dit: http://www.att.com/travel(...)sp?CIDL=591&MNC=CINGquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:05 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Zo'n kaart zou erg interessant zijn. We weten dat er op de Mirador, en daar iets voorbij, bereik was. Dus het lijkt waarschijnlijk dat op meer bergtoppen bereik moet zijn geweest. Als we dit in kaart kunnen brengen, dan zouden we een schatting kunnen maken van de gevolgde route, of op z'n minst bepaalde gebieden uit kunnen sluiten.
Ik bedoel waarom zoek jij er altijd dingen bij die niet in betreffend artikel staan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:30 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Over dat t-shirt heb ik helemaal niks gezegd hé, goed lezen. Ik zoek even het artikel even op waar men sprak over staat van ontbinding.
Ik heb dat al een paar keer gepostquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:58 schreef Geruisloos het volgende:
Bedoel je met signaal een GSM connectie? Volgens de gegevens uit het belschema van La Estrella was de enige GSM connectie op 2 april.
Op 7 april waren de telefoons niet aangezet voor zover we weten. Tenzij je nog andere bronnen hebt.
Als je kunt aantonen dat die helikopters inderdaad vlogen in dat gebied in die nacht, dan neem ik het op in het schema. Heb je een bron?
Oh je mag enkel en alleen informatie benoemen als het in één artikel staat, het word steeds bizarderquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende: Ik bedoel waarom zoek jij er altijd dingen bij die niet in betreffend artikel staan?
Als jij een artikel plaatst moet je er natuurlijk niet iets bij gaan verzinnen wat niet in betreffend artikel staat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:32 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Oh je mag enkel en alleen informatie benoemen als het in één artikel staat, het word steeds bizarder
als het kaartje 'staat' op je scherm, kun je Boquete intypen...en als je verder uitvergroot, zie je de CD en de rivieren namen...quote:
VERZINNEN? Hier is het artikel/de bron waar men het had over 'verre staat van ontbinding' http://www.nieuws.nl/alge(...)rouwen-Panama-gezienquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:33 schreef Lavenderr het volgende: Als jij een artikel plaatst moet je er natuurlijk niet iets bij gaan verzinnen wat niet in betreffend artikel staat.
Relax!quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:38 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
VERZINNEN? Hier is het artikel/de bron waar men het had over 'verre staat van ontbinding' http://www.nieuws.nl/alge(...)rouwen-Panama-gezien
"Een getuige zou in afgelegen gebied twee lichamen hebben gevonden in verregaande staat van ontbinding."
Ik had het over de 2 lichamen die rottend werden gespot, ik ga toch niet ALLE artikelen erbij voegen? Dan kun je soms 10 bronnen bijvoegen en dan blijf je bezig. Maar in deze stond het dus, dus met je valse beschuldigingen.
Is het normaal dat een moderator een lid zomaar vals beschuldigd? Valt me op dat moderators hier echt door een makkelijke selectie gaan hoor, hun handelen en niveau is soms niet bepaald professioneel en objectief te noemen. Leden werden al eerder voor vanalles uitgemaakt.
Dank voor het kalmeren maar ik laat me toch niet van 'verzinnen' beschuldigenquote:
met dat soort details??quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom zoek jij er altijd dingen bij die niet in betreffend artikel staan?
En nee dankje voor mij hoef je geen ander artikel te zoeken met dat soort details. De lichamen werden niet gevonden dus waarom?
Jij komt met dit artikel http://www.destentor.nl/a(...)2-lichamen-1.4362557 en zet erbij dat de lichamen in staat van ontbinding waren. Maar dat staat niet in dat artikel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:38 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
VERZINNEN? Hier is het artikel/de bron waar men het had over 'verre staat van ontbinding' http://www.nieuws.nl/alge(...)rouwen-Panama-gezien
"Een getuige zou in afgelegen gebied twee lichamen hebben gevonden in verregaande staat van ontbinding."
Ik had het over de 2 lichamen die rottend werden gespot, ik ga toch niet ALLE artikelen erbij voegen? Dan kun je soms 10 bronnen bijvoegen en dan blijf je bezig. Maar in deze stond het dus, dus met je valse beschuldigingen.
Is het normaal dat een moderator een lid zomaar vals beschuldigd? Valt me op dat moderators hier echt door een makkelijke selectie gaan hoor, hun handelen en niveau is soms niet bepaald professioneel en objectief te noemen. Leden werden al eerder voor vanalles uitgemaakt.
mee eens, ook een mod kan zich natuurlijk wel eens vergissen..quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:41 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dank voor het kalmeren maar ik laat me toch niet van 'verzinnen' beschuldigensoms lees je iets uit artikels en benoem je die informatie hier in het topic maar weet je niet meer altijd welk artikel het nou was, en dan word je gewoon direct afgebrandt als je dat artikel niet erbij voegt.
Ook voor jou: klachten over moderatie hier BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingenquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:43 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
met dat soort details??
hoef je geen ander artikel te zoeken (om te staven wat je zegt)
nou, als je dat zegt, hoor je denk ik hier als mod echt niet thuis!!
dankjewel, miste even de precieze plek waar dat was, interessant om daar eens wat te lezen trouwens,quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook voor jou: klachten over moderatie hier BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen
Jaquote:
Ik ben bang voor de ellenlange FOK!topics die je dan krijgtquote:Op vrijdag 12 september 2014 09:38 schreef agter het volgende:
Ben je niet bang dat je dan ook pas maanden later terug gevonden wordt?
Ik zou toch maar een gids meenemen voor de zekerheid...quote:
Angsthaasquote:Op vrijdag 12 september 2014 10:44 schreef Poekje01 het volgende: Teruglezend heeft Lavenderr toch gelijk vind ik, mijn fout, sorry
Ze zijn nauwelijks wezen zoeken, staat er wel maar werd afgeblazen de volgende dag wegens slecht weer. En omdat de local die de melding deed de exacte locatie niet kon doorgeven. Qua coördinaten of zo? Locals die daar in de bergen leven hebben geen kaarten en zo. Kan natuurlijk een valse melding zijn geweest maar ze waren er wel erg snel klaar mee en dat in zo'n moeilijk te doorzoeken gebied?quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel waarom zoek jij er altijd dingen bij die niet in betreffend artikel staan?
En nee dankje voor mij hoef je geen ander artikel te zoeken met dat soort details. De lichamen werden niet gevonden dus waarom?
Zou wel echt triest zijn als ze het nét hadden gemist, als de gehele lichamen nog werden gevonden, god weet welke informatie ze daar nog uit hadden kunnen halen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:58 schreef Grijzemassa het volgende: Ze zijn nauwelijks wezen zoeken, staat er wel maar werd afgeblazen de volgende dag wegens slecht weer. En omdat de local die de melding deed de exacte locatie niet kon doorgeven. Qua coördinaten of zo? Locals die daar in de bergen leven hebben geen kaarten en zo. Kan natuurlijk een valse melding zijn geweest maar ze waren er wel erg snel klaar mee en dat in zo'n moeilijk te doorzoeken gebied?
nou, ik vond dat Lavender zijn formulering wat anders had gekund, waardoor ik ff op het verkeerde leesbeen werd gezet, en zelf post ik ook niet altijd even helder, de bedoeling was/is volgens mij vanaf nu in deze topicreeks, bij elke feitelijke bewering een link bij te voegen waar in vermeld staat wat je zegt, omdat er eenmaal al zoveel over geschreven is, en de datum van het artikel ook wat zegt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:55 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ik zou toch maar een gids meenemen voor de zekerheid...
[..]
Angsthaasal vaker gemerkt hier, mensen die niet tegen mod's durven in te gaan uit angst voor bans
Het is indertijd zeer uitgebreid in het nieuws geweest en de details die Jezus9 noemt zijn bij de genen die de zaak gevolgd hebben wel bekend, dus kan me voorstellen dat ze het zo vermeld. Wat ze zegt heb ik toen ook in diverse kranten gelezen, vooral de Panamese kranten hadden meer details dan de Nederlandse.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als jij een artikel plaatst moet je er natuurlijk niet iets bij gaan verzinnen wat niet in betreffend artikel staat.
Dat maakt voor noodoproepen niks uit, bereik is dan bereik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:55 schreef Poekje01 het volgende:
verigens is dat AT & T kaartje slechts een indicatief overzicht, AT&T werkt ondere andere naam in Panama, ik meen Cable and Wireless. Interessant zou m.i. zijn om te weten van welke mobiele operator de dames een SIM kaart hadden, in hun toestel. Welke Panamese, of toch een Nederlandse.
Ze waren er toen ook snel klaar mee omdat werd gezegd dat ze nooit zover weg zouden kunnen zijn geweest. Daarom werd de tip niet heel serieus genomen. Nu blijkt het niet eens zo ver weg te zijn van de inmiddels gedane vondsten, alleen meer landinwaarts. Klinkt onlogisch dan aangezien alles in de buurt van de rivieren gevonden is, maar als er iets heel logisch was gebeurd, tja dan was alles wel al opgelost toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:02 schreef Jezus9 het volgende:
Is al opgelost. Maar kan degene die die melding maakte niet alsnog een exacte locatie doorgeven? Wellicht maanden later maar voor hetzelfde geldt liggen daar misschien nog kleren o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |