Niet serieus op ingaan joh.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:12 schreef danny081 het volgende:
Je hebt alles al "money, auto s". Whahahaha. Dus je verveelt je omdat je alles al hebt. Je hoeft niet naar je werk neem ik aan want je bent rijk. Ik probeer een beeld te vormen vertel me alsjeblieft meer, hoe kom je aan al die "money" en wat voor auto's heb je allemaal? Hoe oud ben je? Je komt met een klacht dus wil je hulp, we moeten natuurlijk wel wat meer details hebben willen we kunnen bepalen of je inderdaad niet beter een einde aan je leven kan maken.
Geen idee, ik neuk m'n eigen ma niet, misschien dat dat als normaal wordt ervaren binnen jouw familie..?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jij was beter of niet
motherfocker
ga zo chick neuken eerst douchenquote:Op donderdag 11 september 2014 13:15 schreef BozeHaas het volgende:
Terechte klacht ik maak de zelfde struggles mee nu
bij hamburgerstraat?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef r0dawa het volgende:
[..]
ga zo chick neuken eerst douchen
ruim 1 ton en 1 bmw's en mercedes vond ik wel genoegquote:Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef sturmpie het volgende:
hoeveel money en welke auto's heb je ?
Ja ik vind het fantastisch eerlijk gezegd, zit nu al een tijdje te lezen en ik lach me echt kapot. Vooral ook dat die mensen zich zo serieus nemen, geweldig forum dit echt waar. Hoe meer ze zeggen hoe harder ik moet lachen.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt de tijd neemt zo'n lulverhaal te schrijven.
1 ton, daar kan je 4 jaar van leven. wat ga je dan doen ?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:17 schreef r0dawa het volgende:
[..]
ruim 1 ton en 1 bmw's en mercedes vond ik wel genoeg
jij bent gewoon jaloers op de leefquote:Op donderdag 11 september 2014 13:19 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja ik vind het fantastisch eerlijk gezegd, zit nu al een tijdje te lezen en ik lach me echt kapot. Vooral ook dat die mensen zich zo serieus nemen, geweldig forum dit echt waar. Hoe meer ze zeggen hoe harder ik moet lachen.
man man manquote:Op donderdag 11 september 2014 13:19 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja ik vind het fantastisch eerlijk gezegd, zit nu al een tijdje te lezen en ik lach me echt kapot. Vooral ook dat die mensen zich zo serieus nemen, geweldig forum dit echt waar. Hoe meer ze zeggen hoe harder ik moet lachen.
Fokker gespot!!!quote:
De leef?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers op de leef
mes erinquote:Op donderdag 11 september 2014 13:20 schreef sturmpie het volgende:
[..]
1 ton, daar kan je 4 jaar van leven. wat ga je dan doen ?
foto's van je bmw's en mercedes..
Was je zo slecht?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moeder vond dat ook nadat ik klaar met haar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |