Waarom alle treinreizigers pesten? Bij Scheveningen de zee inspringen en de zon achterna zwemmen. Hebben de vissen ook wat te eten en niemand heeft er last van.quote:
Dat is ook een optie, maar mensen willen dat het snel gebeurd en dat ze er zo weinig mogelijk aan beleven.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef ADQ het volgende:
[..]
Waarom alle treinreizigers pesten? Bij Scheveningen de zee inspringen en de zon achterna zwemmen. Hebben de vissen ook wat te eten en niemand heeft er last van.
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef ADQ het volgende:
[..]
Waarom alle treinreizigers pesten? Bij Scheveningen de zee inspringen en de zon achterna zwemmen. Hebben de vissen ook wat te eten en niemand heeft er last van.
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef chroestjov het volgende:
http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/
Je kon er inderdaad geen kenker vanquote:Op donderdag 11 september 2014 13:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moeder vond dat ook nadat ik klaar met haar was.
quote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je kon er inderdaad geen kenker van
Dat je uberhaupt de tijd neemt zo'n lulverhaal te schrijven.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef danny081 het volgende:
Je hebt alles al "money, auto s". Whahahaha. Dus je verveelt je omdat je alles al hebt. Je hoeft niet naar je werk neem ik aan want je bent rijk. Ik probeer een beeld te vormen vertel me alsjeblieft meer, hoe kom je aan al die "money" en wat voor auto's heb je allemaal? Hoe oud ben je? Je komt met een klacht dus wil je hulp, we moeten natuurlijk wel wat meer details hebben willen we kunnen bepalen of je inderdaad niet beter een einde aan je leven kan maken.
jij was beter of nietquote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je kon er inderdaad geen kenker van
Dan moet je kijken of het niet eventjes is opgestaan en een verkwikkende wandeling is gaan maken. Misschien was het leven het wel moe om de hele tijd te zitten!quote:Op donderdag 11 september 2014 13:04 schreef r0dawa het volgende:
sinds een tijdje zie ik het leven niet meer zitten
boiquote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef danny081 het volgende:
Je hebt alles al "money, auto s". Whahahaha. Dus je verveelt je omdat je alles al hebt. Je hoeft niet naar je werk neem ik aan want je bent rijk. Ik probeer een beeld te vormen vertel me alsjeblieft meer, hoe kom je aan al die "money" en wat voor auto's heb je allemaal? Hoe oud ben je? Je komt met een klacht dus wil je hulp, we moeten natuurlijk wel wat meer details hebben willen we kunnen bepalen of je inderdaad niet beter een einde aan je leven kan maken.
Niet serieus op ingaan joh.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef danny081 het volgende:
Geen idee, ik neuk m'n eigen ma niet, misschien dat dat als normaal wordt ervaren binnen jouw familie..?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jij was beter of niet
motherfocker
ga zo chick neuken eerst douchenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:15 schreef BozeHaas het volgende:
Terechte klacht ik maak de zelfde struggles mee nu
bij hamburgerstraat?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef r0dawa het volgende:
[..]
ga zo chick neuken eerst douchen
ruim 1 ton en 1 bmw's en mercedes vond ik wel genoegquote:Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef sturmpie het volgende:
hoeveel money en welke auto's heb je ?
Ja ik vind het fantastisch eerlijk gezegd, zit nu al een tijdje te lezen en ik lach me echt kapot. Vooral ook dat die mensen zich zo serieus nemen, geweldig forum dit echt waar. Hoe meer ze zeggen hoe harder ik moet lachen.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt de tijd neemt zo'n lulverhaal te schrijven.
1 ton, daar kan je 4 jaar van leven. wat ga je dan doen ?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:17 schreef r0dawa het volgende:
[..]
ruim 1 ton en 1 bmw's en mercedes vond ik wel genoeg
jij bent gewoon jaloers op de leefquote:Op donderdag 11 september 2014 13:19 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja ik vind het fantastisch eerlijk gezegd, zit nu al een tijdje te lezen en ik lach me echt kapot. Vooral ook dat die mensen zich zo serieus nemen, geweldig forum dit echt waar. Hoe meer ze zeggen hoe harder ik moet lachen.
man man manquote:Op donderdag 11 september 2014 13:19 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja ik vind het fantastisch eerlijk gezegd, zit nu al een tijdje te lezen en ik lach me echt kapot. Vooral ook dat die mensen zich zo serieus nemen, geweldig forum dit echt waar. Hoe meer ze zeggen hoe harder ik moet lachen.
Fokker gespot!!!quote:
De leef?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers op de leef
mes erinquote:Op donderdag 11 september 2014 13:20 schreef sturmpie het volgende:
[..]
1 ton, daar kan je 4 jaar van leven. wat ga je dan doen ?
foto's van je bmw's en mercedes..
Was je zo slecht?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moeder vond dat ook nadat ik klaar met haar was.
investeer je geld in mijquote:
je moede ris je echte moeder nietquote:Op donderdag 11 september 2014 13:35 schreef danny081 het volgende:
[..]
Jaloers op de leven?
Volgens mij is je Nederlands verkeerd.
OK succes met je cursus Nederlands, integreerze!quote:Op donderdag 11 september 2014 14:18 schreef r0dawa het volgende:
[..]
je moede ris je echte moeder niet
jonge zit je ontkanningsface ofso kloot puberttjequote:Op donderdag 11 september 2014 14:24 schreef danny081 het volgende:
[..]
OK succes met je cursus Nederlands, integreerze!
man man man dit topic was een grapje snap je dat nou nog nietquote:Op donderdag 11 september 2014 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic geforward aan de politie en AIVD.
Nee ik ga sparen voor een chick op kinky.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:31 schreef r0dawa het volgende:
[..]
al naar de hoeren geweest op de wallen
ok in tussentijd zou ik gewoon chick zoeken op wwww.solomio.nl ofzo die dames willen ook vaak wel een spannenda avond nacht of ochtendquote:Op donderdag 11 september 2014 14:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik ga sparen voor een chick op kinky.
Bedankt voor tip, ik heb wel spijt dat ik niet naar wallen ben gaan neuken dat wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:32 schreef r0dawa het volgende:
[..]
ok in tussentijd zou ik gewoon chick zoeken op wwww.solomio.nl ofzo die dames willen ook vaak wel een spannenda avond nacht of ochtend
okok maarja je weet het voor de volgende keer toch zo heeft ieder mens zijn dingen en dat gebeurt gewoonquote:Op donderdag 11 september 2014 14:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt voor tip, ik heb wel spijt dat ik niet naar wallen ben gaan neuken dat wel.
ik zit ook vaak op solomio het is makkelijk scoren daarquote:Op donderdag 11 september 2014 14:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt voor tip, ik heb wel spijt dat ik niet naar wallen ben gaan neuken dat wel.
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:34 schreef r0dawa het volgende:
[..]
okok maarja je weet het voor de volgende keer toch zo heeft ieder mens zijn dingen en dat gebeurt gewoon
Ja dat is zo volgende keer gewoon gaan, bij solomio kicken ze me vaak.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:34 schreef r0dawa het volgende:
[..]
ik zit ook vaak op solomio het is makkelijk scoren daar
*jongen zit je in een ontkenningsfase of zo? Klote pubertje.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:24 schreef r0dawa het volgende:
[..]
jonge zit je ontkanningsface ofso kloot puberttje
oke dat is minder maar daa rkan ik mij weinig bij voorstellen want je gedraagt je keurig op fok of ben jij t soloboefjequote:Op donderdag 11 september 2014 14:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is zo volgende keer gewoon gaan, bij solomio kicken ze me vaak.
Kom je wel laat mee ..... Duim maar dat er straks geen rechercheur aanbelt.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:27 schreef r0dawa het volgende:
[..]
man man man dit topic was een grapje snap je dat nou nog niet
jaja ga lekker door gaat vast beter en iedereen maakt vouten zelfz jijquote:Op donderdag 11 september 2014 14:36 schreef danny081 het volgende:
[..]
*jongen zit je in een ontkenningsfase of zo? Klote pubertje.
Mag ik vragen over welke ontkenningsfase je het hebt? En volgens mij ben je de pubertijd al gepasseerd op je 33ste.
Maar je Gaat de goede kant op, je hebt al twee hele woorden correct gespeld in een hele zin! Op naar de drie, zet hem op!
Nou ik ben niet perfect nee, maar een VOUT heb ik nog nooit gemaakt inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:37 schreef r0dawa het volgende:
[..]
jaja ga lekker door gaat vast beter en iedereen maakt vouten zelfz jij
nou sorrie hoor ik kan er niks aan doen dat ik autismen hebquote:Op donderdag 11 september 2014 14:44 schreef danny081 het volgende:
[..]
Nou ik ben niet perfect nee, maar een VOUT heb ik nog nooit gemaakt inderdaad.
Autisme veroorzaakt dit niet volgens mij. Dat is dislectie.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:48 schreef r0dawa het volgende:
[..]
nou sorrie hoor ik kan er niks aan doen dat ik autismen heb
nou ga jij maar eens naar de docter en lees maaar eens een voldertje over autismen door dat weet je genoeg hoor kloioquote:Op donderdag 11 september 2014 14:54 schreef danny081 het volgende:
[..]
Autisme veroorzaakt dit niet volgens mij. Dat is dislectie.
Luister als het echt zo is, het is niet de bedoeling om je belachelijk te maken. Dat was het wel omdat je mij aanviel. Maar als je er niets aan kan doen dan is het niet meer leuk. Dus maak je er niet druk om, wat je schrijft is duidelijk ondanks de spelfouten.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:54 schreef r0dawa het volgende:
[..]
nou ga jij maar eens naar de docter en lees maaar eens een voldertje over autismen door dat weet je genoeg hoor kloio
neejquote:Op donderdag 11 september 2014 15:06 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Straks komt TS perongeluk onder een trein, en dan hebben wij het gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |