SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Google kapot?quote:
H&Mquote:
is geblokkeerd waar ik woonquote:
Jammer dat ze Fok niet blokkerenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is geblokkeerd waar ik woon
http://www.forever21.com/(...)&category=activewearquote:Op donderdag 11 september 2014 13:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hey Klokovaquote:
ahah kaolo moslemquote:Op donderdag 11 september 2014 13:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tis maar waar je je poen aan uit wil geven. Boodschappen moet je toch doen kun je toch net zo goed gelijk groenten meenemen.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:17 schreef Ethanolic het volgende:
Maatje van me en zijn vriendin eten week in week uit Hello Fresh. In principe is het niet heel verkeerd hoor, alleen het is rete duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Eerste 2 comments onder het stuk van de Consumentenbondquote:
quote:Online opgezegd en ook bevestinging per brief ontvangen. Het pasje mocht ik van de medewerkers vd sportschool weggooien. Zo gezegd, zo gedaan. Daarna hebben ze nog n paar maanden ¤2,95 afgeschreven. Bij de bank de machtiging laten intrekken en terug gevorderd. Na bijna n jaar begint t gedonder! Brief met betalingsachterstand!?! Met bellen wordt er niet opgenomen. Heb de brief genegeerd. Nu 3wkn later weer n brief, maar dan met de incassokosten erbij... Weer gebeld en na 35 min!!! contact. Zijn woord tegen mijn woord, de pas mocht ik weggooien.( Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat t personeel erg veel te wensen over liet. Weinig begeleiding en veel met de telefoon in handen. Weinig aandacht voor de bezoekers... ) Tja... geen pas ingeleverd is betalen volgens de meneer aan de telefoon. Denk serieus over om aangifte te doen. Dit is gewoon oplichting!! Schoften!! Iemand ook aangifte gedaan? Ik hoor t graag!
quote:Bekende verhalen, mijn lidmaatschap binnen de 5 dagen opgezegt , was namelijk kado voor vaderdag. F4F ontzegt mij de opzegging omdat ze zeggen dat het niet binnen 14 dagen zou zijn opgezegt . alle afboekingen heb ik direkt terug geboekt. en F4F geblokeerd zodat ze geen geld meer kunnen afschrijven. Ook overweeg ik om juridische stappen tegen F4F te ondernemen ,met meer staan we streker dus indien u het ook zat bent dan meld u zich en gaan we samen naar de rechter.
Lol, ik ging kapot om die scene.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Mensen die niet liften voor chicks.
10 min. well spent.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:22 schreef Montelly het volgende:
oh my goddd
ik ben verliefd, omgzooooooooo verliefd op die rechter
![]()
zoveel cute dit![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |