draait iets waar ie écht van houdt.
Roel doet.
Bal is rond.
Ik heb geen meningquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
inb4 SC die hier iets over gaat zeggen.
Ik ben een voorstander van "als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks". Althans, op plekken als deze. Er is al genoeg negativiteit in de wereld.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Doet Veenstra anders nooooit (Weezer iemand)
het is niet mijn muziek, net als Coldplay, maar vele mensen die het wel erg leuk vinden.
Tja, zo zullen er ook velen zijn die het niet waarderen als ik Slayer zit te luisteren.
Sersjee is tof. Hij liket mijn postsquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van "als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks". Althans, op plekken als deze. Er is al genoeg negativiteit in de wereld.
Tevens:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet wel in m'n rol blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Een dj draait iets waar ie écht van houdt.
Roel doet.
Bal is rond.
Ook de reden waarom alle DJ's van 3FM uit dit topic zijn verdwenen... hoewel Michiel volgens mij nog wel eens meegluurt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van "als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks". Althans, op plekken als deze. Er is al genoeg negativiteit in de wereld.
Tevens:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:03 schreef Bronson het volgende:
Arme jongen.![]()
Vrouwen.![]()
[ afbeelding ]
Datenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:03 schreef Bronson het volgende:
Arme jongen.![]()
Vrouwen.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon gelijk ten huwelijk vragen net zoals in die goede oude tijd.quote:
Ach, vallen en opstaan, word je hard vanquote:
Jaques Chansonquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, vallen en opstaan, word je hard van
Als dit gebeurt, jammer dan, lering uit trekken en vooral niet bij de pakken neer gaan zitten
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon gelijk ten huwelijk vragen net zoals in die goede oude tijd.
Vragenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd, je kan beter iemand ten huwelijk dwingenquote:
Je hebt muis gehoord?quote:
yep. en gewoon dat leuke meisje duidelijk maken dat ik veel leuker ben daar haar vriendje. werkte bij mijquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, vallen en opstaan, word je hard van
Als dit gebeurt, jammer dan, lering uit trekken en vooral niet bij de pakken neer gaan zitten
topplaat iddquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:22 schreef Bronson het volgende:
Ultieme herfstplaat blijft toch echt August and everything after.
ergens, 10(?) jaar geleden hadden wij een bruiloft van vrienden eind september. In Den Haag, bijna 30 graden!quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Herfst? Het is pas 12 september...
het werk valt hier ook stil.quote:
Dat iddquote:
"Om praktische redenen begint de meteorologische herfst eerder, op 1 september op het noordelijk halfrond en op 1 maart op het zuidelijk halfrond."quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Herfst? Het is pas 12 september...
Herfst is als de temperaturen beneden 15 graden zakken en er blaadjes van de bomen vallen en wanneer de natuur zich op maakt voor de winter.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Om praktische redenen begint de meteorologische herfst eerder, op 1 september op het noordelijk halfrond en op 1 maart op het zuidelijk halfrond."
Bron: http://www.knmi.nl/cms/content/19940/herfst
nou, de bladeren beginnen hier hard te vallen als ik in de tuin en het aangrenzende park kijk. Maar dat heb je op deze breedtegraadquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Herfst is als de temperaturen beneden 15 graden zakken en er blaadjes van de bomen vallen en wanneer de natuur zich op maakt voor de winter.
Als ik naar buiten kijk zie ik hier helemaal niets van, dus geen herfst. Slotje erop.
Hier krijg je straks dat alles weer gaat bloeien en groeien ivm de vele regen die gaat vallen na een hete zomer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, de bladeren beginnen hier hard te vallen als ik in de tuin en het aangrenzende park kijk. Maar dat heb je op deze breedtegraad
Trouwenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom juist.quote:
Jaren '90 waren toch wel de beste tijd van de hiphop hoorquote:
daarom heb ik dat al in 2001 gedaanquote:
ik vind dit in het hiphopsegment nog aardig te pruimen. Al heb ik liever Public Enemy.quote:
Dat ja, voor mij ook geen noodzaak.quote:
Er is nooit een goeie tijd geweest voor hiphop.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jaren '90 waren toch wel de beste tijd van de hiphop hoor
Hiphop
Op maandagmorgen een handtekeningetje zetten omdat het juridisch wat handiger is dan als ongetrouwd geregistreerd staan. En vervolgens met het uitgespaarde geld op vakantiequote:Op vrijdag 12 september 2014 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja, voor mij ook geen noodzaak.
Mocht het om een bepaalde reden handig zijn, dan zou ik het lekker knus houden en zeker geen jurk of andere trouwparafernalia inslaan.
Het is handig als je kinderen krijgt. Dan is er geen gedoe, dan is je man automatische de vader en heeft automatisch voogdij over het kant als je als moeder overlijdt. Anders moet je al dat gedoe nog gaan regelen via een notaris.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja, voor mij ook geen noodzaak.
Mocht het om een bepaalde reden handig zijn, dan zou ik het lekker knus houden en zeker geen jurk of andere trouwparafernalia inslaan.
Jij snaptquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Op maandagmorgen een handtekeningetje zetten omdat het juridisch wat handiger is dan als ongetrouwd geregistreerd staan. En vervolgens met het uitgespaarde geld op vakantie
Meen je dat nou? Het ritmisch praten op muziek? De meeste teksten gaan helemaal nergens over en zijn meestal gejat van anderen. (uitgezonderd Run DMC en Public Enemy)quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind hiphop, samen met country en blues toch wel 1 van de meest pure vormen van muziek, qua teksten, qua gevoel enzo
dat was eerlijk gezegd ook de reden dat wij getrouwd zijn. En voor de hypotheek was het destijds ook wel handig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is handig als je kinderen krijgt. Dan is er geen gedoe, dan is je man automatische de vader en heeft automatisch voogdij over het kant als je als moeder overlijdt. Anders moet je al dat gedoe nog gaan regelen via een notaris.
Ja dat meen ik, niet alle hiphop, vaak niet de partyhiphop met bitches, cars en hoes, maar juist d epure hiphop, denk aan 2pac, Eminem (in z'n begintijd), Run DMC, Public Enemy, RATM, Cypress Hill etc...quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Het ritmisch praten op muziek? De meeste teksten gaan helemaal nergens over en zijn meestal gejat van anderen. (uitgezonderd Run DMC en Public Enemy)
Ik zet dit soort ellende echt niet voor mijn plezier op.
Ja, een dag stressen waarbij je mensen uit moet nodigen waar je eigenlijk niks mee hebt en vervolgens duizenden euro's kwijt bent is pure romantiekquote:
Klopt, dat ontbreekt bij mij. Ik ben meer van de hitsigheid, dan zit zo'n jurk alleen maar in de wegquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, dat ontbreekt bij mij. Ik ben meer van de hitsigheid, dan zit zo'n jurk alleen maar in de weg
Op z'n Grieksquote:
In een mooie jurk op een mooie plek met familie en vrienden en met een mooie verloofde natuurlijkquote:
quote:
Dat vind ik er dan wel weer grandioos uitzien!quote:
En dan perongeluk je verloofde voor die kar zetten omdat je haar verward met een paardquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik er dan wel weer grandioos uitzien!
Moet een beetje uitkijken ook, tegenwoordig is alles navraagbaarquote:
Ik zou dan wel voor een koets gaan, niet voor een sjees. En die klederdracht pas ik voor.quote:
Dacht even "DAYUMN! Rabbering is dik geworden!quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dacht even "DAYUMN! Rabbering is dik geworden!"
ze kunnen wel samen in een afvalpillenspotje met Michiel als ernaar foto en Rick als ervoor fotoquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dacht even "DAYUMN! Rabbering is dik geworden!"
Ach lief.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:12 schreef alors het volgende:
[..]
In een mooie jurk op een mooie plek met familie en vrienden en met een mooie verloofde natuurlijk
wij gingen door de grachten met de boot van het stadhuis naar de plek voor onze receptie. Wij moeten nog op verschillende Japanse foto's staan, we trokken nogal wat bekijksquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou dan wel voor een koets gaan, niet voor een sjees. En die klederdracht pas ik voor.
weet je wat ook origineel is een trouwring doen in een glas champagnequote:Op vrijdag 12 september 2014 12:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
wij gingen door de grachten met de boot van het stadhuis naar de plek voor onze receptie. Wij moeten nog op verschillende Japanse foto's staan, we trokken nogal wat bekijks
In dat half uurtje wel een doos brut erdoor gejaagd...
kom je nou meequote:Op vrijdag 12 september 2014 12:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weet je wat ook origineel is een trouwring doen in een glas champagne
Snorren op stokjesquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
weet je wat ook origineel is een trouwring doen in een glas champagne
prima, ik zie je volgende week dinsdagquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:12 schreef alors het volgende:
[..]
In een mooie jurk op een mooie plek met familie en vrienden en met een mooie verloofde natuurlijk
Jammer, dan heb ik al een andere afspraak.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prima, ik zie je volgende week dinsdag
tja, dan houdt het opquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jammer, dan heb ik al een andere afspraak.
Geen fokmeet met gratis drank in Fryslan dusquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jammer, dan heb ik al een andere afspraak.
Er is vast wel ergens een tentfeestquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen fokmeet met gratis drank in Fryslan dus
wie zegt dat jullie uitgenodigd zouden worden?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen fokmeet met gratis drank in Fryslan dus
Wie moeten we anders uitnodigen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wie zegt dat jullie uitgenodigd zouden worden?
Neen, ik mag werkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Niemand die vanavond ekstra goedkoop naar Bo Saris wil?
Heb 2 kaartjes, samen voor 20 euro!
ik moet gelukkig afwassenquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat is ook voor het eerst dat je niet wou dat het af wasquote:
Wut? Slecht.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:20 schreef Lamabal het volgende:
Wat een bullshit, kun je stemmen op de top 100 kampvuur liedjes, staat er geen jack johnson bij.
DOEI.
Al gaf je me geld toe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
ja, heb je wel een punt......quote:
IKMOEMEMOEDERNOGUITBADHALUH!quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ben jij even hard afgewezen zegquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
Had ik bijna een date geregeld met 3rdRock
Helaas, ik kan ook niet. Had mij best tof geleken!quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
Had ik bijna een date geregeld met 3rdRock
HOIquote:
quote:
Bruis erop los!quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:46 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb zinin morgenavond. Dan ga ik naar Bruisend Nijverdal.
Ik voel me gevleidquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas, ik kan ook niet. Had mij best tof geleken!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:35 schreef Sersjee het volgende:
De hond van de buren slaat aan door haar van Grande. Super irritant.
Dit kun je echt niet menenquote:
Daar moet je voor naar de dokter, hoor.quote:
Het gaat om degene die er zo hoog door zingt he. Niet diegene die "rapt".quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar moet je voor naar de dokter, hoor.
Die bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het gaat om degene die er zo hoog door zingt he. Niet diegene die "rapt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |